quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mis jou ooken mezelf een beetje.
Oeh kijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mis jou ooken mezelf een beetje.
ONZ users kunnen daar niet over oordelen.quote:
In het kader van de transparantie, ook in dit topic posten graag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
solicitaties inc tietenpics kunnen verzonden worden naar de pm box klb_modjes
houdt rekening met het feit dat een duidelijke username gebodypaint moet zijn op de tieten
alleen serieuze sollicitaties worden in behandeling genomen
In theorie zou het kunnen werken, jammer genoeg zijn alle vrouwen op het internet aandachtsbeluste hoeren die bij het geringste probleem de aandacht op zichzelf zullen vestigen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
Iemand die je troost bij mislukkingen, je aan haar borst drukt bij relatieprobs of waar je leuk mee kunt flirten in het FB topic?
Ben je gek, ik zal altijd van je blijven houden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef Hetiszover het volgende:
Weet je wat het is?
Vrouwen die modereren worden ineens een stuk minder lief en een stuk meer afstandelijk. Vooral bij griekjeee ben ik daar bang voor. Mijn stem gaat derhalve uit naar Breathtaking (BT), die dat volgens mij wat beter kan handelen.
Daarnaast is het natuurlijk een feit dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef MASD het volgende:
[..]
In theorie zou het kunnen werken, jammer genoeg zijn alle vrouwen op het internet aandachtsbeluste hoeren die bij het geringste probleem de aandacht op zichzelf zullen vestigen.
Ik ben bang dat de macht je dan naar het hoofd gaat stijgenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ben je gek, ik zal altijd van je blijven houden.
Ja, Tessje is op ONZ niet echt uit de verf gekomen, maar dat kwam ook omdat er andere dingen niet mee zaten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Is dit in het kader van positieve discriminatie. In andere subfora is dat in het verleden niet echt goed gelopen..
Toen ik mijn kaartje voor MUSE verkocht aan je was ik ook in die veronderstelling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Stofje het volgende:
Toen ik nog mod was, dachten mensen dat ik een lekker wijf was. Maar of dat nou een goed iets was..., damned, wat een berg ongewassen, vieze, kleine piemels in m'n mailbox.
Zie edit bij mijn vorige post.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de macht je dan naar het hoofd gaat stijgen
Nou, die heb ik nog nooit in m'n inbox gehadquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Stofje het volgende:
Toen ik nog mod was, dachten mensen dat ik een lekker wijf was. Maar of dat nou een goed iets was..., damned, wat een berg ongewassen, vieze, kleine piemels in m'n mailbox.
Jij bent een vrouw (toch?quote:
Die kan dan beter PUB mod worden en dan gaat Bt naar hier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Hetiszover het volgende:
llissle mag het trouwens ook wel worden (of hoe dat kind ook heet)
Kijk.quote:
Soms maak ik ook wel gebruik van dat vooroordeelquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Toen ik mijn kaartje voor MUSE verkocht aan je was ik ook in die veronderstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |