Ian is van de schnitzeltjes enquote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als dit een cafe is, wie verzorgt dan 't bier. Ian!
En dan kom je zeker terug als Het_Zwarte_Schaep ?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:57 schreef Noek het volgende:
En wie de schoen past, trekke hem aan. *zwaait met vinger in de lucht
Nou, ik ga!![]()
Jij begon er zelf eentje om vanaf daar Gert te gaan uitschelden (samen met mij). Heel terecht trouwensquote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, zo deed ik het tenminste.
Kwam alleen na een jaar wel weer terug
Ik voel me heel erg aangesproken nuquote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo drukEr zullen altijd wel mensen blijven die ten koste van een ander grappig willen zijn....en daar zullen dan altijd weer mensen achter aanhobbelen want het bekende schaap... persoonlijk trek ik daar mn schouders over op, het zegt nl meer over die personen dan over jou
Hoezo? Ik wou weg en toen ging ik gewoon weg.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat was een zwak moment maar ooit kun je het!
Beloofd. Waneer Niemenie is gestopt met roken.
Terecht wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik voel me heel erg aangesproken nu
Je kan veel zeggen maar volgens mij ben ik nooit serieus anti-Gert geweestquote:Op woensdag 2 december 2009 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij begon er zelf eentje om vanaf daar Gert te gaan uitschelden (samen met mij). Heel terecht trouwens![]()
Doe eens normaal gek, wat moet een jong bronstig wijf in vredesnaam aanvangen met een fossielquote:Op woensdag 2 december 2009 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laysa is op Teuheun, nanananaaaaaa
wat voor verslaving als ik zo brutaal mag wezen, en wil je je verslaving met ons delen??quote:Op woensdag 2 december 2009 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien, fuck jullie, ik had een nieuwe verslaving
jij gaat wel erg snel na dat zoenen achter de schommelsquote:Op woensdag 2 december 2009 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien, fuck jullie, ik had een nieuwe verslaving
Ik ga niet nóg een kloon aanmakenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan kom je zeker terug als Het_Zwarte_Schaep ?
World Of Warcraft samen met Jappie en Talithaquote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat voor verslaving als ik zo brutaal mag wezen, en wil je je verslaving met ons delen??
Wat voor char spelen jullie?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
World Of Warcraft samen met Jappie en Talitha
Het was algemeen bedoeld meneerquote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou even aangeven dat haar punt aangekomen is
Ik zei het toch, ik kom de hele boel afleiden, Gert stuurde een smsje.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
ik vind dit wel een oorlog in een glas water zeg.
Blij was je ook niet mee, maar persoonlijk was het volgens mij inderdaad niet. Goed genoeg rechtgezet voor je carrière nu?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar volgens mij ben ik nooit serieus anti-Gert geweest
Daar voor was de AH actie te legendarisch
Volgens mij heb jij een vrouw best een hoop te bieden hoor Teunquote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens normaal gek, wat moet een jong bronstig wijf in vredesnaam aanvangen met een fossiel![]()
Jij of Ian, desnoods beiden, dat lijkt mij voor haar een stuk beter. D wil wel op de reservebank zitten
Stimmt.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar volgens mij ben ik nooit serieus anti-Gert geweest
Daar voor was de AH actie te legendarisch
We zaten samen op een private servert wat ik dankzij de professionele hulp van Lithksi ook daadwerkelijk voor elkaar kreeg, daar heb ik Horde side lopen gimpen tot ik dusdanig verslaafd raakte dat ik retail ging spelenquote:
is het vort zo kansloos dat jullie elkaar buiten FOK! om SMSen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei het toch, ik kom de hele boel afleiden, Gert stuurde een smsje.
o ja ik weet welke je bedoelt, wordt geloof ik ook door zoonlief gespeeldquote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
World Of Warcraft samen met Jappie en Talitha
Nee hoor, want ik heb veel met Gertje gepm't ten tijde van Besaid, dus die weet heul hoe het zitquote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Blij was je ook niet mee, maar persoonlijk was het volgens mij inderdaad niet. Goed genoeg rechtgezet voor je carrière nu?
Volgens mij ben ik ondertussen de enige Fokker die hij NIET buiten Fok! om spreektquote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is het vort zo kansloos dat jullie elkaar buiten FOK! om SMSen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |