abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75204868
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey, ik weet een verschil tussen een meisjesbuik en een jongensbuik. Bij S had ik een zwangerschapsstreep en nu niet .

Meer mensen die deze stelling kunnen bevestigen?
sorrie, ik kan enkel ontkrachten want bij selene had ik geen streep
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 2 december 2009 @ 10:47:54 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75204892
Geen straap hier en jongetje onderweg
Ow en het is mijn eerste

[ Bericht 32% gewijzigd door Asyniur op 02-12-2009 11:05:37 ]
pi_75204941
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef amaranta het volgende:
plopnavel of niet, mijn piercing zit er nog steeds in
een gewone of zo'n plastieke? ik ga volgende week ff snel wisselen na de 20 weken echo de gyn begon al te miepen "blabla, in de weg bij mogelijke keizersnee, blabla moet eruit", gedoe, gedraai. NEEN dus
  woensdag 2 december 2009 @ 10:59:33 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75205235
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef simmu het volgende:

[..]

een gewone of zo'n plastieke? ik ga volgende week ff snel wisselen na de 20 weken echo de gyn begon al te miepen "blabla, in de weg bij mogelijke keizersnee, blabla moet eruit", gedoe, gedraai. NEEN dus
ik heb zo rond de 30 weken een plastic ingedaan. Later zelfs volgens mi 32 weken ofzoj. Ik neem de gewone wel mee (ff inde vluchttas stoppen) vorige keer moest hij uit tijdens het persen. En dan doe ik na de bevalling mn oude weer in.
pi_75205341
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik heb zo rond de 30 weken een plastic ingedaan. Later zelfs volgens mi 32 weken ofzoj. Ik neem de gewone wel mee (ff inde vluchttas stoppen) vorige keer moest hij uit tijdens het persen. En dan doe ik na de bevalling mn oude weer in.
kan jij dat zelf? ik weet niet hoe dat moet dus ik sta elke keer bij de piercingpersoon om te wisselen....
  woensdag 2 december 2009 @ 11:05:19 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75205422
Wij moeten ook nog kijken of we de mijne eruit krijgen en vervangen door een plastic...
Which reminds me... lily weet jij een goede piercer hier in de buurt?
pi_75205523
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Groofsken het volgende:
Nieuwe stelling dan:

Bij een eerste buik hebben meer mensen een straap dan bij een volgende zwangere buik .
Ik heb (nog) geen streep, en het is mijn eerste zwangerschap!
  woensdag 2 december 2009 @ 11:09:17 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75205543
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef simmu het volgende:

[..]

kan jij dat zelf? ik weet niet hoe dat moet dus ik sta elke keer bij de piercingpersoon om te wisselen....
Ja dat kan ik wel zelf , en anders laat ik het mijn man doen.
  woensdag 2 december 2009 @ 11:13:25 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75205667
morning ladies
kben dr ook weer

@faja; balen dat je zo slecht hebt geslapen; ik hoop dat je vandaag nog de kans krijgt om een powernap te doen...

@Orea; zo de klok rond; das heeeeeeerlijk!

@lily; sommige mensen zijn zo ongelofelijk onbeschoft en denken dat ze alles maar zomaar mogen en kunnen zeggen.. Ik vind je hartstikke mooi en je hebt niet voor niets de mooiste-buik-award.. be proud!

en in dat kader; ik weet ook nooit zo goed wat ik moet zeggen op opmerkingen als:
* je kunt het nu goed zien zeg!
* je wordt wel dikker....
* wat een verschil met een paar weken geleden
etc etc...

uh jaaaaaaa ik ben ZWANGER! dan wil je buik idd wel eens wat groter worden....

mijn reactie tegenwoordig;
zou ook niet goed zijn; als die nu nog niet gegroeid was...

@Poppejans; dus de pannenkoeken hebben niet geholpen? niet aan het rommelen nog??? je hebt gewoon een te leuk babyhuisje denk ik

@Groofsken; zo fanatiekeling! nog ff uitgebreid boodschappen doen in je eentje??? dat doe ik niet eens..

ennuh nog ff voor Vlindur: 36 weken!!

en nog ff voor de stelling van Amaranta en Groofsken;
ik heb geen streep en geen plopnavel... en is het 1e kindje
(hoewel mijn navel wel steeds meer onder spanning komt....)

en gister laatste keer zwangerschapgym gehad; echt helemaal klaar nu... raar gevoel.... komt allemaal ineens wel echt dichtbij zo...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75205975
Goeiemorgen!

Groof ik ga je missen hoor! Ben erg benieuwd wanneer je kleintje komt!
En nog geen Poppejantje? Jammer!
Asy meid, wat was je vroeg wakker! Niks aan
En arme Lily met de nare opmerkingen Stel heksen zijn het hoor! Je hebt helemaal gelijk

Hier geen streep nog en ook geen piercing. Wel striae

Oh, ik ben 36 weken zwanger!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75205979
Ymme heeft een stickertje
Bloeddruk was heel mooi weer, 124/69.
Bijna niets aangekomen 0,3 kilo maar.
In totaal deze hele zwangerschap pas 5 kilo. Zo appart.

En en... ik heb mijn kleine zoon mogen bewonderen. Hebben toch nu maar vast een groei echo gemaakt. Alles was goed! Hij ligt er zelfs al helemaal goed voor. En de groei is iets boven het gemiddelde. Gokken nu 8 pond (klinkt wel erg veel/groot in mijn oren, maar ja, weet niet wat 'normaal' is enzo).

Kortom een dikke vette sticker!
  woensdag 2 december 2009 @ 11:24:26 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75206037
Ik zeg ook altijd, dat het niet goed zou zijn als mijn buik nu zou krimpen.
  woensdag 2 december 2009 @ 11:28:00 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75206177
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil geen plop Dan is het net of ik een enorme tiet met een tepel heb in plaats van een zwangere buik

enneh, lily, je hebt idd de "mooiste buik" award, niet de "beste aangespoelde walrus look-a-like" award

en nog een leuke repliek:
ja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75206842
Ik heb de dokter even gebeld of ik eerder kon komen voor de prik omdat ik straks wordt opgehaald door mn vader om daar lekker te zijn vandaag en dus niet om 17.00 kon komen voor die prik.. En toen mocht ik gelijk wel even komen Dus de 1e zit er in en het deed helemaal geen pijn
pi_75206963
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]
en nog een leuke repliek:
ja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus?
Dat durf ik dus echt niet te zeggen he
pi_75207657
@Lily: wat enorm onbeschofd. Ik heb inderdaad nog nooit zo'n mooie zwangere gezien...

@Plopnavels: nu heb ik een stom liedje in mijn hoofd

@Amaranta: ik heb wel interesse in je boekkie, maar wat wil je er voor hebben?

@Ymme: jeej, een sticker. Maar 8 pond, nu al? Dat is toch best veel?

Zelf ook een stickertje erbij! Goede bloeddruk (105/55), mooi hartje, ze was erg trots op het nog steeds niet roken. Maar, omdat ik buikpijn had en nog steeds een keiharde buik, moet ik toch rustig aan blijven doen. Dus nu ik niet meer werk, ook niet zelf teveel hooi op mijn vork gaan nemen. Bah, ik haat rustig aan doen....Dat kamertje komt wel, zei ze, je hebt nog tijd zat......
Tijd zat? tijd zat? Het was vast lang geleden dat ze nesteldrang had...
Enfin, over 4 weken terug....
pi_75207919
Goeiemiddag... zo ik kom net uit bed gerold, maar wel de hele nacht (op een paar plaspauzes na) doorgeslapen... was nodig denk ik.

Geen volle-maan-beebs dus, en nog geen Poppejantje... Jammer hoor... maar goed, eind van de maand hebben we weer volle maan, misschien lukt het dan wel (of toch pannenkoeken eten dan maar )

Ik zag 2 stickertjes, gefeliciteerd meiden, helemaal goed! (Ondanks het rustig aan moeten doen en zo, gewoon doen alsof )

En Vlindur 36 weken Dat gaat de goede kant op!

En Lily Iedereen hier is helemaal van jouw mooie buik en dan laat je die tuthola's op een schoolplein of supermarkt toch niet zo stom doen! Achterlijk spul! Maar het is ook inderdaad wel raar dat men je nu echt ongegeneerd gaat lopen keuren en beoordelen naar eigen maatstaven, waarom mag dat? Welke idioot heeft ooit bepaald dat je een zwangere gewoon mag zeggen dat ze dik, enorm, moe, of wat dan ook is. KAPPEN NOU!

Over buik-uiterlijk gesproken... hier een streep + meisje (was dat nou goed?) en geen plopnavel maar wel een ondiep gat, zeker als ik lig...

Zo, weer beetje bij... ik ga mijn ontbijtje verder verorberen en dan straks op de koffie bij mijn collega's... heb ik wel zin in...
pi_75208285
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef DJRandall het volgende:
@Lily: wat enorm onbeschofd. Ik heb inderdaad nog nooit zo'n mooie zwangere gezien...

@Plopnavels: nu heb ik een stom liedje in mijn hoofd

@Amaranta: ik heb wel interesse in je boekkie, maar wat wil je er voor hebben?

@Ymme: jeej, een sticker. Maar 8 pond, nu al? Dat is toch best veel?

Zelf ook een stickertje erbij! Goede bloeddruk (105/55), mooi hartje, ze was erg trots op het nog steeds niet roken. Maar, omdat ik buikpijn had en nog steeds een keiharde buik, moet ik toch rustig aan blijven doen. Dus nu ik niet meer werk, ook niet zelf teveel hooi op mijn vork gaan nemen. Bah, ik haat rustig aan doen....Dat kamertje komt wel, zei ze, je hebt nog tijd zat......
Tijd zat? tijd zat? Het was vast lang geleden dat ze nesteldrang had...
Enfin, over 4 weken terug....

jij ook een mooi stickertje. Gelukkig.
En nee joh, die 8 pond is een schatting voor straks. Nu nog niet... Pfffff dat zou idd wel erg veel zijn
  woensdag 2 december 2009 @ 12:39:02 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75208529
Ik hoef er niks voor DjRandall.
Verzendkosten ofzo.
pi_75208938
Ik ben nog steeds bezig met wassen.
3 machine's heb ik al opgehangen
Maar het moet ook gestreken worden (naja gelukkig niet álles). Maar goed, ook dat doe ik met alle liefde.

En ooh hoe meer ik er mee bezig ben, hoe ongeduldiger ik word. Ik ben pas bijna 30 weken. En moet nog zó lang wachten.. Wil kennis maken met onze zoon. Hem vast houden, kussen, knuffelen. Verzorgen alles!
pi_75208979
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey, ik weet een verschil tussen een meisjesbuik en een jongensbuik. Bij S had ik een zwangerschapsstreep en nu niet .

Meer mensen die deze stelling kunnen bevestigen?
Ik had bij zo wel mijn dochter als zoon een zwangerschapsstreep en die is dit keer tot op heden nog niet gesignaleerd.

Oh en ik heb net heerlijk 2 en half uur liggen slapen, ben weer zo fris als een hoentje
pi_75209003
Ik las dat er twee mensen weer een stickertje bij hebben!

En Vlindur 36 weken alweer!

Ik heb trouwens nu een platte navel, hij lijkt af en toe wel wat naar buiten te gaan, dus ben benieuwd of ik ook nog een plopnavel krijg.

Verder heb ik af en toe van die dagen dat ik erg bezig ben met piekeren: over de bevalling en of alles goed zal zijn met de baby.. Herkenbaar?

Ik zit dit trouwens te typen met een gezellig golvende buik!
pi_75209170
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef simmu het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze 'm er inderdaad uitgehaald op de OK (keizersnee). Ik had al die tijd (ook bij zwangerschap 2) gewoon mijn gewone piercing ingehouden.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:05:52 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75209225
Vlindur ben je alweer 36 weken?!?!? Wanneer is dat gebeurd? Toen ik niet keek zeker?
En lily en Tan zijn ook al zo'n eind op weg....
En lijnloos en Davinia ook al!

[ Bericht 16% gewijzigd door Asyniur op 02-12-2009 13:12:02 ]
pi_75209310
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze 'm er inderdaad uitgehaald op de OK (keizersnee). Ik had al die tijd (ook bij zwangerschap 2) gewoon mijn gewone piercing ingehouden.
bij selene ging het al met 14 weken zeer doen, en ik heb nu al meer buik, maar nog steeds de metalen in, want het doet geen zeer

kan je de piercing zonder problemen terugdoen als ze hem eruit halen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')