Whehequote:Op woensdag 2 december 2009 13:36 schreef Vlindur het volgende:
"Weet jij wanneer een brandweer gaat spuiten?"
"Wanneer ze zijn uitgerukt "
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:28 schreef themauster het volgende:
Vreselijk ditik snap dan ook niet dat iedereen dit zo mooi vindt
quote:Effe goed mikken.. en dan een ferme klap. DoOrMiDdEn MeT dIe WeEk! HaKkUh!
Scooter - Back in the UK
Highlander - Hold me now
Perplexer - Acid folk
http://www.rabradio.nl/
Vind er niks geniaals aan sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]. let even op het eind van de plaat. Geniaal
.
[..]
Geeft niets hoor!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Vind er niks geniaals aan sorry
Vond ik ook al,maar dan vraag ik me af is die man nou serieus of houd hij RJ voor de gek?! Ik bedoel ik kan me nog een beller herinneren bij de Freaknacht die zei dat hij dood ging en het bleek later niet waar te zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef Dichterbijer het volgende:
heftig... http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jschool/Alfredrj.mp3
Dit gesprek duurt vele maler langer dan dat andere gesprek in de Freaknacht.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Vond ik ook al,maar dan vraag ik me af is die man nou serieus of houd hij RJ voor de gek?! Ik bedoel ik kan me nog een beller herinneren bij de Freaknacht die zei dat hij dood ging en het bleek later niet waar te zijn
quote:Laatste nieuws: Olga Commandeur en Karl Noten gaan Demjanjuk trainen. Vanaf nu, iedere ochtend om 9 uur op Ned 1!
Ik zit er al klaar voor. Succes man!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef ScottTracy het volgende:
Vergeet zometeen niet naar het popduel te luisteren jongens!
Thanks!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zit er al klaar voor. Succes man!![]()
Maastricht tocht zijn zinquote:Mini- Glazen Huisje in Madurodam
woensdag 2 december 2009
Op donderdag onthult Michiel Veenstra het mini- Glazen Huisje in Madurodam. Samen met de mini- burgermeester van Madurodam
Op donderdag 3 december om 12.00 uur onthult Michiel Veenstra samen met Friso Wesseling, de 17-jarige burgemeester van Madurodam, een miniversie van het Glazen Huis.
Glazen Huis in Maastricht??
Het Glazen Huis staat in Madurodam in Maastricht. Het Huis bestaat uit 13 containertjes met een afmeting van 9x9x25 centimeter. In het Huis zijn de miniatuur dj’s Michiel Veenstra, Gerard Ekdom en Rob Stenders opgesloten, net als bij de vierde editie van het Glazen Huis in Den Haag in 2007. Niet gek voor grote Dj ego's. Het is natuurlijk wel bijzonder dat op deze manier Serious Request wordt geëerd door Madurodam! Want pas als je in Madurodam staat, hoor je erbij!
Stichting Madurodam Steunfonds
Stichting Madurodam Steunfonds, het fonds van Madurodam dat goede doelen voor kinderen en jongeren ondersteunt, biedt tijdens de onthulling een bedrag van ¤25.000,- aan ten behoeve van deze actie.
Deze gesprekken komen echt eenmaal in de zoveel tijd voor.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef Dichterbijer het volgende:
heftig... http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jschool/Alfredrj.mp3
Geniet nog ff van deze versie:quote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond/straks maar even checken via Youtube, ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |