Staat erbij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:14 schreef pullup het volgende:
Kan een Mod wellicht in dit topic [Roeien en ergometeren] Varsity en NK de prijzen worden vergeven De TT aanpassen zodat er weer een kopje [Roeien en ergometeren] bij komt ?Dan is het wat duidelijker om welke sport het gaat.
Top, merciquote:
Gaat tegenwoordig automatisch. Is nu 83.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef No-P het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1640661/0/50#95767909
Ik heb me vergist in het nummer (of wordt die automatisch al aangepast?). Wil iemand 84 even veranderen in 83. Bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTA Tour reeks (Compleet, 10 topics):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger Federer reeks (Compleet, 13 topics):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rafael Nadal reeks (Compleet, 4 topics):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ATP Ranking Topic reeks (nog maar 1 topic):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michaella Krajicek reeks (Compleet, 23 topics):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Martin Verkerk reeks (Compleet, 18 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thiemo de Bakker reeks (Compleet, 12 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arantxa Rus reeks (Compleet, 6 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robin Haase reeks (Compleet, 8 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andy Roddick reeks (Compleet, 4 topics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als een mod deze lijstjes als reeks zou kunnen maken, graag.
Wanneer ik er nog meer vind zal ik deze in dit topic plaatsen.
[ Bericht 2% gewijzigd door TheGeneral op 23-04-2011 21:22:39 ]![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
omdat dat heel goed in het algemene wielren topic kanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Zie je wel, ik heb niks tegen je tong. Gewoon normaal.quote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef franklop het volgende:
omdat dat heel goed in het algemene wielren topic kansig verwijderd door FA![]()
Vroeg het me gewoon af omdat het iedere dag live op TV is.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Moslimvrouwen in Moslimlanden.
geen sluitpost, foutje?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Nee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef Maanvis het volgende:
Moslimvrouwen in Moslimlanden.
geen sluitpost, foutje?sig verwijderd door FA![]()
nouja zeg, het was een serieus topique en ik krijg niet eens een sluitpostquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Mag het volgende topic omgetoverd worden tot een reeks?
[Waterpolo #4] Waar de bal in het doel hoort.Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!![]()
Ok.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Yankee het volgende:
Kan deze worden veranderd in #86 ipv 84?
Recreatief Wielrennen 86: Helm op
danksig verwijderd door FA![]()
Kan er wat gedoen worden aan het getroll van die kneus in de RG-topics.
BVD.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Excuses voor het dubbele Badr Hari topic
Kan iemand de header in
Roland Garros 2011 #17: Djokovic - Del Potro
veranderen in:
Link: http://i.fokzine.net/upload/11/05/110527_134533_rgheader.jpgOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
F1 - topics zouden eigenlijk ook reeksen moeten zijn. Ik wilde het wel doen maar weet niet hoe SPT hier mee om wil gaan. Per week is er een nieuwe 'reeks' (andere locatie).![]()
Vind het prima hoor, al gaat het natuurlijk altijd maar om enkele topics.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef PiRANiA het volgende:
F1 - topics zouden eigenlijk ook reeksen moeten zijn. Ik wilde het wel doen maar weet niet hoe SPT hier mee om wil gaan. Per week is er een nieuwe 'reeks' (andere locatie).sig verwijderd door FA![]()
Is één F1-2011-reeks een idee?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind het prima hoor, al gaat het natuurlijk altijd maar om enkele topics.![]()
Nee. Nummering loopt nu steeds opnieuw, dat kan bij een reeks niet naar mijn weten.quote:sig verwijderd door FA![]()
Spelfoutje in de titel van het Dauphiné topic. Libéré moet het zijn.
Zou iemand dat kunnen aanpassen?My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."![]()
wanneer gaat TDF open?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Is er eigenlijk een watersporttopic?
Of zit ik misschien in het verkeerde subforum?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Done.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:46 schreef Doff het volgende:
Spelfoutje in de titel van het Dauphiné topic. Libéré moet het zijn.
Zou iemand dat kunnen aanpassen?Geen idee, zal eens polsen.quote:Niet dat ik weet, en je zit wel goed lijkt me.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef sararaats het volgende:
Is er eigenlijk een watersporttopic?
Of zit ik misschien in het verkeerde subforum?sig verwijderd door FA![]()
Kan hier een reeks van worden gemaakt? Alvast bedankt.
Centraal topic voor Amateurhardlopers, deel 52Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Verwijderd.quote:
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Beste mods,
Zou één van jullie een reeks willen maken van het algemene TDF 2011 topic? Dit zijn de topics waarom het gaat:
Tour de France 2011
Tour de France 2011 #2
Tour de France 2011 #3 Nog maar 3 wekenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Beste Mods, kunnen jullie hier #3 van maken ipv #4 bvd Dauphiné Libéré 2011 #3 Allez RobertMart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
Beste mods,
in het topic; Bodybuilding topic #118 "Ain't nothin' to it but to do it!" is sinds vandaag een of andere troll; gespierd123 ( http://forum.fok.nl/user/history/347632 ) beland die alleen maar arrogant en irritant probeert te zijn. Heel leuk voor KLB, maar we willen dit topic graag serieus houden. Kan iemand hier even iets aan doen?
alvast bedankt![]()
![]()
Ligt 'achter'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef ukga het volgende:
Beste mods,
in het topic; Bodybuilding topic #118 "Ain't nothin' to it but to do it!" is sinds vandaag een of andere troll; gespierd123 ( http://forum.fok.nl/user/history/347632 ) beland die alleen maar arrogant en irritant probeert te zijn. Heel leuk voor KLB, maar we willen dit topic graag serieus houden. Kan iemand hier even iets aan doen?
alvast bedankt.
sig verwijderd door FA![]()
ik probeer al geruime tijd toestemming te krijgen om een enquete online te plaatsen op t sport subforum, maar ik krijg maar geen reactie op mijn mail en/of pm's naar de forum moderators.. weten jullie hoe ik dit het beste aan kan pakken?It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!![]()
Ik heb het even achter neergelegd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef SkollZwaar09 het volgende:
ik probeer al geruime tijd toestemming te krijgen om een enquete online te plaatsen op t sport subforum, maar ik krijg maar geen reactie op mijn mail en/of pm's naar de forum moderators.. weten jullie hoe ik dit het beste aan kan pakken?
edit: Snakey PM maar even, of mail nogmaals naar forum@fok.nl
[ Bericht 10% gewijzigd door Ambrosius op 14-06-2011 19:52:33 ]sig verwijderd door FA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: