SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Sander op 02-12-2009 12:34:26 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ze zijn groot, maar dat valt wel mee:quote:Op woensdag 2 december 2009 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, als die d'r BH uit doet, en je staat naast d'r hoor je iedere keer 'Au, au, je staat op m'n tepels'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Want het ru-netwerk bestaat maar uit honderden, zo niet duizenden pc's die tegelijk online zijn, en daar merken ze die ene extra gebruikers echt heel erg!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, hij zegt dat de service niet beschikbaar is.. Maar ik vind het gewoon vaag dat ik nu ineens wel op de sites kan.. Zal het morgen eens op een laptop van een huisgenootje proberen..
Naja als het niet meer werkt heb ik altijd de vpn connectie nogmaar het zou fijner zijn als ik die niet iedere keer hoef te gebruiken, ook niet echt tof dat ik het runetwerk zit te belasten namelijk
Ze zijn in elk geval wel lelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze zijn groot, maar dat valt wel mee:
[ afbeelding ]
VPN is op zich relatief netwerk belastend hèquote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want het ru-netwerk bestaat maar uit honderden, zo niet duizenden pc's die tegelijk online zijn, en daar merken ze die ene extra gebruikers echt heel erg!
Sorry gebruik nog de oude layout,daar werken images in spoilers niet. Welgemeend excuusquote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
Bedankt voor de spoilers, trouwens
Mjah maar ik wil ook gewoon downloaden, mijn online spelletje spelen e.d. Dat is denk ik niet helemaal handig dan hequote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want het ru-netwerk bestaat maar uit honderden, zo niet duizenden pc's die tegelijk online zijn, en daar merken ze die ene extra gebruikers echt heel erg!
Ben natuurlijk ook met moeilijke dingen bezig, namelijk het uitzoeken van een schaak-algoritme die ik in java kan bouwen. Just een FYI.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik dacht je moet een of ander moeilijk ding oplossen, nee moet ie een "lekker wijf" opsporen
Ja he, elke keer brok in mijn keel als ik die film kijkquote:Op woensdag 2 december 2009 13:08 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
Mooi einde van de film Big Fish trouwens gister
Ik zit all-in, dus dat is een andere situatiequote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef LastRequest het volgende:
Betaal jij dan ook mee bij IB Yash? Dat vroeg ik me al af
Bij ons moet zo'n inwonend persoon 50 euro per maand betalen.. we hebben een bedrijf dat de huisfinancieen doet, en die kwamen met dat bedrag, dat was reeel
UPS owned youquote:Op woensdag 2 december 2009 13:17 schreef Dj_unkie het volgende:
holaaaa!!!
Gisteren een briefje in de bus dat de UPS een pakketje heeft proberen te bezorgen. Ik was natuurlijk "druk" aan het werk. Vervolgens gooit hij een briefje in de bus dat het is afgegeven op: Algemeen 51![]()
like...W..TF...algemeen 51? Is dat net zoiets als Area 51?![]()
Dus via internet de InfoNotice code invoeren om te kijken waar het pakket is..."geen informatie over pakket"...Grrrr![]()
Ik vanochtend gebeld. Na wat zoekwerk en communicatiefouten tussen de UPS mevrouw en ik (was nog vroeg), beloofde ze me om terug te bellen met een antwoord. Krijg ik net een belletje terug dat het pakketje is afgeleverd op huisnummer 51 (ik woon ergens in de lage getallen). De oplettende buurtbewoner op nummer 51 wilde het pakketje wel aannemen en voor mij vasthouden, maar zijn naam niet geven.
Dus het pakketje (wat best wat euries waard is) ligt nu bij een buurtbewoner die ik nog nooit gezien heb. Ik heb alleen een huisnummer en niet eens een naam. Welke bosmongool bezorger geeft in godsnaam een kostbaar pakketje aan een randdebiel die zijn naam niet eens wil geven.
Verder wel goed geholpen door UPS. Als ik mijn pakketje niet krijg, dan zullen ze de waarde van het pakketje of een vervangend product aanbieden (want hoe moet ik of UPS bewijzen dat het pakketje door meneer "algemeen" in ontvangst is genomen)
zo dat moest ik even kwijt![]()
iedereen de bammetjes al achter de kiezen?
ow en over kwestie huisgenoot...gewoon iets van 50 euries de maand laten dokken...vind ik vrij normaal
Dan nog hebben wij hebben wel afgesproken dat iemand dan betaalt. Je gebruikt wel significant meer gas/water/licht enzo. Maar onze constructie is iets anders.. we betalen al die meuk en wat eventueel overblijft gebruiken we voor reparaties en dergelijke, dus dan is die extra ¤50 wel fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 13:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zit all-in, dus dat is een andere situatieMaar toen ze hier woonde, heeft ze wel meebetaald aan de huur ja
Wat IB dus zegt, als zij niet all-in zouden zitten zou ik het niet meer dan logisch vinden om mee te betalen.. Ik gebruik tenslotte ook water, gas, licht, etcetera.. Nu is wat ik zeg dat gas en licht discutabel.. Alhoewel je ook gas gebruikt om te douchen..quote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef LastRequest het volgende:
Betaal jij dan ook mee bij IB Yash? Dat vroeg ik me al af
Bij ons moet zo'n inwonend persoon 50 euro per maand betalen.. we hebben een bedrijf dat de huisfinancieen doet, en die kwamen met dat bedrag, dat was reeel
Nee want we zitten niet all-in, dus we worden gerekend aan de hand van gebruik, en door extra persoon = extra gebruik..quote:Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja he, elke keer brok in mijn keel als ik die film kijk
Maar Yash, is dat niet iets dat die meid waar die vriend van is sowieso betaalt?
Huh? Hoe kom je nou op dit beeldquote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Dj_unkie het volgende:
loopt IB in de ochtend dan fluitend met een rol onder de arm naar de wc...![]()
moet gelijk aan campings denken
owquote:Op woensdag 2 december 2009 13:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Natuurlijk zet ik het dan wel gewoon op de badkamer neer
Dan is 't 16u. Memorabel moment, iedere dag weer.quote:
Huur betaald aan jou, bedoel je, of algemeen?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zit all-in, dus dat is een andere situatieMaar toen ze hier woonde, heeft ze wel meebetaald aan de huur ja
Ik had gisteren een supergoed gedichtquote:Op woensdag 2 december 2009 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn dichtfunctie is uitnormaal had ik er nooit zo'n moeite mee maar het wil gewoon niet
Haha ik ben daar ook nog steeds mee bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
twee gedichten af, nu de moeilijkste voor bij de huisgenoten..
Los van of het kloptquote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef Sander het volgende:
Die mikkie, wat doe je daar toch mee
Slapen ja maar studeren nee
Elke dag ligt hij weer op de bank
en bijten de resultaten hem in zijn flank
met dit handigheidje kan hij volgend jaar er tegenaan
je kan het mikkie, gaan met die banaan!
En dan een kookwekker ofzo
Sinds wanneer betaal je algemene huur?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Huur betaald aan jou, bedoel je, of algemeen?
Mijn buurman hier in huis heeft ook een jaar lang samen gewoond, is niks extra's voor betaald. Hadden we wel kunnen doen, maar ja, collectief laten verslonzen ofzo.
Of het klopt, geen idee. Vast nietquote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Los van of het klopt, heb je wel iets inhoudelijks. Veel gedichten blijven hangen op het niveau van
Ik bedoelde of dat jij extra servicekosten betaalde aan de huisbaas voor g/w/l, of dat je de standaardhuur gewoon splitte met IB.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal je algemene huur?
hoeft de huisbaas toch niet te weten...als de BD het maar weetquote:Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die zijn er niet? denk niet dat de huisbaas uberhaupt weet dat ik er woon
Maarja dr zijn dr daar wel een aantal met inwonend persoon
IBG bedoel je?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:43 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
hoeft de huisbaas toch niet te weten...als de BD het maar weet
De belastingdienst, de gemeente en IB groepquote:Op woensdag 2 december 2009 16:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
IBG bedoel je?
whehe...de IB-groep
Wij kregen de gwl-kosten anderhalf jaar terug mooi wel doorberekend in de huurprijs bij de jaarlijkse verhoging...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:17 schreef IrishBastard het volgende:
Ze stond hier niet ingeschreven, splitte de kosten dus gewoon tussen ons. Maar het is ook een andere situatie als de huurprijzen inclusief zijn, en niet wijzigen adhv verbruik (de prijzen gaan hier dus ook niet omhoog als er meer verbruikt wordt). Als het anders is, zou ze ook wel meebetalen lijkt mij
Ah joh, dan spoel je lekker doorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, Ik ben rogier en ik ben al tien jaar verslaafd aan het drinken van wc-eend!
Heb je al je auto gefikst, meneer?quote:
Nope. Gaat nog gebeuren. Ooit. Als ik tijd en zin heb.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je al je auto gefikst, meneer?
Kan je je auto nu dan gewoon gebruiken? Of staan de portieren nu gewoon altijd open?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope. Gaat nog gebeuren. Ooit. Als ik tijd en zin heb.
Dat kan toch best samen gaan?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je je auto nu dan gewoon gebruiken? Of staan de portieren nu gewoon altijd open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |