Ik was alles met neutral sinds m'n vorige zwangerschap, aangezien ik erachter kwam dat m'n eigen eczeem beter onder controle te houden was. Ben zelfs geheel gestopt met wasverzachter en gebruik gewoon een scheutje azijn. En daar ging het gisteren over, ik was altijd alle spullen die ik nieuw koop, je kan een vervelende allergische reactie krijgen van stoffen die in de spullen zitten (nooit gehad, hoop dat zo te houden).
Zo, schoonmoeders is vandaag komen oppassen op peuter en ik heb in alle rust boven kunnen schoonmaken en doen. Nog niet alles gedaan wat ik wilde, maar oh wat prettig om weer wat gedaan te hebben. Nu moe, dat is dan weer minder, en vanavond wil ik nog zwemmen. Vanmorgen trouwens kruidnootjes gebakken met peuter (hoewel peuter weinig heeft gedaan, kan ik niet zei ze, maar ze vond het wel leuk), en ze zijn super lekker!
Gisteravond hebben we de enveloppen geschreven van de geboortekaartjes, wow we lopen echt beter op schema dan vorige keer

Voor de statistieken, eerste keer had ik een lichte lijn op m'n buik, deze keer nog niet geloof ik. 't Is me iig niet opgevallen. En de navel, geen idee of die vorige keer geplopt heeft, beetje geloof ik. Nu kan het met het uur verschillen, heel gek. Soms is die weg (dan zie ik 'm ook niet meer, is het een beetje een kuiltje net buiten mijn zicht) en soms plopt de bovenkant een heel klein beetje naar buiten. Maar helemaal naar buiten gelukkig niet. Overigens was ik vroeger heel trots op m'n navel en die is na de vorige zwangerschap nooit meer zo mooi geworden als daarvoor
Lily, je hebt vast niet voor niets de mooiste zwangere buik award gekregen (ik bekijk dat topic niet zo vaak), laat de rest maar lekker kletsen. Nog even en jij hebt weer een mooi babietje in je armen, daar zullen er genoeg jaloers op zijn!

Nog even jompelen voor mezelf, want het gaat zoooo goed allemaal.

Ik slaap nogsteeds hele nachten door, kan nog lopen en eigenlijk nog bijna alles wat ik wil (alleen langzaam en meer zuchten en steunen). En nog 4 nachtjes en dan ben ik langer zwanger dan de vorige keer, gekke gedachte.