hahaha ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dan gaat Fok! uit en kan ik me helemaal concentreren op wat ik moet doen
Z'n eerste huwelijk kon ook kapot.quote:
Ben je dan zo erg van slag?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dan gaat Fok! uit en kan ik me helemaal concentreren op wat ik moet doen
Aambeienzalf is niet het best verkochte productquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:37 schreef STING het volgende:
Je......moet een column schrijven over de wereld van de zalfjes?
Van die aambeienzalfquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aambeienzalf is niet het best verkochte product
Nee, ik moet filmpjes maken
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aambeienzalf.
ik moet filmpjes maken
Nee hoorquote:
En ik deed t gewoon weer...quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik deed t gewoon weer...![]()
Soms kan ik mezelf gewoon niet helpen... sorry
Ik heb het niet zo met parachutesprongen... Brrrrrquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef RaXz het volgende:
Ja, ik zwaai regelmatig naar de piloot voordat ik ga. En net voordat ik ga openen zwaai ik met twee handen om eventuele mensen rechtboven mij te waarschuwen dat ze moeten wegwezen.
Inderdaad... Het is als 1+1=2... Logischquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef RaXz het volgende:
Ja, ik zwaai regelmatig naar de piloot voordat ik ga. En net voordat ik ga openen zwaai ik met twee handen om eventuele mensen rechtboven mij te waarschuwen dat ze moeten wegwezen.
Waarom?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
CoolIk wil ook een keer parachutespringen
Volgens mij sta je lang niet alleen daarin.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met parachutesprongen... Brrrrr
Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad... Het is als 1+1=2... Logisch
Dacht ik al gezien de foto's in je fobo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
CoolIk wil ook een keer parachutespringen
quote:
Qutiequote:
BEN JE HOMO OFZO?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
And we're back!
Van de opera, en fok is ook terug
Alsof daar alleen homo's heengaan!quote:
En welke opera was het eigenlijk? Die dikke negerin?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof daar alleen homo's heengaan!Of bejaarden!
Al was het wel behoorlijk grijs.
Faust.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En welke opera was het eigenlijk? Die dikke negerin?
Eindhoven, parktheater?quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat er afgelopen vrijdag, vanavond en de volgende is de 15e
De Kersentuinquote:Op woensdag 2 december 2009 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Kersentuin of Kaka Passa?
Wat ben je ook ene homootje ook!quote:
Kom jij nu ook een pilletje slikken, dan gaan we samen slapenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ben je ook ene homootje ook!
Nahjaaa! Wat heeft een kersentuin daar nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ben je ook ene homootje ook!
Hetero mannen kijken gaan liever een avondje zuipen, gokken of naar films met schaars geklede sletten en nucleaire raketten!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nahjaaa! Wat heeft een kersentuin daar nou weer mee te maken?
Je bent wel een ster in generaliseren he.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hetero mannen kijken gaan liever een avondje zuipen, gokken of naar films met schaars geklede sletten en nucleaire raketten!
quote:
Een van mijn vele goede eigenschappen!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Je bent wel een ster in generaliseren he.![]()
Een meneer uit een doos?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een van mijn vele goede eigenschappen!
Het was een tof plaatje van mij als waus paus!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een meneer uit een doos?
Moet dat niet een meneer uit een kast zijn?
Niet te ver op de taken vooruit lopen he... doe eerst maar fijn Kardinaaltje zijn...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was een tof plaatje van mij als waus paus!
Zodra ik paus word dan schepen we weer in te Venetië en laten we eens ouderwets zien wie er de baas is!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet te ver op de taken vooruit lopen he... doe eerst maar fijn Kardinaaltje zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |