Zpelling!quote:
Ik zit volquote:
van je Ceasar salad? zou wel willen, maar vrees alleen dat die op is tegen de tijd dat ik bij je ben...quote:
Toch niet... nog ruimte voor een toetjequote:
Toetje?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
van je Caesar salad? zou wel willen, maar vrees alleen dat die op is tegen de tijd dat ik bij je ben...
Ik neem de slagroom wel meequote:
dat klinkt wel heeeel verleidelijk...quote:
En de rest? Ik heb alleen yoghurt.quote:
Dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat klinkt wel heeeel verleidelijk...
Zpellingquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
van je Ceasar salad? zou wel willen, maar vrees alleen dat die op is tegen de tijd dat ik bij je ben...
Oh je bedoeld een ander toetje dan een "toetje" misverstandquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En de rest? Ik heb alleen yoghurt.
[..]
Dat ben ik ook.![]()
Ben & Jerry's Cookie Cream?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik eet waarschijnlijk iets kouds.
"revenge is a dish best served cold" en een paar mensen hier hebben mij blijkbaar nog wat voor te zetten
quote:
Cesar? Ceasar? Caesar? Salad? Sallad? Zellut?quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef El_Matador het volgende:
Prima actie:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ekt_beroering__.html
damn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef El_Matador het volgende:
Prima actie:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ekt_beroering__.html
Het is de site van de Telegraafquote:
En ik mag met mijn 70 kilo schoon aan de haak direct bij betalen als ik een paar kilo bagage teveel meeneem..quote:
Ergens zit daar wel iets inquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik mag met mijn 70 kilo schoon aan de haak direct bij betalen als ik een paar kilo bagage teveel meeneem..
Eric, Amsterdam | 18:14 | 01.12.09
![]()
Dat is het ergste inderdaad.
Je hebt mensen met een beetje overgewicht of dit soort monsters. En in de VS kan je er wel vergif op innemen dat dit puur teveel, te vet, te vaak en te gulzig vreten en 0 beweging is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Fatties bashen is dan ook heel makkelijk.
Ook als mensen er niets aan kunnen doen. Mijn bh's zijn ook +/- ¤100,- en mijn vader betaalt met zijn maat 50 ook veel meer voor schoenen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt mensen met een beetje overgewicht of dit soort monsters. En in de VS kan je er wel vergif op innemen dat dit puur teveel, te vet, te vaak en te gulzig vreten en 0 beweging is.
Dan mag je een keer de consequenties aanvaarden vind ik. Niet meer dan terecht.
Dat is ook bedoeld om het grondpersoneel te beschermen tegen te zware koffers sjouwen, dus ik snap het ergens wel, maar ik snap ook de frustratie van Eric heel goed. Beter dan het gejank van een vent van 200 kilo.quote:
Maar jij krijgt daar in de kroeg weer meer drankjes voor dan een meid met cup AA.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:41 schreef Ofresca het volgende:
...Mijn bh's zijn ook +/- ¤100,- ....
Hmmm, dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is de site van de Telegraafhad je iets anders verwacht?
Daar zit inderdaad wel wat in.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik mag met mijn 70 kilo schoon aan de haak direct bij betalen als ik een paar kilo bagage teveel meeneem..
Eric, Amsterdam | 18:14 | 01.12.09
![]()
Dat is het ergste inderdaad.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt mensen met een beetje overgewicht of dit soort monsters. En in de VS kan je er wel vergif op innemen dat dit puur teveel, te vet, te vaak en te gulzig vreten en 0 beweging is.
Dan mag je een keer de consequenties aanvaarden vind ik. Niet meer dan terecht.
Hoop geld voor een stukje ondergoed soms met een gouden voering en diamatjes er op?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook als mensen er niets aan kunnen doen. Mijn bh's zijn ook +/- ¤100,- en mijn vader betaalt met zijn maat 50 ook veel meer voor schoenen.
Zie Ofres miept , het verdient zichzelf wel terugquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar jij krijgt daar in de kroeg weer meer drankjes voor dan een meid met cup AA.
Gave tip, dank je!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk boek voor je misschien
Fictie over de USA waar chocolade verboden is en mensen een weight-limit opgelegd krijgen. Ben je te dik voor je lengte dan krijg je van de politie boetes. Choco is illegaal, maar in Mexico niet... dus dat wordt harder gesmokkeld dan drugs. Ondergrondse choco-eet-feestjes en zo
En dan vindt iemand een lijk...... gehuld in chocolade....
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar jij krijgt daar in de kroeg weer meer drankjes voor dan een meid met cup AA.
Nee, goed ondersteunend, sexy, en geen rugklachten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hoop geld voor een stukje ondergoed soms met een gouden voering en diamatjes er op?
Ik miep helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zie Ofres miept , het verdient zichzelf wel terug![]()
Ja precies.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zie Ofres miept , het verdient zichzelf wel terug![]()
't Is minder geld dan telkens moeten bijbetalen bij de fysiotherapeut omdat je daar zo vaak komt wegens de rugklachten dat de verzekering het niet meer betaalt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hoop geld voor een stukje ondergoed soms met een gouden voering en diamatjes er op?
En die heeft moeite met hoofdrekenen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]Maar die meid met AA zit waarschijnlijk weer veel ruimer qua stoelen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]Maar die meid met AA zit waarschijnlijk weer veel ruimer qua stoelen.
http://www.epenis.nl/quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Wat is toch dat e-penis?
Zag het laatst ook al voorbijkomen!
Thank god voor vullingen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef kres het volgende:
[..]
Wat is beter? Ruimer qua stoelen of ruimer bij kas..
Ik doe niet aan Twitterquote:
Ik heb 8 jaar gewerkt als bakker. Mijn onderrug is naar de klote. Maar ik heb wel mooi 8 jaar lang gratis (nee; betaald) fitness gehad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Is minder geld dan telkens moeten bijbetalen bij de fysiotherapeut omdat je daar zo vaak komt wegens de rugklachten dat de verzekering het niet meer betaalt!
Voor grote borsten heb je gewoon meer steun (=meer materiaal en duurder in productie) nodig anders gaat je rug naar de knoppen.
Ow het was gewoon een verkapte "kijk mij een grote jopen hebben"quote:
Elk nadeel hep z'n voordeel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar gewerkt als bakker. Mijn onderrug is naar de klote. Maar ik heb wel mooi 8 jaar lang gratis (nee; betaald) fitness gehad.![]()
![]()
En kijk mij geld uitgeven...quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow het was gewoon een verkapte "kijk mij een grote jopen hebben"
Hoezo verkapt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Miep miepquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat noemden wij vroeger een mexicaantje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef vosss het volgende:
Het is stokbrood met gehakt en ui en paprika en kruiden geworden.
Met een wijnglas melk
ja viel het jou ook zo niet opquote:
Je kon niet om dr jopen heen kijken!quote:
ja je tomboy uiterlijk wat doe jequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja hallo. Moet ik ze dan verstoppen?Alsof dat lukt.
![]()
Met andere woorden: PICS OR GTFO!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Q! Hoe zie jij er eigenlijk uit? Ik kan me totaal geen beeld bij je vormen.
[..]
Zelfs dan!
Ik denk dat in het grote boek wel staat dat jij braaf bent geweest!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
dawg! In het grote boek staat dat jij niet braaf bent geweest.
oh.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
dawg! In het grote boek staat dat jij niet braaf bent geweest.
Klopt. Heb je daar soms problemen mee?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat in het grote boek wel staat dat jij braaf bent geweest!
betrapt!quote:
Enorm!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt. Heb je daar soms problemen mee?
we hadden het net nog over leuke lingerie voor jouquote:
neanderthalerquote:
wil ik het weten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
we hadden het net nog over leuke lingerie voor jou
Ohja?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Venco! Wij moeten nog steeds stout gaan doen hè.
De ene is bitter, de andere is zuur, weer een ander zoet en sommige zijn zout. Jij bent zo braaf dat je een beetje smaakloos bent!quote:
Heb vandaag onze gezamenlijke verloofd semi gedumpt. Maare, ik had er niet aan gedacht dat we hm nog kunnen mis...euh gebruiken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb jij geen verloofde die wel van een verrassing houdt?
Dus nogmaals, is dat een probleem voor jou?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De ene is bitter, de andere is zuur, weer een ander zoet en sommige zijn zout. Jij bent zo braaf dat je een beetje smaakloos bent!
1x happen kan, maar blijven happen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus nogmaals, is dat een probleem voor jou?
Heb ik al geregeld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb vandaag onze gezamenlijke verloofd semi gedumpt. Maare, ik had er niet aan gedacht dat we hm nog kunnen mis...euh gebruiken.
PM.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Q! Hoe zie jij er eigenlijk uit? Ik kan me totaal geen beeld bij je vormen.
Vervelend he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1x happen kan, maar blijven happen!
Ohjeetje! Nou ik lees het dan wel. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb ik al geregeld.Krijg binnenkort vast een PM over een nieuwe taak als minnares....
Ze moet nog eten vandaar dat ze zo haptquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1x happen kan, maar blijven happen!
Saai eerder, maar ja je moet ook je imago hoog houden hèquote:
Zou toch zweren dat ik net nog gegeten had.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze moet nog eten vandaar dat ze zo hapt
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Saai eerder, maar ja je moet ook je imago hoog houden hè
euhm...quote:
Ondersteunend geen rugklachtenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, goed ondersteunend, sexy, en geen rugklachten.![]()
[..]
Ik miep helemaal niet.![]()
![]()
![]()
Of je al gegeten hebt weet ik niet. Maar blijkbaar heb je nog honger want je hapt zo lekkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik net nog gegeten had.Maar ontzettend slimme jongen als jij zal het vast wel beter weten.
Ga je er weer vandoor? Tot ziens dan maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Dag Kardinaal.
Nimweghen (ofzoiets)quote:
Neuj, maak je geen illusies.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je er weer vandoor? Tot ziens dan maar![]()
Noviomagusquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je er weer vandoor? Tot ziens dan maar![]()
[..]
Nimweghen (ofzoiets)
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:15 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ondersteunend geen rugklachtenoh sexy
zeg dat dan gelijk
ik doe het niet..quote:
ah komop, niet zo flauw doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe het niet..
ik doe het echt niet
quote:
te makkelijk.. helaas peanutbutterquote:
en das alleen nog maar eikelquote:
Ik hap gelukkig nog niet zoveel als een papegaaiquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je al gegeten hebt weet ik niet. Maar blijkbaar heb je nog honger want je hapt zo lekker
jammer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
te makkelijk.. helaas peanutbutter
Gelukkigquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hap gelukkig nog niet zoveel als een papegaai
been there, done that.. just came backquote:
sukkeltjequote:
aan jou heb ik ook niks.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
been there, done that.. just came back
je mag op mn foto rukkenquote:
sletjequote:
Dat is best aardig dat je toestemming voor zoiets hebtquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
sta je daar wakker op? dan zal ik erover nadenken.
piemeltjequote:
genoeg kansen om nieuwe te maken he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is geen foto van mij slapend.. die heb ik ritueel verbrand
laatste tijd niet..quote:
Dat is best jammer. Die had ik namelijk wel willen zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is geen foto van mij slapend.. die heb ik ritueel verbrand
neh.. maar misschien dat ik straks toch een telefoontje pleeg... je brengt me op ideeenquote:
nee.. ik slaap bijna nietquote:
nee idd.. ik wordt er veel te hyper vanquote:
nee.. jij bent gemeen tegen vrouwen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je mijn bed eens proberen.
wel kut voor je
En dat eet dan eerst uiensoep.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar de OooooooOOooOoooooooooopera!
hahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. jij bent gemeen tegen vrouwen..
heeft babe je al aangevallen in je slaap?
ze wacht tot je het vergeten bentquote:
Komt misschien nog wel. Een kat is ook maar een mens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. jij bent gemeen tegen vrouwen..
heeft babe je al aangevallen in je slaap?
vast niet, want babe is een tof beest.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze wacht tot je het vergeten bent
Om de achterste rij te vergassen?quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee idd.. ik wordt er veel te hyper van
max 30 minuten tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef dawg het volgende:
wat duurt dat soms toch lang met dominos.
Lucky mequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Romantisch....![]()
[..]
Uhm? Die wil je graag bestellen? Of probeer je ons wat te vertellen?
Ik stond net buiten te roken, en de volle maan te bewonderen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uhm? Die wil je graag bestellen? Of probeer je ons wat te vertellen?
Toetje?quote:
Wolfje...quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik stond net buiten te roken, en de volle maan te bewonderen.![]()
Stomme vliegtuigstrepen.
pizza..quote:
nee.. maar het enige wat lekker is bij domino's zijn de cinnastixquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. maar het enige wat lekker is bij domino's zijn de cinnastix
Weerwolf?quote:
en new york pizza is ook erg jammerquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
![]()
De rest is overgewaardeerde rotzooi, de prijzen alleen al.
Ken ik niet, maar er gaat niets boven een zelf gemaakte pizza.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en new york pizza is ook erg jammer
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:58 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar er gaat niets boven een zelf gemaakte pizzadokter oetker pizza.![]()
Hoiquote:
tonijn of salami..quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ok ik beken, die haal ik elke week, en altijd de kaas en ui pizza.
Nee, ik slaap er alleen wat slechter van.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:04 schreef RaXz het volgende:
Wordt er niemand anders hyper met volle maan?
Nee hoor meer met wind en regen enzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:04 schreef RaXz het volgende:
Wordt er niemand anders hyper met volle maan?
jij?quote:
daar heb je over nagedacht?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee hoor meer met wind en regen enzo
Jummie, allebei.quote:
Ik ga voor de chocoladesaus. Aardbei tussen je lippen?quote:
Jaloers dat je mn toetje niet bent?quote:
Alleen maar een aardbei?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga voor de chocoladesaus. Aardbei tussen je lippen?
nee.. niet op dit momentquote:
Ik weet niet over welke lippen we het nu hebben, maar voor beide heb ik misschien nog wel iets...quote:
Jij wilt ook wat anders tussen je lippen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was ook al een beetje telleurgesteld.
pizza-slice I thinkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wilt ook wat anders tussen je lippen?
Hoi autoquote:
Maar er zijn momenten.....?quote:
Noemen we dat zo tegenwoordeig... Ik word oudquote:
JoeyTquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar er zijn momenten.....?
Ik mag je steeds meer
Zozo... Dat wekt verwachtingen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke lippen we het nu hebben, maar voor beide heb ik misschien nog wel iets...
Hoi Autoquote:
een pizza-slice die op een gegeven moment zelf knoflooksaus produceertquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordeig... Ik word oud
... heb nagedacht, maar helaas peanutbutterquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar er zijn momenten.....?
Ik mag je steeds meer
Het is december dus het magquote:
Daaromquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is december dus het magdie kerstmuts
Nee, mijn enkel is bijna weer dun! Dus rust werkt best wel goed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets sportiefs gedaan dan?
Wow! heftig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, mijn enkel is bijna weer dun! Dus rust werkt best wel goed.Ik ben wel naar de supermarkt verderop gefietst!
Zaterdag eerst sinterklaasquote:
Alhoewel het al jaren niet meer gevierd wordt bij mij thuis. Ga ik dit jaar eerst lekker eten en daarna sjoelenquote:
Het was zwaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wow! heftig!![]()
Maar dat is dus helemaal goed gegaan?![]()
Ik ben heel trots op mezelf. En op jou, natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd
Ik heb net weer uurtje gesport, was wel weer lekker
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd
Ik heb net weer uurtje gesport, was wel weer lekker
Goed zo!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mezelf. En op jou, natuurlijk!
Ach, dat maakt 't toch wel dragelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
Pot TheeChocola
![]()
Het is gewoon jammer dat ik beloofd heb iets te doen en dus achter de laptop zit..
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ach, dat maakt 't toch wel dragelijk.![]()
Ik heb Jason Statham.
Er is toch zo een Fok! downtime van circa twee uur?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
Pot TheeChocola
![]()
Het is gewoon jammer dat ik beloofd heb iets te doen en dus achter de laptop zit..
Coolquote:
Ja, dan gaat Fok! uit en kan ik me helemaal concentreren op wat ik moet doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:34 schreef RaXz het volgende:
Er is toch zo een Fok! downtime van circa twee uur?
Je......moet een column schrijven over de wereld van de zalfjes?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dan gaat Fok! uit en kan ik me helemaal concentreren op wat ik moet doen
hahaha ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Z'n eerste huwelijk kon ook kapot.quote:
Ben je dan zo erg van slag?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aambeienzalf is niet het best verkochte productquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:37 schreef STING het volgende:
Je......moet een column schrijven over de wereld van de zalfjes?
Van die aambeienzalfquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aambeienzalf is niet het best verkochte product
Nee, ik moet filmpjes maken
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aambeienzalf.
ik moet filmpjes maken
Nee hoorquote:
En ik deed t gewoon weer...quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik deed t gewoon weer...![]()
Soms kan ik mezelf gewoon niet helpen... sorry
Ik heb het niet zo met parachutesprongen... Brrrrrquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef RaXz het volgende:
Ja, ik zwaai regelmatig naar de piloot voordat ik ga. En net voordat ik ga openen zwaai ik met twee handen om eventuele mensen rechtboven mij te waarschuwen dat ze moeten wegwezen.
Inderdaad... Het is als 1+1=2... Logischquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef RaXz het volgende:
Ja, ik zwaai regelmatig naar de piloot voordat ik ga. En net voordat ik ga openen zwaai ik met twee handen om eventuele mensen rechtboven mij te waarschuwen dat ze moeten wegwezen.
Waarom?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
CoolIk wil ook een keer parachutespringen
Volgens mij sta je lang niet alleen daarin.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met parachutesprongen... Brrrrr
Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad... Het is als 1+1=2... Logisch
Dacht ik al gezien de foto's in je fobo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
CoolIk wil ook een keer parachutespringen
quote:
Qutiequote:
BEN JE HOMO OFZO?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
And we're back!
Van de opera, en fok is ook terug
Alsof daar alleen homo's heengaan!quote:
En welke opera was het eigenlijk? Die dikke negerin?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof daar alleen homo's heengaan!Of bejaarden!
Al was het wel behoorlijk grijs.
Faust.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En welke opera was het eigenlijk? Die dikke negerin?
Eindhoven, parktheater?quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat er afgelopen vrijdag, vanavond en de volgende is de 15e
De Kersentuinquote:Op woensdag 2 december 2009 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Kersentuin of Kaka Passa?
Wat ben je ook ene homootje ook!quote:
Kom jij nu ook een pilletje slikken, dan gaan we samen slapenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ben je ook ene homootje ook!
Nahjaaa! Wat heeft een kersentuin daar nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ben je ook ene homootje ook!
Hetero mannen kijken gaan liever een avondje zuipen, gokken of naar films met schaars geklede sletten en nucleaire raketten!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nahjaaa! Wat heeft een kersentuin daar nou weer mee te maken?
Je bent wel een ster in generaliseren he.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hetero mannen kijken gaan liever een avondje zuipen, gokken of naar films met schaars geklede sletten en nucleaire raketten!
quote:
Een van mijn vele goede eigenschappen!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Je bent wel een ster in generaliseren he.![]()
Een meneer uit een doos?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een van mijn vele goede eigenschappen!
Het was een tof plaatje van mij als waus paus!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een meneer uit een doos?
Moet dat niet een meneer uit een kast zijn?
Niet te ver op de taken vooruit lopen he... doe eerst maar fijn Kardinaaltje zijn...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was een tof plaatje van mij als waus paus!
Zodra ik paus word dan schepen we weer in te Venetië en laten we eens ouderwets zien wie er de baas is!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet te ver op de taken vooruit lopen he... doe eerst maar fijn Kardinaaltje zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |