Geldquote:Op woensdag 2 december 2009 11:20 schreef guitarist het volgende:
Nog steeds te koop.
[TK] Samson MDR6 6 kanaals analoge mixer Incl. Condensater Mic
http://lmgtfy.com/?q=GAS+gitaarquote:Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef DrD00m het volgende:
Wat is nou GAS?
Ene laatste link in de OP.quote:
Hij moet ook weg ivm met geld.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geld![]()
GFS is niet goed voor je saldo
Ben benieuwdquote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hij moet ook weg ivm met geld.
Vandaag of morgen komt er nog een "guitarist's rotzooi topic" in V&A.
Nee, nog steeds!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:58 schreef brother52 het volgende:
Zijn we hier alweer?
Ben anders blij dat ik niet met een van mijn huidige bandleden samenwerkquote:Op woensdag 2 december 2009 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, nog steeds!.
Men neemt twee collega's, die stop je in één band. Op kantoor zet je hen in één ruimte. Wat gebeurt er dan?
Dan gaan ze een half uur op de Warmoth site zitten kijken![]()
.
Gelukkig niet de hele dag. Jurgen zit een verdieping boven mij, maar soms gaan we even een "blikje roken"quote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben anders blij dat ik niet met een van mijn huidige bandleden samenwerk
Bij mij ging het anders, ik verhuisde naar een ruimte waar een collega zat waarvan ik wist dat hij bas speelde en meer ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, nog steeds!.
Men neemt twee collega's, die stop je in één band. Op kantoor zet je hen in één ruimte. Wat gebeurt er dan?
Dan gaan ze een half uur op de Warmoth site zitten kijken![]()
.
Ik weet niet wat ze doenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig
Bedoelde ook niet zozeer de personen, maar meer het werk wat ze doen
Uh, zanger en perkussionist ergens op een kantoor iets met dingen en processen, bassiste geeft les aan mongooltjes en drummer studeert in Groningen aan de universiteit.quote:
Nja, ik weet hoe het heet wat hij doet... ontwerpen, regelen, tekenen van [process]installaties enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef Witchfynder het volgende:
"Iets met dingen en processen". Ja, je zou kunnen zeggen dat Jurgen en ik dat ook doen.
En zo nu en dan geef ik ook les aan mongooltjes, althans, zo komen ze op mij over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |