quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee hoor meer met wind en regen enzo
Jummie, allebei.quote:
Ik ga voor de chocoladesaus. Aardbei tussen je lippen?quote:
Jaloers dat je mn toetje niet bent?quote:
Alleen maar een aardbei?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga voor de chocoladesaus. Aardbei tussen je lippen?
nee.. niet op dit momentquote:
Ik weet niet over welke lippen we het nu hebben, maar voor beide heb ik misschien nog wel iets...quote:
Jij wilt ook wat anders tussen je lippen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was ook al een beetje telleurgesteld.
pizza-slice I thinkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wilt ook wat anders tussen je lippen?
Hoi autoquote:
Maar er zijn momenten.....?quote:
Noemen we dat zo tegenwoordeig... Ik word oudquote:
JoeyTquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar er zijn momenten.....?
Ik mag je steeds meer
Zozo... Dat wekt verwachtingen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke lippen we het nu hebben, maar voor beide heb ik misschien nog wel iets...
Hoi Autoquote:
een pizza-slice die op een gegeven moment zelf knoflooksaus produceertquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordeig... Ik word oud
... heb nagedacht, maar helaas peanutbutterquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar er zijn momenten.....?
Ik mag je steeds meer
Het is december dus het magquote:
Daaromquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is december dus het magdie kerstmuts
Nee, mijn enkel is bijna weer dun! Dus rust werkt best wel goed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets sportiefs gedaan dan?
Wow! heftig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, mijn enkel is bijna weer dun! Dus rust werkt best wel goed.Ik ben wel naar de supermarkt verderop gefietst!
Zaterdag eerst sinterklaasquote:
Alhoewel het al jaren niet meer gevierd wordt bij mij thuis. Ga ik dit jaar eerst lekker eten en daarna sjoelenquote:
Het was zwaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wow! heftig!![]()
Maar dat is dus helemaal goed gegaan?![]()
Ik ben heel trots op mezelf. En op jou, natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd
Ik heb net weer uurtje gesport, was wel weer lekker
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd
Ik heb net weer uurtje gesport, was wel weer lekker
Goed zo!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mezelf. En op jou, natuurlijk!
Ach, dat maakt 't toch wel dragelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
Pot TheeChocola
![]()
Het is gewoon jammer dat ik beloofd heb iets te doen en dus achter de laptop zit..
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ach, dat maakt 't toch wel dragelijk.![]()
Ik heb Jason Statham.
Er is toch zo een Fok! downtime van circa twee uur?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
Pot TheeChocola
![]()
Het is gewoon jammer dat ik beloofd heb iets te doen en dus achter de laptop zit..
Coolquote:
Ja, dan gaat Fok! uit en kan ik me helemaal concentreren op wat ik moet doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:34 schreef RaXz het volgende:
Er is toch zo een Fok! downtime van circa twee uur?
Je......moet een column schrijven over de wereld van de zalfjes?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dan gaat Fok! uit en kan ik me helemaal concentreren op wat ik moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |