quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:27 schreef bikinistringding het volgende:
20 bevruchtingen!!!!
Donderdag terugplaatsing.
Wow, wat een score!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:27 schreef bikinistringding het volgende:
20 bevruchtingen!!!!
Nou en? Jij bént toch ook belangrijker dan de rest? Althans voor jezelf en Martijn in elk geval wel...quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Jullie zijn lief
Het voelt soms ook wel als lastigvallen ook op het ziekenhuis nu Martijn me er tussen heeft laten proppen. Voel me dan ook alsof iedereen naar me kijkt: "Daar heb je dat paniek-mens wat zichzelf belangrijker vind dan de rest hier"
Maar goed, nog 2 nachtjes slapen, dan weten we meer.
* weer even heeeel erg hard gaat duimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ben een beetje bang dat de inseminatie van afgelopen zaterdag (als er dan al iets bevrucht is) een beetje voor niks geweest is, want ik kan me niet voorstellen dat ik zo een eitje kan laten nestelen als ik me zo voel...![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:07 schreef mijsje het volgende:
en ik zit volop in de wachtweken. voel me kut, maar dat heeft meer te maken met dat ik toch weer ziek wordt...Ik was doodziek met griep en koorts toen ik positief testte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ben een beetje bang dat de inseminatie van afgelopen zaterdag (als er dan al iets bevrucht is) een beetje voor niks geweest is, want ik kan me niet voorstellen dat ik zo een eitje kan laten nestelen als ik me zo voel...
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:42 schreef just me het volgende:
* just me komt mijsje even een knuffel geven!
Dat beloof ik mezelf ook altijd, maar dan komt altijd de 'reality-check' en sta ik het een paar weken later alsnog zelf te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:50 schreef bikinistringding het volgende:
Bankhangen check!
Over een uurtje hoef ik pas weer in actie te komen. En ik beloof mezelf dat m. straks de was op gaat vouwen.
Whoah!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:27 schreef bikinistringding het volgende:
20 bevruchtingen!!!!
Wij hadden ook zeer sterk het gevoel dat we een tweeling zouden krijgen, een aantal van ons had er ook over gedroomd... maar toen zei de gyn dat het er maar 1 was... maar bleken het er uiteindelijk toch 2 te zijn!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:40 schreef flugeltje het volgende:
vannacht wéér over een tweeling gedroomd, zou het iets betekenen?
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:42 schreef just me het volgende:
* just me komt mijsje even een knuffel geven!
Nou Flugel, dat vind ik eigenlijk best een aannemelijke theorie... * mijsje krijgt steeds meer hoop terugquote:Op woensdag 2 december 2009 12:40 schreef flugeltje het volgende:
mijsje ik heb een theorie....
Eigenlijk kun je een bevruchting zien als een lichaamsvreemd iets... Stel je nou voor dat je ziek bent in de periode dat er genesteld/bevrucht moet worden. Misschien is je lichaam dan wel zo bezig met de andere bacterien, virussen en bacillen dat ze dat kleine ei dat daar mooi aan het uitgroeien is helemaal vergeten. Tenminste, zo denk ik dat het bij mij een beetje gaat. Bij de enige andere langere zwangerschap van mij had ik rond NOD last van m'n keel, nu was ik ziek....
Saffierke, tuurlijk gaan ze gewoon goed ontdooien... Ze hebben namelijk over zo'n 9 maanden een afspraak met hun vader...![]()
BSD, lekker op de bank jij vanmiddag... Chocolade erbij, goed boek en effe bijkomen!
vannacht wéér over een tweeling gedroomd, zou het iets betekenen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef bikinistringding het volgende:
Yep PUPO!!
De mooiste terug natuurlijk. M. bleef maar vragen of dat wel een jongen was en momelde zelf al dat het wel weer een meid zou worden.
M'n klachten zijn op de echo goed zichtbaar. De gyn ( er zijn er 2, de andere deed de punctie) schrok er een beetje van. Ik moet echt naar m'n lichaam luisteren. Als m'n buik opzet moet ik bellen.
Wat goed dat je dat onthouden hebt! Was inderdaad vanochtend naar de gyn met mijn vent. Zijn zaad blijkt toch wel slecht te zijn (1 miljoen ipv 20) en beweeglijkheid ook. Dus ik word voorlopig niet onderzocht (heb een regelmatige cyclus en eisprong) maar mijn vent wel. Volgend afspraak eind januari, om uitslag van hormoononderzoek van mijn vent en rontgenfoto van zijn zaakje te bespreken. Eind januari pas... dit kan nog wel eens een hele tijd gaan duren...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef Poezebeest het volgende:
Isla; morgen moest jij toch naar de gyn? Heel veel succes![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef IslaBonita het volgende:
Flugel wat fijn! Het gaat nu helemaal goed komen hoor! (had ook niet anders verwacht)![]()
![]()
![]()
BSD pupo!! Geweldig! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
PZE....![]()
het is jou ZO gegund (iedereen natuurlijk) maar jij wacht al zo lang...
![]()
Mijsje, wel een beetje rustig aan doen vandaag he?Heel lief dat je aan de kids denkt maar jij bent nu even belangrijker....
Voel je eigenljk al iets? Nog een weekje wachten toch?![]()
[..]
Wat goed dat je dat onthouden hebt! Was inderdaad vanochtend naar de gyn met mijn vent. Zijn zaad blijkt toch wel slecht te zijn (1 miljoen ipv 20) en beweeglijkheid ook. Dus ik word voorlopig niet onderzocht (heb een regelmatige cyclus en eisprong) maar mijn vent wel. Volgend afspraak eind januari, om uitslag van hormoononderzoek van mijn vent en rontgenfoto van zijn zaakje te bespreken. Eind januari pas... dit kan nog wel eens een hele tijd gaan duren...
priscilla is de dochter van mijn man zijn eerste huwelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef Poezebeest het volgende:
Ticootje: De slechtste van alle terugplaatsingen en dan zo'n mooi kindje krijgen, zegt dus helemaal niks.
Misschien een stomme vraag, maar wie is Priscilla? Kan haar even niet plaatsen bij jou
Dat is nu eigenlijk één van de geheimen die ik graag ontrafeld zou zien...quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef IslaBonita het volgende:
Wie is dat Jompelmeisje dan toch? Ze is ZO lief.... net wanneer je het even nodig hebt duikt ze op...
Dat is nou juist een van die geheimen die geheim mogen blijven, vind ik dan weerquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is nu eigenlijk één van de geheimen die ik graag ontrafeld zou zien...Het houdt me al zo lang bezig om te weten wie het is.
Ja, het is voor mijn gevoel echt een tweestrijd. Maar mijn nuchtere gevoel (als in: ze is er als je ze nodig hebt en het maakt het wel mysterieus enquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is nou juist een van die geheimen die geheim mogen blijven, vind ik dan weer
Jompelmeisje is gewoon JompelmeisjeEn ze is er zomaar ineens als ze nodig is. Hoe geweldig is dat?
Ik vind het telkens als ik een Jompelmeisje post zie zo ontroerendquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef IslaBonita het volgende:
Wie is dat Jompelmeisje dan toch? Ze is ZO lief.... net wanneer je het even nodig hebt duikt ze op...
Het kan dan ook niet anders, of er zit een heel lief, meelevend persoon achterquote:Op zondag 6 december 2009 11:28 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik vind het telkens als ik een Jompelmeisje post zie zo ontroerend![]()
Geen flauw idee wie het is, maar zo lief dat iemand daar een account voor aanmaakt en al zo lang (5 jaar) met enige regelmaat komt jompelen.
daar ben ik het helemaal mee eens...quote:Op zondag 6 december 2009 11:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het kan dan ook niet anders, of er zit een heel lief, meelevend persoon achter
Fijn!quote:
Jij bent gewoon boelkloedigquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:38 schreef mijsje het volgende:saffier! fijn je kindje halen... (of mag je er twee?)
succes!
ik voel me weer wat aan de beterende hand. ik ben nog niet helemaal van de griep/verkoudheid af, maar kan alweer steeds meer... ik ga zelfs vanmiddag alweer werken en dan morgen weer een dagje thuis. (was sowieso m'n vrije dag...) voor zaterdag, daar voel ik nog niks vreemds van dat ik andere maanden nog niet heb gevoeld... steekjes en prikjes onderin, beetje trekkerig bij m'n liezen (vooral links), (hele) zere borsten, maar dat zijn dingen die ik de voorgaande maanden ook heb gevoeld, dus ik durf daar niet meer iets van te maken... dus, ik wacht gewoon zaterdag maar af en dan zien we wel verder...(ben ik nou ook koelbloedig?
)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef Saffier het volgende:
Ik neem een potje lijm mee naar de gyn straks
Hoor hier nog steeds thuis hoor, het is het blijven gedeelte waar het hier misgaatquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:11 schreef Moonah het volgende:
Waar staat pupo voor?
Saffier...Wat spannend! Wow!
En ik lees net dat Flugel helemaal niet meer in dit topic thuis hoort...Ook erg spannend!
Als hij nu verkouden is hoef je je over 3 maanden pas zorgen te makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:41 schreef IslaBonita het volgende:
Saffier Pupo!![]()
![]()
![]()
BSD, hoe is het nou?
Mijsje, fijn dat het beter gaat! En nu op naar de twee streepjes zaterdag!
Zit nu in de klus-week, we gaan het toch maar weer gewoon proberen. Een vriend van me heeft zijn vriendin net bezwangerd, terwijl hij minder dan een miljoen zaadcellen had....Hij gelooft dus niet meer in de statistiekjes.
Manlief is wel snipverkouden, niet heel fit, dus ga hem straks maar even redbull voeren.
Da's toch alleen bij verhoging en koorts? Niet bij een verkoudheid toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Als hij nu verkouden is hoef je je over 3 maanden pas zorgen te maken
En die statistieken... tsja... er is hier al zo vaak bewezen dat die er zijn om te ontkrachten. Wonderen bestaan
Hmmm, ik dacht dat een verkoudheidje ook wel wat invloed zou kunnen hebben. Nah ja, beter van niet dan hequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Da's toch alleen bij verhoging en koorts? Niet bij een verkoudheid toch?
Vandaag is ook een echo gemaakt van zijn zaakje, om te kijken of er een oorzaak is voor die 1 miljoen zwemmers. Dus me zorgen maken deed ik al...![]()
Inderdaad, we hopen allemaal op een wondertje.
Je hebt maar een goed zaadje nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef IslaBonita het volgende:
Inderdaad, we hopen allemaal op een wondertje.
Ach ja, da's waar, dat wist ik eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoor hier nog steeds thuis hoor, het is het blijven gedeelte waar het hier misgaat
ja tuuk snap ik dat, was ook niet lullig bedoeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach ja, da's waar, dat wist ik eigenlijk wel.
Sorry, bedoelde het goed, maar dat snap je vast wel.
Tnx voor de uitleg Vlindur.Mooie afkorting.
Thanks Kolonia!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:36 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Je hebt maar een goed zaadje nodig natuurlijk.![]()
Ik duim heel hard dat jouw vent een goed perfect exemplaar de juiste kant op stuurt.
Hihi, kutbollen of kutpillen ja. Zijn medicijnen in de vorm van een bolletje die je vaginaal moet inbrengenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef DuchessX het volgende:
Kutbollen...?
Successsss allemaal!!!
Ik heb ze uiteindelijk een week of 9 moeten gebruiken, waarvan een aantal weken 15 per dagquote:Op woensdag 9 december 2009 14:57 schreef Hobbesje het volgende:
Hmmm.... je maakt nou niet dat ik er naar ga uitkijken. Gisteren bij de instructie idd gehoord dat het een behoorlijk zooitje kan zijn en dat die dingen er aan stukjes weer uit kunnen komen - jak.....
![]()
Hoop dat het z'n werk goed doet!!!! Duim nog lekker verder.
Net als bij een schimmelinfectie, maar deze zijn gelukkig een stuk kleinerquote:
Haha, ik noem ze ook gewoon kutpillen hoor. Toch zowel letterlijk en figuurlijk. Het inbrengen is het probleem niet, maar het eruit lopen van de troep is wel gewoon goed kutquote:Op donderdag 10 december 2009 11:12 schreef pinquit het volgende:
jij brengt het tenminste netjest klonk zo grof..
hier sluit ik me helemaal bij aan... in ieder geval nog wat eindejaars-streepjes...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aah nee, wat vreselijk k$^%$&& Mijsje!
Boe en ik vind het niet eerlijk.
BSD en Saffier, hopelijk kunnen we straks voor jullie jompelen,....!
Ach nee Mijsquote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef mijsje het volgende:![]()
ik heb voor volgende week vrijdag een nieuwe follikel-meting-afspraak gemaakt...
blegh, twee dagen te vroeg...
(en zonder waarschuwing van te voren... lang leve inlegkruisjes als je op je werk bent...)
kan een MOD toevoegen aan de OP: helaas, ook poging 2 is mislukt... ?
Ik jompel zeker mee voor Mijsje!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Jompelmeisje het volgende:
Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?
Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.
Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!
Lief Mijsje, ik jompel voor je, om te troosten en moed te geven voor de volgende ronde...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |