Ik ben dan steeds geneigd om te zeggen "waarschijnlijk in mijn vorige leven"quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook al zo'n ''wonderlijk'' verhaal dus!
De vk heeft me de 1e afspraak wel 3x gevraagd naar mijn laatste menstruatie
Toen ze mij dat vroeg zei ik: December 2007quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook al zo'n ''wonderlijk'' verhaal dus!
De vk heeft me de 1e afspraak wel 3x gevraagd naar mijn laatste menstruatie
*note to self* nooit op dinsdag testen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef DJRandall het volgende:
Orea: 14 testen???Ik heb er twee gedaan, 1 op dinsdag: negatief, 1 op zaterdag: positief.....
Amaranta: ik moet altijd zo om jou lachen, jij bent leuk!
btw, wat voor boek had je over? heb misschien wel interesse...
huh?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
*note to self* nooit op dinsdag testen!
2 weken geleden op een DINSDAG getest: positief.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Het boek heet, mijn eerste vijf jaar, en is van anne geddes.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef DJRandall het volgende:
Orea: 14 testen???Ik heb er twee gedaan, 1 op dinsdag: negatief, 1 op zaterdag: positief.....
Amaranta: ik moet altijd zo om jou lachen, jij bent leuk!
btw, wat voor boek had je over? heb misschien wel interesse...
heb je negatief getest? Wss omdat naarmate je langer zwanger bent het hormoon HCG (of hoe het ook moge heten) weer afneemt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet de bekleding van de maxi-cosi ook gewassen worden ja?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef DaviniaHR het volgende:
oh, ik heb maar 1 test gedaan!
en dan voor MvM, uiteraard
pfff, wasjes, de eerste wasjes zijn gedraaid, maar ik moet nog heeeeeel veel wassen
de bekleding van de maxi-cosi
de bekleding van de wieg
eli's kleding die unisex is (moet dus nog uitgezocht worden)
leuke unisex kleding van kinders van vrienden (moet dus nog uitgezocht worden)
naja, in het ergste geval hebben we iig 6 setjes volledig gewassen en klaar en zo.
nu nog het eerste pakje doenlogica... naja, mag ik het op de hormonen gooien?
die hoef je niet te wassen hoor (het is niet zo dat de verkoper er met zn bezwete rug in is gaan liggen "ja heb hem thuis ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet de bekleding van de maxi-cosi ook gewassen worden ja?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Poppejans.. ik ben zo nieuwschierig naar jou kleine poppemannetjeahhh toe...does werpen
Succes met afwachten, de tijd doden en nieuwsgieirge mensen afwimpelen![]()
wij gebruiken die van eli nog een keer, en die heeft dus bijna 1,5 jaar stof staan vangen (wel in een vuilniszak, maar toch. vinnik goor, vandaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet de bekleding van de maxi-cosi ook gewassen worden ja?
Wij hebben een nieuwe en vind het altijd een beetje eng, zoiets los te halen en te wassen
De eerste was hangt eindelijk aan de draad, heb brakke foto op mijn telefoon staan.
Zal deze morgen plaatsen als ik dat niet vergeet
jah!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef Orea het volgende:
Volgens mij bedoelde Freecell het als grapje, omdat DJRandall negatief had getest op dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |