Ik ben dan steeds geneigd om te zeggen "waarschijnlijk in mijn vorige leven"quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook al zo'n ''wonderlijk'' verhaal dus!
De vk heeft me de 1e afspraak wel 3x gevraagd naar mijn laatste menstruatie
Toen ze mij dat vroeg zei ik: December 2007quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook al zo'n ''wonderlijk'' verhaal dus!
De vk heeft me de 1e afspraak wel 3x gevraagd naar mijn laatste menstruatie
*note to self* nooit op dinsdag testen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef DJRandall het volgende:
Orea: 14 testen???Ik heb er twee gedaan, 1 op dinsdag: negatief, 1 op zaterdag: positief.....
Amaranta: ik moet altijd zo om jou lachen, jij bent leuk!
btw, wat voor boek had je over? heb misschien wel interesse...
huh?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
*note to self* nooit op dinsdag testen!
2 weken geleden op een DINSDAG getest: positief.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Het boek heet, mijn eerste vijf jaar, en is van anne geddes.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef DJRandall het volgende:
Orea: 14 testen???Ik heb er twee gedaan, 1 op dinsdag: negatief, 1 op zaterdag: positief.....
Amaranta: ik moet altijd zo om jou lachen, jij bent leuk!
btw, wat voor boek had je over? heb misschien wel interesse...
heb je negatief getest? Wss omdat naarmate je langer zwanger bent het hormoon HCG (of hoe het ook moge heten) weer afneemt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet de bekleding van de maxi-cosi ook gewassen worden ja?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef DaviniaHR het volgende:
oh, ik heb maar 1 test gedaan!
en dan voor MvM, uiteraard
pfff, wasjes, de eerste wasjes zijn gedraaid, maar ik moet nog heeeeeel veel wassen
de bekleding van de maxi-cosi
de bekleding van de wieg
eli's kleding die unisex is (moet dus nog uitgezocht worden)
leuke unisex kleding van kinders van vrienden (moet dus nog uitgezocht worden)
naja, in het ergste geval hebben we iig 6 setjes volledig gewassen en klaar en zo.
nu nog het eerste pakje doenlogica... naja, mag ik het op de hormonen gooien?
die hoef je niet te wassen hoor (het is niet zo dat de verkoper er met zn bezwete rug in is gaan liggen "ja heb hem thuis ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet de bekleding van de maxi-cosi ook gewassen worden ja?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Poppejans.. ik ben zo nieuwschierig naar jou kleine poppemannetjeahhh toe...does werpen
Succes met afwachten, de tijd doden en nieuwsgieirge mensen afwimpelen![]()
wij gebruiken die van eli nog een keer, en die heeft dus bijna 1,5 jaar stof staan vangen (wel in een vuilniszak, maar toch. vinnik goor, vandaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet de bekleding van de maxi-cosi ook gewassen worden ja?
Wij hebben een nieuwe en vind het altijd een beetje eng, zoiets los te halen en te wassen
De eerste was hangt eindelijk aan de draad, heb brakke foto op mijn telefoon staan.
Zal deze morgen plaatsen als ik dat niet vergeet
jah!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef Orea het volgende:
Volgens mij bedoelde Freecell het als grapje, omdat DJRandall negatief had getest op dinsdag
Ja, maar 5:00u welquote:Op woensdag 2 december 2009 08:24 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Zo vroeg is 8 uur toch niet?
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen! Helaas hebben de ananas en volle maan niet gewerkt hier hoor, maar misschien wel bij iemand anders?
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:51 schreef lily het volgende:
Bijna 37 weken weer. Godzijdank.
Gisteren bij een boekhandel trof ik een schoolpleinmoeder voor de kassa die het nodig vond zich te uiten; Jezus, wat heb jij een plofkop! Dat kan toch niet lang meer duren.
De kassiere keek ook eens raar en zei; nou vriendelijk, je zal het maar gezegd krijgen (ach...maar het went niet)
Ik hoor nu al 20 weken! een paar keer per dag, hoe ongelooflijk dik ik wel niet ben en ik ben het zoooooo zat![]()
Gisteren in een gesprekje van 2 minuten is me twee keer gevraagd of het er echt echt maar 1 is![]()
De stand van vanmorgen op school:
Wat zie jij er ongelooflijk moe uit (je meent het)
Zijn het er 2 of 3?
Wat loop je moeilijk?
LAAT ME MET RUST
IK WEET HET NU WEL
Kijk in de spiegel en doe daar wat aan….heksen
zo![]()
Goedemorgen dames
Ik ook!quote:
Dat zei de VK een tijd terug ook; een zwangere vrouw is blijkbaar ineens publiek bezit waar iedereen een mening over heeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Alsof je ineens openbaar bezit bent, waar iedereen maar schaamteloos zijn mening over mag geven.
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:49 schreef amaranta het volgende:
Dat vinden wij heel erg stom Groof!
Dus ga maar vast een Iphone kopen en meld je aan op twitter. Want dít gedrag kan niet door de beugel en loopt de spuigaten uit.
Ik cc dit even naar SintNicolaas.
Ik heb wel hyves, maar de mijne geeft meer trubbels dan lol, en ik weet ook niet wat wiewatwaar is. Maar anders sms ik renzell wel dat die het even op fok zet als m'n kleine manneke er is.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:58 schreef amaranta het volgende:
Weet je wel wat 'wie wat waar' is op hyves? Of heb je ook geen hyves?
Twitter is eigenlijk wie wat waar. Gewoon een kort zinnetje wat je intikt en dan kunnen anderen het lezen.
Hihi, als er in januari geen bericht is vna je dan mogen we er wel vanuit gaan dat hij er is toch???quote:Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb wel hyves, maar de mijne geeft meer trubbels dan lol, en ik weet ook niet wat wiewatwaar is. Maar anders sms ik renzell wel dat die het even op fok zet als m'n kleine manneke er is.
Ik had bij Eva geen streep. En Eva is een meisje.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey, ik weet een verschil tussen een meisjesbuik en een jongensbuik. Bij S had ik een zwangerschapsstreep en nu niet.
Meer mensen die deze stelling kunnen bevestigen?
Bij beiden een flinke plop, nu al veel vroger in de zwangerschap dan de vorige keer. En nu met een plop ernaast (navelbreuk?)...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had bij Eva geen streep. En Eva is een meisje.
Ik heb nu geen streep. En Sjors is een jongen of een meisje.
Gaat hier niet op.
Hoe zit het met je navel?
Ik heb nu een bijna plop en de vorige keer volgens mij geen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Bij beiden een flinke plop, nu al veel vroger in de zwangerschap dan de vorige keer. En nu met een plop ernaast (navelbreuk?)...
En bij jou?
Dit gaat echt nergens over
Huh?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil geen plopDan is het net of ik een enorme tiet met een tepel heb in plaats van een zwangere buik
En ik dacht dat als je een diepe navel hebt (zoals ik) je wel geen plop zou krijgen, maar die droom is nu in duigen, dank jullie wel
En zo is datquote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wacht het maar gewoon af, heb weinig te kiezen he
Ik hou toch al niet van plopnavels, dus dan lijkt een plopnavel bij een zwangere buik me ook stom. Maar als ik er dan straks een blijk te hebben is het natuurlijk de mooiste plopnavel die er is
Ik had bij de oudste (jongen) wel een streep.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey, ik weet een verschil tussen een meisjesbuik en een jongensbuik. Bij S had ik een zwangerschapsstreep en nu niet.
Naast elkaar op de foto, want ieder één tiet extra is ook zo zielig. Dan zijn ze ten minste nog gewoon een paarquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef amaranta het volgende:
hoor je dat groof, CP vindt dat wij een een tiet met een tepel hebben
wat doen we daaraan?
Die had ik ook al afgeleid ondertussen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Groofsken het volgende:
Nieuwe stelling dan:
Bij een eerste buik hebben meer mensen een straap dan bij een volgende zwangere buik.
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
ik kan me mjin straap nog goed herinneren, als de dag van gisteren
sorrie, ik kan enkel ontkrachten want bij selene had ik geen streepquote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
een gewone of zo'n plastieke? ik ga volgende week ff snel wisselen na de 20 weken echoquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef amaranta het volgende:
plopnavel of niet, mijn piercing zit er nog steeds in
ik heb zo rond de 30 weken een plastic ingedaan. Later zelfs volgens mi 32 weken ofzoj. Ik neem de gewone wel mee (ff inde vluchttas stoppen) vorige keer moest hij uit tijdens het persen. En dan doe ik na de bevalling mn oude weer in.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef simmu het volgende:
[..]
een gewone of zo'n plastieke? ik ga volgende week ff snel wisselen na de 20 weken echode gyn begon al te miepen "blabla, in de weg bij mogelijke keizersnee, blabla moet eruit", gedoe, gedraai. NEEN dus
kan jij dat zelf? ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb zo rond de 30 weken een plastic ingedaan. Later zelfs volgens mi 32 weken ofzoj. Ik neem de gewone wel mee (ff inde vluchttas stoppen) vorige keer moest hij uit tijdens het persen. En dan doe ik na de bevalling mn oude weer in.
Ik heb (nog) geen streep, en het is mijn eerste zwangerschap!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Groofsken het volgende:
Nieuwe stelling dan:
Bij een eerste buik hebben meer mensen een straap dan bij een volgende zwangere buik.
Ja dat kan ik wel zelf , en anders laat ik het mijn man doen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef simmu het volgende:
[..]
kan jij dat zelf? ik weet niet hoe dat moetdus ik sta elke keer bij de piercingpersoon om te wisselen....
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil geen plopDan is het net of ik een enorme tiet met een tepel heb in plaats van een zwangere buik
Dat durf ik dus echt niet te zeggen hequote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
en nog een leuke repliek:
ja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus?
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef DJRandall het volgende:
@Lily: wat enorm onbeschofd. Ik heb inderdaad nog nooit zo'n mooie zwangere gezien...
@Plopnavels: nu heb ik een stom liedje in mijn hoofd![]()
@Amaranta: ik heb wel interesse in je boekkie, maar wat wil je er voor hebben?
@Ymme: jeej, een sticker. Maar 8 pond, nu al? Dat is toch best veel?
Zelf ook een stickertje erbij!Goede bloeddruk (105/55), mooi hartje, ze was erg trots op het nog steeds niet roken. Maar, omdat ik buikpijn had en nog steeds een keiharde buik, moet ik toch rustig aan blijven doen. Dus nu ik niet meer werk, ook niet zelf teveel hooi op mijn vork gaan nemen. Bah, ik haat rustig aan doen....Dat kamertje komt wel, zei ze, je hebt nog tijd zat......
Tijd zat? tijd zat? Het was vast lang geleden dat ze nesteldrang had...![]()
Enfin, over 4 weken terug....
Ik had bij zo wel mijn dochter als zoon een zwangerschapsstreep en die is dit keer tot op heden nog niet gesignaleerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
Bij mij hebben ze 'm er inderdaad uitgehaald op de OK (keizersnee).quote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef simmu het volgende:
[..]
een gewone of zo'n plastieke? ik ga volgende week ff snel wisselen na de 20 weken echode gyn begon al te miepen "blabla, in de weg bij mogelijke keizersnee, blabla moet eruit", gedoe, gedraai. NEEN dus
bij selene ging het al met 14 weken zeer doen, en ik heb nu al meer buik, maar nog steeds de metalen in, want het doet geen zeerquote:Op woensdag 2 december 2009 13:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze 'm er inderdaad uitgehaald op de OK (keizersnee).Ik had al die tijd (ook bij zwangerschap 2) gewoon mijn gewone piercing ingehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |