Ik heb het idee dat alles daar vrij duur is. Ze durven ook gerust 12 euro voor een kwart liter tung olie te vragen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, zetten we op de to-do list!
Ik moet ook nog een setje brug vijlen hebben, kost bij Vox Humana gewoon 60 euro
Beetje op het oog dan tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef genakt het volgende:
ik probeer amp settings voor line 6 spider IV te zoeken maar kan niks vinden :S
vind wel wel bijv bass 7 treble 5 enz mjah heb geen cijfertjes bij de knoppen staan![]()
kijk zo ben ik al stuk verderquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beetje op het oog dan toch
Helemaal dicht is 0, helemaal open is 10.
Meestal niet. Hier en daar een enkele misschien, maar normaal is het gewoon 0-10 hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef genakt het volgende:
[..]
kijk zo ben ik al stuk verder
voor hetzelfde geld liep hij door tot 20 ofzo![]()
kan ik ook niet ruiken natuurlijk
En dat vertel je hem ook zo of dat nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Waarom is het altijd zo godverdome fucked op om wat met de band te regelen?
Krijg je een unieke kans om gratis een nummer op te nemen... staat degene die normaal het hardst roept om meer gigs en shit nu vooraan om het eerst te roepen wanneer hij vooral niet kan.
Boehoehoe kerst kan ik niet natuurlijk, boehoehoe, vrijdags ook niet, want scouting [] boehoehoe wil mijn vriendin ook nog eens zien hoor [je woont fucking samen gast!] boehoehoe!
Net gedaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En dat vertel je hem ook zo of dat niet?
Eens...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Krijg je een unieke kans om gratis een nummer op te nemen... staat degene die normaal het hardst roept om meer gigs en shit nu vooraan om het eerst te roepen wanneer hij vooral niet kan.
Boehoehoe kerst kan ik niet natuurlijk, boehoehoe, vrijdags ook niet, want scouting [] boehoehoe wil mijn vriendin ook nog eens zien hoor [je woont fucking samen gast!] boehoehoe!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En dat vertel je hem ook zo of dat niet?
Nja, ene moment roepen ze dat ze het zo vet vinden en meer gigs willen en live spelen het mooiste wat er is enzo, maarrrrrr wel als het hun uitkomt hoor, want het is maar voor de leuk allemaal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Dat gezeik hadden we eerst ook vaak, nu echt blij dat iedereen er echt voor wil gaan en er tijd voro maakt. Eerst moet ik 10x rondbellen om te zorgen dat iedereen zou kunnen, nu alleen ff doorbellen wat de datum is
beetje erg kansloos?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
ach ja bij ons gaat het half om half, nu willen we toch eerst nieuw materiaal hebben om aan te sleutellen voordat we weer gaan repeteren...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Dat gezeik hadden we eerst ook vaak, nu echt blij dat iedereen er echt voor wil gaan en er tijd voro maakt. Eerst moet ik 10x rondbellen om te zorgen dat iedereen zou kunnen, nu alleen ff doorbellen wat de datum is
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef DrD00m het volgende:
EXIT ?
Als zijn ambities niet in de band past, lijkt het mij beter als hij wat anders gaat doen.
Gezeik is dat idd, ik vind dat je best van hem kan eisen dat hij keuzes maakt. Blijkbaar vind hij de scouting belangrijker dan spelen met de band, nou dan moet hij zich daar maar op richtenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
Van de zes [drie weekenden] voorgestelde dagen bleef er meteen maar een halve dag over. Stelde hij zelf voor het naar januari te schuiven... met de melding dat hij dan ook maar twee zaterdagen kon.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:38 schreef genakt het volgende:
IK HEB HET GEVONDEN die powerchords waar je snaar overslaat
ik blok de bovenste met me wijsvinger en tegelijkertijd de snaar eronder en kan gewoon strummen
Nou, volgens mij denkt de rest van de band zoals hem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef DrD00m het volgende:
EXIT ?
Als zijn ambities niet in de band past, lijkt het mij beter als hij wat anders gaat doen.
quote:
Balen is datquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, volgens mij denkt de rest van de band zoals hem.
Vorige keer speelde dit soort shit ook al eens en stond ik ook op het randje om er uit te stappen... Ik ben nu net over de rand gestapt volgens mij.
Eigenlijk wil ik er niet mee stoppen, want heb hem samen met mijn broertje opgericht en wil eigenlijk niet uit mijn band stappen... maar als ik de enige ben die wel echt wat wil... dan 'modderen' ze maar lekker door en zoek ik wel wat anders.
Ik heb met opzet helemaal niks in mijn leven om altijd tijd te hebben voor de band, maar de rest neemt er alleen maar hobbies en shit bij aan waarvoor de band moet wijken.
Ik ben er klaar mee.
Je beschrijft een Utopiequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:10 schreef The_Dean het volgende:
Is ook erg vet. Opzich. Als je niet teveel gezeik hebt.
ja DrDoomquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Beste manier om ook goed te leren is vooral samenspelen met anderen, hoef je niet gelijk een heel band te hebben maar samen leren spelen kan je ook met z'n 2en doen ofzo dus als je een vriend hebt die ook eits speelt is het wel goed daar mee te eofenen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Misschien toch maar eens doorpakken met brother
* Zet I Against I op...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef infp2009 het volgende:
[ afbeelding ]
Gibson's Les Paul Tribute 1952 is a stunning piece of work worthy of its namesake and it should be, as it was built to Les' original specifications. The guitar features a gold mahogany body, maple top and rosewood fingerboard, a bridge that is a painstaking replica of Les' 1952 patent, and single-coil P90 pickups. $5,581
http://www2.gibson.com/Pr(...)ul-Tribute-1952.aspx
Zoiets bedoel je?:quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met witte SG's. No offense...
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Als jullie een toffe oefenruimte zoeken kan ik jullie er wel een aanradenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef genakt het volgende:
nog meer mensen hier dan regio rotterdam ?!
Die heb ik in het zwartquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met witte SG's. No offense...
MCAquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als jullie een toffe oefenruimte zoeken kan ik jullie er wel een aanraden.
Wij oefenen in Sir Bang a Lot's Sound Dungeons, dus qua naam pwned onze oefenruimte die van julliequote:
Geaard stopcontact/verdeeldoos? En als je de platenspeler aan hebt, heb je er dan andere apparaten op hetzelfde contact-/verdeeldoos aangesloten? Bijvoorbeeld wat onstabiele adapters?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef Libelah het volgende:
Dean, vraagje aan jou: ik heb voor het eerst sinds tijden mijn oude platenspeler weer eens in gebruik genomen, maar nou valt me op dat ie een lichte brom geeft... Je hoort het niet als er muziek speelt maar wel in de pauze tussen de muziek in. Is dat iets waar gemakkelijk iets aan gedaan kan worden of moet ik gewoon niet zeiken?
(Zelfde probleem trouwens met m'n laptop als ie op netstroom staat. Op de accu gaat het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |