Ik heb wel hyves, maar de mijne geeft meer trubbels dan lol, en ik weet ook niet wat wiewatwaar is. Maar anders sms ik renzell wel dat die het even op fok zet als m'n kleine manneke er is.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:58 schreef amaranta het volgende:
Weet je wel wat 'wie wat waar' is op hyves? Of heb je ook geen hyves?
Twitter is eigenlijk wie wat waar. Gewoon een kort zinnetje wat je intikt en dan kunnen anderen het lezen.
Hihi, als er in januari geen bericht is vna je dan mogen we er wel vanuit gaan dat hij er is toch???quote:Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb wel hyves, maar de mijne geeft meer trubbels dan lol, en ik weet ook niet wat wiewatwaar is. Maar anders sms ik renzell wel dat die het even op fok zet als m'n kleine manneke er is.
Ik had bij Eva geen streep. En Eva is een meisje.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey, ik weet een verschil tussen een meisjesbuik en een jongensbuik. Bij S had ik een zwangerschapsstreep en nu niet.
Meer mensen die deze stelling kunnen bevestigen?
Bij beiden een flinke plop, nu al veel vroger in de zwangerschap dan de vorige keer. En nu met een plop ernaast (navelbreuk?)...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had bij Eva geen streep. En Eva is een meisje.
Ik heb nu geen streep. En Sjors is een jongen of een meisje.
Gaat hier niet op.
Hoe zit het met je navel?
Ik heb nu een bijna plop en de vorige keer volgens mij geen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Bij beiden een flinke plop, nu al veel vroger in de zwangerschap dan de vorige keer. En nu met een plop ernaast (navelbreuk?)...
En bij jou?
Dit gaat echt nergens over
Huh?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil geen plopDan is het net of ik een enorme tiet met een tepel heb in plaats van een zwangere buik
En ik dacht dat als je een diepe navel hebt (zoals ik) je wel geen plop zou krijgen, maar die droom is nu in duigen, dank jullie wel
En zo is datquote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wacht het maar gewoon af, heb weinig te kiezen he
Ik hou toch al niet van plopnavels, dus dan lijkt een plopnavel bij een zwangere buik me ook stom. Maar als ik er dan straks een blijk te hebben is het natuurlijk de mooiste plopnavel die er is
Ik had bij de oudste (jongen) wel een streep.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey, ik weet een verschil tussen een meisjesbuik en een jongensbuik. Bij S had ik een zwangerschapsstreep en nu niet.
Meer mensen die deze stelling kunnen bevestigen?
Naast elkaar op de foto, want ieder één tiet extra is ook zo zielig. Dan zijn ze ten minste nog gewoon een paarquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef amaranta het volgende:
hoor je dat groof, CP vindt dat wij een een tiet met een tepel hebben
wat doen we daaraan?
Die had ik ook al afgeleid ondertussen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Groofsken het volgende:
Nieuwe stelling dan:
Bij een eerste buik hebben meer mensen een straap dan bij een volgende zwangere buik.
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
ik kan me mjin straap nog goed herinneren, als de dag van gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |