Alliance, dat betekent dus dat het nu WEL oorlog isquote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zaten samen op een private servert wat ik dankzij de professionele hulp van Lithksi ook daadwerkelijk voor elkaar kreeg, daar heb ik Horde side lopen gimpen tot ik dusdanig verslaafd raakte dat ik retail ging spelen
Toen kwam ik er een soort van achter dat er nog 5 lui uit mijn omgeving aan de Ally side speelde op duitsche serverts en heb ik daar o.a. een Gnome Mage op 80 weten te spelen en een aantal maanden hardcore mee lopen raiden
Er heeft er vannacht één met blauwe vingers gezetenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, het topique over Teun zijn penis heeft meer dan 1000 views!?![]()
![]()
![]()
![]()
Hier zit Heidi achter!
Ik heb sowieso met bijna niemand contact achterlangs. En ook nog eens heel mondjesmaat.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ondertussen de enige Fokker die hij NIET buiten Fok! om spreekt
Ik en Teun waarschijnlijk_!
Mij ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ondertussen de enige Fokker die hij NIET buiten Fok! om spreekt
Gast, als het even had gekund was mijn mage ook een Undead geweest.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alliance, dat betekent dus dat het nu WEL oorlog is.
* Maanvis had een lvl 70 Undead Warlock op Kor'gall (EN)
Ik ga hem zo posten, die kleine Teunquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Er heeft er vannacht één met blauwe vingers gezeten
IRL spreekt bedoel je? Dat is slechts een handjevol hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel rijst en bonen de kindertjes in Afrika daarvan kunnen etenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Zo, ff een boterhammetje en een soepie![]()
Ik ben al vanaf 7 uur van hier naar daar aan het hollen.
Maar ik heb me toch een gave jas gekocht
Jij hebt volgens mij wel mijn nummer, maar ik niet de jouwe.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
IRL spreekt bedoel je? Dat is slechts een handjevol hoor.
Heb jij weleens gemeet eigenlijk?
Foto!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
Zo, ff een boterhammetje en een soepie![]()
Ik ben al vanaf 7 uur van hier naar daar aan het hollen.
Maar ik heb me toch een gave jas gekocht
Ik kan van alles met die zin, .... maar ik doe het niet hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb sowieso met bijna niemand contact achterlangs. En ook nog eens heel mondjesmaat.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga hem zo posten, die kleine Teun
Neen, ik ben eigenlijk een ouwe lul met een kale kop en een baard, die foto's in mijn fobo zijn van mijn oudste zoonquote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
IRL spreekt bedoel je? Dat is slechts een handjevol hoor.
Heb jij weleens gemeet eigenlijk?
Zie je, die Gert hosselt zo alle SC chickies als een echte baas.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wel mijn nummer, maar ik niet de jouwe.
Je bent een perfecte Infiltrantquote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, als het even had gekund was mijn mage ook een Undead geweest.
Ik kan er niets aan doen dat al die mongolen hier Alliance spelen.
Horde for life![]()
Als ik niet was opgehouden had ik mijn mage naar de horde side overgezet
Dat, en dat ik op zeker bij Teun ga bbq'en!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, ik ben eigenlijk een ouwe lul met een kale kop en een baard, die foto's in mijn fobo zijn van mijn oudste zoon
Maar serieus, als er een RLS SC meet komt ga ik wel mijn best doen
Ik heb ook eigenlijk nog nooit mee gemaakt dat er een meet is georganiseerd waar ik niet heen kon, volgens mij wachten jullie altijd met meets tot ik net even weg ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |