Mee eens, toen in Den Haag heb ik ook zelf heel actief meegedaan. Toen zijn Eliza en Brenda en ik ook nog naar t Glazen huis gegaan, was erg leuk!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vorig jaar was leuk, maar het jaar ervoor was fantastisch. Ik hoop weer op Veenstra/Ekdom, daar kan ik de hele nacht wel naar luisteren.
Was niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef Againzender het volgende:
Sorry hoor, moest toch iets met die TT
Ja, a.s. maandag tijdens Stenders Eetvermaak. Ze worden dus niet in hun eigen programma overvallen zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Againzender het volgende:
maaruh, maandag horen we wie het huis in gaan?
Ik heb sinds vorige week pas een beetje het december/feestdagen-gevoel (vorige week was november, ik weet het...)quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het gevoel bij niemand nog leeft, het is nog iets te ver weg.
Niks mis mee tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef Againzender het volgende:
Sorry hoor, moest toch iets met die TT
OK, dus gewoon gelijktijdig, wel zo handigquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maandag tijdens Stenders Vreetvermaak worden de 3 djs bekend gemaakt.
Vrijdag 18 december 19.00 t/m 24 december 19.00quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
Wanneer is SR trouwens, ik vergeet dat altijd![]()
Bij mij schiet het ook nog niet echt op met het decembergevoel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week pas een beetje het december/feestdagen-gevoel (vorige week was november, ik weet het...)
Ik liep om 17.00 uur door de stad naar mn auto (donker), terwijl het carillon een Sinterklaasliedje speelde![]()
[..]
Niks mis mee tochAl heel wat dat het geen SR-titel is
De zesde editie van 3FM Serious Request start op vrijdag 18 december om 19.00 uur vanuit het Glazen Huis op de Grote Markt in Groningen. De inzamelingsactie van de publieke popzender samen met het Rode Kruis finisht traditioneel op kerstavond en dit betekent dat het evenement dit jaar 12 uur langer duurt en dat de 3 DJ’s ook 12 uur langer niet eten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
Wanneer is SR trouwens, ik vergeet dat altijd![]()
Nou, vond t vandaag anders verrektes koud!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij schiet het ook nog niet echt op met het decembergevoel.
Ik denk echter dat dat grotendeels komt door het weer, omdat het nog niet echt koud geweest is. Daardoor heb ik nog steeds het gevoel dat het oktober is...
Volgende week de dennenaalden in huis halenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, vond t vandaag anders verrektes koud!
Het begon zelfs naar winter te ruiken!
het is ook koud:quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik niet buiten geweest, ben de hele dag vanuit huis aan het werk geweest.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als je via internet luistert wel ja, maar in werkelijkheid niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
best grappig dat je via "now playing al kan zien wat t volgende lied is
Klopt, winter en zomer zijn de leukste seizoenen, juist omdat ze zo verschillend zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, ik zit tussen Eindhoven en Weert, dus iets oostelijker.
Maar vind t wel een beetje leuk dat t weer koud wordt eigenlijk... Ben altijd zo treurig als de zomer is afgelopen, maar vind écht winterweer eigenlijk ook wel heel leuk!
(hoop alleen dat ons autootje het gaat overleven... van de andere kant, de 18 eerdere winters heeft ze ook overleefd!)
Hoop dat dat dan in februari is, grote kans dat ik dan weer in de zomer van Guatemala zitquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop alleen wel op een échte winter, dus met sneeuw en ijs. Zo'n halfbakken net-niet winter vind ik saai...
dat graadje vorst van nu wordt niets, in de loop van de nacht wordt het alweer warmer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, winter en zomer zijn de leukste seizoenen, juist omdat ze zo verschillend zijn.
Ik hoop alleen wel op een échte winter, dus met sneeuw en ijs. Zo'n halfbakken net-niet winter vind ik saai...
Ja toppunt dat het ECHT een winter was dit jaar was het NK marathon op natuurlijs. Voor het eerst sinds 15 jaar ofzo toenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, winter en zomer zijn de leukste seizoenen, juist omdat ze zo verschillend zijn.
* Againzender denkt met weemoed terug aan 85/86/87quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja toppunt dat het ECHT een winter was dit jaar was het NK marathon op natuurlijs. Voor het eerst sinds 15 jaar ofzo toen.
Tof.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog een half uur dan gaan we plat door gepland onderhoud
In de sloot waar vandaag aardig wat vind op stond lag al flinterdun laagje ijs vandaag, had echt zoiets van HUH ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat graadje vorst van nu wordt niets, in de loop van de nacht wordt het alweer warmer.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender denkt met weemoed terug aan 85/86/87
Paul, Gerard en Michielquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, dus gewoon gelijktijdig, wel zo handig
Net voor mijn tijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender denkt met weemoed terug aan 85/86/87
Ik wil Paul ook wel eens in actie zien met Ekstra, kan wel eens heel goed gaanquote:
... en Bert zit alleen in de nacht, en die DJ's zijn niet verkiesbaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rob klust al ergens anders bij.
ach ja, jij gaat de gruwelijke winter van 2068 nog meemakenquote:
Ok, hoop voorbijquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en Bert zit alleen in de nacht, en die DJ's zijn niet verkiesbaar.
Domien is een jonge gast en zou het best wel goed kunnen doen met al die studenten op het pleinquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gouden Duo, al Mag het ook (Coen of Domien), Gerald , Michiel zijn.
Ekdom & Venema wil ik er sowieso in hebben. Verder is mijn lijstje wie ik niet in het huis wil hebben eigenlijk groterquote:
Ik vind Paul echt een relaxte gast. Hij was laatst (+ Corton) hier nog in Grunn vanwege SR. Maakte ook toen een uitermate gedreven indruk. Heb alle vertrouwen in hemquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wil Paul ook wel eens in actie zien met Ekstra, kan wel eens heel goed gaan
Oh, is het al zeker dat Domien het huis in gaat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zal naast Ekdom en Venema wel een vrouw het huis ingaan vanwege dat kind in het huis.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, is het al zeker dat Domien het huis in gaat?
Oh, wat slecht![]()
Nee joh hartstikke mooie muziek.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef TheArt het volgende:
Wat maakt die Mika toch alleen maar kattengejank drama nummers
Nopequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit je weer regio fm te luisteren
leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zonnebril dan met zwarte glazen
zit je me in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Eliza je bent goed op dreef @ Twitter. Lag een uur in bad en kwam terug en toen stonden er een stuk of 20 reacties van je @ Twitter
Lees het allemaal !quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zit je me in de gaten te houden![]()
Pas eind december, begin januariquote:
Als je in tweetdeck , 20x eliza in je lijst ziet staan, valt het echt wel opquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zit je me in de gaten te houden![]()
Whaha, nou dat dus!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je in tweetdeck , 20x eliza in je lijst ziet staan, valt het echt wel op
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pas eind december, begin januari, als het meezit zit ik dan meer op de weg en heb dan donkere zonnebril nodig. die ik nu heb met die blauwe glazen werkt goed, maar laat nog te veel licht door.
De video is nog tofferquote:
He ga je weer papa worden, van hartequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:54 schreef Againzender het volgende:
krijg nou wat, zie nu pas dat wij in dezelfde maand als Marleen Veldhuis zijn uiterekend
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:54 schreef Againzender het volgende:
krijg nou wat, zie nu pas dat wij in dezelfde maand als Marleen Veldhuis zijn uiterekend
oh ja, dat had ik hier nog niet gezegd bedenk ik mij nuquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He ga je weer papa worden, van harte
Ik wist het al jaquote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh ja, dat had ik hier nog niet gezegd bedenk ik mij nudank
de VBL-ers wisten het al wel, en een collega oldbie
Ik kan daar zo slecht tegen hè, mensen die de hele tijd wij zeggen als er een zwangerschap isquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:54 schreef Againzender het volgende:
quote:@coen3fm Prinses Maxima sluit dit jaar het Glazen Huis! 'En niet stiekem eten, dat is een beetje dom'#sr09 #3fm
het wil gewoon geen Sinterklaas kindje worden.quote:Op woensdag 2 december 2009 06:50 schreef Cee het volgende:
Gefeli, Againzender.
En morpheus_at_work, schiet nou eens op met die van jullie.
Ook niet echt slim om dat te twitteren. Denk dat dat nog enigszins een verrassing had moeten blijven. Maarja, Coen is nu eenmaal niet zo slim.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op Twitter heeft 'ie het alweer verwijderd, maar op 3FM.NL (DJ tweets) staat het nog wel.
Beetje rare website... t'is niet de officiele website van de gemeente groningen, want die is: http://www.groningengeef.nl/quote:Op woensdag 2 december 2009 08:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, blijkbaar is het toch al breder bekend: http://www.glazenhuis-groningen.nl/?e=15
Geen idee of de tweet van Coen bron daarvan is.
Alweerquote:
Het bevalt haar schijnbaar goed in het hoge Noordenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Beetje rare website... t'is niet de officiele website van de gemeente groningen, want die is: http://www.groningengeef.nl/
Denk 't wel, da's namelijk volgens mij gewoon de zoveelste fansite. Anders hadden we er ook wel eerder van gehoord.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, blijkbaar is het toch al breder bekend: http://www.glazenhuis-groningen.nl/?e=15
Die website lijkt gesteund door de Drie Gezusters. Grootste kroegencomplex aan de Grote Markt.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk 't wel, da's namelijk volgens mij gewoon de zoveelste fansite. Anders hadden we er ook wel eerder van gehoord.
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Btw. Huilies die zich tijdens SR met een vrije sprong van het leven willen bevrijden: geen schijn van kans!
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87104
Las het net op Twitter! Ben benieuwd of dat het aanzicht van de toren heel erg zal veranderen..quote:Op woensdag 2 december 2009 08:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die website lijkt gesteund door de Drie Gezusters. Grootste kroegencomplex aan de Grote Markt.
Maar het is idd gewoon een zoveelste fan site
Btw. Huilies die zich tijdens SR met een vrije sprong van het leven willen bevrijden: geen schijn van kans!
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87104
Als je het niet te vaak hoort, valt deze best wel mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die zeikplaat van FF hebben we nu ook wel weer gehoord![]()
.
Eensquote:Op woensdag 2 december 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die zeikplaat van FF hebben we nu ook wel weer gehoord![]()
.
Maurice !quote:Op woensdag 2 december 2009 09:20 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is hier lekker wit met een najaarszonnetje,nadeel is dat ik ruiten moest krabben vanochtend
quote:3FMFan De deur van het Glazen Huis zal gesloten worden door Prinses Maxima. #3FM #SR09
die site zegt wel vaker wat, Ze wisten ook te melden dat Kane komt optreden bij het slotfeest maar zoals ik gehoord heb van meerdere mensen is dit nog niet eens zekerquote:Op woensdag 2 december 2009 08:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die moeten 't natuurlijk ook ergens vandaan halenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 't van Radioactive.blog.nl, die mij redelijk betrouwbaar lijkt.
De twitter van Coenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die moeten 't natuurlijk ook ergens vandaan halen.
Come 2 mequote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hebben ze in Groningen Molens ?
DIE LUCHTquote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Prinses Maxima sluit dit jaar de dj's op in het Glazen Huis!! WOW!
Word je het hotel niet een keer zatquote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]!
In het hotel hier staat De Boom ook al
[ afbeelding ]
Hm.... Laat ik zeggen dat ik blij ben dat er nu wat fitnessmogelijkheden zijn gerealiseerdquote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Word je het hotel niet een keer zat
Dan zal 't wel kloppenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij is het wel officieel dat Maxima de deur dicht doet... RTV Noord doet er nu ook melding van.
[edit]
Ah 3fm zelf ook al
Echt gaaf !quote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij is het wel officieel dat Maxima de deur dicht doet... RTV Noord doet er nu ook melding van.
[edit]
Ah 3fm zelf ook al
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef themauster het volgende:
Ilselaat haar maar naar groningen komen dan ben ik er ook
Dat sowiesoquote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef themauster het volgende:
Ilselaat haar maar naar groningen komen dan ben ik er ook
vond 1 al erg laat staan nr 2-5quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef themauster het volgende:
Ik heb alle 6 de American Pie films al
Mwah ik vond de 1e 3 erg leuk daarna is het niks meer eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vond 1 al erg laat staan nr 2-5
Er is iemand die het nodig vond te bellen. Qua werken enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je favo liedje was net op de radio
Ah, dat is balenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Er is iemand die het nodig vond te bellen. Qua werken enzo.
It kicks like a sleep twitchquote:Op woensdag 2 december 2009 12:09 schreef on_air het volgende:
No sense of doubt of what you can achieve.
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:12 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedemiddag, grieppatiënt meldt zich![]()
Nu 4 dagen achter elkaar koorts maar heb vanmorgen wel het gevoel dat het de goede kant opgaat.
Goedemiddag grieppatiëntquote:Op woensdag 2 december 2009 12:12 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedemiddag, grieppatiënt meldt zich![]()
Nu 4 dagen achter elkaar koorts maar heb vanmorgen wel het gevoel dat het de goede kant opgaat.
Het zou zomaar kunnen omdat deze griepklachten heftiger zijn dan normaal.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ], zo lang , heb je echt geen mexicaantje ?
Whehequote:Op woensdag 2 december 2009 13:36 schreef Vlindur het volgende:
"Weet jij wanneer een brandweer gaat spuiten?"
"Wanneer ze zijn uitgerukt "
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:28 schreef themauster het volgende:
Vreselijk ditik snap dan ook niet dat iedereen dit zo mooi vindt
quote:Effe goed mikken.. en dan een ferme klap. DoOrMiDdEn MeT dIe WeEk! HaKkUh!
Scooter - Back in the UK
Highlander - Hold me now
Perplexer - Acid folk
http://www.rabradio.nl/
Vind er niks geniaals aan sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]. let even op het eind van de plaat. Geniaal
.
[..]
Geeft niets hoor!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Vind er niks geniaals aan sorry
Vond ik ook al,maar dan vraag ik me af is die man nou serieus of houd hij RJ voor de gek?! Ik bedoel ik kan me nog een beller herinneren bij de Freaknacht die zei dat hij dood ging en het bleek later niet waar te zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef Dichterbijer het volgende:
heftig... http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jschool/Alfredrj.mp3
Dit gesprek duurt vele maler langer dan dat andere gesprek in de Freaknacht.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Vond ik ook al,maar dan vraag ik me af is die man nou serieus of houd hij RJ voor de gek?! Ik bedoel ik kan me nog een beller herinneren bij de Freaknacht die zei dat hij dood ging en het bleek later niet waar te zijn
quote:Laatste nieuws: Olga Commandeur en Karl Noten gaan Demjanjuk trainen. Vanaf nu, iedere ochtend om 9 uur op Ned 1!
Ik zit er al klaar voor. Succes man!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef ScottTracy het volgende:
Vergeet zometeen niet naar het popduel te luisteren jongens!
Thanks!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zit er al klaar voor. Succes man!![]()
Maastricht tocht zijn zinquote:Mini- Glazen Huisje in Madurodam
woensdag 2 december 2009
Op donderdag onthult Michiel Veenstra het mini- Glazen Huisje in Madurodam. Samen met de mini- burgermeester van Madurodam
Op donderdag 3 december om 12.00 uur onthult Michiel Veenstra samen met Friso Wesseling, de 17-jarige burgemeester van Madurodam, een miniversie van het Glazen Huis.
Glazen Huis in Maastricht??
Het Glazen Huis staat in Madurodam in Maastricht. Het Huis bestaat uit 13 containertjes met een afmeting van 9x9x25 centimeter. In het Huis zijn de miniatuur dj’s Michiel Veenstra, Gerard Ekdom en Rob Stenders opgesloten, net als bij de vierde editie van het Glazen Huis in Den Haag in 2007. Niet gek voor grote Dj ego's. Het is natuurlijk wel bijzonder dat op deze manier Serious Request wordt geëerd door Madurodam! Want pas als je in Madurodam staat, hoor je erbij!
Stichting Madurodam Steunfonds
Stichting Madurodam Steunfonds, het fonds van Madurodam dat goede doelen voor kinderen en jongeren ondersteunt, biedt tijdens de onthulling een bedrag van ¤25.000,- aan ten behoeve van deze actie.
Deze gesprekken komen echt eenmaal in de zoveel tijd voor.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Geniet nog ff van deze versie:quote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond/straks maar even checken via Youtube, ofzo
Ik vind nachtradio zo mooi. En hij gaat er echt heel goed mee om.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Prachtigquote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geniet nog ff van deze versie:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo mooiquote:
Mooi album trouwens ook. China vind ik ook prachtigquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo mooi. Helemaal aan het begin van haar carrière; promotie van haar eerste album (Little Earthquakes).
Kabouter Wesleyquote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Dit schijnt tegenwoordig wel leuk en populair te zijn..
Goedenavondquote:Op woensdag 2 december 2009 19:00 schreef Sirolf het volgende:
Nu op 3FM Live: ONE NIGHT ONLY - JUST FOR TONIGHT (LIVE @ GIEL)
Leuk nummer, al een flinke tijd niet meer gehoord.
overdreven hypequote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Sirolf het volgende:
De belangrijkste Mega Top 5-vraag van vandaag is toch wel waar Ramses vandaag te vinden is. Volgens diverse bronnen is er een flinke run ontstaan op CD's bij o.a. FRS en Bol.
Net gezien, maar die is wel leuk inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kabouter WesleyMaar die van deze week is niet zo leuk. Deze is bv leuker:
Die pakken ze niet meer van je afquote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Noorderslag ticket in the house! OK dan
je hebt er net eentje gewonnen?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Noorderslag ticket in the house! OK dan
Precies!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die pakken ze niet meer van je af
Via de website van de Volkskrant bleek het maandag nog mogelijk om tickets te bestellen en daar heb ik dus even snel gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef Againzender het volgende:
[..
je hebt er net eentje gewonnen?
idd. Dit wordt de nieuwe MH trouwens.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Maria Mena heeft een nieuwe plaat? Zoals gebruikelijk klinkt het weer nergens naar
Zou mij totaal niet verbazen.. nog maar even extra genieten van de huidige Megahit.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd. Dit wordt de nieuwe MH trouwens.
huidige MH is lekker iddquote:Op woensdag 2 december 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou mij totaal niet verbazen.. nog maar even extra genieten van de huidige Megahit.
3voor12 luisterpaal is wel lekkerquote:Op woensdag 2 december 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Een app nodig hebben om iets te kunnen luisteren, ik vind het nog steeds heel erg overdreven.
geef mij maar het oude werk van pearl jam.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook wel een verfrissend dat juist Pearl Jam zo'n plaat maakt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
En wat als dit niet blijkt?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze staan 24 december in Paradiso, met voorprogramma The Madd. Misschien maar heenquote:
Is ie al opnieuw uitgebracht dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zie ze er vooraan om Fireflies nog megahit te maken.
quote:
dan heb ik dus lopen blatenquote:
Beide erg goedquote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze staan 24 december in Paradiso, met voorprogramma The Madd. Misschien maar heen
[..]
Is ie al opnieuw uitgebracht dan?![]()
Zou het niet erg vinden. heb als goed voornemen de megahit niet meer te beoordelen, ik irriteer me er te vaak aan de keuze.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]Is gewoon een voorgevoel
Maria is gewoon populair in Nederland, en bij een hoop 3FM Dj's. Dat ik er weinig aan vind is mijn probleem
Ik ga mij echt niet lopen opwinden over een MH keuze, daar ben ik voor behandeld ondertussen
Ik hoefde me er niet voor te behandelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]Is gewoon een voorgevoel
Maria is gewoon populair in Nederland, en bij een hoop 3FM Dj's. Dat ik er weinig aan vind is mijn probleem
Ik ga mij echt niet lopen opwinden over een MH keuze, daar ben ik voor behandeld ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |