O en ik heb een half doosje goede doelen bonbons op, dat maakt dan weer veel goedquote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel rijst en bonen de kindertjes in Afrika daarvan kunnen eten
Klopt! Toen ik drank ging halen diep in de krochten van Eindhovuh!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wel mijn nummer, maar ik niet de jouwe.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
En ik bij die SMS net denken 'Huh, wie stuurt mij een FOK!smiley?'
Ik ben alliance gaan spelen zodat mijn vrienden mij door instances kunnen helpen enzoquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
En ik bij die SMS net denken 'Huh, wie stuurt mij een FOK!smiley?'
Ik vind alles best, als je maar wel zittend plastquote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat, en dat ik op zeker bij Teun ga bbq'en!![]()
Nu niet stoerder doen dan je bent, je ging op jacht naar een tandenborstel!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef Gert het volgende:
Klopt! Toen ik drank ging halen diep in de krochten van Eindhovuh!
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu op zoek naar een bijpassende shawl
Dolf Jansen ist trots op uquote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O en ik heb een half doosje goede doelen bonbons op, dat maakt dan weer veel goed
Ik vind deze wel erg coolquote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu op zoek naar een bijpassende shawl
en anders?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je maar wel zittend plast
Ik moest ff zoeken, maar dan opeens valt je oog eropquote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef gomi het volgende:
[..]
en anders?
[ afbeelding ]
voor zijn kleine ian?
yeah, maar die tellen we gewoon niet meequote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Behalve in Eindhoven en Rotterdam.
slet!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wel mijn nummer, maar ik niet de jouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |