quote:
Cesar? Ceasar? Caesar? Salad? Sallad? Zellut?quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef El_Matador het volgende:
Prima actie:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ekt_beroering__.html
damn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef El_Matador het volgende:
Prima actie:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ekt_beroering__.html
Het is de site van de Telegraafquote:
En ik mag met mijn 70 kilo schoon aan de haak direct bij betalen als ik een paar kilo bagage teveel meeneem..quote:
Ergens zit daar wel iets inquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik mag met mijn 70 kilo schoon aan de haak direct bij betalen als ik een paar kilo bagage teveel meeneem..
Eric, Amsterdam | 18:14 | 01.12.09
![]()
Dat is het ergste inderdaad.
Je hebt mensen met een beetje overgewicht of dit soort monsters. En in de VS kan je er wel vergif op innemen dat dit puur teveel, te vet, te vaak en te gulzig vreten en 0 beweging is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Fatties bashen is dan ook heel makkelijk.
Ook als mensen er niets aan kunnen doen. Mijn bh's zijn ook +/- ¤100,- en mijn vader betaalt met zijn maat 50 ook veel meer voor schoenen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt mensen met een beetje overgewicht of dit soort monsters. En in de VS kan je er wel vergif op innemen dat dit puur teveel, te vet, te vaak en te gulzig vreten en 0 beweging is.
Dan mag je een keer de consequenties aanvaarden vind ik. Niet meer dan terecht.
Dat is ook bedoeld om het grondpersoneel te beschermen tegen te zware koffers sjouwen, dus ik snap het ergens wel, maar ik snap ook de frustratie van Eric heel goed. Beter dan het gejank van een vent van 200 kilo.quote:
Maar jij krijgt daar in de kroeg weer meer drankjes voor dan een meid met cup AA.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:41 schreef Ofresca het volgende:
...Mijn bh's zijn ook +/- ¤100,- ....
Hmmm, dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is de site van de Telegraafhad je iets anders verwacht?
Daar zit inderdaad wel wat in.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik mag met mijn 70 kilo schoon aan de haak direct bij betalen als ik een paar kilo bagage teveel meeneem..
Eric, Amsterdam | 18:14 | 01.12.09
![]()
Dat is het ergste inderdaad.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt mensen met een beetje overgewicht of dit soort monsters. En in de VS kan je er wel vergif op innemen dat dit puur teveel, te vet, te vaak en te gulzig vreten en 0 beweging is.
Dan mag je een keer de consequenties aanvaarden vind ik. Niet meer dan terecht.
Hoop geld voor een stukje ondergoed soms met een gouden voering en diamatjes er op?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook als mensen er niets aan kunnen doen. Mijn bh's zijn ook +/- ¤100,- en mijn vader betaalt met zijn maat 50 ook veel meer voor schoenen.
Zie Ofres miept , het verdient zichzelf wel terugquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar jij krijgt daar in de kroeg weer meer drankjes voor dan een meid met cup AA.
Gave tip, dank je!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk boek voor je misschien
Fictie over de USA waar chocolade verboden is en mensen een weight-limit opgelegd krijgen. Ben je te dik voor je lengte dan krijg je van de politie boetes. Choco is illegaal, maar in Mexico niet... dus dat wordt harder gesmokkeld dan drugs. Ondergrondse choco-eet-feestjes en zo
En dan vindt iemand een lijk...... gehuld in chocolade....
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar jij krijgt daar in de kroeg weer meer drankjes voor dan een meid met cup AA.
Nee, goed ondersteunend, sexy, en geen rugklachten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hoop geld voor een stukje ondergoed soms met een gouden voering en diamatjes er op?
Ik miep helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zie Ofres miept , het verdient zichzelf wel terug![]()
Ja precies.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zie Ofres miept , het verdient zichzelf wel terug![]()
't Is minder geld dan telkens moeten bijbetalen bij de fysiotherapeut omdat je daar zo vaak komt wegens de rugklachten dat de verzekering het niet meer betaalt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hoop geld voor een stukje ondergoed soms met een gouden voering en diamatjes er op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |