Ik vind nachtradio zo mooi. En hij gaat er echt heel goed mee om.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef Dichterbijer het volgende:
heftig... http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jschool/Alfredrj.mp3
Prachtigquote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geniet nog ff van deze versie:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo mooiquote:
Mooi album trouwens ook. China vind ik ook prachtigquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo mooi. Helemaal aan het begin van haar carrière; promotie van haar eerste album (Little Earthquakes).
Kabouter Wesleyquote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Dit schijnt tegenwoordig wel leuk en populair te zijn..
Goedenavondquote:Op woensdag 2 december 2009 19:00 schreef Sirolf het volgende:
Nu op 3FM Live: ONE NIGHT ONLY - JUST FOR TONIGHT (LIVE @ GIEL)
Leuk nummer, al een flinke tijd niet meer gehoord.
overdreven hypequote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Sirolf het volgende:
De belangrijkste Mega Top 5-vraag van vandaag is toch wel waar Ramses vandaag te vinden is. Volgens diverse bronnen is er een flinke run ontstaan op CD's bij o.a. FRS en Bol.
Net gezien, maar die is wel leuk inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kabouter WesleyMaar die van deze week is niet zo leuk. Deze is bv leuker:
Die pakken ze niet meer van je afquote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Noorderslag ticket in the house! OK dan
je hebt er net eentje gewonnen?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Noorderslag ticket in the house! OK dan
Precies!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die pakken ze niet meer van je af
Via de website van de Volkskrant bleek het maandag nog mogelijk om tickets te bestellen en daar heb ik dus even snel gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef Againzender het volgende:
[..
je hebt er net eentje gewonnen?
idd. Dit wordt de nieuwe MH trouwens.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Maria Mena heeft een nieuwe plaat? Zoals gebruikelijk klinkt het weer nergens naar
Zou mij totaal niet verbazen.. nog maar even extra genieten van de huidige Megahit.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd. Dit wordt de nieuwe MH trouwens.
huidige MH is lekker iddquote:Op woensdag 2 december 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou mij totaal niet verbazen.. nog maar even extra genieten van de huidige Megahit.
3voor12 luisterpaal is wel lekkerquote:Op woensdag 2 december 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Een app nodig hebben om iets te kunnen luisteren, ik vind het nog steeds heel erg overdreven.
geef mij maar het oude werk van pearl jam.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook wel een verfrissend dat juist Pearl Jam zo'n plaat maakt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
En wat als dit niet blijkt?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze staan 24 december in Paradiso, met voorprogramma The Madd. Misschien maar heenquote:
Is ie al opnieuw uitgebracht dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zie ze er vooraan om Fireflies nog megahit te maken.
quote:
dan heb ik dus lopen blatenquote:
Beide erg goedquote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze staan 24 december in Paradiso, met voorprogramma The Madd. Misschien maar heen
[..]
Is ie al opnieuw uitgebracht dan?![]()
Zou het niet erg vinden. heb als goed voornemen de megahit niet meer te beoordelen, ik irriteer me er te vaak aan de keuze.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]Is gewoon een voorgevoel
Maria is gewoon populair in Nederland, en bij een hoop 3FM Dj's. Dat ik er weinig aan vind is mijn probleem
Ik ga mij echt niet lopen opwinden over een MH keuze, daar ben ik voor behandeld ondertussen
Ik hoefde me er niet voor te behandelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]Is gewoon een voorgevoel
Maria is gewoon populair in Nederland, en bij een hoop 3FM Dj's. Dat ik er weinig aan vind is mijn probleem
Ik ga mij echt niet lopen opwinden over een MH keuze, daar ben ik voor behandeld ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |