quote:Op woensdag 2 december 2009 13:05 schreef Asyniur het volgende:
Vlindur ben je alweer 36 weken?!?!?Wanneer is dat gebeurd? Toen ik niet keek zeker?
![]()
En lily en Tan zijn ook al zo'n eind op weg....
Ja maar dat kan helemaal niet want je bent pas echt net zwanger!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanaf volgende week mag ik gewoon al bevallen!![]()
Ja! want ik pieste immers gister die 2 streepjes!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja maar dat kan helemaal niet want je bent pas echt net zwanger!
ja echt heus! Dat was pas gisterenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja! want ik pieste immers gister die 2 streepjes!![]()
God, het is zo snel gegaan dit jaar!
Maar als ik zo snel ga, ga jij ook zo snel!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja echt heus! Dat was pas gisteren![]()
Dus als je volgende week al gaat bevallen, nou da's veeeeeeeeeeeeelste vroeg!
Hier werd door de vroedvrouw aangeraden om het zo snel mogelijk te regelen dus ik heb gebeld toen ik ongeveer 7-8 weken zwanger was. Ze doen in eerste instantie toch niet meer dan je gegevens noteren.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef pessie het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk de kraamzorg regelen? Ben nu pas 6 weken, maar iemand vertelde dat dat heel snel moest.
Ik ga helemaal niet zo snel. Ik hoef echt nog heel lang niet na te denken over bevallingen enzoquote:Op woensdag 2 december 2009 13:29 schreef Vlindur het volgende:
Maar als ik zo snel ga, ga jij ook zo snel!![]()
Kijk maar uit, het gaat zo snel!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:34 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga helemaal niet zo snel. Ik hoef echt nog heel lang niet na te denken over bevallingen enzo
hihiquote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef DaviniaHR het volgende:
enneh, lily, je hebt idd de "mooiste buik" award, niet de "beste aangespoelde walrus look-a-like" award
en nog een leuke repliek:
ja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus?
Maar ik ga niet helemaal weg hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Groof ik ga je missen hoor! Ben erg benieuwd wanneer je kleintje komt!
En nog geen Poppejantje? Jammer!
Asy meid, wat was je vroeg wakker! Niks aan![]()
En arme Lily met de nare opmerkingenStel heksen zijn het hoor! Je hebt helemaal gelijk
![]()
Hier geen streep nog en ook geen piercing. Wel striae![]()
Oh, ik ben 36 weken zwanger!![]()
rustig afwachten dan tot ze zelf een keertje zwanger is en der dan met een rake opmerking in huilen doen uitbarstenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef lily het volgende:
die van die plofkop opmerking gisteren heeft zelf een topmodellen figuur en haar dat altijd goed zit dus die opmerking gaat dan niet
en ikquote:Op woensdag 2 december 2009 13:05 schreef Asyniur het volgende:
Vlindur ben je alweer 36 weken?!?!?Wanneer is dat gebeurd? Toen ik niet keek zeker?
![]()
En lily en Tan zijn ook al zo'n eind op weg....
En lijnloos en Davinia ook al!![]()
heuj, jompel ik een dag te vroeg voor je, is het ook weer niet goed!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ik
en natuurlijk jeujjjjj voor de stickertjes weer! wat goed!!!
@Groofsken; dan nog vind ik het knap dat je dat nog alleen doet hoorhet enige shoppen wat ik momenteel alleen doe is online
(en heel soms maximaal een uurtje de stad in....)
en net weer 2 afleveringen gooische vrouwen gekeken... ga dat laatste seizoen toch ook maar bestellen denk ik...![]()
jahoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:26 schreef Groofsken het volgende:
Lily, gaat het weer wat beter? Hoop het.
haha maar ik zag Vlindur en Davinia; daar HOOR ik tussenin toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
heuj, jompel ik een dag te vroeg voor je, is het ook weer niet goed!![]()
moest jij niet ook strak rust houden? dat gaat dus wel? of word je langzaam maar zeker ook knettergek?
enneh, pseudomijlpaal hier: nog 30 dagen!
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef sombie het volgende:
Jeetje, wat schrijven jullie veel! Ik weet nu al echt niet meer wat ik allemaal heb gelezen.![]()
Weet je wat ik vanochtend zag onder de douche? Het begin van een buikje! Kan dat al met 7 weken?
Wat heerlijk allemaalquote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef Sidn3y het volgende:
Nog even jompelen voor mezelf, want het gaat zoooo goed allemaal.Ik slaap nogsteeds hele nachten door, kan nog lopen en eigenlijk nog bijna alles wat ik wil (alleen langzaam en meer zuchten en steunen). En nog 4 nachtjes en dan ben ik langer zwanger dan de vorige keer, gekke gedachte.
Ik herken mezelf zo erg in jouquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bah pessie, wat naarZou het dan ook over 10 dagen helemaal over moeten zijn?
En ik was net even in de stad, dus ik besloot meteen even wat baby-winkels in te lopen. Ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest komen. Echt totaal niets voor mij allemaal. Ik stuur m'n man wel op pad voor kleertjes en andere baby-benodigdheden
Je had longklachten toch? Ik heb astma en gebruik dagelijks beclametason en ventolin. Misschien kan dit in combinatie met een antibiotica kuurtje wel verlichting geven. Duurt even voor antibiotica aan slaat.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:16 schreef pessie het volgende:
Leonieke, fijn dat je baas wil dat je het rustiger aan doet. Tot 39 weken doorwerken is ook wel enorm! Lekker rustig aan doen.
Hier lijkt de amoxicilline niet aan te slaan, morgen weer huisarts bellen dus. Andere medicijnen die mogen bij zwangerschap?
We hebben een bed gekocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |