1x happen kan, maar blijven happen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus nogmaals, is dat een probleem voor jou?
Heb ik al geregeld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb vandaag onze gezamenlijke verloofd semi gedumpt. Maare, ik had er niet aan gedacht dat we hm nog kunnen mis...euh gebruiken.
PM.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Q! Hoe zie jij er eigenlijk uit? Ik kan me totaal geen beeld bij je vormen.
Vervelend he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1x happen kan, maar blijven happen!
Ohjeetje! Nou ik lees het dan wel. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb ik al geregeld.Krijg binnenkort vast een PM over een nieuwe taak als minnares....
Ze moet nog eten vandaar dat ze zo haptquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1x happen kan, maar blijven happen!
Saai eerder, maar ja je moet ook je imago hoog houden hèquote:
Zou toch zweren dat ik net nog gegeten had.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze moet nog eten vandaar dat ze zo hapt
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Saai eerder, maar ja je moet ook je imago hoog houden hè
euhm...quote:
Ondersteunend geen rugklachtenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, goed ondersteunend, sexy, en geen rugklachten.![]()
[..]
Ik miep helemaal niet.![]()
![]()
![]()
Of je al gegeten hebt weet ik niet. Maar blijkbaar heb je nog honger want je hapt zo lekkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik net nog gegeten had.Maar ontzettend slimme jongen als jij zal het vast wel beter weten.
Ga je er weer vandoor? Tot ziens dan maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Dag Kardinaal.
Nimweghen (ofzoiets)quote:
Neuj, maak je geen illusies.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je er weer vandoor? Tot ziens dan maar![]()
Noviomagusquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je er weer vandoor? Tot ziens dan maar![]()
[..]
Nimweghen (ofzoiets)
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:15 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ondersteunend geen rugklachtenoh sexy
zeg dat dan gelijk
ik doe het niet..quote:
ah komop, niet zo flauw doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe het niet..
ik doe het echt niet
quote:
te makkelijk.. helaas peanutbutterquote:
en das alleen nog maar eikelquote:
Ik hap gelukkig nog niet zoveel als een papegaaiquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je al gegeten hebt weet ik niet. Maar blijkbaar heb je nog honger want je hapt zo lekker
jammer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
te makkelijk.. helaas peanutbutter
Gelukkigquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hap gelukkig nog niet zoveel als een papegaai
been there, done that.. just came backquote:
sukkeltjequote:
aan jou heb ik ook niks.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
been there, done that.. just came back
je mag op mn foto rukkenquote:
sletjequote:
Dat is best aardig dat je toestemming voor zoiets hebtquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
sta je daar wakker op? dan zal ik erover nadenken.
piemeltjequote:
genoeg kansen om nieuwe te maken he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is geen foto van mij slapend.. die heb ik ritueel verbrand
laatste tijd niet..quote:
Dat is best jammer. Die had ik namelijk wel willen zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is geen foto van mij slapend.. die heb ik ritueel verbrand
neh.. maar misschien dat ik straks toch een telefoontje pleeg... je brengt me op ideeenquote:
nee.. ik slaap bijna nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |