quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mis jou ooken mezelf een beetje.
Oeh kijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mis jou ooken mezelf een beetje.
ONZ users kunnen daar niet over oordelen.quote:
In het kader van de transparantie, ook in dit topic posten graag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
solicitaties inc tietenpics kunnen verzonden worden naar de pm box klb_modjes
houdt rekening met het feit dat een duidelijke username gebodypaint moet zijn op de tieten
alleen serieuze sollicitaties worden in behandeling genomen
In theorie zou het kunnen werken, jammer genoeg zijn alle vrouwen op het internet aandachtsbeluste hoeren die bij het geringste probleem de aandacht op zichzelf zullen vestigen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Iemand die je troost bij mislukkingen, je aan haar borst drukt bij relatieprobs of waar je leuk mee kunt flirten in het FB topic?
Ben je gek, ik zal altijd van je blijven houden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef Hetiszover het volgende:
Weet je wat het is?
Vrouwen die modereren worden ineens een stuk minder lief en een stuk meer afstandelijk. Vooral bij griekjeee ben ik daar bang voor. Mijn stem gaat derhalve uit naar Breathtaking (BT), die dat volgens mij wat beter kan handelen.
Daarnaast is het natuurlijk een feit dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef MASD het volgende:
[..]
In theorie zou het kunnen werken, jammer genoeg zijn alle vrouwen op het internet aandachtsbeluste hoeren die bij het geringste probleem de aandacht op zichzelf zullen vestigen.
Ik ben bang dat de macht je dan naar het hoofd gaat stijgenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ben je gek, ik zal altijd van je blijven houden.
Ja, Tessje is op ONZ niet echt uit de verf gekomen, maar dat kwam ook omdat er andere dingen niet mee zaten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Is dit in het kader van positieve discriminatie. In andere subfora is dat in het verleden niet echt goed gelopen..
Toen ik mijn kaartje voor MUSE verkocht aan je was ik ook in die veronderstelling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Stofje het volgende:
Toen ik nog mod was, dachten mensen dat ik een lekker wijf was. Maar of dat nou een goed iets was..., damned, wat een berg ongewassen, vieze, kleine piemels in m'n mailbox.
Zie edit bij mijn vorige post.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de macht je dan naar het hoofd gaat stijgen
Nou, die heb ik nog nooit in m'n inbox gehadquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Stofje het volgende:
Toen ik nog mod was, dachten mensen dat ik een lekker wijf was. Maar of dat nou een goed iets was..., damned, wat een berg ongewassen, vieze, kleine piemels in m'n mailbox.
Jij bent een vrouw (toch?quote:
Die kan dan beter PUB mod worden en dan gaat Bt naar hier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Hetiszover het volgende:
llissle mag het trouwens ook wel worden (of hoe dat kind ook heet)
Kijk.quote:
Soms maak ik ook wel gebruik van dat vooroordeelquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Toen ik mijn kaartje voor MUSE verkocht aan je was ik ook in die veronderstelling.
Oei, zullen we gewoon democratisch stemmen voor mij anders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef 3keernix het volgende:
Ik mis een vrouwelijke hand, en ja het moet dan Griekjee worden. Schotse Kilten zijn nooit meer hetzelfde
Ja daag! Ik ben zooooo niet geschikt voor mod.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw (toch?), heb jij nog tijd over?
Check je mail.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, die heb ik nog nooit in m'n inbox gehadsinds ik mod was dan, daarvoor..
Da's vrouw-eigen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja daag! Ik ben zooooo niet geschikt voor mod.
Al dat gezeik over je heen en ik heb geen humor.
Pcies.quote:
Mja, gewoon een gevoel. Maar nu ik er over nadenk, is het ook bij mannen zo. En deels ook terecht, want modjes kunnen minder snel 'vrienden' worden. Ze moeten natuurlijk een bepaalde afstand bewaren. Terwijl ik dit typ, begin ik toch wel weer in je te geloven.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mja, gewoon een gevoel. Maar nu ik er over nadenk, is het ook bij mannen zo. En deels ook terecht, want modjes kunnen minder snel 'vrienden' worden. Ze moeten natuurlijk een bepaalde afstand bewaren. Terwijl ik dit typ, begin ik toch wel weer in je te geloven.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Chai het volgende:
Sowieso missen veel fokkers een vrouwelijke hand.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kan dan beter PUB mod worden en dan gaat Bt naar hier.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Chai het volgende:
Sowieso missen veel fokkers een vrouwelijke hand.
Wat houden jullie stiekem toch allemaal van mij. Ik voel liefde in KLB.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:06 schreef Drinky het volgende:
Ik zeg griekjeee, kan zij mij tenminste wat notes geven, en breathtaking is al mod van een ander forumdeel.
On the other hand, het zou wel jammer zijn als griekjeee wat zich wat meer moet inhouden of mod(of hoeft dat niet? )
Ik zit niet te wachten op lelijke vrouwen, nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ONZ users kunnen daar niet over oordelen.
Maar een SHE of een MUUS type hier zit jij niet op te wachten?
Ze komen zeker vanzelf naar je toe?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op lelijke vrouwen, nee.
De nuance in de poll ontbreekt wel een beetjequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb even een poll toegevoegd aan de OP, omdat het misschien niet voor iedereen even "baas" is om dit openlijk toe te geven en nu kun je anoniem toch aangeven of je er voor/regen bent.
Jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
De nuance in de poll ontbreekt wel een beetje
Tuurlijk niet, hoe meer keuze hoe meer kans dat jou keuze er bij staat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja
Nee
Care
Hoemeer keuze je geeft, hoe moeilijker het wordt.
voor/regenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb even een poll toegevoegd aan de OP, omdat het misschien niet voor iedereen even "baas" is om dit openlijk toe te geven en nu kun je anoniem toch aangeven of je er voor/regen bent.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Hetiszover het volgende:
Kunnen we niet een FOK! meet (sjoelen, cola etc.) houden en dan gaan stemmen? Het mes snijdt dan aan meerdere kanten. Fokkers kunnen eens een meisje in het echt zien, de dames weten met wie ze van doen hebben en bovendien wordt het een groot feest.
Mensen die voor regen zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Adelante het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:06 schreef Drinky het volgende:
On the other hand, het zou wel jammer zijn als griekjeee wat zich wat meer moet inhouden als mod(of hoeft dat niet? )
Zeg jij nou maar niets.quote:
En ik vind dat er een spellingsmod moet komen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:12 schreef Ensaf het volgende:
Ik vindt dat minimaal 40% van de users op dit forum vrouw moet zijn.
je weet wel, grote schijven in gaten schuiven voor puntenquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Agiath het volgende:
Ik dacht dat TS een vrouw was eigenlijk
Ja, ik schrijf nu nogal vaagquote:
Het zou onze band verpesten.quote:
Onze 'band' is bij deze al verpestquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het zou onze band verpesten.Ik heb het niet zo op mods in m'n KLB.
Leugens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Onze 'band' is bij deze al verpest!
Topic op slot gooien en noten tegelijk?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef ynuhh het volgende:
Griekjeee gaat mod worden.
Sowieso zijn vrouwen veel meer geschikt voor zulke taken, aangezien wij 2 dingen te gelijk kunnen doen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef ynuhh het volgende:
Griekjeee gaat mod worden.
Sowieso zijn vrouwen veel meer geschikt voor zulke taken, aangezien wij 2 dingen te gelijk kunnen doen.
We rekenen later wel af hè?quote:
Jij hebt het door.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Topic op slot gooien en noten tegelijk?
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Topic op slot gooien en noten tegelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |