Jo joh, maar dat comorbiditeit heeft toch met je buikomtrek te maken? Lijkt me logisch dat het niet gelijk na een paar weken al teruggerekt isquote:Op donderdag 30 december 2004 22:14 schreef texelonia het volgende:
Mijn bmi is 24,1 maar heb wel een verhoogd co-morbiditeitsrisico ofzowvoor ik zwanger werd was mn bmi 21,5 of zoiets, dat die paar kilo zoveel verschil kunnen maken zeg, weeg nu nog maar 7 kilo zwaarder dan toen ik zwanger werd. Vind de omvang van mn buik reuze meevallen trouwens, vind mezelf zelfs bijna mager vergeleken die buik die ik 9 maanden heb gedragen
en pas zelfs al bijna weer een paar normale broeken
Jah op zich wel, alleen heb ik alleen lengte en gewicht ingevuld, en geslacht en aan de hand daarvan gingen zij berekenen hoe groot m'n buikomtrek dan was. Sowieso raar trouwens, want als ik een paar kilo aan kom, wie zegt dat dat op mijn buik is gaan zitten en niet op mijn kont?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Jo joh, maar dat comorbiditeit heeft toch met je buikomtrek te maken? Lijkt me logisch dat het niet gelijk na een paar weken al teruggerekt is![]()
zo kan ik het ook zien jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:03 schreef Anitra het volgende:
nee je bent vast aan het oefenen martineke is helemaal niks mis meeGoede voorbereiding is het halve werk
HIHIHI, geeft niets hoor Merisse, zat maar te geinenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:10 schreef Merisse het volgende:
Oeps ik heb wel wat losgemaakt, sorry Loena. Het lijkt me heel moeilijk om na een zwangerschap weer op je oude gewicht te komen. Sterkte meiden en rustig aan met de oliebollen![]()
na de miskramen had ik er 10 kilo bijgevrotenmaar die zijn er nu bijna af, heb weer bijna bmi 25
Hoe is het eigenlijk met onze Fluf en met Danyel?voor jullie
Yep en daar ben ik totaal niet blij mee..quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:48 schreef poemojn het volgende:
ILeuk kapsel Luckepuck.Heb jij eigenlijk geen ondergewicht met BMI 18?
Anitra
Kan dat kwaad dan ??quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:15 schreef Luckepuk het volgende:
Voor ik zwanger werd van Suus was ik ook al te licht, hoopte ook dat er wat bleef hangen aan kilo´s her en der, maar mooi niet, ben nu zelfs lichter dan dat ik daarvoor was... probleem is alleen dat er totaal niks aan komt.. eet me letterlijk een weg door de koelkast heen... maar mooi niet...![]()
whehe ik ook nie hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:01 schreef Githa het volgende:
* Githa durft der bmi niet eens meer uit te rekenen![]()
Op zich nu niet, er moet niet meer af gaan qua kilo´s want dan kan het wel kwaad. Ik zit nu net op de grens van normaal/ondergewicht maar als het lager wordt kan zowiezo mijn hormoonhuishouding verstoord raken, mijn lichaam kan vage klachten vertonen (evenwichtstoornissen) en je lichaamstemperatuur kan ernstig gaan schommelen. Mijn moeder weegt dus maar 38 kilo bij een lengte van 1,65 en is dus wel veeeel te mager, maar zij is dan ook ernstig ziek. Zij heeft het dus ook altijd koud en ook altijd een ondertemp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |