Ik heb er 2 inderdaad, staan alletwee in de studio. Ik ben er heel erg over te spreken, lekker strakke en heldere sound, goed gedefinieerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
jij had toch zo'n orange ppc212? hoe bevaltie? zit er sterk aan te denken om me er ook een aan te schaffen namelijk
Goed idee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:17 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lees er goede dingen over, en ze zijn volgens mij best breed inzetbaar. wil echt zo snel mogelijk uitproberen
gas!
New Jersey!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef The_Dean het volgende:
GFS: International Dispatch, December 04, 2009, 9:16 am, FOREIGN CENTER JERSEY CITY NJ 099
Ik heb New Jersey nog op originele cassettequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:38 schreef Witchfynder het volgende:
En ja, ik bezit die CD en nog twee CD's van Bon Jovi![]()
![]()
.
Nee, moet je met 2 punten vast solderen, en die feedback heb ik echt helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ja, maar wel gratis extra feedback
Hij had het over er zo overheen zetten. Nou, dat kan welquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee, moet je met 2 punten vast solderen, en die feedback heb ik echt helemaal geen last van
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij had het over er zo overheen zetten. Nou, dat kan wel
Het album is best aan te horen hoe vaker ik hem draai, des te meer hoor ik de invloed van John Paul Jonesquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:41 schreef Witchfynder het volgende:
Zag net Them Crooked Vultures bij Jonathan Ross. Ik vind er toch niks aan die band.
Zo, jij bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 5 december 2009 07:58 schreef TeleluvR het volgende:
Aan de regen te zien, is het gitaarhaalweer!
Het is ook niet slecht, ik vind het gewoon niks. Ik vind wel dat het erg gehyped wordt. Het is heel belangrijk wie er in die groep zitten, nog meer dan wat ze daadwerkelijk doen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het album is best aan te horen hoe vaker ik hem draai, des te meer hoor ik de invloed van John Paul Jones
Op lowlands waren ze zeker niet slecht maar het was wel erg druk in en rond die tent.
Die hype hebben ze zelf helaas ook een beetje gecreëerd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
Het is ook niet slecht, ik vind het gewoon niks. Ik vind wel dat het erg gehyped wordt. Het is heel belangrijk wie er in die groep zitten, nog meer dan wat ze daadwerkelijk doen.
Stopcontact en verdeeldoos zijn geaard, adapter van de platenspeler niet. Volgens mij kan die ook niet geaard worden (?), hij heeft alleen zo'n ingang voor een ronde adapterstekker (zegmaar stroom heen & stroom terug) dus geen aarde-aansluiting.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geaard stopcontact/verdeeldoos? En als je de platenspeler aan hebt, heb je er dan andere apparaten op hetzelfde contact-/verdeeldoos aangesloten? Bijvoorbeeld wat onstabiele adapters?
Op en neer geweest naar Amersfoortquote:
Als die adapter een beetje onstabiel is heb je binnen de korste keren brom.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:44 schreef Libelah het volgende:
[..]
Stopcontact en verdeeldoos zijn geaard, adapter van de platenspeler niet. Volgens mij kan die ook niet geaard worden (?), hij heeft alleen zo'n ingang voor een ronde adapterstekker (zegmaar stroom heen & stroom terug) dus geen aarde-aansluiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |