Ik vind Paul echt een relaxte gast. Hij was laatst (+ Corton) hier nog in Grunn vanwege SR. Maakte ook toen een uitermate gedreven indruk. Heb alle vertrouwen in hemquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wil Paul ook wel eens in actie zien met Ekstra, kan wel eens heel goed gaan
Oh, is het al zeker dat Domien het huis in gaat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zal naast Ekdom en Venema wel een vrouw het huis ingaan vanwege dat kind in het huis.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, is het al zeker dat Domien het huis in gaat?
Oh, wat slecht![]()
Nee joh hartstikke mooie muziek.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef TheArt het volgende:
Wat maakt die Mika toch alleen maar kattengejank drama nummers
Nopequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit je weer regio fm te luisteren
leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zonnebril dan met zwarte glazen
zit je me in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Eliza je bent goed op dreef @ Twitter. Lag een uur in bad en kwam terug en toen stonden er een stuk of 20 reacties van je @ Twitter
Lees het allemaal !quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zit je me in de gaten te houden![]()
Pas eind december, begin januariquote:
Als je in tweetdeck , 20x eliza in je lijst ziet staan, valt het echt wel opquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zit je me in de gaten te houden![]()
Whaha, nou dat dus!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je in tweetdeck , 20x eliza in je lijst ziet staan, valt het echt wel op
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pas eind december, begin januari, als het meezit zit ik dan meer op de weg en heb dan donkere zonnebril nodig. die ik nu heb met die blauwe glazen werkt goed, maar laat nog te veel licht door.
De video is nog tofferquote:
He ga je weer papa worden, van hartequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:54 schreef Againzender het volgende:
krijg nou wat, zie nu pas dat wij in dezelfde maand als Marleen Veldhuis zijn uiterekend
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:54 schreef Againzender het volgende:
krijg nou wat, zie nu pas dat wij in dezelfde maand als Marleen Veldhuis zijn uiterekend
oh ja, dat had ik hier nog niet gezegd bedenk ik mij nuquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He ga je weer papa worden, van harte
Ik wist het al jaquote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh ja, dat had ik hier nog niet gezegd bedenk ik mij nudank
de VBL-ers wisten het al wel, en een collega oldbie
Ik kan daar zo slecht tegen hè, mensen die de hele tijd wij zeggen als er een zwangerschap isquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:54 schreef Againzender het volgende:
quote:@coen3fm Prinses Maxima sluit dit jaar het Glazen Huis! 'En niet stiekem eten, dat is een beetje dom'#sr09 #3fm
het wil gewoon geen Sinterklaas kindje worden.quote:Op woensdag 2 december 2009 06:50 schreef Cee het volgende:
Gefeli, Againzender.
En morpheus_at_work, schiet nou eens op met die van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |