abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75192277
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ook al zo'n ''wonderlijk'' verhaal dus!
De vk heeft me de 1e afspraak wel 3x gevraagd naar mijn laatste menstruatie
Ik ben dan steeds geneigd om te zeggen "waarschijnlijk in mijn vorige leven"
pi_75192305
Orea: 14 testen??? Ik heb er twee gedaan, 1 op dinsdag: negatief, 1 op zaterdag: positief.....

Amaranta: ik moet altijd zo om jou lachen, jij bent leuk!
btw, wat voor boek had je over? heb misschien wel interesse...
pi_75192384
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ook al zo'n ''wonderlijk'' verhaal dus!
De vk heeft me de 1e afspraak wel 3x gevraagd naar mijn laatste menstruatie
Toen ze mij dat vroeg zei ik: December 2007
Toen moest ze lachen en heeft het verder niet weer gevraagd
pi_75192560
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef DJRandall het volgende:
Orea: 14 testen??? Ik heb er twee gedaan, 1 op dinsdag: negatief, 1 op zaterdag: positief.....

*note to self* nooit op dinsdag testen!
pi_75192914
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef freecell het volgende:

[..]

huh?
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:35:18 #106
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75193212
quote:

[..]

2 weken geleden op een DINSDAG getest: positief.
pi_75193377
Gelukkig word ik niet helemaal voor gek versleten. Heb al meerdere keren in zo'n magazijn-wc gestaan met m'n peutertje en dan ben ik ze echt heeeeeel dankbaar. Nu vraag ik me af of ik volgende keer misschien gewoon de pot moet meenemen, in de winkel erop zetten en dan de volle pot aan de winkelier moet geven met de vraag of ze die dan willen legen want ja we mochten niet naar de wc (maar dat durf ik natuurlijk niet, het laatste dan, het eerste heb ik in het begin wel gedaan toen ze het nog maar heeeeeel kort kon ophouden).

Ik heb trouwens maar 1 keer getest, vorige keer ook. Ik wist zonder test ook wel dat ik zwanger was, het was meer een formaliteit. De laatste test overigens van m'n zus gekregen, die ze ook in grootverpakking koopt (en helaas niet zwanger wordt of blijft, ik wil tante worden!!). Als ik er zelf veel nodig zou hebben, zou ik ze in China bestellen denk ik (heel topic over een chinese webwinkel in een ander forum...).
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:46:06 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75193642
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef DJRandall het volgende:

Het boek heet, mijn eerste vijf jaar, en is van anne geddes.
Als je op google zoekt vind je er best wel wat, maar ze zijn allemaal in verschillende kleuren.
Ik heb de gele editie.
Het is trouwens geen kraamboek, je begint bij de geboorte en dan kun je dus gedurende 5 jaar dingen bijhouden.
Een kleine greep uit de inhoudsopgave
tastbare herinneringen
krantenknipsels
bijzonderheden
kraambezoek
mijn naam
mijn stamboom
drie maanden
zes maanden
mijn eerste kerst
mijn eerste vakantie
mijn eerste verjaardag
peuterspeelzaal
basisschool
tekeningen
schrijven
mijn gezondheid
mijn handafdruk
etc
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:47:40 #109
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75193710
zie bericht hieronder
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:49:02 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75193764
gevonden, het is deze
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:50:25 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75193821
quote:

[..]

heb je negatief getest? Wss omdat naarmate je langer zwanger bent het hormoon HCG (of hoe het ook moge heten) weer afneemt.
pi_75193855
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef DaviniaHR het volgende:
oh, ik heb maar 1 test gedaan!
en dan voor MvM, uiteraard

pfff, wasjes, de eerste wasjes zijn gedraaid, maar ik moet nog heeeeeel veel wassen
de bekleding van de maxi-cosi
de bekleding van de wieg
eli's kleding die unisex is (moet dus nog uitgezocht worden)
leuke unisex kleding van kinders van vrienden (moet dus nog uitgezocht worden)

naja, in het ergste geval hebben we iig 6 setjes volledig gewassen en klaar en zo.
nu nog het eerste pakje doen logica... naja, mag ik het op de hormonen gooien?
Moet de bekleding van de maxi-cosi ook gewassen worden ja?
Wij hebben een nieuwe en vind het altijd een beetje eng, zoiets los te halen en te wassen
De eerste was hangt eindelijk aan de draad, heb brakke foto op mijn telefoon staan.
Zal deze morgen plaatsen als ik dat niet vergeet
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:51:35 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75193872
Op de laatste blz staat
geboortesteen: december turkoois
geboortebloem: december hulst

grappig
pi_75193899
Volgens mij bedoelde Freecell het als grapje, omdat DJRandall negatief had getest op dinsdag

Vanmorgen was ie hier toch echt positief, dus het kán op dinsdag

Ohhhh ik val om, ik ga slapen truste alvast!!
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:52:24 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75193913
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef ymme het volgende:

[..]

die hoef je niet te wassen hoor (het is niet zo dat de verkoper er met zn bezwete rug in is gaan liggen "ja heb hem thuis ook )
pi_75194046
Hier ook maar 2 keer (+ nog een extra van MvM) getest... eerst omdat die maar een heel licht streepje gaf, toen de dag erna nog een keer, maar die was niet meer te missen. Toen vond ik het wel best.

Sidney, wat lomp.... tuurlijk is het logisch dat ze winkeldiefstal en zo tegen willen gaan, maar om nou een peuter te weigeren vind ik wel heel ver gaan hoor.

In dit kader net ook lekker schaamtegevoel op gewekt. Was even gezellig weer bij de hockeyclub gaan kijken, waar ik tot voor kort ook nog training gaf bij het G/LG-team. Het was de laatste training voor de winterstop en er zouden pieten komen... En nou was het al 2 dagen verdacht stil in mijn darmen... dat moest ingehaald worden. Heb echt bijna een half uur daar op de pot gezeten met diarree... ARGH! Durfde er bijna niet meer af... Maar goed, volgens mij heeft niemand me echt gemist dat half uur en de stank viel ook nog mee. Maar tof is anders.

Oh, die shirtjes/rompertjes op die punksite zijn echt cool...
Had deze op Lowlands gekocht, maar hij mag van mijn moeder niet... (jammer voor haar)
pi_75194299
Die vind ik ook geweldig leuk Lijnloos!
Mijn moeder vindt zoiets volgens mij ook verschrikkelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75194359
Poppejans.. ik ben zo nieuwschierig naar jou kleine poppemannetje ahhh toe...does werpen

Succes met afwachten, de tijd doden en nieuwsgieirge mensen afwimpelen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75194392
Mijn ouders zouden alleen maar denken "Daar heb je haar weer..."
pi_75194535
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Poppejans.. ik ben zo nieuwschierig naar jou kleine poppemannetje ahhh toe...does werpen

Succes met afwachten, de tijd doden en nieuwsgieirge mensen afwimpelen

Dankjewel! Nieuwsgierige familieleden zat, net weer een smsje ''of ik al bevallen was?''
Wat denk je nou zelf?! Ja, al een week geleden maar ik was het even vergeten te vertellen ofzo?
Achja, de belangstelling is natuurlijk wel leuk en lief
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:07:40 #121
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75194579
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef ymme het volgende:

[..]

Wij hebben een nieuwe en vind het altijd een beetje eng, zoiets los te halen en te wassen
De eerste was hangt eindelijk aan de draad, heb brakke foto op mijn telefoon staan.
Zal deze morgen plaatsen als ik dat niet vergeet
wij gebruiken die van eli nog een keer, en die heeft dus bijna 1,5 jaar stof staan vangen (wel in een vuilniszak, maar toch. vinnik goor, vandaar
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75194906
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef Orea het volgende:
Volgens mij bedoelde Freecell het als grapje, omdat DJRandall negatief had getest op dinsdag
jah!

En als ik nu negatief zou testen zou ik zó hard lachen
* freecell kijtk naar golvende buik
pi_75195363
Ik vind hem heel erg hip hoor lijnloos
pi_75199773
*kan niet slapen*

Baby was Heb dr niet vastgehouden. Leek ons geen goed plan. Halen we een andere keer wel in
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 2 december 2009 @ 05:19:18 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75201623
Goedemorgen. Hier iemand met een gebroken nachtrust. Had de kleine man naast me in bed liggen, die was gisteren ergens van geschrokken en ontroostbaar en me zelf in een peuterbedje proppen om hem te troosten tot hij weer slaapt is geen succes gebleken dus bij mij in bed genomen en daar sliep hij nog voor ik het lampje uit had gedaan. En uiteraard ben ik de halve nacht wakker geweest door zijn gewoel en gedraai.
  woensdag 2 december 2009 @ 08:01:25 #127
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75201841
Goedemorgen vroege vogels hier! Hoop dat alles ok is met jullie allemaal (óók de late vogels dus hè?) en ik gooi er even een tegenaan voor Poppejantje. Poppejantje, kom je buiten spelen?
3!
pi_75202030
Goedemorgen!
Zo vroeg is 8 uur toch niet?
pi_75202070
Goedenmorgen allen!!

Alle beebs nog binnen? Ik heb bijna het klokje rondgeslapen vannacht, had het nodig! Viel om gisteren!! Nu vandaag nog een dagje werken en dan heb ik lekker lang weekend. Heerlijk!!
pi_75202366
Bijna 37 weken weer. Godzijdank.

Gisteren bij een boekhandel trof ik een schoolpleinmoeder voor de kassa die het nodig vond zich te uiten; Jezus, wat heb jij een plofkop! Dat kan toch niet lang meer duren.
De kassiere keek ook eens raar en zei; nou vriendelijk, je zal het maar gezegd krijgen (ach ...maar het went niet)

Ik hoor nu al 20 weken! een paar keer per dag, hoe ongelooflijk dik ik wel niet ben en ik ben het zoooooo zat

Gisteren in een gesprekje van 2 minuten is me twee keer gevraagd of het er echt echt maar 1 is

De stand van vanmorgen op school:

Wat zie jij er ongelooflijk moe uit (je meent het)
Zijn het er 2 of 3?
Wat loop je moeilijk?

LAAT ME MET RUST
IK WEET HET NU WEL

Kijk in de spiegel en doe daar wat aan….heksen

zo

Goedemorgen dames
pi_75202473
Zo dat is wel heel erg in you're face Lily
Volgens mij zou ik ook wel met mijn mond vol tanden staan alhoewel ik toen ik het las al allerlei geweldige opmerkingen terug klaar had

Wat denken mensen toch dat ze het recht hebben om dat soort dingen maar zo te zeggen. Uberhaupt.
pi_75202764
Nou de afspraak met MvM staat op 15 december, en ik mag zelfs nog 2 testen doen (voor het geval het er toch 2 zijn, dat weten we pas een week later...)

woensdag 2 december 2009 @ 09:24:42 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75202938
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:24 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Zo vroeg is 8 uur toch niet?
Ja, maar 5:00u wel

lily, wat erg! hoe schaamteloos!
pi_75202991
Goedemorgen! Helaas hebben de ananas en volle maan niet gewerkt hier hoor, maar misschien wel bij iemand anders?

Noujaaa Lily, wat brutaal! En die opmerkingen of het er echt maar 1 is, snap ik echt niet hoor. Je bent hartstikke strak zwanger en verre van gigantisch!
pi_75203024
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen! Helaas hebben de ananas en volle maan niet gewerkt hier hoor, maar misschien wel bij iemand anders?

Wij willen poppejantje
  woensdag 2 december 2009 @ 09:31:32 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75203099
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:51 schreef lily het volgende:
Bijna 37 weken weer. Godzijdank.

Gisteren bij een boekhandel trof ik een schoolpleinmoeder voor de kassa die het nodig vond zich te uiten; Jezus, wat heb jij een plofkop! Dat kan toch niet lang meer duren.
De kassiere keek ook eens raar en zei; nou vriendelijk, je zal het maar gezegd krijgen (ach ...maar het went niet)

Ik hoor nu al 20 weken! een paar keer per dag, hoe ongelooflijk dik ik wel niet ben en ik ben het zoooooo zat

Gisteren in een gesprekje van 2 minuten is me twee keer gevraagd of het er echt echt maar 1 is

De stand van vanmorgen op school:

Wat zie jij er ongelooflijk moe uit (je meent het)
Zijn het er 2 of 3?
Wat loop je moeilijk?

LAAT ME MET RUST
IK WEET HET NU WEL

Kijk in de spiegel en doe daar wat aan….heksen

zo

Goedemorgen dames

*aait... je ziet er volgens mij prachtig uit hoor!
  woensdag 2 december 2009 @ 09:31:42 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75203104
goedemorgen
pi_75203130
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:28 schreef lily het volgende:

[..]

Wij willen poppejantje
Ik ook!
Maar misschien is Groofsken wel echt voor de 2 december gegaan???
  woensdag 2 december 2009 @ 09:35:58 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75203203
Groofsken mag nog even wachten op d'r mama...

Ga jij nou maar eens touwtje springen en bitterlemon drinken en prostaglandingesen
  woensdag 2 december 2009 @ 09:37:49 #140
259886 pessie
pi_75203240
Goedemorgen dames. de meesten hebben wel goed geslapen las ik! Ik mag ook niet klagen over mn nachtrust. Wel over de amoxicilline. Ik krijg er buikpijn van...
  woensdag 2 december 2009 @ 09:38:15 #141
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75203252
Zoooo, goedemorgen, kind weggebracht, grote lading boodschappen gedaan (en op de invalideparkeerplaats m'n auto neergezet ), alles weer op- en ingeruimd, en nu tijd voor een bakkie koffie .

Oh, en geen kleine hier .

Jammer Poppejans, bij jullie dus ook nog niks.

Mijn moeder komt bijna , ik kan niet wachten .

En Lily, die opmerking van die plofkop , hoe halen ze het in hun hoofd . Achterlijke lui.
pi_75203346
mogguh allemaal, er wordt geplopt in mijn buik
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 2 december 2009 @ 09:43:42 #143
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75203347
Oh en even iets stoms misschien, maar ik wil dat toch vast even zeggen.

Ik ga eigenlijk nooit achter de computer zitten als er mensen zijn, zelfs niet als S wakker of erbij is. En ik denk dus dat ik er ineens veel minder aan toe ga komen als vanaf zaterdag m'n moeder er is . Maar dat is dus niet omdat ik niet aan jullie denk, of jullie in spanning wil houden, of weet ik veel wat.
Maar m'n moeder trekt ook haar eigen plan wel, dus ik kom heus nog wel langs hoor , alleen minder denk ik. Hoop dat niemand dat stom vindt.
pi_75203349
Aaah, Lily, wat is dat toch met die mensen om jou heen?! Die hebben écht str*nt in hun ogen, toch?
Man, ik zie elke keer een prachtbuik en een prachtlijf eromheen!

Ik heb het al eerder gezegd: ik ken de debiele opmerkingen ook, ik kreeg ze ook helaas. Alsof je ineens openbaar bezit bent, waar iedereen maar schaamteloos zijn mening over mag geven. Onder een soort dekmantel van 'ik zeg niks over jóu, maar alleen over de zwangerschap' durven andere vrouwen ineens van alles te zeggen. Stom, lomp én misschien wel vooral een teken van jaloezie? Lijkt me in jouw geval echt zo!
pi_75203352
lily, gewoon zeggen: "gelukkig zie ik er dan nu nog steeds beter uit dan jij"
krengen heb je overal.
pi_75203448
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Alsof je ineens openbaar bezit bent, waar iedereen maar schaamteloos zijn mening over mag geven.
Dat zei de VK een tijd terug ook; een zwangere vrouw is blijkbaar ineens publiek bezit waar iedereen een mening over heeft.

Vorige week kreeg ik ook weer twee dik opmerkingen en heb ik er wat van gezegd. Dat ik het niet leuk vond iedere keer weer en dat ik het nu wel wist.
Die middag kwam een van hen haar excuses aanbieden dat ze haar ongevraagde mening gaf en dat ze wel begreep dat het niet leuk was maar er niet bij stil had gestaan (hoewel zij dus ook iemand is die heel vaak een opmerking maakt).

maar goed; na 20 weken word ik er echt gek van gewoon...
  woensdag 2 december 2009 @ 09:49:56 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75203462
Dat vinden wij heel erg stom Groof!
Dus ga maar vast een Iphone kopen en meld je aan op twitter. Want dít gedrag kan niet door de beugel en loopt de spuigaten uit.
Ik cc dit even naar SintNicolaas.
  woensdag 2 december 2009 @ 09:51:11 #148
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75203492
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:49 schreef amaranta het volgende:
Dat vinden wij heel erg stom Groof!
Dus ga maar vast een Iphone kopen en meld je aan op twitter. Want dít gedrag kan niet door de beugel en loopt de spuigaten uit.
Ik cc dit even naar SintNicolaas.
Als Sint me dan een I-phone geeft .

Hmm, voordat ik zo'n ding dan uitgeplozen heb, ben ik ruim een jaar verder. Ben nogal traag in dat soort dingen altijd. . Ik weet nogsteeds niet hoe ik op kan nemen met m'n dvdspeler, en die heb ik nu twee jaar ofzo. Of kan dat ding misschien helemaal niet opnemen, zou ook nog kunnen .

En ik kom het natuurlijk zeker melden als de kleine er is (zodra ik weer kan zitten en lopen enzo).
  woensdag 2 december 2009 @ 09:53:12 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75203538
Lily ik vind jou een milf.

Twitter is niet zo moeilijk hoor. Misschien twitter ik wel als ik bevallen ben, dan mogen de twittermoms het op fok komen zetten
wie is chromosoom?? Die volgt mij op twit, en ik weet dat het iemand van fok is, maar ik weet niet wie
  woensdag 2 december 2009 @ 09:53:59 #150
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75203553
Twitter zegt me al helemaal niks .
pi_75203634
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:53 schreef amaranta het volgende:
Lily ik vind jou een milf.

Ik ga maar eens boodschappen doen
tot later
  woensdag 2 december 2009 @ 09:58:40 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75203659
Weet je wel wat 'wie wat waar' is op hyves? Of heb je ook geen hyves?

Twitter is eigenlijk wie wat waar. Gewoon een kort zinnetje wat je intikt en dan kunnen anderen het lezen.
  woensdag 2 december 2009 @ 09:59:33 #153
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75203675
Wat is dat toch eigenlijk, dat juist mensen met een moeilijk zelfbeeld kwa lichaam zulke debiele opmerkingen krijgen? Alsof ze zien, dat is er één die we kunnen kwetsen met zo'n opmerking.

Lily, je hebt de award niet voor niks. Je hebt de mooiste buik van heel fok man!
  woensdag 2 december 2009 @ 10:00:39 #154
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75203696
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:58 schreef amaranta het volgende:
Weet je wel wat 'wie wat waar' is op hyves? Of heb je ook geen hyves?

Twitter is eigenlijk wie wat waar. Gewoon een kort zinnetje wat je intikt en dan kunnen anderen het lezen.
Ik heb wel hyves, maar de mijne geeft meer trubbels dan lol, en ik weet ook niet wat wiewatwaar is. Maar anders sms ik renzell wel dat die het even op fok zet als m'n kleine manneke er is.
  woensdag 2 december 2009 @ 10:09:53 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75203879
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik heb wel hyves, maar de mijne geeft meer trubbels dan lol, en ik weet ook niet wat wiewatwaar is. Maar anders sms ik renzell wel dat die het even op fok zet als m'n kleine manneke er is.
Hihi, als er in januari geen bericht is vna je dan mogen we er wel vanuit gaan dat hij er is toch???
  woensdag 2 december 2009 @ 10:12:44 #156
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75203948
Hey, ik weet een verschil tussen een meisjesbuik en een jongensbuik. Bij S had ik een zwangerschapsstreep en nu niet .

Meer mensen die deze stelling kunnen bevestigen?
  woensdag 2 december 2009 @ 10:15:19 #157
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75204008
Hallo allemaal , ik heb pas over een uur weer afspraken, komen jullie kletsen?
  woensdag 2 december 2009 @ 10:18:34 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75204093
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey, ik weet een verschil tussen een meisjesbuik en een jongensbuik. Bij S had ik een zwangerschapsstreep en nu niet .

Ik had bij Eva geen streep. En Eva is een meisje.
Ik heb nu geen streep. En Sjors is een jongen of een meisje.
Gaat hier niet op.

Hoe zit het met je navel?
  woensdag 2 december 2009 @ 10:20:19 #159
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75204120
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik had bij Eva geen streep. En Eva is een meisje.
Ik heb nu geen streep. En Sjors is een jongen of een meisje.
Gaat hier niet op.

Hoe zit het met je navel?
Bij beiden een flinke plop, nu al veel vroger in de zwangerschap dan de vorige keer. En nu met een plop ernaast (navelbreuk?)...

En bij jou?

Dit gaat echt nergens over
  woensdag 2 december 2009 @ 10:30:18 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75204363
Ik heb nu een bijna plop en de vori
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:20 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Bij beiden een flinke plop, nu al veel vroger in de zwangerschap dan de vorige keer. En nu met een plop ernaast (navelbreuk?)...

En bij jou?

Dit gaat echt nergens over
Ik heb nu een bijna plop en de vorige keer volgens mij geen.
Heb een super diepe navel normaal gesproken.
Maargoed, dat wil volgens mij niks zeggen.
Gheghe
pi_75204434
Ik wil geen plop Dan is het net of ik een enorme tiet met een tepel heb in plaats van een zwangere buik

En ik dacht dat als je een diepe navel hebt (zoals ik) je wel geen plop zou krijgen, maar die droom is nu in duigen, dank jullie wel

woensdag 2 december 2009 @ 10:33:03 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75204451
Ik heb normaal ook een hele diepe navel en nu is het een ondiep putje.
Geen idee of ik een plopnavel krijg...
  woensdag 2 december 2009 @ 10:34:09 #163
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75204475
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil geen plop Dan is het net of ik een enorme tiet met een tepel heb in plaats van een zwangere buik
En ik dacht dat als je een diepe navel hebt (zoals ik) je wel geen plop zou krijgen, maar die droom is nu in duigen, dank jullie wel

Huh? ... Het kan ook juist lief staan hoor .

Ik heb van mezelf ook een hele diepe navel dus dat zegt niet zoveel inderdaad.
pi_75204535
Ik wacht het maar gewoon af, heb weinig te kiezen he
Ik hou toch al niet van plopnavels, dus dan lijkt een plopnavel bij een zwangere buik me ook stom. Maar als ik er dan straks een blijk te hebben is het natuurlijk de mooiste plopnavel die er is
  woensdag 2 december 2009 @ 10:36:57 #165
259886 pessie
pi_75204542
Navels die naar buiten ploppen? ik zie dat ik nog veel te leren heb...
  woensdag 2 december 2009 @ 10:37:18 #166
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75204551
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wacht het maar gewoon af, heb weinig te kiezen he
Ik hou toch al niet van plopnavels, dus dan lijkt een plopnavel bij een zwangere buik me ook stom. Maar als ik er dan straks een blijk te hebben is het natuurlijk de mooiste plopnavel die er is
En zo is dat .
  woensdag 2 december 2009 @ 10:38:10 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75204574
hoor je dat groof, CP vindt dat wij een een tiet met een tepel hebben
wat doen we daaraan?
  woensdag 2 december 2009 @ 10:38:54 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75204597
plopnavel of niet, mijn piercing zit er nog steeds in
  woensdag 2 december 2009 @ 10:39:04 #169
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_75204603
quote:

Ik had bij de oudste (jongen) wel een streep.
Bij de tweede (jongen), geen en bij de derde (meisje) ook geen.
Voorlopig heb ik bij deze zwangerschap ook geen streep. Dus hier is er alvast geen lijn streep op te trekken!

Ik begin me hier wat ongerust te maken. Ik ben morgen 16 weken en vorige week heb ik enkele dagen het idee gehad dat ik al iets van beweging voelde, maar nu al sinds een week niet meer. Ik weet dat het nog vroeg is enzo, maar toch.
Ik heb ook een heel stressvolle week achter de rug en dan denk ik al meteen dat er iets mis is met de baby.
Ach ja, hoort erbij zeker, die onzekere periodes tussen twee controles in :-)
  woensdag 2 december 2009 @ 10:39:18 #170
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75204613
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef amaranta het volgende:
hoor je dat groof, CP vindt dat wij een een tiet met een tepel hebben
wat doen we daaraan?
Naast elkaar op de foto, want ieder één tiet extra is ook zo zielig. Dan zijn ze ten minste nog gewoon een paar .
  woensdag 2 december 2009 @ 10:40:14 #171
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75204638
Ach Libell, dat is niet fijn. Maar denk niet dat je je echt zorgen hoeft te maken toch? .
  woensdag 2 december 2009 @ 10:42:24 #172
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75204707
Nieuwe stelling dan:

Bij een eerste buik hebben meer mensen een straap dan bij een volgende zwangere buik .
  woensdag 2 december 2009 @ 10:45:06 #173
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_75204805
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Groofsken het volgende:
Nieuwe stelling dan:

Bij een eerste buik hebben meer mensen een straap dan bij een volgende zwangere buik .
Die had ik ook al afgeleid ondertussen.
Zou het?
  woensdag 2 december 2009 @ 10:45:16 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75204811
ik kan me mjin straap nog goed herinneren, als de dag van gisteren
  woensdag 2 december 2009 @ 10:46:51 #175
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75204859
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
ik kan me mjin straap nog goed herinneren, als de dag van gisteren
Jij voldoet toch niet aan onze stelling . Straap of geen straap .
pi_75204868
quote:

sorrie, ik kan enkel ontkrachten want bij selene had ik geen streep
  woensdag 2 december 2009 @ 10:47:54 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75204892
Geen straap hier en jongetje onderweg
Ow en het is mijn eerste

[ Bericht 32% gewijzigd door Asyniur op 02-12-2009 11:05:37 ]
pi_75204941
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef amaranta het volgende:
plopnavel of niet, mijn piercing zit er nog steeds in
een gewone of zo'n plastieke? ik ga volgende week ff snel wisselen na de 20 weken echo de gyn begon al te miepen "blabla, in de weg bij mogelijke keizersnee, blabla moet eruit", gedoe, gedraai. NEEN dus
  woensdag 2 december 2009 @ 10:59:33 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75205235
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef simmu het volgende:

[..]

een gewone of zo'n plastieke? ik ga volgende week ff snel wisselen na de 20 weken echo de gyn begon al te miepen "blabla, in de weg bij mogelijke keizersnee, blabla moet eruit", gedoe, gedraai. NEEN dus
ik heb zo rond de 30 weken een plastic ingedaan. Later zelfs volgens mi 32 weken ofzoj. Ik neem de gewone wel mee (ff inde vluchttas stoppen) vorige keer moest hij uit tijdens het persen. En dan doe ik na de bevalling mn oude weer in.
pi_75205341
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik heb zo rond de 30 weken een plastic ingedaan. Later zelfs volgens mi 32 weken ofzoj. Ik neem de gewone wel mee (ff inde vluchttas stoppen) vorige keer moest hij uit tijdens het persen. En dan doe ik na de bevalling mn oude weer in.
kan jij dat zelf? ik weet niet hoe dat moet dus ik sta elke keer bij de piercingpersoon om te wisselen....
  woensdag 2 december 2009 @ 11:05:19 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75205422
Wij moeten ook nog kijken of we de mijne eruit krijgen en vervangen door een plastic...
Which reminds me... lily weet jij een goede piercer hier in de buurt?
pi_75205523
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Groofsken het volgende:
Nieuwe stelling dan:

Ik heb (nog) geen streep, en het is mijn eerste zwangerschap!
  woensdag 2 december 2009 @ 11:09:17 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75205543
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef simmu het volgende:

[..]

kan jij dat zelf? ik weet niet hoe dat moet dus ik sta elke keer bij de piercingpersoon om te wisselen....
Ja dat kan ik wel zelf , en anders laat ik het mijn man doen.
  woensdag 2 december 2009 @ 11:13:25 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75205667
morning ladies
kben dr ook weer

@faja; balen dat je zo slecht hebt geslapen; ik hoop dat je vandaag nog de kans krijgt om een powernap te doen...

@Orea; zo de klok rond; das heeeeeeerlijk!

@lily; sommige mensen zijn zo ongelofelijk onbeschoft en denken dat ze alles maar zomaar mogen en kunnen zeggen.. Ik vind je hartstikke mooi en je hebt niet voor niets de mooiste-buik-award.. be proud!

en in dat kader; ik weet ook nooit zo goed wat ik moet zeggen op opmerkingen als:
* je kunt het nu goed zien zeg!
* je wordt wel dikker....
* wat een verschil met een paar weken geleden
etc etc...

uh jaaaaaaa ik ben ZWANGER! dan wil je buik idd wel eens wat groter worden....

mijn reactie tegenwoordig;
zou ook niet goed zijn; als die nu nog niet gegroeid was...

@Poppejans; dus de pannenkoeken hebben niet geholpen? niet aan het rommelen nog??? je hebt gewoon een te leuk babyhuisje denk ik

@Groofsken; zo fanatiekeling! nog ff uitgebreid boodschappen doen in je eentje??? dat doe ik niet eens..

ennuh nog ff voor Vlindur: 36 weken!!

en nog ff voor de stelling van Amaranta en Groofsken;
ik heb geen streep en geen plopnavel... en is het 1e kindje
(hoewel mijn navel wel steeds meer onder spanning komt....)

en gister laatste keer zwangerschapgym gehad; echt helemaal klaar nu... raar gevoel.... komt allemaal ineens wel echt dichtbij zo...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75205975
Goeiemorgen!

Groof ik ga je missen hoor! Ben erg benieuwd wanneer je kleintje komt!
En nog geen Poppejantje? Jammer!
Asy meid, wat was je vroeg wakker! Niks aan
En arme Lily met de nare opmerkingen Stel heksen zijn het hoor! Je hebt helemaal gelijk

Hier geen streep nog en ook geen piercing. Wel striae

Oh, ik ben 36 weken zwanger!
pi_75205979
Ymme heeft een stickertje
Bloeddruk was heel mooi weer, 124/69.
Bijna niets aangekomen 0,3 kilo maar.
In totaal deze hele zwangerschap pas 5 kilo. Zo appart.

En en... ik heb mijn kleine zoon mogen bewonderen. Hebben toch nu maar vast een groei echo gemaakt. Alles was goed! Hij ligt er zelfs al helemaal goed voor. En de groei is iets boven het gemiddelde. Gokken nu 8 pond (klinkt wel erg veel/groot in mijn oren, maar ja, weet niet wat 'normaal' is enzo).

Kortom een dikke vette sticker!
  woensdag 2 december 2009 @ 11:24:26 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75206037
Ik zeg ook altijd, dat het niet goed zou zijn als mijn buik nu zou krimpen.
  woensdag 2 december 2009 @ 11:28:00 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75206177
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef CrazyPrincess het volgende:

enneh, lily, je hebt idd de "mooiste buik" award, niet de "beste aangespoelde walrus look-a-like" award

en nog een leuke repliek:
ja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75206842
Ik heb de dokter even gebeld of ik eerder kon komen voor de prik omdat ik straks wordt opgehaald door mn vader om daar lekker te zijn vandaag en dus niet om 17.00 kon komen voor die prik.. En toen mocht ik gelijk wel even komen Dus de 1e zit er in en het deed helemaal geen pijn
pi_75206963
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]
en nog een leuke repliek:
ja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus?
Dat durf ik dus echt niet te zeggen he
pi_75207657
@Lily: wat enorm onbeschofd. Ik heb inderdaad nog nooit zo'n mooie zwangere gezien...

@Plopnavels: nu heb ik een stom liedje in mijn hoofd

@Amaranta: ik heb wel interesse in je boekkie, maar wat wil je er voor hebben?

@Ymme: jeej, een sticker. Maar 8 pond, nu al? Dat is toch best veel?

Zelf ook een stickertje erbij! Goede bloeddruk (105/55), mooi hartje, ze was erg trots op het nog steeds niet roken. Maar, omdat ik buikpijn had en nog steeds een keiharde buik, moet ik toch rustig aan blijven doen. Dus nu ik niet meer werk, ook niet zelf teveel hooi op mijn vork gaan nemen. Bah, ik haat rustig aan doen....Dat kamertje komt wel, zei ze, je hebt nog tijd zat......
Tijd zat? tijd zat? Het was vast lang geleden dat ze nesteldrang had...
Enfin, over 4 weken terug....
pi_75207919
Goeiemiddag... zo ik kom net uit bed gerold, maar wel de hele nacht (op een paar plaspauzes na) doorgeslapen... was nodig denk ik.

Geen volle-maan-beebs dus, en nog geen Poppejantje... Jammer hoor... maar goed, eind van de maand hebben we weer volle maan, misschien lukt het dan wel (of toch pannenkoeken eten dan maar )

Ik zag 2 stickertjes, gefeliciteerd meiden, helemaal goed! (Ondanks het rustig aan moeten doen en zo, gewoon doen alsof )

En Vlindur 36 weken Dat gaat de goede kant op!

En Lily Iedereen hier is helemaal van jouw mooie buik en dan laat je die tuthola's op een schoolplein of supermarkt toch niet zo stom doen! Achterlijk spul! Maar het is ook inderdaad wel raar dat men je nu echt ongegeneerd gaat lopen keuren en beoordelen naar eigen maatstaven, waarom mag dat? Welke idioot heeft ooit bepaald dat je een zwangere gewoon mag zeggen dat ze dik, enorm, moe, of wat dan ook is. KAPPEN NOU!

Over buik-uiterlijk gesproken... hier een streep + meisje (was dat nou goed?) en geen plopnavel maar wel een ondiep gat, zeker als ik lig...

Zo, weer beetje bij... ik ga mijn ontbijtje verder verorberen en dan straks op de koffie bij mijn collega's... heb ik wel zin in...
pi_75208285
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef DJRandall het volgende:
@Lily: wat enorm onbeschofd. Ik heb inderdaad nog nooit zo'n mooie zwangere gezien...

@Plopnavels: nu heb ik een stom liedje in mijn hoofd

@Amaranta: ik heb wel interesse in je boekkie, maar wat wil je er voor hebben?

@Ymme: jeej, een sticker. Maar 8 pond, nu al? Dat is toch best veel?

Zelf ook een stickertje erbij! Goede bloeddruk (105/55), mooi hartje, ze was erg trots op het nog steeds niet roken. Maar, omdat ik buikpijn had en nog steeds een keiharde buik, moet ik toch rustig aan blijven doen. Dus nu ik niet meer werk, ook niet zelf teveel hooi op mijn vork gaan nemen. Bah, ik haat rustig aan doen....Dat kamertje komt wel, zei ze, je hebt nog tijd zat......
Tijd zat? tijd zat? Het was vast lang geleden dat ze nesteldrang had...
Enfin, over 4 weken terug....

jij ook een mooi stickertje. Gelukkig.
En nee joh, die 8 pond is een schatting voor straks. Nu nog niet... Pfffff dat zou idd wel erg veel zijn
  woensdag 2 december 2009 @ 12:39:02 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75208529
Ik hoef er niks voor DjRandall.
Verzendkosten ofzo.
pi_75208938
Ik ben nog steeds bezig met wassen.
3 machine's heb ik al opgehangen
Maar het moet ook gestreken worden (naja gelukkig niet álles). Maar goed, ook dat doe ik met alle liefde.

En ooh hoe meer ik er mee bezig ben, hoe ongeduldiger ik word. Ik ben pas bijna 30 weken. En moet nog zó lang wachten.. Wil kennis maken met onze zoon. Hem vast houden, kussen, knuffelen. Verzorgen alles!
pi_75208979
quote:

Ik had bij zo wel mijn dochter als zoon een zwangerschapsstreep en die is dit keer tot op heden nog niet gesignaleerd.

Oh en ik heb net heerlijk 2 en half uur liggen slapen, ben weer zo fris als een hoentje
pi_75209003
Ik las dat er twee mensen weer een stickertje bij hebben!

En Vlindur 36 weken alweer!

Ik heb trouwens nu een platte navel, hij lijkt af en toe wel wat naar buiten te gaan, dus ben benieuwd of ik ook nog een plopnavel krijg.

Verder heb ik af en toe van die dagen dat ik erg bezig ben met piekeren: over de bevalling en of alles goed zal zijn met de baby.. Herkenbaar?

Ik zit dit trouwens te typen met een gezellig golvende buik!
pi_75209170
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef simmu het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze 'm er inderdaad uitgehaald op de OK (keizersnee). Ik had al die tijd (ook bij zwangerschap 2) gewoon mijn gewone piercing ingehouden.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:05:52 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75209225
Vlindur ben je alweer 36 weken?!?!? Wanneer is dat gebeurd? Toen ik niet keek zeker?
En lily en Tan zijn ook al zo'n eind op weg....
En lijnloos en Davinia ook al!

[ Bericht 16% gewijzigd door Asyniur op 02-12-2009 13:12:02 ]
pi_75209310
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze 'm er inderdaad uitgehaald op de OK (keizersnee). Ik had al die tijd (ook bij zwangerschap 2) gewoon mijn gewone piercing ingehouden.
bij selene ging het al met 14 weken zeer doen, en ik heb nu al meer buik, maar nog steeds de metalen in, want het doet geen zeer

kan je de piercing zonder problemen terugdoen als ze hem eruit halen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')