Gofferquote:Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tikkie, jij bent hem!
--mag niet terugtiks hè
of miss wel op jouquote:Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laysa is op Teuheun, nanananaaaaaa
Jup, zo deed ik het tenminste.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:11 schreef Noek het volgende:
Ik denk dat als mensen er klaar mee zijn, met dit forum, ze gewoon wegblijven. Zonder groots gezwaai. Misschien een berichtje achterlangs maar that's it.
Als dit mijn kroeg zou zijn zou er een biertje voor je neus staan op het moment dat je op je kruk gaat zitten, vrind.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als dit een cafe is, wie verzorgt dan 't bier. Ian!
En wie de schoen past, trekke hem aan. *zwaait met vinger in de luchtquote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo drukEr zullen altijd wel mensen blijven die ten koste van een ander grappig willen zijn....en daar zullen dan altijd weer mensen achter aanhobbelen want het bekende schaap... persoonlijk trek ik daar mn schouders over op, het zegt nl meer over die personen dan over jou
Ja, dat was een zwak moment maar ooit kun je het!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, zo deed ik het tenminste.
Kwam alleen na een jaar wel weer terug
Ian is van de schnitzeltjes enquote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als dit een cafe is, wie verzorgt dan 't bier. Ian!
En dan kom je zeker terug als Het_Zwarte_Schaep ?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:57 schreef Noek het volgende:
En wie de schoen past, trekke hem aan. *zwaait met vinger in de lucht
Nou, ik ga!![]()
Jij begon er zelf eentje om vanaf daar Gert te gaan uitschelden (samen met mij). Heel terecht trouwensquote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, zo deed ik het tenminste.
Kwam alleen na een jaar wel weer terug
Ik voel me heel erg aangesproken nuquote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo drukEr zullen altijd wel mensen blijven die ten koste van een ander grappig willen zijn....en daar zullen dan altijd weer mensen achter aanhobbelen want het bekende schaap... persoonlijk trek ik daar mn schouders over op, het zegt nl meer over die personen dan over jou
Hoezo? Ik wou weg en toen ging ik gewoon weg.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat was een zwak moment maar ooit kun je het!
Beloofd. Waneer Niemenie is gestopt met roken.
Terecht wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik voel me heel erg aangesproken nu
Je kan veel zeggen maar volgens mij ben ik nooit serieus anti-Gert geweestquote:Op woensdag 2 december 2009 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij begon er zelf eentje om vanaf daar Gert te gaan uitschelden (samen met mij). Heel terecht trouwens![]()
Doe eens normaal gek, wat moet een jong bronstig wijf in vredesnaam aanvangen met een fossielquote:Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laysa is op Teuheun, nanananaaaaaa
wat voor verslaving als ik zo brutaal mag wezen, en wil je je verslaving met ons delen??quote:Op woensdag 2 december 2009 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien, fuck jullie, ik had een nieuwe verslaving
jij gaat wel erg snel na dat zoenen achter de schommelsquote:Op woensdag 2 december 2009 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien, fuck jullie, ik had een nieuwe verslaving
Ik ga niet nóg een kloon aanmakenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan kom je zeker terug als Het_Zwarte_Schaep ?
World Of Warcraft samen met Jappie en Talithaquote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat voor verslaving als ik zo brutaal mag wezen, en wil je je verslaving met ons delen??
Wat voor char spelen jullie?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
World Of Warcraft samen met Jappie en Talitha
Het was algemeen bedoeld meneerquote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou even aangeven dat haar punt aangekomen is
Ik zei het toch, ik kom de hele boel afleiden, Gert stuurde een smsje.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
ik vind dit wel een oorlog in een glas water zeg.
Blij was je ook niet mee, maar persoonlijk was het volgens mij inderdaad niet. Goed genoeg rechtgezet voor je carrière nu?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar volgens mij ben ik nooit serieus anti-Gert geweest
Daar voor was de AH actie te legendarisch
Volgens mij heb jij een vrouw best een hoop te bieden hoor Teunquote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens normaal gek, wat moet een jong bronstig wijf in vredesnaam aanvangen met een fossiel![]()
Jij of Ian, desnoods beiden, dat lijkt mij voor haar een stuk beter. D wil wel op de reservebank zitten
Stimmt.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar volgens mij ben ik nooit serieus anti-Gert geweest
Daar voor was de AH actie te legendarisch
We zaten samen op een private servert wat ik dankzij de professionele hulp van Lithksi ook daadwerkelijk voor elkaar kreeg, daar heb ik Horde side lopen gimpen tot ik dusdanig verslaafd raakte dat ik retail ging spelenquote:
is het vort zo kansloos dat jullie elkaar buiten FOK! om SMSen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei het toch, ik kom de hele boel afleiden, Gert stuurde een smsje.
o ja ik weet welke je bedoelt, wordt geloof ik ook door zoonlief gespeeldquote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
World Of Warcraft samen met Jappie en Talitha
Nee hoor, want ik heb veel met Gertje gepm't ten tijde van Besaid, dus die weet heul hoe het zitquote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Blij was je ook niet mee, maar persoonlijk was het volgens mij inderdaad niet. Goed genoeg rechtgezet voor je carrière nu?
Volgens mij ben ik ondertussen de enige Fokker die hij NIET buiten Fok! om spreektquote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is het vort zo kansloos dat jullie elkaar buiten FOK! om SMSen?
Alliance, dat betekent dus dat het nu WEL oorlog isquote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zaten samen op een private servert wat ik dankzij de professionele hulp van Lithksi ook daadwerkelijk voor elkaar kreeg, daar heb ik Horde side lopen gimpen tot ik dusdanig verslaafd raakte dat ik retail ging spelen
Toen kwam ik er een soort van achter dat er nog 5 lui uit mijn omgeving aan de Ally side speelde op duitsche serverts en heb ik daar o.a. een Gnome Mage op 80 weten te spelen en een aantal maanden hardcore mee lopen raiden
Er heeft er vannacht één met blauwe vingers gezetenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, het topique over Teun zijn penis heeft meer dan 1000 views!?![]()
![]()
![]()
![]()
Hier zit Heidi achter!
Ik heb sowieso met bijna niemand contact achterlangs. En ook nog eens heel mondjesmaat.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ondertussen de enige Fokker die hij NIET buiten Fok! om spreekt
Ik en Teun waarschijnlijk_!
Mij ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ondertussen de enige Fokker die hij NIET buiten Fok! om spreekt
Gast, als het even had gekund was mijn mage ook een Undead geweest.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alliance, dat betekent dus dat het nu WEL oorlog is.
* Maanvis had een lvl 70 Undead Warlock op Kor'gall (EN)
Ik ga hem zo posten, die kleine Teunquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Er heeft er vannacht één met blauwe vingers gezeten
IRL spreekt bedoel je? Dat is slechts een handjevol hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel rijst en bonen de kindertjes in Afrika daarvan kunnen etenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Zo, ff een boterhammetje en een soepie![]()
Ik ben al vanaf 7 uur van hier naar daar aan het hollen.
Maar ik heb me toch een gave jas gekocht
Jij hebt volgens mij wel mijn nummer, maar ik niet de jouwe.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
IRL spreekt bedoel je? Dat is slechts een handjevol hoor.
Heb jij weleens gemeet eigenlijk?
Foto!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Zo, ff een boterhammetje en een soepie![]()
Ik ben al vanaf 7 uur van hier naar daar aan het hollen.
Maar ik heb me toch een gave jas gekocht
Ik kan van alles met die zin, .... maar ik doe het niet hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb sowieso met bijna niemand contact achterlangs. En ook nog eens heel mondjesmaat.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga hem zo posten, die kleine Teun
Neen, ik ben eigenlijk een ouwe lul met een kale kop en een baard, die foto's in mijn fobo zijn van mijn oudste zoonquote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
IRL spreekt bedoel je? Dat is slechts een handjevol hoor.
Heb jij weleens gemeet eigenlijk?
Zie je, die Gert hosselt zo alle SC chickies als een echte baas.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wel mijn nummer, maar ik niet de jouwe.
Je bent een perfecte Infiltrantquote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, als het even had gekund was mijn mage ook een Undead geweest.
Ik kan er niets aan doen dat al die mongolen hier Alliance spelen.
Horde for life![]()
Als ik niet was opgehouden had ik mijn mage naar de horde side overgezet
Dat, en dat ik op zeker bij Teun ga bbq'en!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, ik ben eigenlijk een ouwe lul met een kale kop en een baard, die foto's in mijn fobo zijn van mijn oudste zoon
Maar serieus, als er een RLS SC meet komt ga ik wel mijn best doen
Ik heb ook eigenlijk nog nooit mee gemaakt dat er een meet is georganiseerd waar ik niet heen kon, volgens mij wachten jullie altijd met meets tot ik net even weg ben.
O en ik heb een half doosje goede doelen bonbons op, dat maakt dan weer veel goedquote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel rijst en bonen de kindertjes in Afrika daarvan kunnen eten
Klopt! Toen ik drank ging halen diep in de krochten van Eindhovuh!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
En ik bij die SMS net denken 'Huh, wie stuurt mij een FOK!smiley?'
Ik ben alliance gaan spelen zodat mijn vrienden mij door instances kunnen helpen enzoquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
En ik bij die SMS net denken 'Huh, wie stuurt mij een FOK!smiley?'
Ik vind alles best, als je maar wel zittend plastquote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat, en dat ik op zeker bij Teun ga bbq'en!![]()
Nu niet stoerder doen dan je bent, je ging op jacht naar een tandenborstel!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef Gert het volgende:
Klopt! Toen ik drank ging halen diep in de krochten van Eindhovuh!
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu op zoek naar een bijpassende shawl
Dolf Jansen ist trots op uquote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O en ik heb een half doosje goede doelen bonbons op, dat maakt dan weer veel goed
Ik vind deze wel erg coolquote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu op zoek naar een bijpassende shawl
en anders?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je maar wel zittend plast
Ik moest ff zoeken, maar dan opeens valt je oog eropquote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef gomi het volgende:
[..]
en anders?
[ afbeelding ]
voor zijn kleine ian?
yeah, maar die tellen we gewoon niet meequote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Behalve in Eindhoven en Rotterdam.
slet!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu niet stoerder doen dan je bent, je ging op jacht naar een tandenborstel!
En ik legde heel duidelijk aan je uit hoe je moest rijden. "Ja, rechts en dan volgens mij bij de eerste kruising links. Maar dat kan ook rechts zijn en vraag het dan nog maar eens!"
hehe, ligt ook zo sneaky aan de rand iddquote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken, maar dan opeens valt je oog erop
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind deze wel erg cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze eigenlijk niet nodig inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar die tellen we gewoon niet mee
yeah vanavond gaan we ze slachten.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Die steun ik ........ daar hoooooorden zijn engelen zingennnnnnnn
Iets zegt me dat men deze opmerking vrij verkeerd kan opnemenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind deze wel erg cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat het merendeel denkt 'Daar heb je Nmns weer'.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Iets zegt me dat men deze opmerking vrij verkeerd kan opnemen
Pantelicquote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah vanavond gaan we ze slachten.
hoop ik
Ah joh, laat maar hangen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets zegt me dat men deze opmerking vrij verkeerd kan opnemen
Tis een mooie, kom ik laat me gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
oke, omdat het vanmiddag zo gezellig is hier deel ik taart uit, schroom niet gewoon pakken hoor
Don't mind if I doquote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
oke, omdat het vanmiddag zo gezellig is hier deel ik taart uit, schroom niet gewoon pakken hoor
al schiet hij er vanaf nu elke week 3 in, zal hij nog zeggen:'ja maar hij heeft geen toegevoegde waarde. ieder ander zou die ballen er ook in hebben gelegd.'quote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Pantelic, zelf Johan moet eerdaags overstag
daar zeggen we natuurlijk nooit nee tegenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
this je gegundquote:
Als dat zo is, ga ik er voor de helft van dat salaris wel staanquote:Op woensdag 2 december 2009 14:26 schreef gomi het volgende:
[..]
al schiet hij er vanaf nu elke week 3 in, zal hij nog zeggen:'ja maar hij heeft geen toegevoegde waarde. ieder ander zou die ballen er ook in hebben gelegd.'
dat eet ik nietquote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
TOUCHEE1!!!1!!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het merendeel denkt 'Daar heb je Nmns weer'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |