Weet je wel hoeveel rijst en bonen de kindertjes in Afrika daarvan kunnen etenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Zo, ff een boterhammetje en een soepie![]()
Ik ben al vanaf 7 uur van hier naar daar aan het hollen.
Maar ik heb me toch een gave jas gekocht
Jij hebt volgens mij wel mijn nummer, maar ik niet de jouwe.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
IRL spreekt bedoel je? Dat is slechts een handjevol hoor.
Heb jij weleens gemeet eigenlijk?
Foto!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Zo, ff een boterhammetje en een soepie![]()
Ik ben al vanaf 7 uur van hier naar daar aan het hollen.
Maar ik heb me toch een gave jas gekocht
Ik kan van alles met die zin, .... maar ik doe het niet hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb sowieso met bijna niemand contact achterlangs. En ook nog eens heel mondjesmaat.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga hem zo posten, die kleine Teun
Neen, ik ben eigenlijk een ouwe lul met een kale kop en een baard, die foto's in mijn fobo zijn van mijn oudste zoonquote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
IRL spreekt bedoel je? Dat is slechts een handjevol hoor.
Heb jij weleens gemeet eigenlijk?
Zie je, die Gert hosselt zo alle SC chickies als een echte baas.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wel mijn nummer, maar ik niet de jouwe.
Je bent een perfecte Infiltrantquote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, als het even had gekund was mijn mage ook een Undead geweest.
Ik kan er niets aan doen dat al die mongolen hier Alliance spelen.
Horde for life![]()
Als ik niet was opgehouden had ik mijn mage naar de horde side overgezet
Dat, en dat ik op zeker bij Teun ga bbq'en!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, ik ben eigenlijk een ouwe lul met een kale kop en een baard, die foto's in mijn fobo zijn van mijn oudste zoon
Maar serieus, als er een RLS SC meet komt ga ik wel mijn best doen
Ik heb ook eigenlijk nog nooit mee gemaakt dat er een meet is georganiseerd waar ik niet heen kon, volgens mij wachten jullie altijd met meets tot ik net even weg ben.
O en ik heb een half doosje goede doelen bonbons op, dat maakt dan weer veel goedquote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel rijst en bonen de kindertjes in Afrika daarvan kunnen eten
Klopt! Toen ik drank ging halen diep in de krochten van Eindhovuh!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wel mijn nummer, maar ik niet de jouwe.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
En ik bij die SMS net denken 'Huh, wie stuurt mij een FOK!smiley?'
Ik ben alliance gaan spelen zodat mijn vrienden mij door instances kunnen helpen enzoquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
En ik bij die SMS net denken 'Huh, wie stuurt mij een FOK!smiley?'
Ik vind alles best, als je maar wel zittend plastquote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat, en dat ik op zeker bij Teun ga bbq'en!![]()
Nu niet stoerder doen dan je bent, je ging op jacht naar een tandenborstel!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef Gert het volgende:
Klopt! Toen ik drank ging halen diep in de krochten van Eindhovuh!
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu op zoek naar een bijpassende shawl
Dolf Jansen ist trots op uquote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O en ik heb een half doosje goede doelen bonbons op, dat maakt dan weer veel goed
Ik vind deze wel erg coolquote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu op zoek naar een bijpassende shawl
en anders?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je maar wel zittend plast
Ik moest ff zoeken, maar dan opeens valt je oog eropquote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef gomi het volgende:
[..]
en anders?
[ afbeelding ]
voor zijn kleine ian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |