Nou, volgens mij denkt de rest van de band zoals hem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef DrD00m het volgende:
EXIT ?
Als zijn ambities niet in de band past, lijkt het mij beter als hij wat anders gaat doen.
quote:
Balen is datquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, volgens mij denkt de rest van de band zoals hem.
Vorige keer speelde dit soort shit ook al eens en stond ik ook op het randje om er uit te stappen... Ik ben nu net over de rand gestapt volgens mij.
Eigenlijk wil ik er niet mee stoppen, want heb hem samen met mijn broertje opgericht en wil eigenlijk niet uit mijn band stappen... maar als ik de enige ben die wel echt wat wil... dan 'modderen' ze maar lekker door en zoek ik wel wat anders.
Ik heb met opzet helemaal niks in mijn leven om altijd tijd te hebben voor de band, maar de rest neemt er alleen maar hobbies en shit bij aan waarvoor de band moet wijken.
Ik ben er klaar mee.
Je beschrijft een Utopiequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:10 schreef The_Dean het volgende:
Is ook erg vet. Opzich. Als je niet teveel gezeik hebt.
ja DrDoomquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Beste manier om ook goed te leren is vooral samenspelen met anderen, hoef je niet gelijk een heel band te hebben maar samen leren spelen kan je ook met z'n 2en doen ofzo dus als je een vriend hebt die ook eits speelt is het wel goed daar mee te eofenen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Misschien toch maar eens doorpakken met brother
* Zet I Against I op...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef infp2009 het volgende:
[ afbeelding ]
Gibson's Les Paul Tribute 1952 is a stunning piece of work worthy of its namesake and it should be, as it was built to Les' original specifications. The guitar features a gold mahogany body, maple top and rosewood fingerboard, a bridge that is a painstaking replica of Les' 1952 patent, and single-coil P90 pickups. $5,581
http://www2.gibson.com/Pr(...)ul-Tribute-1952.aspx
Zoiets bedoel je?:quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met witte SG's. No offense...
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
Waarom is het altijd zo godverdome fucked op om wat met de band te regelen?
Krijg je een unieke kans om gratis een nummer op te nemen... staat degene die normaal het hardst roept om meer gigs en shit nu vooraan om het eerst te roepen wanneer hij vooral niet kan.
Boehoehoe kerst kan ik niet natuurlijk, boehoehoe, vrijdags ook niet, want scouting [] boehoehoe wil mijn vriendin ook nog eens zien hoor [je woont fucking samen gast!] boehoehoe!
Als jullie een toffe oefenruimte zoeken kan ik jullie er wel een aanradenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef genakt het volgende:
nog meer mensen hier dan regio rotterdam ?!
Die heb ik in het zwartquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met witte SG's. No offense...
MCAquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als jullie een toffe oefenruimte zoeken kan ik jullie er wel een aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |