Dit alles is serieus: commentaar als:
"TS

" zijn niet nodig.
Het verhaal:
Ik heb een vista (32 bit) computer.
Deze heb ik ooit eens helemaal onder handen laten nemen door mijn vriend, hij was nu helemaal roze, doorzichtig, en werkte goed.
Maar de laatste tijd werkte hij niet zo goed meer, onder andere wmp deed het niet meer.
Toen heb ik geupdate naar service pack 2 wat ik nog niet gedaan had.
Nu is mijn roze kleur er nog wel, maar de ten eerste is mijn start menu niet meer echt doorzichtig, wat die eerst wel was. Plus al mijn aangepaste icoontjes zjn niet meer roze, omdat ik dat had ingesteld dmv icon packager, en die werkt nu niet meer, omdat die verlopen is. Ik probeerde die op te starten en daarna heeft hij alles ge reset.
Wat ik dus eigenlijk wil is dat mijn start menu weer helemaal doorzichtig word, let op: ik heb hem al aan staan in de volgende vensters:
-Kleur en vormgeving van vensters. (onder persoonlijke instellingen)
-Visuele effecten (onder prestatie index via eigenschappen van deze computer)
Mijn start menu is een heeeel klein beetje doorzichtig, maar niet zoals het was, het is nu donker paars ipv roze. Plus mijn icoontjes kan ik niet meer instellen omdat icon packager dus niet meer werkt.
Wat ook goed is om te weten dat als ik systeemherstel doe, (ik dacht dan word alles weer zoals het was) dan gaat hij het wel proberen heeeel lang maar daarna geeft hij een foutmelding dat het niet gelukt is.
Alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes!