sorrie, ik kan enkel ontkrachten want bij selene had ik geen streepquote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey, ik weet een verschil tussen een meisjesbuik en een jongensbuik. Bij S had ik een zwangerschapsstreep en nu niet.
Meer mensen die deze stelling kunnen bevestigen?
een gewone of zo'n plastieke? ik ga volgende week ff snel wisselen na de 20 weken echoquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef amaranta het volgende:
plopnavel of niet, mijn piercing zit er nog steeds in
ik heb zo rond de 30 weken een plastic ingedaan. Later zelfs volgens mi 32 weken ofzoj. Ik neem de gewone wel mee (ff inde vluchttas stoppen) vorige keer moest hij uit tijdens het persen. En dan doe ik na de bevalling mn oude weer in.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef simmu het volgende:
[..]
een gewone of zo'n plastieke? ik ga volgende week ff snel wisselen na de 20 weken echode gyn begon al te miepen "blabla, in de weg bij mogelijke keizersnee, blabla moet eruit", gedoe, gedraai. NEEN dus
kan jij dat zelf? ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb zo rond de 30 weken een plastic ingedaan. Later zelfs volgens mi 32 weken ofzoj. Ik neem de gewone wel mee (ff inde vluchttas stoppen) vorige keer moest hij uit tijdens het persen. En dan doe ik na de bevalling mn oude weer in.
Ik heb (nog) geen streep, en het is mijn eerste zwangerschap!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Groofsken het volgende:
Nieuwe stelling dan:
Bij een eerste buik hebben meer mensen een straap dan bij een volgende zwangere buik.
Ja dat kan ik wel zelf , en anders laat ik het mijn man doen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef simmu het volgende:
[..]
kan jij dat zelf? ik weet niet hoe dat moetdus ik sta elke keer bij de piercingpersoon om te wisselen....
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik wil geen plopDan is het net of ik een enorme tiet met een tepel heb in plaats van een zwangere buik
Dat durf ik dus echt niet te zeggen hequote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
en nog een leuke repliek:
ja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus?
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef DJRandall het volgende:
@Lily: wat enorm onbeschofd. Ik heb inderdaad nog nooit zo'n mooie zwangere gezien...
@Plopnavels: nu heb ik een stom liedje in mijn hoofd![]()
@Amaranta: ik heb wel interesse in je boekkie, maar wat wil je er voor hebben?
@Ymme: jeej, een sticker. Maar 8 pond, nu al? Dat is toch best veel?
Zelf ook een stickertje erbij!Goede bloeddruk (105/55), mooi hartje, ze was erg trots op het nog steeds niet roken. Maar, omdat ik buikpijn had en nog steeds een keiharde buik, moet ik toch rustig aan blijven doen. Dus nu ik niet meer werk, ook niet zelf teveel hooi op mijn vork gaan nemen. Bah, ik haat rustig aan doen....Dat kamertje komt wel, zei ze, je hebt nog tijd zat......
Tijd zat? tijd zat? Het was vast lang geleden dat ze nesteldrang had...![]()
Enfin, over 4 weken terug....
Ik had bij zo wel mijn dochter als zoon een zwangerschapsstreep en die is dit keer tot op heden nog niet gesignaleerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey, ik weet een verschil tussen een meisjesbuik en een jongensbuik. Bij S had ik een zwangerschapsstreep en nu niet.
Meer mensen die deze stelling kunnen bevestigen?
Bij mij hebben ze 'm er inderdaad uitgehaald op de OK (keizersnee).quote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef simmu het volgende:
[..]
een gewone of zo'n plastieke? ik ga volgende week ff snel wisselen na de 20 weken echode gyn begon al te miepen "blabla, in de weg bij mogelijke keizersnee, blabla moet eruit", gedoe, gedraai. NEEN dus
bij selene ging het al met 14 weken zeer doen, en ik heb nu al meer buik, maar nog steeds de metalen in, want het doet geen zeerquote:Op woensdag 2 december 2009 13:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze 'm er inderdaad uitgehaald op de OK (keizersnee).Ik had al die tijd (ook bij zwangerschap 2) gewoon mijn gewone piercing ingehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |