Geldquote:Op woensdag 2 december 2009 11:20 schreef guitarist het volgende:
Nog steeds te koop.
[TK] Samson MDR6 6 kanaals analoge mixer Incl. Condensater Mic
http://lmgtfy.com/?q=GAS+gitaarquote:Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef DrD00m het volgende:
Wat is nou GAS?
Ene laatste link in de OP.quote:
Hij moet ook weg ivm met geld.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geld![]()
GFS is niet goed voor je saldo
Ben benieuwdquote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hij moet ook weg ivm met geld.
Vandaag of morgen komt er nog een "guitarist's rotzooi topic" in V&A.
Nee, nog steeds!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:58 schreef brother52 het volgende:
Zijn we hier alweer?
Ben anders blij dat ik niet met een van mijn huidige bandleden samenwerkquote:Op woensdag 2 december 2009 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, nog steeds!.
Men neemt twee collega's, die stop je in één band. Op kantoor zet je hen in één ruimte. Wat gebeurt er dan?
Dan gaan ze een half uur op de Warmoth site zitten kijken![]()
.
Gelukkig niet de hele dag. Jurgen zit een verdieping boven mij, maar soms gaan we even een "blikje roken"quote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben anders blij dat ik niet met een van mijn huidige bandleden samenwerk
Bij mij ging het anders, ik verhuisde naar een ruimte waar een collega zat waarvan ik wist dat hij bas speelde en meer ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, nog steeds!.
Men neemt twee collega's, die stop je in één band. Op kantoor zet je hen in één ruimte. Wat gebeurt er dan?
Dan gaan ze een half uur op de Warmoth site zitten kijken![]()
.
Ik weet niet wat ze doenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig
Bedoelde ook niet zozeer de personen, maar meer het werk wat ze doen
Uh, zanger en perkussionist ergens op een kantoor iets met dingen en processen, bassiste geeft les aan mongooltjes en drummer studeert in Groningen aan de universiteit.quote:
Nja, ik weet hoe het heet wat hij doet... ontwerpen, regelen, tekenen van [process]installaties enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef Witchfynder het volgende:
"Iets met dingen en processen". Ja, je zou kunnen zeggen dat Jurgen en ik dat ook doen.
En zo nu en dan geef ik ook les aan mongooltjes, althans, zo komen ze op mij over.
omdat de kleur zo spuuglelijk isquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom die dingen in deze kleur nauwelijks te vinden...
[ afbeelding ]
Drugs are bad!quote:
Mooie combi met die vaas..quote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens nar de Tom Delonge signature van squierquote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker als je net een nieuwe gitaar hebt, dan wil je niet direct beginnen aan de kosten van een topkam+afstellen!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Libelah het volgende:
Wel voor je portemonnee...
Daar ben ik het zeker mee eens!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeker als je net een nieuwe gitaar hebt, dan wil je niet direct beginnen aan de kosten van een topkam+afstellen!
Oh?quote:
Hoezo gratis? Goede service mag best wel wat kosten.quote:
KaMo...quote:Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo gratis? Goede service mag best wel wat kosten.
En wie ben jij om te bepalen of Dean het gratis doet?
I rest my case.quote:
It's pushing up the daisies.quote:
Blijkbaar.quote:
Nope, hij bied altijd aan om het te doen. Dat wil niet zeggen dat het gratis is.quote:Ik dacht dat Dean dat altijd aanbood om gratis te doen
Niet gratis, maar ook zeker niet duurquote:Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef KaMo het volgende:
Begrijp ik iets verkeerd?
Ik dacht dat Dean dat altijd aanbood om gratis te doen
Als dit niet zo is, excuses
Wie?quote:
klinkt als mijn intrede in mijn bandquote:Op woensdag 2 december 2009 12:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mij ging het anders, ik verhuisde naar een ruimte waar een collega zat waarvan ik wist dat hij bas speelde en meer ook niet.
Het gevolg was dat ik 3 weken later eens voor de lol met ze mee ging spelen en ze de week daarna er een gitarist uit getrapt hebben zodat ik er voor vast bij kon.
Auditie gedaan en aangenomen zonder dat ik het wist en ze hadden ook maar voor mij besloten dat ik het wel ok vond
Fair prices for high qualityquote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet gratis, maar ook zeker niet duur
Ah jullie timmeren al aardig aan de weg. Heb jullie wel vaker gehoord volgens mij op 3fmquote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef guitarist het volgende:
SPAM!!!
LUISTER ONS ALBUM NU OP DE 3VOOR12 LUISTERPAAL!
http://tinyurl.com/ikcluisterpaal
De oud zanger van Dizzy Mizz Lizzy die nu meer singer/songwriter dingen doet.quote:
Om het in 1 filmpje te doen, Tim met een nummer van Dizzy Mizz Lizzyquote:
utfsquote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand zin/tijd/zo-lief-om-de-moeite-te-nemen om die intro solo hiervan te tabben?
eric clapton kennende, standaard blues ladder in Equote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand zin/tijd/zo-lief-om-de-moeite-te-nemen om die intro solo hiervan te tabben?
Vette poep gastquote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef guitarist het volgende:
SPAM!!!
LUISTER ONS ALBUM NU OP DE 3VOOR12 LUISTERPAAL!
http://tinyurl.com/ikcluisterpaal
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Zucht ..
http://www.ultimate-guita(...)cocaine_ver6_tab.htm
Zucht......quote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
En nog zeiken ookquote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Zucht......
Het gaat me niet om hoe je Cocaine speelt maar die intro solo, volgende keer beter lezen he
Ik maak geen grappen trouwens zo moeilijk is het niet een paar keer luisteren en je kan het meespelenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:00 schreef -Menn0- het volgende:
Zullen we het er gewoon op houden dat je een grapje maakte ?
Zeker jij je kan al aardig goed spelen dus dat gaat lukkenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
trouwens zo moeilijk is het niet een paar keer luisteren en je kan het meespelen
quote:Op donderdag 3 december 2009 05:44 schreef The_Dean het volgende:
Order Status Confirmation
Order Status: Shipped.
Hou maar op, daar ben ik al te vaakquote:
Da's niet eens gekquote:Op donderdag 3 december 2009 07:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hou maar op, daar ben ik al te vaak
En ik ga mijn zaak straks ook maar The G.A.S. Station noemen ofzo
Mooie combi van gitaren, GAS en mijn liefde voor auto's
Jij snapt hetquote:Op donderdag 3 december 2009 08:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Da's niet eens gek. Kun je die andere naam als label hanteren voor je eigen ontworpen spul
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
hij heeft lekker meer gekregen dan jouquote:
Mag ik wel hopen ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef genakt het volgende:
[..]
hij heeft lekker meer gekregen dan jou
Uh nee, dat was uit eigen beurs... maar dat geld van de Dean van genakt is ook al op. Meer dan op.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen ja!
Ik gok dat het geld is gaan zitten in een zekere LP.
Ik heb ook een keer besparingstips gekregen. Een wasbeurt kostte mij nu 20 ct aan stroom. Als ik nou een zuinige AA klasse kocht (a 600 euro) dan kon ik 4 ct per wasbeurt besparen. Ik was pakweg 3xper week, dus dat zou mij 6 euro per jaar besparen. Tel uit je winst!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
En dan wou die muts van de Nuon me ook nog besparingstips geven
Alhoewel ik momenteel ziek thuis zit, loopt mijn contract godzijdank nog tot half 2011...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef Svyatagor het volgende:
Welke eindejaarsuitkering?
Mag blij zijn als ik op 1 januari nog werk heb.
Ik heb een vast contract, maar van de 215 fte hierzo moeten er straks 170 overblijven.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alhoewel ik momenteel ziek thuis zit, loopt mijn contract godzijdank nog tot half 2011...
Ja, maar zo logisch denken de heren op de kantoren meestal niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, dat is helemaal erg. Ze kunnen beter die uitgebluste nietsnutten als eerste wippen!
Dat zeg ik dus ook, ik ben nog niet zo'n hele dure werknemer en wil in principe allerlei soorten klussen doen. I.t.t. sommige oude collega's die niks anders meer willen en kunnen en de hele dag klagen en praten over vroeger.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, dat is helemaal erg. Ze kunnen beter die uitgebluste nietsnutten als eerste wippen!
Ik heb er 2quote:Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb gelukkig een contract voor onbepaalde tijd.
Mijn oma dacht echter dat dit betekent dat je er elk moment uitgegooid kunt worden.
Dat is het in feite ook; het is een garantie van niks. Als ze van je af willen, komen ze wel van je af, het kost alleen wat meer geld dan wanneer je een tijdelijk contract laat uitlopen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb gelukkig een contract voor onbepaalde tijd.
Mijn oma dacht echter dat dit betekent dat je er elk moment uitgegooid kunt worden.
wat oma's ?!quote:
dude.....quote:Op donderdag 3 december 2009 11:36 schreef genakt het volgende:
[..]
wat oma's ?!
laat een van je opás zich ombouwen?
Goed en beter zijn beide relatiefquote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef kitao het volgende:
Ik ben nieuw op het forum Muziek en ik speel geen gitaar of andere instrumenten.
Meestal zit ik op NWS waar ik tussendoor YouTube bekijk.
Ik had dan nogal eens de neiging om naar aanleiding van een bepaald topic of post een naar mijn mening toepasselijke video er tussendoor te gooien.
Gisteren kwam ik daarmee echter in aanvaring met een mod die een stuk of drie videos geknipt heeft.
Ik neem aan dat dit bij Muziek echter geen problemen zal opleveren ?
Ok dan .
Wie weet een betere gitarist dan Jimmy Hendrix , want ik zou het waarderen als ik meer onbekendere maar wel goede muziek tegen zou komen.
Bovendien lijkt een gitaristentopic mij een goede plaats om deze vraag te stellen.
Natuurlijk, het is een goed signaal van je werkgever en als je je werk goed doet en de tent maakt winst, dan is er natuurlijk niks aan de hand.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja, mijn oma dacht dat het hetzelfde als zoals vroeger zonder contract werken. Dat is niet zo natuurlijk.
Als ze van me af willen, moet dat echt een goede reden hebben. Voorlopig geef ik die niet en heb ik dat contract gekregen omdat ik het juist zo goed doe, natuurlijk.
Stevie Ray Vaughan.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef kitao het volgende:
Ik ben nieuw op het forum Muziek en ik speel geen gitaar of andere instrumenten.
Meestal zit ik op NWS waar ik tussendoor YouTube bekijk.
Ik had dan nogal eens de neiging om naar aanleiding van een bepaald topic of post een naar mijn mening toepasselijke video er tussendoor te gooien.
Gisteren kwam ik daarmee echter in aanvaring met een mod die een stuk of drie videos geknipt heeft.
Ik neem aan dat dit bij Muziek echter geen problemen zal opleveren ?
Ok dan .
Wie weet een betere gitarist dan Jimmy Hendrix , want ik zou het waarderen als ik meer onbekendere maar wel goede muziek tegen zou komen.
Bovendien lijkt een gitaristentopic mij een goede plaats om deze vraag te stellen.
Ach, beter dan Jimi kan ook al snel natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
dude.....
[..]
Goed en beter zijn beide relatief
Dat is helemaal waar , een klassieke gitarist kan even goed zijn.quote:
Stevie Ray Vaughanquote:Op donderdag 3 december 2009 11:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar , een klassieke gitarist kan even goed zijn.
Maar toch hoor je vaak over een rijtje gitaristen die dan als de beste worden beschouwd en hoewel smaak verschilt zit Hendrix daar altijd wel tussen.
Welke bekende en onbekende spelers zouden nog meer in dat rijtje passen ?
Jimmy Page <- 1 van de beste ooit !quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan
Jeff Waters [Pas op: metal]
Joe Bonamassa
Tommy Emanuel
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:01 schreef Aresdreams het volgende:
mis eigenlijk Brain May in alle rijtjes... eigenlijk de reden dat ik ooit gitaar wou gaan spelen...
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:01 schreef Aresdreams het volgende:
mis eigenlijk Brain May in alle rijtjes... eigenlijk de reden dat ik ooit gitaar wou gaan spelen...
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan
Jeff Waters [Pas op: metal]
Joe Bonamassa
Tommy Emanuel
John Henryquote:
Die hebben we nietquote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef TeleluvR het volgende:
Gelukkig bijna kerst. Dus daarom de vraag: Wat ga jij doen met je eindejaarsuitkering?
Ik:
Auto opknappen
TV
Ik zit op 126 euro per maand, maar kom er maar niet onder...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:35 schreef TeleluvR het volgende:
Je weet dat de Nuon een renteloze lening is en derhalve best onvoordelig.
Mij schaalden ze in op 150/maand destijds, heb ik na lang zeiken terug laten zetten naar 75/maand en mijn jaarrekening was netjes 900 euro!
Een gitarist met een spaarrekening? Dat kan gewoonweg niet! Alles naar het GAS!![]()
Ja, da's ook een beetje de vraag waar ik mee zit... Misschien dan toch maar eens naar Feedback gaan om er eentje uit te proberen...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Valveking is een goeie optie ik zou alleen dan wel sowieso even goed kijken naar het volume, ik heb de top (maar die is dan ook gelijk 100watt) en op zacht kamervolume krijg ik er niet echt het toffe geluid uit daarvoor moet ik hem toch wat verder open draaien, maar de combo's hebben wat minder vermogen dus misschien dat het daarbij wat scheelt.
DAarom heb ik hem ook standaard ini het oefenhok gezet, hier op m'n kamer komt hij niet echt tot z'n recht maar zodra die een beetje open kan is eht echt een supervette versterkerquote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, da's ook een beetje de vraag waar ik mee zit... Misschien dan toch maar eens naar Feedback gaan om er eentje uit te proberen...
Ja, voor de effecten heb ik eigenlijk ook een GT-8... Dus tja, hmmm, moeilijk...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DAarom heb ik hem ook standaard ini het oefenhok gezet, hier op m'n kamer komt hij niet echt tot z'n recht maar zodra die een beetje open kan is eht echt een supervette versterkerEn gewoon lekker simpel geen overbodige opties, gewoon alles wat je nodig ehbt.
::rolleyes:: dan diegene die je schrijft met de a en de i omgedraait...quote:
hey, dat probleem heb ik nu ook met mijn nieuwe opstellingquote:Op donderdag 3 december 2009 19:03 schreef Dribbel_ het volgende:
JA als je daar je effecten uit haalt dan zou ik die Spider al af laten vallen eigenlijk.
Ik zit wel te kutten met m'n effectloop, m'n equalizer (booster) moet in de send/return zitten, terwijl m'n wah weer voor de voorversterker meot zitten omdat het in de effectloop kut klinkt
irritant
Vooral Japan. En dan mis je er nog een paar:quote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef LeNick het volgende:
http://link.marktplaats.nl/301987148
http://link.marktplaats.nl/301982253
http://link.marktplaats.nl/301953113
Eindelijk staan er weer wat van die Squiers op Marktplaats. Deze 3 zijn toch redelijk voor die prijzen? Het was toch zo dat die Chinese/Japanse/Amerikaanse/Koreaanse Squiers goed waren?
LOL die onderstequote:Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vooral Japan. En dan mis je er nog een paar:
http://link.marktplaats.nl/298145715
http://link.marktplaats.nl/298289211
Nog een pedaal erbij?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hey, dat probleem heb ik nu ook met mijn nieuwe opstelling
ik zit alleen beetje door de opties heen... denk dat het maar een los wahwah pedaal gaat worden, of misschien een expressie pedaal voor de M13... weet het zo nog even niet
Woeh, wel wat duur nog, maar die 2e is inderdaad om je vingers bij af te likken.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vooral Japan. En dan mis je er nog een paar:
http://link.marktplaats.nl/298145715
http://link.marktplaats.nl/298289211
Ik ken die serie niet, maar lijkt mij een beetje duur qua prijs.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:24 schreef LeNick het volgende:
[..]
Woeh, wel wat duur nog, maar die 2e is inderdaad om je vingers bij af te likken.
@StephanL, waarom lol @ die onderste?
Oh, maar een hele witte is wel heel mooi.. Wil of een zwart-witte of een hele witte. Denk ik. Andere mogen ook, maar niet zo'n kleur als Televur eerst te koop had..quote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ken die serie niet, maar lijkt mij een beetje duur qua prijs.
Ik vind de prijzen redelijk, maar ik ben wel wat bevooroordeeld over Japanse gitaren. Die ene heeft Tex-Mex pickups die behoorlijk lekker klinken en in de winkel toch weer 85 euro+installatie kost. Zo'n gitaar verplettert iedere usa strat qua bespeelbaarheid én geluid!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ken die serie niet, maar lijkt mij een beetje duur qua prijs.
De mijne niet, dat ken namelijk nietquote:Op donderdag 3 december 2009 22:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind de prijzen redelijk, maar ik ben wel wat bevooroordeeld over Japanse gitaren. Die ene heeft Tex-Mex pickups die behoorlijk lekker klinken en in de winkel toch weer 85 euro+installatie kost. Zo'n gitaar verplettert iedere usa strat qua bespeelbaarheid én geluid!
Heb zelf 2008 Fender strat USA Ongetwijfeld zullen de pickups niet alles zijn. Wie weet komen er ooit andere in. Speel voornamelijk blues en jazz songs op dit moment, al gaat dat prima op een standaard strat.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:42 schreef TeleluvR het volgende:
Tex-Mex zijn zeker niet heilig, maar wel een flink stuk beter dan stock pickups uit Japan die lang niet slecht zijn. Die strat blaast jouw strat eruit, zeker weten!
Welke signature?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef TeleluvR het volgende:
Strats zijn ook prima. Maar standaard pickups kunnen in mijn ogen alles, maar dan net niet. Dus je zit gauw vast aan pickups die bij je smaak passen. De bespeelbaarheid van Fender japan wordt door hele volksstammen verkozen boven die van een usa gemaakte Fender. Ik heb zelf ook vol tevredenheid jaren op een stock USA strat gespeeld, maar ben nu wel erg blij met mijn signature strat.
Ah dat is ook mijn wens. eerst maar even afstuderen. Zag net dat die Vintage Noiseless™ pickups heeft. even gekeken op youtube ook niet verkeerd dat geluid.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:04 schreef TeleluvR het volgende:
Clapton
Mijn strat heeft ook lace sensors. Ik moest er eerst erg aan wennen, nu vind ik ze heerlijk klinken.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb em ook rond mijn afstuderen gekocht. Ik heb een oudje met lace sensors...
Dean ziet alles. Dean fixt alles.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:21 schreef Stevennn het volgende:
Dean, had je die pick-ups van mij gezien? Dat ze losjes zaten. En is het kwaadaardig?
dat is op het moment het probleem, omdat ik geen expressie pedaal heb voor de line 6 kan ik zo niet achterhalen of daar iets als wah te gebruiken valt... de gt08 zit nu volledig in de fx loop, maar misschien dat ik daar nog een klein beetje mee kan schipperen...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nog een pedaal erbij?![]()
Heb je zoveel zooi ervoor en ertussen en dan geen fatsoenlijke of handig te gebruiken wah?
Waarom vraag je dat hier? Daar is het feedback topic voor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef kitao het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom onderstaand topic zonder enige uitleg , zelfs na het versturen van een PM aan Bergen Modderator , op slot is gegooid ?
Praten jullie liever over muziek of luister je er liever naar of nog beter speel je het liever zelf ?
Hoe denken jullie over deze ongefundeerde censuur ?
YouTube : dump hier je favoriete clips.
Maar in je GT-8 kun je toch ook de volgorde van effecten bepalen? Dan moet je wat meer kabels gebruiken, maar dan kun je dus wel een gedeelte voor de versterker zetten en een gedeelte in de effect loop. Het is wat gedoe, maar het werkt welquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat is op het moment het probleem, omdat ik geen expressie pedaal heb voor de line 6 kan ik zo niet achterhalen of daar iets als wah te gebruiken valt... de gt08 zit nu volledig in de fx loop, maar misschien dat ik daar nog een klein beetje mee kan schipperen...
als ik een nieuwe versterker heb gaat de gt-8 er denk ik sowieso tussenuit en dan alleen de M13 voor de effecten en nog een losse wah orso...
Ja, maar zit niet los, en dus niet kwaadaardig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:21 schreef Stevennn het volgende:
Dean, had je die pick-ups van mij gezien? Dat ze losjes zaten. En is het kwaadaardig?
If we can't fix it, it ain't brokenquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean ziet alles. Dean fixt alles..
ja, moet ff heel goed gaan denken hoe dat dan aangelsoten moet gaan worden...quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar in je GT-8 kun je toch ook de volgorde van effecten bepalen? Dan moet je wat meer kabels gebruiken, maar dan kun je dus wel een gedeelte voor de versterker zetten en een gedeelte in de effect loop. Het is wat gedoe, maar het werkt wel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:49 schreef Svyatagor het volgende:
Ik begrijp geloof ik nog steeds niet waarom je twee multi-effects tegelijk zou willen gebruiken.
True. Ik raak al in de war als ik meer dan twee kanalen heb.quote:
Interesse altijd, alleen is mijn geld sinds gister een beetje op.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
True. Ik raak al in de war als ik meer dan twee kanalen heb.
Iemand interesse in een Pod XT Live?
Omdat hij ook op het podium graag systeembeheerder speeltquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:49 schreef Svyatagor het volgende:
Ik begrijp geloof ik nog steeds niet waarom je twee multi-effects tegelijk zou willen gebruiken.
Ik moest mij gister bedwingen niet direct een Precision body uit stock voor 98,- te bestellenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Interesse altijd, alleen is mijn geld sinds gister een beetje op.
iddd, niks leukers dan je werk meenemen naar je band... euhm... toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat hij ook op het podium graag systeembeheerder speelt. Daarom treed ik ook op met een patchkast op mijn cab, althans, zo noemt onze zanger het
.
Het hangt er een beetje van af wat de dollar gaat doen en nu staat hij erg gunstig. Vandaar dat ik meteen maar besteld heb.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moest mij gister bedwingen niet direct een Precision body uit stock voor 98,- te bestellen. Maar nu ff niet, wellicht na mijn verjaardag
. En dan wachten op een hals. De linkshandige waren allemaal maple met rosewood en ik wil maple met ebony
.
Ik zat tot mijn grote schrik net een SG met P90's samen te stellen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:44 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik heb gisteren ook maar snel de site weggeklikt
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:04 schreef brother52 het volgende:
Ik zat tot mijn grote schrik net een SG met P90's samen te stellen.
Gigantische valkuil die site! Ik zat pas een rechtshandige Randy samen te stellen. Waarom doe ik dat?!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:04 schreef brother52 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:
SG! SG! SG!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Die komt er ooit ook nog. Eerst die Explorer in elkaar fröbelen en dan de keuze maken tussen een nieuwe akoestische of een SG.
Dat heb ik nou met witte SG's. No offense...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind zo'n SG met p90s er altijd uitzien als een speelgoedgitaar
ik heb ook een strat gehad met van lace sensors, gold versie geloof ik. ik vond ze erg saai klinken... maar dat ze noiseless zijn is wel hele dikke plus..!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn strat heeft ook lace sensors. Ik moest er eerst erg aan wennen, nu vind ik ze heerlijk klinken.
[ afbeelding ]
(niet de mijne, wel precies zo een)
Ach, dan zet ik er gewoon ook een usb aansluiting op. Kan ik hem gebruiken bij Rock Band.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
haha... ja, je hebt wel gelijk eigenlijk!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:14 schreef TeleluvR het volgende:
Is Groove Factory een beetje de moeite waard als ik dinsdag in de buurt ben???
Ik heb het idee dat alles daar vrij duur is. Ze durven ook gerust 12 euro voor een kwart liter tung olie te vragen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, zetten we op de to-do list!
Ik moet ook nog een setje brug vijlen hebben, kost bij Vox Humana gewoon 60 euro
Beetje op het oog dan tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef genakt het volgende:
ik probeer amp settings voor line 6 spider IV te zoeken maar kan niks vinden :S
vind wel wel bijv bass 7 treble 5 enz mjah heb geen cijfertjes bij de knoppen staan![]()
kijk zo ben ik al stuk verderquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beetje op het oog dan toch
Helemaal dicht is 0, helemaal open is 10.
Meestal niet. Hier en daar een enkele misschien, maar normaal is het gewoon 0-10 hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef genakt het volgende:
[..]
kijk zo ben ik al stuk verder
voor hetzelfde geld liep hij door tot 20 ofzo![]()
kan ik ook niet ruiken natuurlijk
En dat vertel je hem ook zo of dat nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Waarom is het altijd zo godverdome fucked op om wat met de band te regelen?
Krijg je een unieke kans om gratis een nummer op te nemen... staat degene die normaal het hardst roept om meer gigs en shit nu vooraan om het eerst te roepen wanneer hij vooral niet kan.
Boehoehoe kerst kan ik niet natuurlijk, boehoehoe, vrijdags ook niet, want scouting [] boehoehoe wil mijn vriendin ook nog eens zien hoor [je woont fucking samen gast!] boehoehoe!
Net gedaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En dat vertel je hem ook zo of dat niet?
Eens...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Krijg je een unieke kans om gratis een nummer op te nemen... staat degene die normaal het hardst roept om meer gigs en shit nu vooraan om het eerst te roepen wanneer hij vooral niet kan.
Boehoehoe kerst kan ik niet natuurlijk, boehoehoe, vrijdags ook niet, want scouting [] boehoehoe wil mijn vriendin ook nog eens zien hoor [je woont fucking samen gast!] boehoehoe!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En dat vertel je hem ook zo of dat niet?
Nja, ene moment roepen ze dat ze het zo vet vinden en meer gigs willen en live spelen het mooiste wat er is enzo, maarrrrrr wel als het hun uitkomt hoor, want het is maar voor de leuk allemaal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Dat gezeik hadden we eerst ook vaak, nu echt blij dat iedereen er echt voor wil gaan en er tijd voro maakt. Eerst moet ik 10x rondbellen om te zorgen dat iedereen zou kunnen, nu alleen ff doorbellen wat de datum is
beetje erg kansloos?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
ach ja bij ons gaat het half om half, nu willen we toch eerst nieuw materiaal hebben om aan te sleutellen voordat we weer gaan repeteren...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Dat gezeik hadden we eerst ook vaak, nu echt blij dat iedereen er echt voor wil gaan en er tijd voro maakt. Eerst moet ik 10x rondbellen om te zorgen dat iedereen zou kunnen, nu alleen ff doorbellen wat de datum is
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef DrD00m het volgende:
EXIT ?
Als zijn ambities niet in de band past, lijkt het mij beter als hij wat anders gaat doen.
Gezeik is dat idd, ik vind dat je best van hem kan eisen dat hij keuzes maakt. Blijkbaar vind hij de scouting belangrijker dan spelen met de band, nou dan moet hij zich daar maar op richtenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
Van de zes [drie weekenden] voorgestelde dagen bleef er meteen maar een halve dag over. Stelde hij zelf voor het naar januari te schuiven... met de melding dat hij dan ook maar twee zaterdagen kon.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:38 schreef genakt het volgende:
IK HEB HET GEVONDEN die powerchords waar je snaar overslaat
ik blok de bovenste met me wijsvinger en tegelijkertijd de snaar eronder en kan gewoon strummen
Nou, volgens mij denkt de rest van de band zoals hem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef DrD00m het volgende:
EXIT ?
Als zijn ambities niet in de band past, lijkt het mij beter als hij wat anders gaat doen.
quote:
Balen is datquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, volgens mij denkt de rest van de band zoals hem.
Vorige keer speelde dit soort shit ook al eens en stond ik ook op het randje om er uit te stappen... Ik ben nu net over de rand gestapt volgens mij.
Eigenlijk wil ik er niet mee stoppen, want heb hem samen met mijn broertje opgericht en wil eigenlijk niet uit mijn band stappen... maar als ik de enige ben die wel echt wat wil... dan 'modderen' ze maar lekker door en zoek ik wel wat anders.
Ik heb met opzet helemaal niks in mijn leven om altijd tijd te hebben voor de band, maar de rest neemt er alleen maar hobbies en shit bij aan waarvoor de band moet wijken.
Ik ben er klaar mee.
Je beschrijft een Utopiequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:10 schreef The_Dean het volgende:
Is ook erg vet. Opzich. Als je niet teveel gezeik hebt.
ja DrDoomquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Beste manier om ook goed te leren is vooral samenspelen met anderen, hoef je niet gelijk een heel band te hebben maar samen leren spelen kan je ook met z'n 2en doen ofzo dus als je een vriend hebt die ook eits speelt is het wel goed daar mee te eofenen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Misschien toch maar eens doorpakken met brother
* Zet I Against I op...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef infp2009 het volgende:
[ afbeelding ]
Gibson's Les Paul Tribute 1952 is a stunning piece of work worthy of its namesake and it should be, as it was built to Les' original specifications. The guitar features a gold mahogany body, maple top and rosewood fingerboard, a bridge that is a painstaking replica of Les' 1952 patent, and single-coil P90 pickups. $5,581
http://www2.gibson.com/Pr(...)ul-Tribute-1952.aspx
Zoiets bedoel je?:quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met witte SG's. No offense...
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Als jullie een toffe oefenruimte zoeken kan ik jullie er wel een aanradenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef genakt het volgende:
nog meer mensen hier dan regio rotterdam ?!
Die heb ik in het zwartquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met witte SG's. No offense...
MCAquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als jullie een toffe oefenruimte zoeken kan ik jullie er wel een aanraden.
Wij oefenen in Sir Bang a Lot's Sound Dungeons, dus qua naam pwned onze oefenruimte die van julliequote:
Geaard stopcontact/verdeeldoos? En als je de platenspeler aan hebt, heb je er dan andere apparaten op hetzelfde contact-/verdeeldoos aangesloten? Bijvoorbeeld wat onstabiele adapters?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef Libelah het volgende:
Dean, vraagje aan jou: ik heb voor het eerst sinds tijden mijn oude platenspeler weer eens in gebruik genomen, maar nou valt me op dat ie een lichte brom geeft... Je hoort het niet als er muziek speelt maar wel in de pauze tussen de muziek in. Is dat iets waar gemakkelijk iets aan gedaan kan worden of moet ik gewoon niet zeiken?
(Zelfde probleem trouwens met m'n laptop als ie op netstroom staat. Op de accu gaat het prima.
Ja, wat niet kan...quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Kun je pickup kapjes op een LP er zo in klikken?
ja, maar wel gratis extra feedbackquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Kun je pickup kapjes op een LP er zo in klikken?
gewoon 5 minuten aan elkaar geplakte riffs/licks. Kwestie van oefenen. Daarbij vind ik het een zwaar overrated nummer.quote:
Ik ben het dan ook aan het oefenenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
gewoon 5 minuten aan elkaar geplakte riffs/licks. Kwestie van oefenen. Daarbij vind ik het een zwaar overrated nummer.
Dat is zo maar ik haat zo al die miljoenen filmpjes van mensen die de canon rock na doen op internet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook aan het oefenen. Overrated? Misschien, maar het is iig interessant om te spelen, en om van te leren.
Exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat is zo maar ik haat zo al die miljoenen filmpjes van mensen die de canon rock na doen op internet.![]()
Funtwo heeft het goed gedaan, klaar.
Je techniek is er wel goed mee te verbeteren ja.
Post ff jouw cover op youtube danquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
gewoon 5 minuten aan elkaar geplakte riffs/licks. Kwestie van oefenen. Daarbij vind ik het een zwaar overrated nummer.
Waarom?quote:
jij had toch zo'n orange ppc212? hoe bevaltie? zit er sterk aan te denken om me er ook een aan te schaffen namelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:34 schreef Cynic het volgende:
Vandaag een tamelijk productieve studiodag
2 halve nummers opgenomen en een clean lijntje van een derde nummer. Morgenvroeg weer verder. Ik heb goede hoop dat in ieder geval mijn partijen er op deze manier wel op komen dit jaar.
Ik heb er 2 inderdaad, staan alletwee in de studio. Ik ben er heel erg over te spreken, lekker strakke en heldere sound, goed gedefinieerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
jij had toch zo'n orange ppc212? hoe bevaltie? zit er sterk aan te denken om me er ook een aan te schaffen namelijk
Goed idee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:17 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lees er goede dingen over, en ze zijn volgens mij best breed inzetbaar. wil echt zo snel mogelijk uitproberen
gas!
New Jersey!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef The_Dean het volgende:
GFS: International Dispatch, December 04, 2009, 9:16 am, FOREIGN CENTER JERSEY CITY NJ 099
Ik heb New Jersey nog op originele cassettequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:38 schreef Witchfynder het volgende:
En ja, ik bezit die CD en nog twee CD's van Bon Jovi![]()
![]()
.
Nee, moet je met 2 punten vast solderen, en die feedback heb ik echt helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ja, maar wel gratis extra feedback
Hij had het over er zo overheen zetten. Nou, dat kan welquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee, moet je met 2 punten vast solderen, en die feedback heb ik echt helemaal geen last van
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij had het over er zo overheen zetten. Nou, dat kan wel
Het album is best aan te horen hoe vaker ik hem draai, des te meer hoor ik de invloed van John Paul Jonesquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:41 schreef Witchfynder het volgende:
Zag net Them Crooked Vultures bij Jonathan Ross. Ik vind er toch niks aan die band.
Zo, jij bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 5 december 2009 07:58 schreef TeleluvR het volgende:
Aan de regen te zien, is het gitaarhaalweer!
Het is ook niet slecht, ik vind het gewoon niks. Ik vind wel dat het erg gehyped wordt. Het is heel belangrijk wie er in die groep zitten, nog meer dan wat ze daadwerkelijk doen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het album is best aan te horen hoe vaker ik hem draai, des te meer hoor ik de invloed van John Paul Jones
Op lowlands waren ze zeker niet slecht maar het was wel erg druk in en rond die tent.
Die hype hebben ze zelf helaas ook een beetje gecreëerd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
Het is ook niet slecht, ik vind het gewoon niks. Ik vind wel dat het erg gehyped wordt. Het is heel belangrijk wie er in die groep zitten, nog meer dan wat ze daadwerkelijk doen.
Stopcontact en verdeeldoos zijn geaard, adapter van de platenspeler niet. Volgens mij kan die ook niet geaard worden (?), hij heeft alleen zo'n ingang voor een ronde adapterstekker (zegmaar stroom heen & stroom terug) dus geen aarde-aansluiting.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geaard stopcontact/verdeeldoos? En als je de platenspeler aan hebt, heb je er dan andere apparaten op hetzelfde contact-/verdeeldoos aangesloten? Bijvoorbeeld wat onstabiele adapters?
Op en neer geweest naar Amersfoortquote:
Als die adapter een beetje onstabiel is heb je binnen de korste keren brom.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:44 schreef Libelah het volgende:
[..]
Stopcontact en verdeeldoos zijn geaard, adapter van de platenspeler niet. Volgens mij kan die ook niet geaard worden (?), hij heeft alleen zo'n ingang voor een ronde adapterstekker (zegmaar stroom heen & stroom terug) dus geen aarde-aansluiting.
Ah okee, dat verklaart het. Het is zo'n universeeladapter met instelbare spanning etc. dus dat kan ik me goed voorstellen...quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als die adapter een beetje onstabiel is heb je binnen de korste keren brom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |