Hm.... Laat ik zeggen dat ik blij ben dat er nu wat fitnessmogelijkheden zijn gerealiseerdquote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Word je het hotel niet een keer zat
Dan zal 't wel kloppenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij is het wel officieel dat Maxima de deur dicht doet... RTV Noord doet er nu ook melding van.
[edit]
Ah 3fm zelf ook al
Echt gaaf !quote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij is het wel officieel dat Maxima de deur dicht doet... RTV Noord doet er nu ook melding van.
[edit]
Ah 3fm zelf ook al
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef themauster het volgende:
Ilselaat haar maar naar groningen komen dan ben ik er ook
Dat sowiesoquote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef themauster het volgende:
Ilselaat haar maar naar groningen komen dan ben ik er ook
vond 1 al erg laat staan nr 2-5quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef themauster het volgende:
Ik heb alle 6 de American Pie films al
Mwah ik vond de 1e 3 erg leuk daarna is het niks meer eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vond 1 al erg laat staan nr 2-5
Er is iemand die het nodig vond te bellen. Qua werken enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je favo liedje was net op de radio
Ah, dat is balenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Er is iemand die het nodig vond te bellen. Qua werken enzo.
It kicks like a sleep twitchquote:Op woensdag 2 december 2009 12:09 schreef on_air het volgende:
No sense of doubt of what you can achieve.
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:12 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedemiddag, grieppatiënt meldt zich![]()
Nu 4 dagen achter elkaar koorts maar heb vanmorgen wel het gevoel dat het de goede kant opgaat.
Goedemiddag grieppatiëntquote:Op woensdag 2 december 2009 12:12 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedemiddag, grieppatiënt meldt zich![]()
Nu 4 dagen achter elkaar koorts maar heb vanmorgen wel het gevoel dat het de goede kant opgaat.
Het zou zomaar kunnen omdat deze griepklachten heftiger zijn dan normaal.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ], zo lang , heb je echt geen mexicaantje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |