En die heeft moeite met hoofdrekenen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]Maar die meid met AA zit waarschijnlijk weer veel ruimer qua stoelen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]Maar die meid met AA zit waarschijnlijk weer veel ruimer qua stoelen.
http://www.epenis.nl/quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Wat is toch dat e-penis?
Zag het laatst ook al voorbijkomen!
Thank god voor vullingen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef kres het volgende:
[..]
Wat is beter? Ruimer qua stoelen of ruimer bij kas..
Ik doe niet aan Twitterquote:
Ik heb 8 jaar gewerkt als bakker. Mijn onderrug is naar de klote. Maar ik heb wel mooi 8 jaar lang gratis (nee; betaald) fitness gehad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Is minder geld dan telkens moeten bijbetalen bij de fysiotherapeut omdat je daar zo vaak komt wegens de rugklachten dat de verzekering het niet meer betaalt!
Voor grote borsten heb je gewoon meer steun (=meer materiaal en duurder in productie) nodig anders gaat je rug naar de knoppen.
Ow het was gewoon een verkapte "kijk mij een grote jopen hebben"quote:
Elk nadeel hep z'n voordeel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar gewerkt als bakker. Mijn onderrug is naar de klote. Maar ik heb wel mooi 8 jaar lang gratis (nee; betaald) fitness gehad.![]()
![]()
En kijk mij geld uitgeven...quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow het was gewoon een verkapte "kijk mij een grote jopen hebben"
Hoezo verkapt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Miep miepquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat noemden wij vroeger een mexicaantje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef vosss het volgende:
Het is stokbrood met gehakt en ui en paprika en kruiden geworden.
Met een wijnglas melk
ja viel het jou ook zo niet opquote:
Je kon niet om dr jopen heen kijken!quote:
ja je tomboy uiterlijk wat doe jequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja hallo. Moet ik ze dan verstoppen?Alsof dat lukt.
![]()
Met andere woorden: PICS OR GTFO!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Q! Hoe zie jij er eigenlijk uit? Ik kan me totaal geen beeld bij je vormen.
[..]
Zelfs dan!
Ik denk dat in het grote boek wel staat dat jij braaf bent geweest!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
dawg! In het grote boek staat dat jij niet braaf bent geweest.
oh.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
dawg! In het grote boek staat dat jij niet braaf bent geweest.
Klopt. Heb je daar soms problemen mee?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat in het grote boek wel staat dat jij braaf bent geweest!
betrapt!quote:
Enorm!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt. Heb je daar soms problemen mee?
we hadden het net nog over leuke lingerie voor jouquote:
neanderthalerquote:
wil ik het weten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
we hadden het net nog over leuke lingerie voor jou
Ohja?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Venco! Wij moeten nog steeds stout gaan doen hè.
De ene is bitter, de andere is zuur, weer een ander zoet en sommige zijn zout. Jij bent zo braaf dat je een beetje smaakloos bent!quote:
Heb vandaag onze gezamenlijke verloofd semi gedumpt. Maare, ik had er niet aan gedacht dat we hm nog kunnen mis...euh gebruiken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb jij geen verloofde die wel van een verrassing houdt?
Dus nogmaals, is dat een probleem voor jou?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De ene is bitter, de andere is zuur, weer een ander zoet en sommige zijn zout. Jij bent zo braaf dat je een beetje smaakloos bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |