yeah, maar die tellen we gewoon niet meequote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Behalve in Eindhoven en Rotterdam.
slet!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wel mijn nummer, maar ik niet de jouwe.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu niet stoerder doen dan je bent, je ging op jacht naar een tandenborstel!
En ik legde heel duidelijk aan je uit hoe je moest rijden. "Ja, rechts en dan volgens mij bij de eerste kruising links. Maar dat kan ook rechts zijn en vraag het dan nog maar eens!"
hehe, ligt ook zo sneaky aan de rand iddquote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moest ff zoeken, maar dan opeens valt je oog erop
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind deze wel erg cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze eigenlijk niet nodig inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar die tellen we gewoon niet mee
yeah vanavond gaan we ze slachten.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Die steun ik ........ daar hoooooorden zijn engelen zingennnnnnnn
Iets zegt me dat men deze opmerking vrij verkeerd kan opnemenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind deze wel erg cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat het merendeel denkt 'Daar heb je Nmns weer'.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Iets zegt me dat men deze opmerking vrij verkeerd kan opnemen
Pantelicquote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah vanavond gaan we ze slachten.
hoop ik
Ah joh, laat maar hangen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets zegt me dat men deze opmerking vrij verkeerd kan opnemen
Tis een mooie, kom ik laat me gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
oke, omdat het vanmiddag zo gezellig is hier deel ik taart uit, schroom niet gewoon pakken hoor
Don't mind if I doquote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
oke, omdat het vanmiddag zo gezellig is hier deel ik taart uit, schroom niet gewoon pakken hoor
al schiet hij er vanaf nu elke week 3 in, zal hij nog zeggen:'ja maar hij heeft geen toegevoegde waarde. ieder ander zou die ballen er ook in hebben gelegd.'quote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Pantelic, zelf Johan moet eerdaags overstag
daar zeggen we natuurlijk nooit nee tegenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
this je gegundquote:
Als dat zo is, ga ik er voor de helft van dat salaris wel staanquote:Op woensdag 2 december 2009 14:26 schreef gomi het volgende:
[..]
al schiet hij er vanaf nu elke week 3 in, zal hij nog zeggen:'ja maar hij heeft geen toegevoegde waarde. ieder ander zou die ballen er ook in hebben gelegd.'
dat eet ik nietquote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
TOUCHEE1!!!1!!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het merendeel denkt 'Daar heb je Nmns weer'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |