Ik vind Paul echt een relaxte gast. Hij was laatst (+ Corton) hier nog in Grunn vanwege SR. Maakte ook toen een uitermate gedreven indruk. Heb alle vertrouwen in hemquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wil Paul ook wel eens in actie zien met Ekstra, kan wel eens heel goed gaan
Oh, is het al zeker dat Domien het huis in gaat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zal naast Ekdom en Venema wel een vrouw het huis ingaan vanwege dat kind in het huis.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, is het al zeker dat Domien het huis in gaat?
Oh, wat slecht![]()
Nee joh hartstikke mooie muziek.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef TheArt het volgende:
Wat maakt die Mika toch alleen maar kattengejank drama nummers
Nopequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit je weer regio fm te luisteren
leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zonnebril dan met zwarte glazen
zit je me in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Eliza je bent goed op dreef @ Twitter. Lag een uur in bad en kwam terug en toen stonden er een stuk of 20 reacties van je @ Twitter
Lees het allemaal !quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zit je me in de gaten te houden![]()
Pas eind december, begin januariquote:
Als je in tweetdeck , 20x eliza in je lijst ziet staan, valt het echt wel opquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zit je me in de gaten te houden![]()
Whaha, nou dat dus!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je in tweetdeck , 20x eliza in je lijst ziet staan, valt het echt wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |