Ja, maar 5:00u welquote:Op woensdag 2 december 2009 08:24 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Zo vroeg is 8 uur toch niet?
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen! Helaas hebben de ananas en volle maan niet gewerkt hier hoor, maar misschien wel bij iemand anders?
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:51 schreef lily het volgende:
Bijna 37 weken weer. Godzijdank.
Gisteren bij een boekhandel trof ik een schoolpleinmoeder voor de kassa die het nodig vond zich te uiten; Jezus, wat heb jij een plofkop! Dat kan toch niet lang meer duren.
De kassiere keek ook eens raar en zei; nou vriendelijk, je zal het maar gezegd krijgen (ach...maar het went niet)
Ik hoor nu al 20 weken! een paar keer per dag, hoe ongelooflijk dik ik wel niet ben en ik ben het zoooooo zat![]()
Gisteren in een gesprekje van 2 minuten is me twee keer gevraagd of het er echt echt maar 1 is![]()
De stand van vanmorgen op school:
Wat zie jij er ongelooflijk moe uit (je meent het)
Zijn het er 2 of 3?
Wat loop je moeilijk?
LAAT ME MET RUST
IK WEET HET NU WEL
Kijk in de spiegel en doe daar wat aan….heksen
zo![]()
Goedemorgen dames
Ik ook!quote:
Dat zei de VK een tijd terug ook; een zwangere vrouw is blijkbaar ineens publiek bezit waar iedereen een mening over heeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Alsof je ineens openbaar bezit bent, waar iedereen maar schaamteloos zijn mening over mag geven.
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:49 schreef amaranta het volgende:
Dat vinden wij heel erg stom Groof!
Dus ga maar vast een Iphone kopen en meld je aan op twitter. Want dít gedrag kan niet door de beugel en loopt de spuigaten uit.
Ik cc dit even naar SintNicolaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |