Dat is het in feite ook; het is een garantie van niks. Als ze van je af willen, komen ze wel van je af, het kost alleen wat meer geld dan wanneer je een tijdelijk contract laat uitlopen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb gelukkig een contract voor onbepaalde tijd.
Mijn oma dacht echter dat dit betekent dat je er elk moment uitgegooid kunt worden.
wat oma's ?!quote:
dude.....quote:Op donderdag 3 december 2009 11:36 schreef genakt het volgende:
[..]
wat oma's ?!
laat een van je opás zich ombouwen?
Goed en beter zijn beide relatiefquote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef kitao het volgende:
Ik ben nieuw op het forum Muziek en ik speel geen gitaar of andere instrumenten.
Meestal zit ik op NWS waar ik tussendoor YouTube bekijk.
Ik had dan nogal eens de neiging om naar aanleiding van een bepaald topic of post een naar mijn mening toepasselijke video er tussendoor te gooien.
Gisteren kwam ik daarmee echter in aanvaring met een mod die een stuk of drie videos geknipt heeft.
Ik neem aan dat dit bij Muziek echter geen problemen zal opleveren ?
Ok dan .
Wie weet een betere gitarist dan Jimmy Hendrix , want ik zou het waarderen als ik meer onbekendere maar wel goede muziek tegen zou komen.
Bovendien lijkt een gitaristentopic mij een goede plaats om deze vraag te stellen.
Natuurlijk, het is een goed signaal van je werkgever en als je je werk goed doet en de tent maakt winst, dan is er natuurlijk niks aan de hand.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja, mijn oma dacht dat het hetzelfde als zoals vroeger zonder contract werken. Dat is niet zo natuurlijk.
Als ze van me af willen, moet dat echt een goede reden hebben. Voorlopig geef ik die niet en heb ik dat contract gekregen omdat ik het juist zo goed doe, natuurlijk.
Stevie Ray Vaughan.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef kitao het volgende:
Ik ben nieuw op het forum Muziek en ik speel geen gitaar of andere instrumenten.
Meestal zit ik op NWS waar ik tussendoor YouTube bekijk.
Ik had dan nogal eens de neiging om naar aanleiding van een bepaald topic of post een naar mijn mening toepasselijke video er tussendoor te gooien.
Gisteren kwam ik daarmee echter in aanvaring met een mod die een stuk of drie videos geknipt heeft.
Ik neem aan dat dit bij Muziek echter geen problemen zal opleveren ?
Ok dan .
Wie weet een betere gitarist dan Jimmy Hendrix , want ik zou het waarderen als ik meer onbekendere maar wel goede muziek tegen zou komen.
Bovendien lijkt een gitaristentopic mij een goede plaats om deze vraag te stellen.
Ach, beter dan Jimi kan ook al snel natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
dude.....
[..]
Goed en beter zijn beide relatief
Dat is helemaal waar , een klassieke gitarist kan even goed zijn.quote:
Stevie Ray Vaughanquote:Op donderdag 3 december 2009 11:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar , een klassieke gitarist kan even goed zijn.
Maar toch hoor je vaak over een rijtje gitaristen die dan als de beste worden beschouwd en hoewel smaak verschilt zit Hendrix daar altijd wel tussen.
Welke bekende en onbekende spelers zouden nog meer in dat rijtje passen ?
Jimmy Page <- 1 van de beste ooit !quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan
Jeff Waters [Pas op: metal]
Joe Bonamassa
Tommy Emanuel
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:01 schreef Aresdreams het volgende:
mis eigenlijk Brain May in alle rijtjes... eigenlijk de reden dat ik ooit gitaar wou gaan spelen...
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:01 schreef Aresdreams het volgende:
mis eigenlijk Brain May in alle rijtjes... eigenlijk de reden dat ik ooit gitaar wou gaan spelen...
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughan
Jeff Waters [Pas op: metal]
Joe Bonamassa
Tommy Emanuel
John Henryquote:
Die hebben we nietquote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef TeleluvR het volgende:
Gelukkig bijna kerst. Dus daarom de vraag: Wat ga jij doen met je eindejaarsuitkering?
Ik:
Auto opknappen
TV
Ik zit op 126 euro per maand, maar kom er maar niet onder...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:35 schreef TeleluvR het volgende:
Je weet dat de Nuon een renteloze lening is en derhalve best onvoordelig.
Mij schaalden ze in op 150/maand destijds, heb ik na lang zeiken terug laten zetten naar 75/maand en mijn jaarrekening was netjes 900 euro!
Een gitarist met een spaarrekening? Dat kan gewoonweg niet! Alles naar het GAS!![]()
Ja, da's ook een beetje de vraag waar ik mee zit... Misschien dan toch maar eens naar Feedback gaan om er eentje uit te proberen...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Valveking is een goeie optie ik zou alleen dan wel sowieso even goed kijken naar het volume, ik heb de top (maar die is dan ook gelijk 100watt) en op zacht kamervolume krijg ik er niet echt het toffe geluid uit daarvoor moet ik hem toch wat verder open draaien, maar de combo's hebben wat minder vermogen dus misschien dat het daarbij wat scheelt.
DAarom heb ik hem ook standaard ini het oefenhok gezet, hier op m'n kamer komt hij niet echt tot z'n recht maar zodra die een beetje open kan is eht echt een supervette versterkerquote:Op donderdag 3 december 2009 18:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, da's ook een beetje de vraag waar ik mee zit... Misschien dan toch maar eens naar Feedback gaan om er eentje uit te proberen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |