SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Sander op 02-12-2009 12:34:26 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ze zijn groot, maar dat valt wel mee:quote:Op woensdag 2 december 2009 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, als die d'r BH uit doet, en je staat naast d'r hoor je iedere keer 'Au, au, je staat op m'n tepels'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Want het ru-netwerk bestaat maar uit honderden, zo niet duizenden pc's die tegelijk online zijn, en daar merken ze die ene extra gebruikers echt heel erg!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, hij zegt dat de service niet beschikbaar is.. Maar ik vind het gewoon vaag dat ik nu ineens wel op de sites kan.. Zal het morgen eens op een laptop van een huisgenootje proberen..
Naja als het niet meer werkt heb ik altijd de vpn connectie nogmaar het zou fijner zijn als ik die niet iedere keer hoef te gebruiken, ook niet echt tof dat ik het runetwerk zit te belasten namelijk
Ze zijn in elk geval wel lelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze zijn groot, maar dat valt wel mee:
[ afbeelding ]
VPN is op zich relatief netwerk belastend hèquote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want het ru-netwerk bestaat maar uit honderden, zo niet duizenden pc's die tegelijk online zijn, en daar merken ze die ene extra gebruikers echt heel erg!
Sorry gebruik nog de oude layout,daar werken images in spoilers niet. Welgemeend excuusquote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
Bedankt voor de spoilers, trouwens
Mjah maar ik wil ook gewoon downloaden, mijn online spelletje spelen e.d. Dat is denk ik niet helemaal handig dan hequote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want het ru-netwerk bestaat maar uit honderden, zo niet duizenden pc's die tegelijk online zijn, en daar merken ze die ene extra gebruikers echt heel erg!
Ben natuurlijk ook met moeilijke dingen bezig, namelijk het uitzoeken van een schaak-algoritme die ik in java kan bouwen. Just een FYI.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik dacht je moet een of ander moeilijk ding oplossen, nee moet ie een "lekker wijf" opsporen
Ja he, elke keer brok in mijn keel als ik die film kijkquote:Op woensdag 2 december 2009 13:08 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
Mooi einde van de film Big Fish trouwens gister
Ik zit all-in, dus dat is een andere situatiequote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef LastRequest het volgende:
Betaal jij dan ook mee bij IB Yash? Dat vroeg ik me al af
Bij ons moet zo'n inwonend persoon 50 euro per maand betalen.. we hebben een bedrijf dat de huisfinancieen doet, en die kwamen met dat bedrag, dat was reeel
UPS owned youquote:Op woensdag 2 december 2009 13:17 schreef Dj_unkie het volgende:
holaaaa!!!
Gisteren een briefje in de bus dat de UPS een pakketje heeft proberen te bezorgen. Ik was natuurlijk "druk" aan het werk. Vervolgens gooit hij een briefje in de bus dat het is afgegeven op: Algemeen 51![]()
like...W..TF...algemeen 51? Is dat net zoiets als Area 51?![]()
Dus via internet de InfoNotice code invoeren om te kijken waar het pakket is..."geen informatie over pakket"...Grrrr![]()
Ik vanochtend gebeld. Na wat zoekwerk en communicatiefouten tussen de UPS mevrouw en ik (was nog vroeg), beloofde ze me om terug te bellen met een antwoord. Krijg ik net een belletje terug dat het pakketje is afgeleverd op huisnummer 51 (ik woon ergens in de lage getallen). De oplettende buurtbewoner op nummer 51 wilde het pakketje wel aannemen en voor mij vasthouden, maar zijn naam niet geven.
Dus het pakketje (wat best wat euries waard is) ligt nu bij een buurtbewoner die ik nog nooit gezien heb. Ik heb alleen een huisnummer en niet eens een naam. Welke bosmongool bezorger geeft in godsnaam een kostbaar pakketje aan een randdebiel die zijn naam niet eens wil geven.
Verder wel goed geholpen door UPS. Als ik mijn pakketje niet krijg, dan zullen ze de waarde van het pakketje of een vervangend product aanbieden (want hoe moet ik of UPS bewijzen dat het pakketje door meneer "algemeen" in ontvangst is genomen)
zo dat moest ik even kwijt![]()
iedereen de bammetjes al achter de kiezen?
ow en over kwestie huisgenoot...gewoon iets van 50 euries de maand laten dokken...vind ik vrij normaal
Dan nog hebben wij hebben wel afgesproken dat iemand dan betaalt. Je gebruikt wel significant meer gas/water/licht enzo. Maar onze constructie is iets anders.. we betalen al die meuk en wat eventueel overblijft gebruiken we voor reparaties en dergelijke, dus dan is die extra ¤50 wel fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 13:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zit all-in, dus dat is een andere situatieMaar toen ze hier woonde, heeft ze wel meebetaald aan de huur ja
Wat IB dus zegt, als zij niet all-in zouden zitten zou ik het niet meer dan logisch vinden om mee te betalen.. Ik gebruik tenslotte ook water, gas, licht, etcetera.. Nu is wat ik zeg dat gas en licht discutabel.. Alhoewel je ook gas gebruikt om te douchen..quote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef LastRequest het volgende:
Betaal jij dan ook mee bij IB Yash? Dat vroeg ik me al af
Bij ons moet zo'n inwonend persoon 50 euro per maand betalen.. we hebben een bedrijf dat de huisfinancieen doet, en die kwamen met dat bedrag, dat was reeel
Nee want we zitten niet all-in, dus we worden gerekend aan de hand van gebruik, en door extra persoon = extra gebruik..quote:Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja he, elke keer brok in mijn keel als ik die film kijk
Maar Yash, is dat niet iets dat die meid waar die vriend van is sowieso betaalt?
Huh? Hoe kom je nou op dit beeldquote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Dj_unkie het volgende:
loopt IB in de ochtend dan fluitend met een rol onder de arm naar de wc...![]()
moet gelijk aan campings denken
owquote:Op woensdag 2 december 2009 13:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Natuurlijk zet ik het dan wel gewoon op de badkamer neer
Dan is 't 16u. Memorabel moment, iedere dag weer.quote:
Huur betaald aan jou, bedoel je, of algemeen?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zit all-in, dus dat is een andere situatieMaar toen ze hier woonde, heeft ze wel meebetaald aan de huur ja
Ik had gisteren een supergoed gedichtquote:Op woensdag 2 december 2009 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn dichtfunctie is uitnormaal had ik er nooit zo'n moeite mee maar het wil gewoon niet
Haha ik ben daar ook nog steeds mee bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
twee gedichten af, nu de moeilijkste voor bij de huisgenoten..
Los van of het kloptquote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef Sander het volgende:
Die mikkie, wat doe je daar toch mee
Slapen ja maar studeren nee
Elke dag ligt hij weer op de bank
en bijten de resultaten hem in zijn flank
met dit handigheidje kan hij volgend jaar er tegenaan
je kan het mikkie, gaan met die banaan!
En dan een kookwekker ofzo
Sinds wanneer betaal je algemene huur?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Huur betaald aan jou, bedoel je, of algemeen?
Mijn buurman hier in huis heeft ook een jaar lang samen gewoond, is niks extra's voor betaald. Hadden we wel kunnen doen, maar ja, collectief laten verslonzen ofzo.
Of het klopt, geen idee. Vast nietquote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Los van of het klopt, heb je wel iets inhoudelijks. Veel gedichten blijven hangen op het niveau van
Ik bedoelde of dat jij extra servicekosten betaalde aan de huisbaas voor g/w/l, of dat je de standaardhuur gewoon splitte met IB.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal je algemene huur?
hoeft de huisbaas toch niet te weten...als de BD het maar weetquote:Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die zijn er niet? denk niet dat de huisbaas uberhaupt weet dat ik er woon
Maarja dr zijn dr daar wel een aantal met inwonend persoon
IBG bedoel je?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:43 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
hoeft de huisbaas toch niet te weten...als de BD het maar weet
De belastingdienst, de gemeente en IB groepquote:Op woensdag 2 december 2009 16:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
IBG bedoel je?
whehe...de IB-groep
Wij kregen de gwl-kosten anderhalf jaar terug mooi wel doorberekend in de huurprijs bij de jaarlijkse verhoging...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:17 schreef IrishBastard het volgende:
Ze stond hier niet ingeschreven, splitte de kosten dus gewoon tussen ons. Maar het is ook een andere situatie als de huurprijzen inclusief zijn, en niet wijzigen adhv verbruik (de prijzen gaan hier dus ook niet omhoog als er meer verbruikt wordt). Als het anders is, zou ze ook wel meebetalen lijkt mij
Ah joh, dan spoel je lekker doorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, Ik ben rogier en ik ben al tien jaar verslaafd aan het drinken van wc-eend!
Heb je al je auto gefikst, meneer?quote:
Nope. Gaat nog gebeuren. Ooit. Als ik tijd en zin heb.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je al je auto gefikst, meneer?
Kan je je auto nu dan gewoon gebruiken? Of staan de portieren nu gewoon altijd open?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope. Gaat nog gebeuren. Ooit. Als ik tijd en zin heb.
Dat kan toch best samen gaan?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je je auto nu dan gewoon gebruiken? Of staan de portieren nu gewoon altijd open?
Als je in een dorp woont als schubbekuttenhoogveenerhuizen ja en je elke kaastosti kent daar!quote:
Dag mooi meisje!quote:
Ja daarom laten wij dus ook betalen, omdat de kosten voor de inwoners wel omhoog gaan adhv het verbruik.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wij kregen de gwl-kosten anderhalf jaar terug mooi wel doorberekend in de huurprijs bij de jaarlijkse verhoging...
Niet zo jaloers hosti! Jij blijft nog steeds mijn #1 mannekequote:
kilometeromslagpunt 102.324 kmquote:Op woensdag 2 december 2009 17:02 schreef Mikkie het volgende:
Voor de geïnteresseerden, een proefberekening voor de kmheffing:
http://www.autoweek.nl/kilometerheffing.php
Mijn kilometrage is zodanig dat ik er op achteruit ga, omslagpunt rond de 18k per jaar. En dan tellen we eventuele spitsheffing nog niet mee, en laat ik daar nou net altijd in moeten reizen.
Heb jij een neuspiercing?quote:
nope geen neuspiercingquote:Op woensdag 2 december 2009 19:22 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Heb jij een neuspiercing?
Kan trouwens niet.Meid die ik zag met bezichtigingen was zeker 10 jaar jonger als ik en jij bent geloof ik iets ouder dan ik. Woning niks geworden. Kreeg hetzelfde verhaal te horen van de hamer
Wtf rij jij voor 'n auto?quote:
Dus je blaadjes liggen op volgorde en één hoorcollege is behandeld?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, net even wat vriendinnetjes over de vloer gehad om stof voor het tentamen door te nemen. uiteindelijk maar 1 hoorcollege gedaan maar ik ben wel wat aantekeningen rijker (al uitgetypd) en mijn aantekeningen liggen nu op volgorde
Dit kom je tegen bij Google Afbeeldingen onder 'uch'quote:
was jij het toch? jaa ik dacht al huh is dat cp maar wist het niet zekerquote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
heb je me trouwens herkend of niet gister?
jaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef SLP_ het volgende:
[..]
was jij het toch? jaa ik dacht al huh is dat cp maar wist het niet zekerhad je zo n grote groene rugzak om? anders heb ik me toch vergist
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha IB net via skype;
Succes met inpakken he! En ik denk wtf ik heb geen cadeautjes hier ik hoef niks in te pakken
Ow wacht mijn tas!
soms
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef HostiMeister het volgende:
Gebruik dan ook een goede audioplayer
Foobar!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef HostiMeister het volgende:
Gebruik dan ook een goede audioplayer
De geruchten doen wel de ronde dat je met die toverstaf van je wonderen kan verrichten. Dat zei Cali ooit eens tegen me.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat ze er ondertussen wel van uit dat ik wonderen kan verrichten
Ja, maar op dat soort wonderen is mijn zusje natuurlijk niet uit.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De geruchten doen wel de ronde dat je met die toverstaf van je wonderen kan verrichten. Dat zei Cali ooit eens tegen me.
Ik mag hopen van nietquote:Op woensdag 2 december 2009 23:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar op dat soort wonderen is mijn zusje natuurlijk niet uit.
Dat laatste!quote:
Of jullie moeten uit Urk komen daar is dat vrij gebruikelijk!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar op dat soort wonderen is mijn zusje natuurlijk niet uit.
ja, mijn zusje heeft hem het design gedaan, moet zij wetenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind hem wel alleen een beetje erg donker zeg maar
Maar die heb je niet, dus probeer je er nu vast het beste van te makenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik morgen een bepaald persoon niet heb voor Suprise, dan had ik echt een te gelikt gedicht gemaakt.. NU heb ik simpelweg geen inspiratie..
Maarmorgen deze tijd ben ik lekker in NL
(al een paar uurtjes maar goed )
Slaapze!quote:Op donderdag 3 december 2009 01:39 schreef HostiMeister het volgende:
Truste, ik ben na een dag computer klussen ook maar eens een keertje op tijd op bed gaan liggen
Je doet me aan mijn moeder denkenquote:Op donderdag 3 december 2009 02:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
gedicht is af
Ben nu die voor IB aan het verbeteren en ik lig af en toe helemaal dubbel om mijn eigen grapjes
Maar wss ben ik weer de enige die ze grappig vind
Niet echt eik! Maar ja, komt goed!quote:Op donderdag 3 december 2009 02:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ja op bed liggen wil bij mij jammer genoeg nog niet zeggen dat ik slaap
Hoe ben jij er aan? Al wat beter?
Fucked up slaapritme. Ben nu al 3 weken ofzo aan het teren op gemiddeld 5 uurtjes per nacht. Sterkte ermee man.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet echt eik! Maar ja, komt goed!
Hoe komt het dat jij hier ook altijd midden in de nacht zit?
Ja van dat ritme heb ik ook last. Ach, ik overleef het wel. Zo niet, probleem ook opgelost.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucked up slaapritme. Ben nu al 3 weken ofzo aan het teren op gemiddeld 5 uurtjes per nacht. Sterkte ermee man.
zelfkennis siert de mensquote:Op donderdag 3 december 2009 02:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
gedicht is af
Ben nu die voor IB aan het verbeteren en ik lig af en toe helemaal dubbel om mijn eigen grapjes
Maar wss ben ik weer de enige die ze grappig vind
Morguh,quote:
leg me dat eens uit...bedoel je dat je te vroeg je nest in duikt...bah wil ik ook...quote:Op donderdag 3 december 2009 07:31 schreef Sander het volgende:
Mogguh. Ik lig de laatste tijd juist veel te lang in mijn nest. Zolang, dat ik 's ochtends voor de wekker wakker wordt.
Ik ga expres ontzettend vroeg naar bed. Ik ben heel erg aan het minderen qua 'dingen die buiten afstudeerstage nog moeten gebeuren'. Sociaal leven op een lager pitje (niet meer doordeweeks vrienden over de vloer of de kroeg in om bij te kletsen). Ff niet sporten 's avonds, behalve soms een rondje hardlopen. En een stuk minder series kijken / internetten / loos programmeren. Dat heb ik gecombineerd met gauw-gauw vlug-vlug koken en eten en dan is het zes of zeven uur 's avond en ben ik "vrij". In die tijd kan je echt heel veel doen als je het handig indeelt. Vervolgens is het negen uur, of half 10, en dan lig ik in m'n nestquote:Op donderdag 3 december 2009 07:37 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
leg me dat eens uit...bedoel je dat je te vroeg je nest in duikt...bah wil ik ook...
Zat ik gisteren eindelijk op de bank, is het alweer 23:00 geweest....door naar bed
Jaquote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was ik nou net voor je in de douche?![]()
Die winkel met die schoenen is wel tof.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:54 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen!! Vanavond naar Placebo met mijn nichtje en een paar vrienden van haarmaar we nemen al om half 1 de trein om nog te kunnen shoppen bij Primark en New Look
iemand verder nog leuke shoptips?
Ohja, niet iedereen weet dat Placebo vanavond inderdaad in Ahoy Rotterdam speeltquote:Op donderdag 3 december 2009 09:59 schreef IrishBastard het volgende:
In welke stad is misschien handig om te vermelden?
Ik heb ze nog nooit gezien eigenlijk, maar kan die zanger ook niet uitstaan, gewoon z'n make-up enzo, bahquote:Op donderdag 3 december 2009 10:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohja, niet iedereen weet dat Placebo vanavond inderdaad in Ahoy Rotterdam speelt
en die winkel met die schoenen was ik al van plan heen te gaan ja
Dankje! Ik heb er zin ande vierde keer alweer, maar ik ben nog net zo nerveus als bij de eerste keer
![]()
Juistquote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
Pure Morning, Special K, Every You Every Me
Ik vind 'm juist geweldigquote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien eigenlijk, maar kan die zanger ook niet uitstaan, gewoon z'n make-up enzo, bah![]()
Wel een aantal toffe liedjes.
never change a winning formulaquote:Op donderdag 3 december 2009 10:42 schreef Sander het volgende:
Nieuwe schoenen gekocht!
Echt precies dezelfde als ik al had, maar dan zwart. Can't beat a winning team of hoe zeg je dat
Nu ff een nieuwe stofzuiger scoren.
Echt, respect! Dat heb ik me ook voorgenomen, maar het lukt me totaal niet, ik blijf met m'n kop tegen de muur lopen. Gevolg is dat ik het zwaarder krijg op stage en werk, en juist dan 's avonds iets leuks wil gaan doen, omdat ik het anders helemaal zo'n sleur vind.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ga expres ontzettend vroeg naar bed. Ik ben heel erg aan het minderen qua 'dingen die buiten afstudeerstage nog moeten gebeuren'. Sociaal leven op een lager pitje (niet meer doordeweeks vrienden over de vloer of de kroeg in om bij te kletsen). Ff niet sporten 's avonds, behalve soms een rondje hardlopen. En een stuk minder series kijken / internetten / loos programmeren. Dat heb ik gecombineerd met gauw-gauw vlug-vlug koken en eten en dan is het zes of zeven uur 's avond en ben ik "vrij". In die tijd kan je echt heel veel doen als je het handig indeelt. Vervolgens is het negen uur, of half 10, en dan lig ik in m'n nest
vervelend lief?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn iraakse huisgenootje is soms echt een mongool maar ze is ook echt heel erg lief..
Komt ze me net omhelzen omdat ik dus 4 daagjes weg ga
Groot deel zal waarschijnlijk cultuurverschil zijn, ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ze is 27 maar gedraagt zich vaak als een kind van 11 ofzoMaar voor hetzelfde geld is zij in Irak altijd heel strak gehouden en kan ze nu eindelijk vrij zijn ofzo..Ik weet niet.. Maar gister was een vriendinnetje hier en die had na 5 minuten al zoiets van
wat loopt dat kind iedere keer raar te lachen en te giechelen
Want dat doet ze dus de hele dag door
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef royjn het volgende:
Het is weer goed nieuws dag,
Kreeg net te horen dat een oud collega van mij is overleden. Acute hartstilstand.
Laat een vrouw en 2 kinderen achter
Haha nou ja het klinkt makkelijker dan het is zo maar je moet er idd wel ff voor gaan. Je kent alle trucjes vast ook met todo lijstjes enzo, nou ja, dat hielp bij mij in het begin wel. Verder, sleur jezelf gewoon naar bed, dingen gedaan of niet. Makkelijker gezegd dan gedaan maar als je er eenmaal in zit, wordt het een stuk makkelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 10:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt, respect! Dat heb ik me ook voorgenomen, maar het lukt me totaal niet, ik blijf met m'n kop tegen de muur lopen. Gevolg is dat ik het zwaarder krijg op stage en werk, en juist dan 's avonds iets leuks wil gaan doen, omdat ik het anders helemaal zo'n sleur vind.
Nog maar zeven maanden!
Welke studie en welke master?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Door. Heb bijna mn bachelor, ga door voor mn master
Ik ken het wel, maar ik wil er gewoon niet naar leven ofzo. Het idee dat m'n leven dan zo gestructureerd raakt, daar haak ik af.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef Sander het volgende:
[..]
Haha nou ja het klinkt makkelijker dan het is zo maar je moet er idd wel ff voor gaan. Je kent alle trucjes vast ook met todo lijstjes enzo, nou ja, dat hielp bij mij in het begin wel. Verder, sleur jezelf gewoon naar bed, dingen gedaan of niet. Makkelijker gezegd dan gedaan maar als je er eenmaal in zit, wordt het een stuk makkelijk
ik heb er net een af, welke modellen heb je gebruiktquote:Op donderdag 3 december 2009 08:09 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik heb niet erg veel slaap nodig, maar moet wel regelmatig een keer vroeg onder de wol om het allemaal wat bij te trekken![]()
Ik ga maar eens aan het werk....de externe analyse moet vandaag af
nope heb alles af nuquote:Op donderdag 3 december 2009 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moest jij niet aan je school werken?
Moet je ook surprises enzo maken?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nope heb alles af nu
nu is t werken aan sinterklaas
Mwah SWOTje samen met interne analyse...daarnaast vijf krachten model van Porter. Dan gooi ik er bij strategievorming wat Ansoff en meer Porter achteraanquote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb er net een af, welke modellen heb je gebruikt?
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je ook surprises enzo maken?
Ben blij dat ik dat niet hoef. Gedicht is prima, cadeautje ook, maar daar is het dan wel klaar mee.
Kerst doen wij inderdaad ook, met cadeautjes enzo. Eén dezer dagen maar eens wat research doen voor een navigatiesysteem voor vaders.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef royjn het volgende:
We vieren gelukkig allang geen sinterklaas meer.
Moet nog wel kerstinkopen doen
TIP! Kijk af en toe op deze site:quote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kerst doen wij inderdaad ook, met cadeautjes enzo. Eén dezer dagen maar eens wat research doen voor een navigatiesysteem voor vaders.
Soms moet ik zo hard lachen om jouw omschrijvingenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
bij de betere webwinkel voor niets kan bestellen. Kan je meteen ook even de laatste flitslocatie-kaart bijbestellen voor nop.
haha klopt...wel mee uitkijken....schijnt dat je ze vrij snel tot een dure baksteen kan ombouwen, met dat "updaten"quote:Op donderdag 3 december 2009 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TIP! Kijk af en toe op deze site:
http://www.tomtom.com/products/category.php?ID=15&Lid=5
en neem dan de variant met alleen de kaart van de BENELUX. Zet daar dan een grotere kaart op die je kan verkrijgen bij de betere webwinkel voor niets kan bestellen. Kan je meteen ook even de laatste flitslocatie-kaart bijbestellen voor nop.
Nou er is een versie van die SD kaartjes leest. Uiteraard maak je als trouwe burger meteen een kopie van de bijgeleverde SD kaart. Vervolgens even bij de niet-erkende tomtomkaartenspeciaalzaak wat kaartjes bestellen en mikken op de SD kaart! Vervolgens ergens op internet de magische woorden zoeken even roeren en presto! Mocht het ergens mis gaan dan heb je gewoon de verkeerde magische woorden gevonden en dan kan je gewoon even je SD kaarten formateren en opnieuw proberen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:25 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
haha klopt...wel mee uitkijken....schijnt dat je ze vrij snel tot een dure baksteen kan ombouwen, met dat "updaten"
Bwhehe. Alsof dat iets slechts is, jezelf organiseren. Met overal een puinzooi van maken bewijs je ook niksquote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar ik wil er gewoon niet naar leven ofzo. Het idee dat m'n leven dan zo gestructureerd raakt, daar haak ik af.
Echt welquote:Op donderdag 3 december 2009 13:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Bwhehe. Alsof dat iets slechts is, jezelf organiseren. Met overal een puinzooi van maken bewijs je ook niks.
Week, de moeder van een vriendin van me is eergisteren ook overleden.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Mikkie het volgende:
[..], is het weer zo'n dag? Dan staat mij ook nog wat te wachten
.
Iets wat de grote mensen onder ons niet zonder kunnenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Structuur, organiseren? Kan iemand mij uitleggen wat die woorden betekenen?
Gecondoleerd! ook overleden? Wie is er dan nog meer overleden? Ik lees nooit echt terugquote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef LastRequest het volgende:
Week, de moeder van een vriendin van me is eergisteren ook overleden.
O geen wonder dat ik het niet snap! Ik zit nog in de kleine mensen wereld.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:04 schreef royjn het volgende:
[..]
Iets wat de grote mensen onder ons niet zonder kunnen
Jij ook gecondoleerd en sterkte!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef royjn het volgende:
LR gecondoleerd.
Een oud collega van mij is vannacht overleden. Dat was nummer 2.
Ik zeg ook niet dat het slecht is, ik wil er alleen nog niet helemaal naar levenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Bwhehe. Alsof dat iets slechts is, jezelf organiseren. Met overal een puinzooi van maken bewijs je ook niks.
Maar doe het dan in elk geval een béétje.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slecht is, ik wil er alleen nog niet helemaal naar leven
Dat ben ik aan het proberen, maar ik faal nog met grote regelmaatquote:Op donderdag 3 december 2009 16:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Maar doe het dan in elk geval een béétje.
B.!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb twee vraagjes, alvast voor de feestdagen. Misschien kunnen jullie helpen? Ik ben nieuw in Nijmegen he
1: Waar kun je in Nijmegen kerstbomen kopen? Ik wil een redelijk kleine en het moet met de fiets te doen zijn vanuit het centrum
2: Waar kun je op oudjaarsavond mooi vuurwerk zien? De waalkade? Mijn familie komt en dat hoort er toch bij
BVD
Klopt.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
The taking of Pelham 123, toffe film.
En vanaf de overkant zie je de Waalkade, neem ik aan? Captain Obviousquote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef swarmahoer het volgende:
volgens mij verkopen ze kerstbomen bij dat keetje op de kruising coehoornstraat groesbeekseweg
en vanaf de waalkade zie je de overkant lijkt me, anders geen idee
voor t leukste vuurwerkquote:Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En vanaf de overkant zie je de Waalkade, neem ik aan? Captain Obvious.
Nee, aan de overkant in Lent wonen vast veel meer mensen. Al die huizen en appartementen aan de Waalkade staan vast leeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor t leukste vuurwerk![]()
ik denk dat er op de waalkade niet zo veel mensen wonen toch? dus niet veel afsteekwerk
daar kan ik wel eens gaan kijken. Ik zag op de wedren ook iets, maar dat zag er heel klein uit.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef swarmahoer het volgende:
volgens mij verkopen ze kerstbomen bij dat keetje op de kruising coehoornstraat groesbeekseweg
en vanaf de waalkade zie je de overkant lijkt me, anders geen idee
Hihi, swarmi speelt graag met sterretjes!quote:
Ik geef er ook niks om, maar er zijn mensen in m'n omgeving die er 1.000+ euro aan uitgeven. Die sparen daar het hele jaar voor en dat is hun hobby. Daar kan ik van alles van vinden, maar dan nog is het hun keuzequote:Op donderdag 3 december 2009 22:36 schreef SLP_ het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die veel geld uitgeven aan vuurwerk
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hihi, swarmi speelt graag met z'n sterretje!
Ben je er weer met je grote poten op gaan staan?quote:
Maatje zeecontainer, doe je niks aan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je er weer met je grote poten op gaan staan?
Reanimeren! het topic dan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maatje zeecontainer, doe je niks aan.
Eerst het topic kapot stampen met je twee driemasters van je en dan naar bed gaan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, misschien helpt dat?
Ha, de nachtploeg is er!quote:
Even de nieuwe K3 erop plempen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:52 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe, je weet
Ff mijn mp3 speler aan het bijwerken, werd ook wel weer eens tijd
Nieuwste album van vitalic, wat singeltjes, nieuwe van Redemption, Senser wat oude troep weggooien, beetje organiseren. Je kent t. Geen K3 helaasquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Even de nieuwe K3 erop plempen?
Nee die ken ik niet. De enige die ik dan weer daarvan ken is K3!quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nieuwste album van vitalic, wat singeltjes, nieuwe van Redemption, Senser wat oude troep weggooien, beetje organiseren. Je kent t. Geen K3 helaas
O ja, dat ging ik doen! Slapen!quote:
Werkschuw tuigquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, dat ging ik doen! Slapen!
Ik heb gehoord dat ze dit jaar heel Lent willen opblazen...moet spectaculair wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor t leukste vuurwerk![]()
ik denk dat er op de waalkade niet zo veel mensen wonen toch? dus niet veel afsteekwerk
Nee?quote:
bij mij wel...je moet de site niet vanuit je cache laden hequote:
Lekker met die goede weersvooruitzichtenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef Dj_unkie het volgende:
vanavond op tijd maffen...lekker bijslapen. Morgen hele dag werken, daarna sinterklaas gedoe bij pa en ma. Daarna de kroeg in. Zondag naar de dierentuin
zucht dat zei ik gisteren ook al....we gaan "gelukkig" naar de dierenzooi in Arnnep.....dus daar kan je ook mooi binnen lopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:55 schreef royjn het volgende:
[..]
Lekker met die goede weersvooruitzichten
rustig...adem in..adem uit...kopje thee...quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenStress hiero
Bluh, en alles heeft weer te maken met het repeteren in Duitsland, zonder auto.
Haha heb ik toevallig, maar moet over 10 min al gaan, eerst fysio, waar ik eigenlijk mn cello voor mee moest, maar ik heb dat deel al geschrapt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:19 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
rustig...adem in..adem uit...kopje thee...
Arnhemquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:18 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zucht dat zei ik gisteren ook al....we gaan "gelukkig" naar de dierenzooi in Arnnep.....dus daar kan je ook mooi binnen lopen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat the fuck doe je in dit topic dan?
eehm ja?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik woon in Nijmegen?
Is het onmogelijk om beide steden leuk te vinden?
Zonder auto is het niet goed, maar met auto is het een schakelbak en da's ook niet goed?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenStress hiero
Bluh, en alles heeft weer te maken met het repeteren in Duitsland, zonder auto.
Ben je nu alweer wakker of heb je gewoon niet geslapen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Arnhem, arnhem, klinkt vaag bekend? Is dat niet een dorpje in de buurt van Nijmegen?
Oh en al het nog niet duidelijk was:quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik woon in Nijmegen?
Is het onmogelijk om beide steden leuk te vinden?
Slapen, nog zo'n term die ik te pas en te onpas voorbij zie komen. Wat is dat slapen eik voor iets?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonder auto is het niet goed, maar met auto is het een schakelbak en da's ook niet goed?. Misschien tijd om je eigen kleine automaatje te kopen als je zo regelmatig naar Duitsland moet?
.
[..]
Ben je nu alweer wakker of heb je gewoon niet geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |