quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mis jou ooken mezelf een beetje.
Oeh kijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mis jou ooken mezelf een beetje.
ONZ users kunnen daar niet over oordelen.quote:
In het kader van de transparantie, ook in dit topic posten graag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
solicitaties inc tietenpics kunnen verzonden worden naar de pm box klb_modjes
houdt rekening met het feit dat een duidelijke username gebodypaint moet zijn op de tieten
alleen serieuze sollicitaties worden in behandeling genomen
In theorie zou het kunnen werken, jammer genoeg zijn alle vrouwen op het internet aandachtsbeluste hoeren die bij het geringste probleem de aandacht op zichzelf zullen vestigen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Iemand die je troost bij mislukkingen, je aan haar borst drukt bij relatieprobs of waar je leuk mee kunt flirten in het FB topic?
Ben je gek, ik zal altijd van je blijven houden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef Hetiszover het volgende:
Weet je wat het is?
Vrouwen die modereren worden ineens een stuk minder lief en een stuk meer afstandelijk. Vooral bij griekjeee ben ik daar bang voor. Mijn stem gaat derhalve uit naar Breathtaking (BT), die dat volgens mij wat beter kan handelen.
Daarnaast is het natuurlijk een feit dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef MASD het volgende:
[..]
In theorie zou het kunnen werken, jammer genoeg zijn alle vrouwen op het internet aandachtsbeluste hoeren die bij het geringste probleem de aandacht op zichzelf zullen vestigen.
Ik ben bang dat de macht je dan naar het hoofd gaat stijgenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ben je gek, ik zal altijd van je blijven houden.
Ja, Tessje is op ONZ niet echt uit de verf gekomen, maar dat kwam ook omdat er andere dingen niet mee zaten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Is dit in het kader van positieve discriminatie. In andere subfora is dat in het verleden niet echt goed gelopen..
Toen ik mijn kaartje voor MUSE verkocht aan je was ik ook in die veronderstelling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Stofje het volgende:
Toen ik nog mod was, dachten mensen dat ik een lekker wijf was. Maar of dat nou een goed iets was..., damned, wat een berg ongewassen, vieze, kleine piemels in m'n mailbox.
Zie edit bij mijn vorige post.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de macht je dan naar het hoofd gaat stijgen
Nou, die heb ik nog nooit in m'n inbox gehadquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Stofje het volgende:
Toen ik nog mod was, dachten mensen dat ik een lekker wijf was. Maar of dat nou een goed iets was..., damned, wat een berg ongewassen, vieze, kleine piemels in m'n mailbox.
Jij bent een vrouw (toch?quote:
Die kan dan beter PUB mod worden en dan gaat Bt naar hier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Hetiszover het volgende:
llissle mag het trouwens ook wel worden (of hoe dat kind ook heet)
Kijk.quote:
Soms maak ik ook wel gebruik van dat vooroordeelquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Toen ik mijn kaartje voor MUSE verkocht aan je was ik ook in die veronderstelling.
Oei, zullen we gewoon democratisch stemmen voor mij anders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef 3keernix het volgende:
Ik mis een vrouwelijke hand, en ja het moet dan Griekjee worden. Schotse Kilten zijn nooit meer hetzelfde
Ja daag! Ik ben zooooo niet geschikt voor mod.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw (toch?), heb jij nog tijd over?
Check je mail.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, die heb ik nog nooit in m'n inbox gehadsinds ik mod was dan, daarvoor..
Da's vrouw-eigen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja daag! Ik ben zooooo niet geschikt voor mod.
Al dat gezeik over je heen en ik heb geen humor.
Pcies.quote:
Mja, gewoon een gevoel. Maar nu ik er over nadenk, is het ook bij mannen zo. En deels ook terecht, want modjes kunnen minder snel 'vrienden' worden. Ze moeten natuurlijk een bepaalde afstand bewaren. Terwijl ik dit typ, begin ik toch wel weer in je te geloven.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mja, gewoon een gevoel. Maar nu ik er over nadenk, is het ook bij mannen zo. En deels ook terecht, want modjes kunnen minder snel 'vrienden' worden. Ze moeten natuurlijk een bepaalde afstand bewaren. Terwijl ik dit typ, begin ik toch wel weer in je te geloven.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Chai het volgende:
Sowieso missen veel fokkers een vrouwelijke hand.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kan dan beter PUB mod worden en dan gaat Bt naar hier.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Chai het volgende:
Sowieso missen veel fokkers een vrouwelijke hand.
Wat houden jullie stiekem toch allemaal van mij. Ik voel liefde in KLB.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:06 schreef Drinky het volgende:
Ik zeg griekjeee, kan zij mij tenminste wat notes geven, en breathtaking is al mod van een ander forumdeel.
On the other hand, het zou wel jammer zijn als griekjeee wat zich wat meer moet inhouden of mod(of hoeft dat niet? )
Ik zit niet te wachten op lelijke vrouwen, nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ONZ users kunnen daar niet over oordelen.
Maar een SHE of een MUUS type hier zit jij niet op te wachten?
Ze komen zeker vanzelf naar je toe?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op lelijke vrouwen, nee.
De nuance in de poll ontbreekt wel een beetjequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb even een poll toegevoegd aan de OP, omdat het misschien niet voor iedereen even "baas" is om dit openlijk toe te geven en nu kun je anoniem toch aangeven of je er voor/regen bent.
Jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
De nuance in de poll ontbreekt wel een beetje
Tuurlijk niet, hoe meer keuze hoe meer kans dat jou keuze er bij staat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja
Nee
Care
Hoemeer keuze je geeft, hoe moeilijker het wordt.
voor/regenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb even een poll toegevoegd aan de OP, omdat het misschien niet voor iedereen even "baas" is om dit openlijk toe te geven en nu kun je anoniem toch aangeven of je er voor/regen bent.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Hetiszover het volgende:
Kunnen we niet een FOK! meet (sjoelen, cola etc.) houden en dan gaan stemmen? Het mes snijdt dan aan meerdere kanten. Fokkers kunnen eens een meisje in het echt zien, de dames weten met wie ze van doen hebben en bovendien wordt het een groot feest.
Mensen die voor regen zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Adelante het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:06 schreef Drinky het volgende:
On the other hand, het zou wel jammer zijn als griekjeee wat zich wat meer moet inhouden als mod(of hoeft dat niet? )
Zeg jij nou maar niets.quote:
En ik vind dat er een spellingsmod moet komen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:12 schreef Ensaf het volgende:
Ik vindt dat minimaal 40% van de users op dit forum vrouw moet zijn.
je weet wel, grote schijven in gaten schuiven voor puntenquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Agiath het volgende:
Ik dacht dat TS een vrouw was eigenlijk
Ja, ik schrijf nu nogal vaagquote:
Het zou onze band verpesten.quote:
Onze 'band' is bij deze al verpestquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het zou onze band verpesten.Ik heb het niet zo op mods in m'n KLB.
Leugens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Onze 'band' is bij deze al verpest!
Topic op slot gooien en noten tegelijk?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef ynuhh het volgende:
Griekjeee gaat mod worden.
Sowieso zijn vrouwen veel meer geschikt voor zulke taken, aangezien wij 2 dingen te gelijk kunnen doen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef ynuhh het volgende:
Sowieso zijn vrouwen veel meer geschikt voor zulke taken, aangezien wij 2 dingen te gelijk kunnen doen.
We rekenen later wel af hč?quote:
Jij hebt het door.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Topic op slot gooien en noten tegelijk?
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Topic op slot gooien en noten tegelijk?
ik dacht altijd dat jij een vrouw wasquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Niet direct een klachttopic, nou ja in zoverre klachtwaardig dat we in ons mod team geen lekker wijf hebben, laat staan uberhaupt een vrouw sinds het vetrek van ondeugend.
Maar mijn vraag is eigenlijk de volgende: missen jullie bij het moderen op KLB ook een vrouwelijke insteek? Iemand die je troost bij mislukkingen, je aan haar borst drukt bij relatieprobs of waar je leuk mee kunt flirten in het FB topic?
[ afbeelding ]
In dit topic kun je aangeven of dat het geval is en naar welke vrouwelijke user je voorkeur zou uitgaan als mod van het geliefde KLB!
Poll: Wil jij graag weer een vrouwelijke mod op KLB?Ja graag, ik kan niet wachten Nee man, die zeiken zelf te veel I don't give a fuck
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mogelijke (genoemde) kandidaten:griekjeee Breathtaking
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:31 schreef Trannellius het volgende:
Alsof eend ergelijke verkiezing überhaupt een vorm van spanning voor de uitslag in zich heeft wanneer ik mee doe
Details aanbrengen ook niet. Derhalve ga jij offtopic en ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Da's een woerd. Daar werd niet om gevraagd.
Toen er een vervanger voor bowa werd gezocht, kreeg ik een pm-banquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:36 schreef griekjeee het volgende:
Nou modjes mijn inbox is al een beetje leeggemaakt, kom maar op met het voorstel.
Ahwquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Toen er een vervanger voor bowa werd gezocht, kreeg ik een pm-ban
Dus omdat jullie minder dingen tegelijk kunnen doen dan mannen zijn jullie meer geschiktquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef ynuhh het volgende:
Voelen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:14 schreef Ripley het volgende:
Jouw hand is niet vrouwelijk genoeg, ade?
Nee, de enige die aast is griekjeee zelf, wij peilen slechts de meningen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar jullie zitten dus eigenlijk gewoon op griekjee te azen maar zochten nog een leuke manier om dat te verkopen?
Oja? Ik zie hier anders genoeg keer mijn naam vallen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, de enige die aast is griekjeee zelf, wij peilen slechts de meningen.
Pics before the invitequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:36 schreef griekjeee het volgende:
Nou modjes mijn inbox is al een beetje leeggemaakt, kom maar op met het voorstel.
Ach, ik wil best beloven voor het einde van het jaar mezelf dan duidelijk neer te zetten.quote:
Je weet hoe het echt zit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja? Ik zie hier anders genoeg keer mijn naam vallen.
Ja, de meest afgelebberde chick in de disco, wil je ook niet als moeder van je kinderen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, de meest afgelebberde chick in de disco, wil je ook niet als moeder van je kinderen.
Nee hoor, zo is griekjeee niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, de meest afgelebberde chick in de disco, wil je ook niet als moeder van je kinderen.
ik vind hem wel goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat een treffende vergelijking Adelante, ik zal het maar als flauw grapje beschouwen.
Sowieso, griekjeequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je wordt zonder t schrijft misschien wel ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:10 schreef Trannellius het volgende:
Wordt ik dan tóch de lachende derde?
Ik zie dat jij al van 1985 bentquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat een treffende vergelijking Adelante, ik zal het maar als flauw grapje beschouwen.
Klopt. Oud hč?quote:
Nee, mooie leeftijd, alleen gezien je postgedrag had ik je jonger geschat.quote:
Oja laten we een verkiezing houden! Dat was de vorige keer ook zo'n succes!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:13 schreef koningdavid het volgende:
Mijn stem gaat naar Griekjeee.
Ik kan dat ook motiveren:
1. Ze is aardig.
2. Ze danst in videoclips.
3. Ze heeft mij in haar favo FOK!kers lijstje. En ik haar
4. Ze is van Griekse komaf. Grieken waren vroeger al goed in dingen.
5. Ze is vegetarisch.
Kortom ze heeft alles wat een goede mod nodig heeft, stem Griekjeee!
JUDASquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:13 schreef koningdavid het volgende:
Mijn stem gaat naar Griekjeee.
Ik kan dat ook motiveren:
1. Ze is aardig.
2. Ze danst in videoclips.
3. Ze heeft mij in haar favo FOK!kers lijstje. En ik haar
4. Ze is van Griekse komaf. Grieken waren vroeger al goed in dingen.
5. Ze is vegetarisch.
Kortom ze heeft alles wat een goede mod nodig heeft, stem Griekjeee!
Zeg, er is meer om je op te baseren dan die paar pareltjes die ik gemaakt heb.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, mooie leeftijd, alleen gezien je postgedrag had ik je jonger geschat.
Griekjeee is mijn ideale vrouwelijke mod he. Jij de mannelijke... oh nee dat was Biels... ik weet niet meer wie ik allemaal steun/ naar de mond praat.quote:
Slecht plan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:13 schreef Aanmaakblokje het volgende:
Waarom gaat yvonne niet gewoon MOD worden in KLB als zodanig?
homoquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik mis die blonde siliconenhoeren iig niet. Maar een vrouw is wel okay.
ondeugend had een vetrek?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Niet direct een klachttopic, nou ja in zoverre klachtwaardig dat we in ons mod team geen lekker wijf hebben, laat staan uberhaupt een vrouw sinds het vetrek van ondeugend.
Goed planquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oja laten we een verkiezing houden! Dat was de vorige keer ook zo'n succes!
Kloptquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef Garisson72 het volgende:
ik was mijn tijd al ver vooruit, check mijn post in dit topic: Wat zoeken we?
[..]
ondeugend had een vetrek?
Wat is een vetrek trouwens. Ik krijg er geen piemelverstijvende associaties bij.![]()
Eens, maar dan moet er wel een officieel stemtopic komen vind ik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind dat de gegadigde dames wel even in wervende taal uiteen mogen zetten wat zij denken te kunnen bijdragen aan KLB, om zo een doordachte stem te kunnen uitbrengen.
Alsof er zoveel keus is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet er wel een officieel stemtopic komen vind ik.
Maar het topic evolueert toch al sterk richting een verkiezing, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
Verkiezingen? Adelante had het alleen over meningen peilen.
Dat kan dit topic toch zijn!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:54 schreef griekjeee het volgende:
Eens, maar dan moet er wel een officieel stemtopic komen vind ik.
Dankjequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alsof er zoveel keus is.![]()
Jij bent de enige die het aan kan denk ik. En je bent tof.
Erg volwassen reacties, maar volgens mij moet je het wel me eens zijn dat het gaat om wat de meerderheid wilt, en niet één enkel individu.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:56 schreef TwyLight het volgende:
In het geval van een stemtopic zet ik al mijn klonen in
Zou het niks voor jou zijn dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:56 schreef ynuhh het volgende:
Jij bent de enige die het aan kan denk ik. En je bent tof.
Zoals net al gemeld werd worden er nu alleen meningen gepeild, ik heb het dan liever iets serieuzer genomen.quote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:02 schreef griekjeee het volgende:
Zoals net al gemeld werd worden er nu alleen meningen gepeild, ik heb het dan liever iets serieuzer genomen.
Volgens mij is het in 10 jaar FOK! nog nooit zo geweest dat het gaat om wat de meerderheid wil, maar wat goed is voor FOK!.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:59 schreef griekjeee het volgende:
Erg volwassen reacties, maar volgens mij moet je het wel me eens zijn dat het gaat om wat de meerderheid wilt, en niet één enkel individu.
Ik denk het niet, ik ben ook pas 3 maanden lid.. En ik zou niet eens weten wat het eigenlijk inhoud.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou het niks voor jou zijn dan?
Mijn favo mod.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:59 schreef Triggershot het volgende:
Ik denk dat het alleen maar beter is dat er inderdaad een balans is van man en vrouw, beiden hebben toch een verschillende manier van modden en bijdragen aan het forum, gezien moderatorschap meer is dan alleen topics sluiten. Griekjeee zou het wel leuk doen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:58 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serieus; nee. Geen nieuwe mods.
Niet de uiteindelijke beslissing, maar dat meningen gepeild worden wil al genoeg zeggen als in het telt mee nietwaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Volgens mij is het in 10 jaar FOK! nog nooit zo geweest dat het gaat om wat de meerderheid wil, maar wat goed is voor FOK!.
Voor als je vet gegeten hebt, dan komt het niet in het droogrek maar in het vetrek, dat scheeltquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef Garisson72 het volgende:
ik was mijn tijd al ver vooruit, check mijn post in dit topic: Wat zoeken we?
[..]
ondeugend had een vetrek?
Wat is een vetrek trouwens. Ik krijg er geen piemelverstijvende associaties bij.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Eenskijken het volgende:
als griekje hier mod wordt hang ik mezelf opgaat klb achteruit. wat een bagger user
Mooi.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef TwyLight het volgende:
Bovendien ben ik ook niet bang voor de uitkomst mocht het wel om de meerderheid gaan, hoor.
Dat eerste is geen obstakel, en dat tweede: how hard can it be? Beetje schoonmaken en met slotjes gooien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef ynuhh het volgende:
Ik denk het niet, ik ben ook pas 3 maanden lid.. En ik zou niet eens weten wat het eigenlijk inhoud.
Om kwaliteit te herkennen wel, of de baggerusers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat eerste is geen obstakel, en dat tweede: how hard can it be? Beetje schoonmaken en met slotjes gooien.
Die luxe is mij onbekend. Ik heb wel een fietsenrek, scheelt dat ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef fs180 het volgende:
Voor als je vet gegeten hebt, dan komt het niet in het droogrek maar in het vetrek, dat scheelt
Wat denk jij bij te kunnen dragen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef druppelkut het volgende:
Wordt eens tijd dat ik blauw word.
Wanneer kan ik beginnen?
Ik ben (1) vrouw, kan (2) goed opruimen omdat dat in de vrouwelijke genen zit en (3) ik ben blond!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat denk jij bij te kunnen dragen?
Hahahha ja zij zou hier geniaal zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:09 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat Harajuku. goed in staat zou zijn klb te onderwerpen aan een vrouwelijke zienswijze. Alleen zal ze dat waarschijnlijk niet willen, wat begrijpelijk is.
Vieze rode slootquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dan krijgen we zeker zon wijf dat in een periode van de maand bans gaat uitdelen
Oh, dat is zelf beter, die zijn steviger. Wees blijquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die luxe is mij onbekend. Ik heb wel een fietsenrek, scheelt dat ook?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:09 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat Harajuku. goed in staat zou zijn klb te onderwerpen aan een vrouwelijke zienswijze. Alleen zal ze dat waarschijnlijk niet willen, wat begrijpelijk is.
Het baart mij zorgen dat je dat laatste als een pré noemt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:11 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben (1) vrouw, kan (2) goed opruimen omdat dat in de vrouwelijke genen zit en (3) ik ben blond!
Ze had een goed rack, dat welquote:
Minderjarigen hebben weinig in te brengen en mogen al helemaal niet stemmen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
Luisteren jullie wel? Er komt geen nieuwe mod, punt uit. Slotje.
Mensen die niet kunnen rekenen ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Minderjarigen hebben weinig in te brengen en mogen al helemaal niet stemmen.
Sowieso luisteren di.... niet naar onsquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
Nou ja, ehm..... je kon er je ballen in kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Gelukkig kan ik wel rekenen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen rekenen ook niet
Ja, ik dacht dat Ludo kwam om Bio te vervangen omdat die FA taken heeft en druk is (quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
Vandaar dat ik het zeg, als 18-jarige a.k.a. meerderjarige.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Minderjarigen hebben weinig in te brengen en mogen al helemaal niet stemmen.
En S-F dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat Ludo kwam om Bio te vervangen omdat die FA taken heeft en druk is (), maar toen ging ondeugend weg en kwam Ludo daar voor, dus eigenlijk zijn we er een mod bij ingeschoten
Die kwam voor bo_waquote:
Oh, kut. Ik dacht toch echt te lezen dat je uit 1992 kwam.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het zeg, als 18-jarige a.k.a. meerderjarige.
Ja.... Dan kan het toch (bijna dan) ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, kut. Ik dacht toch echt te lezen dat je uit 1992 kwam.
Jij bent niet grappig en een compleet waardeloze user. Ga eens weg.quote:
Ik wil ook niet grappig zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent niet grappig en een compleet waardeloze user. Ga eens weg.
Je komt uit Arnhem, da's alvast +2.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef L0t.. het volgende:
Nee. Maar als er dan toch een vrouwelijke mod komt zou ik natuurlijk de beste zijn.
Aangezien iedereen vast gereageerd heeft...quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wil ook niet grappig zijnWant dan was ik wel grappig.
Ik ben tegen het beleid van fok. Maar vanaf vandaag ga ik echt normaal doen. Ik meen het!
Nee. Ik mis geen vrouwen. KLB zit vol met wijven, zelfs onder de modjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Maar mijn vraag is eigenlijk de volgende: missen jullie bij het moderen op KLB ook een vrouwelijke insteek? Iemand die je troost bij mislukkingen, je aan haar borst drukt bij relatieprobs of waar je leuk mee kunt flirten in het FB topic?
[ afbeelding ]
In dit topic kun je aangeven of dat het geval is en naar welke vrouwelijke user je voorkeur zou uitgaan als mod van het geliefde KLB!
Poll: Wil jij graag weer een vrouwelijke mod op KLB?Ja graag, ik kan niet wachten Nee man, die zeiken zelf te veel I don't give a fuck
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mogelijke (genoemde) kandidaten:griekjeee Breathtaking
quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je komt uit Arnhem, da's alvast +2.
En jij bent natuurlijk DE e-player die ze allemaal even regelt neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik mis geen vrouwen. KLB zit vol met wijven, zelfs onder de modjes
Zeg of pretendeer ik dat dan? NEE. Ik zeg alleen dat sommige modjes zich soms als een stel wijven gedragen als ze een topic sluitenquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk DE e-player die ze allemaal even regelt neem ik aan?![]()
Ik ga er vaak spontaan van menstrueren.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zeg of pretendeer ik dat dan? NEE. Ik zeg alleen dat sommige modjes zich soms als een stel wijven gedragen als ze een topic sluiten
We hebben d'r geprobeerd te mailen, maar kregen van de instelling antwoord dat ze liever even geen contact heeftquote:Op woensdag 2 december 2009 00:10 schreef PP. het volgende:
Was krentenbol al genomineerd als kanditate trouwens?
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga er vaak spontaan van menstrueren.
Snap ikquote:
Ik heb zelfs fans.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef suuzepluus het volgende:
Ik zou graag griekjeee als mod zien! Weet zeker dat ze een goede, leuke en rechtvaardige mod zal zijn![]()
griekjeee
griekjeee
griekjeee
griekjeee
griekjeee
griekjeeeequote:Op woensdag 2 december 2009 00:26 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
IK mis ook een vrouwelijke hand nu, niet zozeer alleen op KLB.
Wie zijn de kandidaten?
Nee er is al eerder aangegeven dat dit puur een peiling is, dus dat is niet echt nodig. Maar dank jequote:Op woensdag 2 december 2009 00:34 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Griekjee is lief, die ander zie ik niet zo snel in dit topic.
Griekjeee promoot jezelf ff hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kies Fascination. De vrouwelijke Biogarde in spe.Het verleden van Fas is niet te bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kies Fascination. De vrouwelijke Biogarde in spe.Als iemand niet geschikt is, ben ik het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben opgegroeid in een Roemeens pleeggezin, omdat m'n vader 's lands bekendste vuistverkrachter was en m'n moeder meer aandacht had voor m'n onzichtbare broertjes en zusjes. SO?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:48 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Het verleden van Fas is niet te best
[ Bericht 0% gewijzigd door Fascination op 02-12-2009 01:20:02 ]Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik zou goed zijn manquote:Op woensdag 2 december 2009 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Toch niet griekjeee en Bt als mogelijke mods hier op KLB
Jazekerquote:Op woensdag 2 december 2009 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Was ondeugend lekker eigenlijk ?
SHEquote:Op woensdag 2 december 2009 09:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Leuke foto in de OP, jammer dat een vrouwelijke mod op Fok waarschijnlijk neerkomt op een Trudy van 45 met een roodgeverfd kort kapsel.
Het zit je wel dwars he?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SHE
Met haar hangtieten en dito reet.
very true.quote:
Zo, dat zou dan 1 grote egotripperijshow worden hiero. Allemaal vrouwen die elkaar het licht in de ogen niet gunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Toch niet griekjeee en Bt als mogelijke mods hier op KLB
Ik weet niet wie bt is maar griekjeee is toch gewoon een man?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo, dat zou dan 1 grote egotripperijshow worden hiero. Allemaal vrouwen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen
Mods moeten mannelijk zijn. Vrouwen reageren veel te emotioneel.
Waarschijnlijk wel, daarom zou ik ook op haar hem dat stemmen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:29 schreef zovty het volgende:
Ik weet niet wie bt is maar griekjeee is toch gewoon een man?
Ja, maar die vent moet wel in de rol van vrouw blijven: emotioneel, snel persoonlijk aangevallen en naief.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Nog een mod?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, maar die vent moet wel in de rol van vrouw blijven: emotioneel, snel persoonlijk aangevallen en naief.
Dan heb je er alsnog niks aan. Gewoon een extra vent op KLB als mod, dan ben je van het gezeik af.
Je doet net alsof daar iets mis mee is?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een ordinair 'Geef hier de KLB-vrouwen met enige belofte van schoonheid extra aandacht'-topic geworden.
En dan zeker zo'n wijf in de plaatsquote:Op woensdag 2 december 2009 09:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Nog een mod?
Die mods zorgen nogal voor gezelligheid ja.
Ik stel voor dat er een mod weggaat. Sinds het vertrek van boswachter vind ik swarmahoer de zwakste schakel.
Nee, geen wijf. Geen vent. Geen enkel persoon erbij.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En dan zeker zo'n wijf in de plaats? Dan kan FOK! beter meteen met Libelle fuseren.
Das een goeie.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, geen wijf. Geen vent. Geen enkel persoon erbij.
Dus swarmahoer weg, en dan voorbereiden op het vertrek van de volgende mod.
Ik stem voorquote:Op woensdag 2 december 2009 09:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En dan zeker zo'n wijf in de plaats? Dan kan FOK! beter meteen met Libelle fuseren.
't Was meer een vaststelling eigenlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:38 schreef zovty het volgende:
Je doet net alsof daar iets mis mee is?.
Die totale anarchie waar jij op zinspeelt, gaat er nimmer en nooit komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, geen wijf. Geen vent. Geen enkel persoon erbij.
Dus swarmahoer weg, en dan voorbereiden op het vertrek van de volgende mod.
O, jawel hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die totale anarchie waar jij op zinspeelt, gaat er nimmer en nooit komen.
Natuurlijk, 2012 kunnen we het live meemaken.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:52 schreef zovty het volgende:
[..]
O, jawel hoor.
Tis een kwestie van tijd.
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:58 schreef phpmystyle het volgende:
Wist trouwens niet dat mods zo krap zaten in hun seksleven.
Nou als ik sommige mods zo zie zou je dat niet denkenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]. Nee, mensen worden mod om eens wat anders te kunnen doen dan sexen
.
Daar is TS zelf al mee begonnen door heel duidelijk te stellen dat hij z'n medemods maar lelijke horken vindt.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou als ik sommige mods zo zie zou je dat niet denken![]()
Maar ik zeg al niets meer hoor, straks is het crewbashing
Krijgen we echt een nieuwe KLB mod?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:08 schreef Adelante het volgende:
Iedereen bedankt voor het meedenken in dit topic, waardoor een tweede deel bij voorbaat overbodig is! We nemen alle adviezen mee en zullen t.z.t. de juiste kandidate bij julie introduceren.
Dit is ook 1 grote grap. Een vrouw die een beetje mijn posts gaat weg edittenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef Skylark. het volgende:
Liever niet. Een vrouw die de baas over mij is.Laten we het wel een beetje realistisch houden, in het echt worden vrouwen ook geen CEO.
Godverdomme nee, we hebben geen mods nodig, zei ik toch. Zo worden bazentopics nog sneller gesloten.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:08 schreef Adelante het volgende:
Iedereen bedankt voor het meedenken in dit topic, waardoor een tweede deel bij voorbaat overbodig is! We nemen alle adviezen mee en zullen t.z.t. de juiste kandidate bij julie introduceren.
Later als ik groot ben word ik CEO.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef Skylark. het volgende:
Liever niet. Een vrouw die de baas over mij is.Laten we het wel een beetje realistisch houden, in het echt worden vrouwen ook geen CEO.
Van een eenmanszaak, succes!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Later als ik groot ben word ik CEO.
Pardon?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |