abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:30:51 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24334423
Ik zit net met een knoop in mijn maag het berichtje van Phluphy te lezen. Woorden schieten me weer te kort.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:34:33 #202
103793 kozakken
Living the life
pi_24334447
och lieve fluf, jeroen en danyel......
meer weet ik ook niet te zeggen.
we denken aan jullie. (heb je wel niets aan, maar meer kan ik helaas ook niet voor je doen)
sterke.
Dat 2005 eindelijk geluk en gezondheid mag brengen...
pi_24335489
Lieve Phluphy en Jeroen,
Wat kl*te zeg. Ik heb geen woorden die de situatie beter kunnen maken, geen woorden die je kunnen helpen, geen woorden die een wonder kunnen verrichten.
Het enige wat ik kan doen is bidden, bidden dat het eens een keer met sprongen vooruitgaat, bidden dat jullie je rust hervinden, bidden dat de gebeurtenissen goed verwerkt kunnen worden, bidden dat het geluk bij jullie een aanbelt, bidden dat 2005 jullie jaar word!
Een hele dikke knuffel voor jullie
pi_24335716

Lieve Fluf en Jeroen..ik weet gewoon niks te zeggen. Wat ongelofelijk k*t. Ik denk aan jullie, zoals ik eigenlijk elke dag doe, ik steek een kaarsje voor jullie aan, ik hoop met jullie mee. Ik heb bewondering voor jullie. Want jullie zijn allesbehalve slappelingen! Lieverds..een dikke voor jullie drietjes...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:06:54 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_24336415
Och lieve Phluphy en jeroen
Wat een wanhopig gevoel zo op oudejaarsavond, vreselijk. Ik kan alleen maar hopen dat het nieuwe jaar beter nieuws geeft.
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 januari 2005 @ 14:21:08 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24336666
Lieve, lieve Phluphy en Jeroen,

Een dikke brok in mijn keel en tranen die branden in mijn ogen. Steeds weer besef ik hoe gelukkig ik ben met mijn kleine meisje. En hoe relatief mijn 'probleempjes' zijn.

Morgen om half een wordt Isa gedoopt. En ik zal ervoor zorgen dat de gedachten van iedereen die erbij is, uitgaan naar Danyel. Ik hoop dat het een sprankje geluk brengt in jullie hart. Ik gun het jullie zo!!!

Knuffel
Sjeen, To_Davy en Isa
en een heleboel familie, die niet Fok!t, maar wel op de hoogte is en steeds informeert hoe het gaat.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_24337659
Phluphy, Jeroen en Danyel, heel veel sterkte... Wat erg dat Danyel nu weer naar het ziekenhuis moest en dat 't weer anders gaat dan gehoopt..
pi_24337798
oh nee phluph... wat moeilijk allemaal. heel veel sterkte weer... hopelijk kan Danyel binnenkort weer wat langer en rustiger bij jullie thuis zijn. het is jullie zo gegund.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:48:12 #209
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24339079
Lieve fluf, Jeroen en Danyel,

Ik kan gewoon niet verwoorden hoe vreselijk ik het voor jullie vind. Vol bewondering lees ik elke keer weer dat jullie je door iedere tegenslag heenslaan. Ik ben ervan overtuigd dat jullie ook deze tegenslag teboven zullen komen. Net als Sjeen besef ik na dit soort berichten steeds weer dat mijn problemen niet zo erg zijn. Er brand hier weer een kaarsje voor jullie!

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:17:23 #210
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24339584
Lieve Phluphy en Jeroen,

Als er mensen zijn op wie de woorden slappeling en/of watje NIET van toepassing zijn, dan zijn jullie het wel.
Ik neem mijn petje af... voor jullie geduld, (wils)kracht, moed en doorzettingsvermogen.
Een willekeurig ander had het bijltje er misschien allang bij neergegooid.

Uit de grond van mijn hart wens ik jullie alle goeds toe voor 2005, bovenal in goede gezondheid, uiteraard voor Danyel in het bijzonder. Heb vertrouwen in elkaar en in je ventje, want het is een vechter!

Danyel
Esther
Jeroen

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:17:31 #211
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24339588
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 08:43 schreef phluphy het volgende:
Ik heb een absoluut dieptepunt bereikt. Danyel is dus wéér in het ziekenhuis
Het ging absoluut niet gisteren en we raakten zo giga-gefrustreerd, we trokken het niet meer. We hadden er weer zo'n zin in, Danyel thuis ! En dan gaat het meteen zo enorm mis, hij stikte zowat in het slijm bij het spugen, moest het zowat uit zijn keeltje trekken.
Jeroen en ik reageerden hier beide heel heftig op, bijna agressief, heel eng. Toen realiseerden we ons dat we er gewoon doorheen zitten. Vanaf Danyel's geboorte alleen maar tegenslagen, keer op keer, af en toe een stapje vooruit en dan weer vele passen achteruit voor ons gevoel. We willen zo graag een situatie die haalbaar is voor ons, dat het te doen is om hem thuis te verzorgen.

We voelden ons gisteren echt watjes, losers, slappelingen. Gelukkig heeft de kinderarts dit enigszins weten te relativeren. "Kindjes-zoals-Danyel" reageren nu eenmaal erg heftig op alles, bijna alles uit zich in problemen rondom de voeding, waardoor de verzorging erg zwaar wordt. Dit klopt ook, gisteren kostte elke voeding ons 2 uur. Dat is niet vol te houden, zeker niet voor mij alleen nu Jeroen weer full time werkt.

Wij hebben de jaarwisseling dus doorgebracht in het ziekenhuis, met een (eindelijk slapende) Danyel op schoot. De tranen stroomden over mijn wangen toen we daar zo zaten op Danyel's donkere kamertje, uitkijkend over de stad en het vuurwerk. Ik was verdrietig en wanhopig. Dat gevoel gaat maar niet weg, wanneer zal het dan eens goed gaan? Ik mis 'm zo

Godv... * Deze regel wordt u aangeboden door Censuur BV . . . !!!
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24340529
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 08:48 schreef poemojn het volgende:
Ik ben nu lichter dan voor mijn zwangerschap (BMI 19.4)... Maar had er nog niet aan gedacht dat dat er misschien weer aankomt als ik stop met bv.
Misschien vinden sommigen onder jullie het nog fijn om te weten dat ook met een normaal-tot-laag gewicht je nog gevraagd wordt of je alweer zwanger bent nee, ik ben niet dik, en ik vind mijn buik bikini-proof . Ik ben vast niet de enige aan wie dat gevraagd is/wordt.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:36:26 #213
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24341043
Pluphy, al mijn beste wensen voor dit nieuwe jaar gaan richting jullie
En hopelijk wordt 2005 een jaar van alleen maar stapjes vooruit en geen enkel stapje terug.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:39:23 #214
24188 Belana
kloon van belana
pi_24341100
Ik vind mezelf niet tezwaar, ik weeg nu 72 kilo (3/4 meer als voor ik zwanger was) ik heb maatje 40/42 en eigenlijk is het prachtig (BMI 22/23 ofzo) wel te veel vet rond mijn buik en mij is ook regelmatig gevraagd of ik weer zwanger ben ja
Ach, ik denk altijd maar: ik ben 33, geen 18 en ik heb een kind op de wereld gezet en ik ben nou eenmaal geen sporter, dus het zal wel. Ik zou best wat slanker willen zijn, maar aan de andere kant heb ik er niet genoeg voor over. Ik maak me er maar niet druk meer om iig.
stormy waters...
sailin'
pi_24341233
Ik heb net m'n laatste zwangerschapstest ertegenaan gegooid om te bewijzen dat ik niet zwanger ben, krijg ik dit als uitslag. Ach, het zal wel, ik ben gewoon niet zwanger. Klaar.
Ik heb niet eens te veel vet bij mijn buik, alleen zijn mijn buikspieren nog wat slapper dan eerst maar dat lijkt me normaal.. pas als dat over 3 maanden nog zo is ga ik misschien eens nadenken over sporten ofzo, als ik er dan last van heb tenminste.

/edit
Gewoon niet zwanger idd..
Ik had blijkbaar 2 soorten testen gekocht toen, eentje met een plus/min en eentje die alleen een streepje geeft als je zwanger bent en anders het venster leeg laat. Van die laatste heb ik er 1 gebruikt maar de gebruiksaanwijzing van de eerste soort zat erbij dus ik dacht dat de test kapot was.. Is-ie dus niet, ik had de verkeerde gebruiksaanwijzing.

[ Bericht 33% gewijzigd door poemojn op 01-01-2005 22:19:10 ]
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:57:09 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_24341416
Hier ook slappe buikspieren hoor en het is gerust beter geworden nu nar bijna een jaar. Uiteindelijk ben ik op die 3 kilo na alle kilo's weer kwijt geraakt
Niet druk maken hoor poemojn, niks van aan trekken!
stormy waters...
sailin'
pi_24341444
Probeer ik ook niet te doen, maar vannacht had ik natuurlijk gedroomd dat ik zwanger was, en dat de baby in kwestie ernstig emotioneel verwaarloosd was omdat ik nooit aan 'm denk.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:06:51 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_24341589
hahahaha
as if!!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:11:48 #219
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_24341673
Lieve mensen, het zal wel heel stom zijn dat ik dit soort vakjargon niet ken, maar wat is in godsnaam BMI?
pi_24341704
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef Merisse het volgende:
Dames met overgewicht na de bevalling, kennen jullie deze topics al?
bmi > 25 Fok!Dieetclub deel 57
bmi < 25 Slank voor de feestdagen deel XIX

bmi = body mass index = gewicht / (lengte x lengte)
Volg Merisse's link maar Renzell.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:59:01 #221
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24343537
lieve fluf jeroen en danyel..
zit hier met tranen in mijn ogen.
ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen alleen dat ik het gewwon heel erg k*t vind.
daarom wens ik jullie voor 2005 heel erg veel sterkte en kracht toe
pi_24343711
Ik weet ook niet wat ik zeggen kan.
Een dikke voor jullie drietjes.
pi_24343954
Fluffie Jeroen,

Ik weet niets te zeggen kan ook niets zeggen, want ik zit niet in een zelfde soort situatie, ook ik zou willen dat ik jullie pijn verdriet en machteloosheid over kon nemen of het bij jullie weg te halen, maar dat kan ik niet
Het enige wat ik kan doen is voor jullie hopen/bidden aan jullie denken en dat doe ik dan ook.
Ik heb enorm veel respect voor jullie telkens als ik jullie verhalen lees, zie ik jullie kracht jullie moed die zo intens aanwezig is.
De verhalen doen vaak mij laten huilen en mij stil te laten staan aan wat ik heb, en dat wat er is heel bijzonder is.
Jullie zijn top mensen die steeds keer op keer weer laten zien hoeveel moed en kracht een mens heeft.
Het is oneerlijk telkens na 3 stappen vooruit te gaan er ineens weer 6 terug achteruit gaan ik hoop zo dat 2005 een topjaar word en dat Danyel jullie versteld doet laten gaan een jaar waarin jullie intens van elkaar genieten
Esther en Jeroen jullie zijn een topteam en geweldige ouders voor Danyel !!!
Een enorme knuffel en een
barbara
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24346411
Jippie het is nieuwjaarsdag. Tussen nu en een 3 weken word ik tante. Donderdag is mijn schoonzus met spoed naar de gyn gestuurd, ze hoorde dat er iets niet goed klonk bij het hartje. In het ziekenhuis is het bevestigd, er is idd iets mis met het hartje van de kleine. Na zoveel leed ook dat nog Ik ga heel hard duimen dat het goed komt, maar dit doet je moeder hart heel veel pijn........

wrom kunnen er bij ons in de familie gewoon geen gezonde kinderen geboren worden , Blegh word er een beetje boos van. Met Djen is er behoorlijk wat met haar gezondheid, Djulian gaat ook niet lekker zoals jullie weten en nu de kleine van mijn broertje ook nog.
  zondag 2 januari 2005 @ 10:51:57 #225
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24351562
Fluf, hoe is het nu met jou en Jeroen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24351585
Fluph wat vreslijk dit!
Jullie worden ook wel een partij heen en weer geslingerd met al jullie emoties zeg!
Heel heel heel veel sterkte weer
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 2 januari 2005 @ 12:43:27 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24353160
Lieve Phluph en Jeroen... ik lees het nu pas... wat ongelofelijk k*t...
En natuurlijk hoort het erbij, bij 'kindjes als Danyel', maar dat neemt niet weg dat ik me zo goed kan voorstellen dat je het gevoel hebt dat je faalt...
En dan kunnen er nog 100 mensen zeggen dat dat niet zo is, en dat jullie het prima doen, maar ondertussen... Dat gevoel he...

Lieverds... heel, heel veel sterkte en ik hoop idd dat er heel snel weer een fiks aantal stappen vooruit zijn, die niet meer stuk te maken zijn door die paar stapjes achteruit en dat Danyel snel weer met jullie mee kan.

Kus
  FOK!fossiel zondag 2 januari 2005 @ 13:38:26 #228
2628 Karin
pi_24354112
Lieve Phluph wat erg
Hele dikke knuffel
  zondag 2 januari 2005 @ 14:53:07 #229
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24354767
JEetje Fluf, wat vreselijk verdrietig, ik kan het niet droog houden hoor, vind het heel erg allemaal...
Ik wens je enorm veel sterkte en kracht toe, en ga weer een kaarsje aansteken voor jullie!
Het ga jullie goed!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 2 januari 2005 @ 21:08:09 #230
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24360261
Even een snelle post van deze kant

Fluf en Jeroen sterkte

Zal voorlopig ook meer een lurkster worden dan een poster, ben vanmiddag door de rug gegaan en zit goed vast. Lig dus de komende dagen weer plat op bed met spierontspanners, ben gewaarschuwd maar heb weer is niet geluisterd naar mijn lichaam en zit daarom dus geblokkeerd.

Dus dames voorzichtig aan he
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 21:22:24 #231
43556 miss_dynastie
pi_24360486
Rottdog
Heel veel beterschap, en rustig aan he!
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 21:30:21 #232
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24360615
Fluffy en Jeroen, ik zit hier te huilen achter mijn laptop. Danyel is nog steeds in mijn gedachten en ik zal hem nog een pakketje warmte, kracht en liefde sturen en hopelijk is hij er snel weer bovenop en mag hij weer snel naar huis. Voor jullie een extra grote hoeveelheid sterkte en kracht om ook deze tegenslag weer te boven te komen.

Heel veel lieve jompels,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 januari 2005 @ 21:31:55 #233
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24360639
Lieve Fluf, ik lees het ook net pas, de tranen springen me in de ogen... Die machteloosheid lijkt me echt vreselijk, je wilt zoveel doen voor je mannetje en dan red je het niet om hem zelf te verzorgen. Jullie zijn zeker geen watjes of slappelingen, integendeel, ik vind het reuzesterk van jullie dat je niet tegen beter weten in doorgaat, maar hulp zoekt. Erkennen dat je hulp nodig hebt vergt veel moed!

Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat het komend jaar beter zal gaan met jullie alledrie. Dikke knuffel van ons!

Anitra, wat denken ze dat er aan de hand is met het kindje van je schoonzus? Heb je al wat meer gehoord? Klinkt eng hoor Veel sterkte voor jullie ook!

Rottdog, beterschap met je rug! Wees voorzichtig hoor, niet te snel weer aan de gang, je kunt er lang last van houden. Ook voor jou!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 2 januari 2005 @ 21:37:17 #234
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_24360718
Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!

Lieve Phluph, Jeroen, Danyel, Anitra en Rottdog, voor jullie allemaal een rijtje Jompelmeisjes om het geluk weer een beetje jullie kant op te sturen!

...jompel ik tevoorschijn!
  Licht Ontvlambaar zondag 2 januari 2005 @ 22:43:07 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24361213
Phluphy, vanmiddag hebben we bij de Sterre-der-Zee een weesgegroetje gebeden voor Danyel en jullie en een extra kaarsje aangestoken.

Knuffels
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_24361223
Rottdog, beterschap Enig idee hoe lang 't gaat duren?

Anitra, is er al meer bekend over je as neefje/nichtje? Wat erg voor je familie..

Phluphy en Jeroen, hoe gaat het nu met jullie en Danyel?
pi_24361621
mooi sjeen!

rottdog, wat ellendig joh, heel veel beterschap!

anitra, he nee wat griezelig zo'n bericht. hopelijk valt het mee. hoe nauwkeurig kunnen ze zoiets al vaststellen voor de geboorte?
  zondag 2 januari 2005 @ 23:23:13 #238
1087 Merisse
broddeltante
pi_24362065
Lieve Fluf, vanmorgen had ik een heel bericht getypt maar ik heb het kennelijk niet gepost...
Nu dus maar deze spuit 11 reactie dat ik het zo intens verdrietig en oneerlijk vind wat jullie overkomt. En dat jullie zoveel oprechtheid en liefde uitstralen en voor Danyel doen wat menselijkerwijs mogelijk is.

Ik bid dat er snel wat lichtpuntjes en een positieve wending moge komen
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 3 januari 2005 @ 08:41:41 #239
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24367226
Jompelmeisje

Jullie zijn trouwens allemaal geweldig lief . Het lijkt wel of jullie met zijn allen de leegte hier een beetje opvullen. Thanks
Met Danyel gaat het redelijk. Hij spuugt nog elke voeding, maar niet meer zoveel. Geen hele golven meer, maar wat mondjes. Helaas ook nog mondjes een tijdje ná de voeding, precies datgene waardoor ik steeds supergestressed was als ik hem in bedje legde, bang dat hij zou gaan stikken.

Ik pieker me suf over een oplossing. De kern van het probleem ben ik zelf, ik maak de verzorging van Danyel extra zwaar doordat ik tussendoor geen afstand kan nemen. Óf ik ben me al aan het voorbereiden op de volgende voedingsronde, óf ik zit naar de babyfoon te luisteren om in de gaten te houden dat hij niet gaat spugen in zijn bed. Op die manier ben ik dus de hele dag bezig en ben ik halverwege de middag al gesloopt. En dan duurt de dag nog lang. 's Nachts er ook een paar keer uit om te troosten, en om 05.30 gaat de wekker weer. Ik kan Jeroen de avondverzorging laten doen en zelf om 20.00 uur naar bed gaan, maar dan zie ik Jeroen dus amper, en dat vind ik ook afschuwelijk. En ontspannen slapen lukt me ook niet echt, met de wetenschap dat de nacht onderbroken zal zijn en dat het morgen weer hetzelfde zal zijn, en de dag erna, en de dag daarna, etc. etc.

Vanmiddag hebben we een gesprek met maatschappelijk werk. Ik ga een opname in De Glind voorstellen. Dit is een kinderhospice waar ik hele goeie dingen over heb gehoord. Ik zal dan zelf ook daar verblijven en hoef Danyel niet te missen zoals nu. Ik kan dan de verzorging zelf doen en aan de bel trekken als ik er doorheen zit. Het lijkt vele malen meer op een thuissituatie dan het ziekenhuis, zodat ik kan "oefenen" onder leiding van de verpleging daar. Het "oefenen" heeft niet zozeer te maken met de verzorging zelf, maar met het minder krampachtig omgaan met de hele situatie. Het kunnen loslaten en afstand nemen tussendoor. Jeroen zal ik niet zoveel zien want die moet werken en zal gewoon thuis slapen, maar ik hoop dat hij zo vaak mogelijk langs kan komen.
E.e.a. onder voorbehoud dat een RIO indicatie wordt afgegeven, maar die zal er komen, anders gaan er koppen rollen!
Ik heb me de afgelopen maanden gevoeld als een beer met een neusring. Ik moest maar sterk zijn, ik moest me maar vermannen, ik moest leren die afstand te nemen. Welnu, ik moet helemaal niks meer, ik ga nu eisen dat er knopen doorgehakt gaan worden zodat het gekwakkel eens afgelopen is.

Een heel verhaal, maar dat was even nodig om het duidelijk uit te leggen.

Sjeen Heel erg bedankt! Ik heb gisteren tijdens de doopdienst aan jullie gedacht
Gefeliciteerd overigens

Rottdog Van harte beterschap met je rug

Anitra Wat een schrik, over je neefje/nichtje. Hoe gaat het nu verder? Ik neem aan dat er een KS gedaan zal worden in een A.Z. ?
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 3 januari 2005 @ 09:37:38 #240
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24367578
Juist, Fluf! Eisen en zorgen dat het zoveel mogelijk gaat zoals het voor jullie goed voelt! Dat wat controleerbaar is, zou ik idd zoveel mogelijk naar jullie hand zetten. Je plan klinkt !
Ik duim dat het snel goedkomt!!!!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 09:53:13 #241
43556 miss_dynastie
pi_24367720
Goed zo fluf
Ik hoop dat het snel geregeld is!
Dikke
pi_24367835
Groot gelijk Fluf! Hoop voor je dat het lukt! Dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24367887
Goed zo Phluphy!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 januari 2005 @ 10:10:06 #244
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24367924
Dat klinkt als een hele goede tussenoplossing, Phluph! Ik hoop dat het snel lukt om daar een plekje te krijgen met Danyel, en dat je er leert omgaan met al die stress rond de verzorging. Je bent echt een tijger!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 januari 2005 @ 10:32:39 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24368217
Klinkt goed hoor Phluph!
Wat nou MOETEN... het is voor iedereen in een normale situatie al een omschakeling als er 'ineens' een babietje bij is, maar dat is bij jullie nog wel even 10 keer raarder, vreemder en 'erger'...
Je hebt heel lang keihard je best gedaan, maar het is niet niks en als er hulp te vinden is, dan moet die er idd ook maar eens komen!
pi_24368259
Goed zo Fluf Ik ga voor je duimen dat je die RIO indicatie krijgt en dat het e.e.a. snel in gang gezet kan worden

Hele dikke
pi_24368414
pfoeh fluf, een dappere beslissing. lijkt me lang niet gemakkelijk maar het klinkt wel als heel verstandig en beter vol te houden dan steeds dit geheen-en-weer en ondertussen zelf steeds weer uitgeput raken/blijven. succes ermee, hopelijk is zo'n opname binnenkort mogelijk.
  maandag 3 januari 2005 @ 10:51:30 #248
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24368500
fluf wat een goede beslissing zeg hopelijk is er snel een plaatsje vrij
pi_24368549
Phluph, wat goed van je meissie. Misschien wel een beetje een opluchting dat je dit besloten hebt?
Heel veel succes met het gesprek
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24368749
Fluf, ik hoop voor Danyel, je man en jou er snel betere tijden aankomen. Veel succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')