Ik probeerde het juist te voorkomen...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef gateway het volgende:
hmmzz... tsjah, door in je OP te schrijven dat je zulke reacties net wil, lokt het juist uit........
Je begint dus zelf al lekker.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef Computerhulpnodig het volgende:
Dit alles is serieus: commentaar als:
"TS" zijn niet nodig.
dan lok je het zelf uit natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:52 schreef Computerhulpnodig het volgende:
[..]
Doe ff normaal klootzak, ik ben geen kloon want ik kom hier anders nooit maar heb gewoon even hulp nodig, als je niks nuttigs te zeggen heb zeg dan niks.
Dus je moet een die-hard fok!er zijn om een vraag te stellen? Doe normaal zeg. Wat is het probleem.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:01 schreef TheFrankey het volgende:
je meld je aan...je opent een topic en je begint zo:
[..]
Je begint dus zelf al lekker.
Daarnaast is je username: computerhulpnodig en zul je verder geen toevoeging zijn voor dit forum. Snel je antwoord krijgen en weer weg.
kutnewbies
Ja je zit hier op fok dus vol met internet helden maar wat was je vraag dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:56 schreef Computerhulpnodig het volgende:
Serieus, ik open een topic om een computervraag, krijg ik van dat kut commentaar, waarom doen die mensen zo stom, ik stel toch een normale vraag, zijn er hier allen maar van die mietjes ofzo die in het echt niks durven zeggen en dan hier de internetheld spelen?
Mijn vriend is tenminste wel lief(maar die kwam er ook niet uit)
Oke laat maar ik wou der wel helpen maarequote:Op woensdag 2 december 2009 22:09 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb computerhulp nodigJe hapt ook zo lekker
Als de ts ook lief is welquote:Op woensdag 2 december 2009 22:16 schreef Re het volgende:
ik ben even de hort op, doen jullie een beetje lief
heb je de reacties van TS zelf in dat andere topic al gelezen? Die zijn ook niet helemaal frisquote:Op woensdag 2 december 2009 22:00 schreef Re het volgende:
over het algemeen lopen er niet echt klootzakken rond hoor, maar meer users die graag open deuren intrappen.
Verder is het natuurlijk wel een beetje territoriumdrang wat opspeelt, maar ach kijk door die reacties heen zou ik zeggen
TS begint zelf te schelden om niks en verwacht dan hulp Raar hequote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef bas-beest het volgende:
[..]
heb je de reacties van TS zelf in dat andere topic al gelezen? Die zijn ook niet helemaal fris
Ik heb computerhulp nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |