Oeh ik voel heel wat kilootjes deze kant op komenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:28 schreef Rottdog het volgende:
Heeft ook wel genoeg vet over hoor Anitra om weg te geven
Anitra voor jou een dikkesterk wijffie vind ik je
Ow wat pittigquote:Op donderdag 30 december 2004 00:30 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sjonge ben echt een emotrutje tegenwoordig die dus helemaal verzot is op koeien en toen kwam ik dit tegen
http://www.badplanet.com/bpimages/5847.jpg
En praten met een 'vreemde', die wat verder van je afstaat (en die ervoor geleerd heeftquote:Op donderdag 30 december 2004 00:08 schreef Anitra het volgende:
Digitale knuffels kunnen ook best lekker zijn Merisse
Miss-d:
Ik heb anti depresiva, maar die zijn om mijn zenuwen rustig te krijgen die nu teveel prikkels krjgen door de pijn. Hierdoor is het niet mogelijk om andere medicijnen te nemen tegen depressie. Ik blijf wel praten met Rick en heb af en toe flinke jankbuien en dan kan ik er weer ff tegen. word er alleen zo moe van dat er iedere keer wat is boven op het "gewone" en dan vraag je je soms af hoeveel een mens kan hebben.
Je hebt mailquote:Op donderdag 30 december 2004 00:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Antitra kennen wij elkaar niet toevalligje kunt mij ook altijd bereiken hoor als je wilt praten ofzo mail is ook msn btw
Merisse, you make my dayquote:Op woensdag 29 december 2004 23:36 schreef Merisse het volgende:
Dames met overgewicht na de bevalling, kennen jullie deze topics al?
bmi > 25 Fok!Dieetclub deel 57
bmi < 25 Slank voor de feestdagen deel XIX
bmi = body mass index = gewicht / (lengte x lengte)
Dutch was jouw BMI? * De schok nog niet teboven is*quote:Op donderdag 30 december 2004 20:58 schreef dutchie het volgende:
O ja, en vanaf volgende week ga ik ook de laatste 5 kilo te lijf.
Geen idee, ik durf niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:22 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Dutch was jouw BMI? * De schok nog niet teboven is*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |