Als je een account bij FOK!wiki aanmaakt, kun je het zelf doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef beertenderrr het volgende:
Wilt iemand de OP voor het amateurhardloperstopic updaten?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Amateurhardlopers
Zal dit binnenkort wel vaker vragen, aangezien het seizoen gaat beginnen en het de komende tijd wat strakker bijgehouden zal worden.
Alvast bedankt
met een wiki account kan je misschien wel de wiki aanpassen maar de OP van een topic nog steeds niet lijkt me zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je een account bij FOK!wiki aanmaakt, kun je het zelf doen![]()
Let op! Het is niet dezelfde account als bij de gewone wereldwijde wiki
Da's waar, maar met een Wiki kun je wel een goede OP maken, die steeds weer gebruikt kan worden bij nieuwe topics, of om de topicstarter de mogelijkheid te bieden zijn/haar post met de wikitekst te updaten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
met een wiki account kan je misschien wel de wiki aanpassen maar de OP van een topic nog steeds niet lijkt me zo
Voor de wiki heb je geen andere rechten nodig dan dat je je registreert en inlogt als je de wiki wilt bewerken.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:27 schreef beertenderrr het volgende:
het ging mij specifiek of de OP aangepast kon worden in het topic jaEr zijn weer een aantal uitslagen bekend en het is fijn als die ook meteen geupdate kan worden. Het liefst zou ik het zelf graag doen, maar ik ben helaas niet blauw
weet ook niet of het mogelijk is om zulke lokale rechten toe te wijzen, maar ik zou het waarderen
.
klopt, die heb ik ook al aangepast. Ik wil juist de OP van het topic zelf updaten (door de oude wiki dus te vervangen met de nieuwequote:Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor de wiki heb je geen andere rechten nodig dan dat je je registreert en inlogt als je de wiki wilt bewerken.
Maar volgens mij had je dat al begrepen, ik zei het al eerder![]()
Greatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
klopt, die heb ik ook al aangepast.
Dat kan ik helaas niet voor je regelen, maar dit topic blijft in MyAT omhoog komenquote:Ik wil juist de OP van het topic zelf updaten (door de oude wiki dus te vervangen met de nieuwe)
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ok. Ik haal 'm gewoon weg als je het niet erg vindt, ik verwacht geen tweede topic.
Namens TS dank.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als een modje er even #2 van wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |