abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24306397
mijn BMI is 20,5 nog net geen ondergewicht volgens dat ding, dus kilo's deze kant op sturen aub sluit me stiekem bij luckepuck aan

Thanks Dutchie, ik moet gewoon mijn bekkie opentrekken idd, maar das best moeilijk.
Ladybos ik kijk 17 janurai aan en dan kan ik even vragen hoe het pijnteam het in nieuwegein doet, als het me echt boven mijn hoofdje schiet dan geef ik wel een gil en dan kan ik kijken of hun mij kunnen helpen oke?
pi_24306932
Mijn bmi is 24,1 maar heb wel een verhoogd co-morbiditeitsrisico ofzow voor ik zwanger werd was mn bmi 21,5 of zoiets, dat die paar kilo zoveel verschil kunnen maken zeg, weeg nu nog maar 7 kilo zwaarder dan toen ik zwanger werd. Vind de omvang van mn buik reuze meevallen trouwens, vind mezelf zelfs bijna mager vergeleken die buik die ik 9 maanden heb gedragen en pas zelfs al bijna weer een paar normale broeken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24307024
Dat heb ik dus ok dat ik me heel mager voel na die dikke buik van 5 maanden geleden. Zag net nog een dikke buik foto van mezelf, dat was ff schrikken
  donderdag 30 december 2004 @ 22:17:55 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24307042
Hier 23,3.. oftewel hartstikke netjes (hoewel ik 't flauwe vermoeden heb dat ik iets lichter ben dan ik heb ingevuld.... heb al tijden niet meer op de weegschaal gestaan, maar Swets klaagt over m'n uitsteeksels (heupbotten)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24307079
komt me bekend voor Rick klaagt ook al Ik ben denk ik ook lichter dan ik ingevuld heb, heb geen weegschaal en de laatste keer dat ik erop gestaan heb is 3 maanden geleden.
  vrijdag 31 december 2004 @ 00:10:56 #156
1087 Merisse
broddeltante
pi_24309184
Oeps ik heb wel wat losgemaakt, sorry Loena. Het lijkt me heel moeilijk om na een zwangerschap weer op je oude gewicht te komen. Sterkte meiden en rustig aan met de oliebollen
na de miskramen had ik er 10 kilo bijgevroten maar die zijn er nu bijna af, heb weer bijna bmi 25

Hoe is het eigenlijk met onze Fluf en met Danyel? voor jullie
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  vrijdag 31 december 2004 @ 00:11:08 #157
1087 Merisse
broddeltante
pi_24309187
dubbel...
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  vrijdag 31 december 2004 @ 00:33:35 #158
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24309549
Mijn BMI had in elk geval absoluut geen goed nieuws slechter is er geloof ik niet ga ook maar niet weer kijken
pi_24309738
ik maak me er niet druk om, als ik zie wat ik nu weeral heb weggeten in korte tijd en toch blijf ik nog afvallen lang leve de borstvoeding hier.... wil alleen niet weten hoe snel ik weer aankom als ik eenmaal stop met de bv
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24313750
Ik ben nu lichter dan voor mijn zwangerschap (BMI 19.4)... Maar had er nog niet aan gedacht dat dat er misschien weer aankomt als ik stop met bv.
'k Vind wel dat je erg snel met je buik in een risicogebied zit zeg.. Zoveel is een omtrek van 80cm toch niet?

Leuk kapsel Luckepuck. Heb jij eigenlijk geen ondergewicht met BMI 18?

Hoe gaat' t nu M@x? En Phluphy?

Anitra
  vrijdag 31 december 2004 @ 09:31:40 #161
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24313987
Ff lekker - op het moment, twee jaar geleden om deze tijd, gilde ik de buurt bij elkaar
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24314023
Gefeliciteerd
Ik zie geen datum in het Baby/Dreumes-topic.. het ging toch over de geboorte van je zoontje??
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:06:17 #163
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24314298
Ewen is twee geworden en staat idd niet in het dreumes/kleuterlijstje, ik post daar ook haast nooit.
Hyves!
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 10:13:22 #164
81992 Githa
pi_24314392
ewen Gefeliciteerd met je tweede verjaardag

Loena en five gefeliciteerd met zoonlief
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:37:40 #165
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24314811
Loena gefelicteerd met je zoon!
En verder wil ik iedereeen hier een prettig jaarwisseling wensen en een fantastisch 2005. Zeker voor sommigen hoop ik dat alles beter wordt. Maar 2004 is in ieder geval het jaar geweest waar in we allemaal ons kindje hebben gekregen. Vind het wel heel bijzonder.

Stella gaat vandaag haar eerste reis maken. We gaan naar mijn schoonouders en dat is toch zeker twee uur rijden. Spannend dus.

Tot in het nieuwe jaar!
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:41:39 #166
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24314894
Loenaaaaaaaaa en Fiveeeeeeeeeeeee gefeliciteerd met Ewen

en AnnieBaby ook jij een fijne jaarwisseling toegewesnt, ik hoop dat de reis goe dgaat met Stella, en tot volgend jaar (en ik geloof niet dat beeb zin heeft om er vandaag uit te komen, du ik hou 2005 wel aan als beebjaar als je het niet erg vind ) owja dis dan ook topic "nieuwe moeders" en dat ben ik nog niet sst ben al weg
pi_24315376
nee je bent vast aan het oefenen martineke is helemaal niks mis mee Goede voorbereiding is het halve werk

Loeba gefeliciteerd met Ewen geef hem maar een dikke kus van ons
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 11:28:10 #168
43556 miss_dynastie
pi_24315968
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:14 schreef texelonia het volgende:
Mijn bmi is 24,1 maar heb wel een verhoogd co-morbiditeitsrisico ofzow voor ik zwanger werd was mn bmi 21,5 of zoiets, dat die paar kilo zoveel verschil kunnen maken zeg, weeg nu nog maar 7 kilo zwaarder dan toen ik zwanger werd. Vind de omvang van mn buik reuze meevallen trouwens, vind mezelf zelfs bijna mager vergeleken die buik die ik 9 maanden heb gedragen en pas zelfs al bijna weer een paar normale broeken
Jo joh, maar dat comorbiditeit heeft toch met je buikomtrek te maken? Lijkt me logisch dat het niet gelijk na een paar weken al teruggerekt is
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:34:06 #169
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24316137
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Jo joh, maar dat comorbiditeit heeft toch met je buikomtrek te maken? Lijkt me logisch dat het niet gelijk na een paar weken al teruggerekt is
Jah op zich wel, alleen heb ik alleen lengte en gewicht ingevuld, en geslacht en aan de hand daarvan gingen zij berekenen hoe groot m'n buikomtrek dan was. Sowieso raar trouwens, want als ik een paar kilo aan kom, wie zegt dat dat op mijn buik is gaan zitten en niet op mijn kont?

Loena gefeliciteerd!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:56:56 #170
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24316730
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:03 schreef Anitra het volgende:
nee je bent vast aan het oefenen martineke is helemaal niks mis mee Goede voorbereiding is het halve werk
zo kan ik het ook zien ja
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:57:45 #171
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24316755
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:10 schreef Merisse het volgende:
Oeps ik heb wel wat losgemaakt, sorry Loena. Het lijkt me heel moeilijk om na een zwangerschap weer op je oude gewicht te komen. Sterkte meiden en rustig aan met de oliebollen
na de miskramen had ik er 10 kilo bijgevroten maar die zijn er nu bijna af, heb weer bijna bmi 25

Hoe is het eigenlijk met onze Fluf en met Danyel? voor jullie
HIHIHI, geeft niets hoor Merisse, zat maar te geinen
Hyves!
pi_24317222
Ewen! gefeliciteerd!!!
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 08:48 schreef poemojn het volgende:
ILeuk kapsel Luckepuck. Heb jij eigenlijk geen ondergewicht met BMI 18?

Anitra
Yep en daar ben ik totaal niet blij mee..

Voor ik zwanger werd van Suus was ik ook al te licht, hoopte ook dat er wat bleef hangen aan kilo´s her en der, maar mooi niet, ben nu zelfs lichter dan dat ik daarvoor was... probleem is alleen dat er totaal niks aan komt.. eet me letterlijk een weg door de koelkast heen... maar mooi niet...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_24319094
Loena, gefeliciteerd

Ik wil mijn BMI nog even niet weten
Wel afgevallen want ik heb vannacht overgegeven. Goh, wat was ik beroerd zeg. Nu alleen nog maar verkouden en slapjes. Scheelde bijna 2 kilo op de weegschaal haha. Maar dat zal er wel weer snel bijzitten.

Phluphy, hoe is het met jullie?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24319249
Ewen Gefeliciteerd hoor met je Mama die je 2 jr geleden kreeg wees er maar trots op

Snoopy beterschap nog maar dan
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_24319398
Mijn BMI is ruim 30 Maar het is wel voor twee personen natuurlijk dus eigenlijk 15 p.p. Toch ?
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:00:47 #176
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24319528
Mijn BMI is 24,5 maar dat ding zegt dat ik een te grote vetopslag rond de buik heb en ene blablafactor ernstig verhoogd is...waar slaat dat op? hoe kan zo'n ding mijn buikomtrek berekenen? hij werd op 110 cm gezet!
Rare zaken ...maar volgens dat ding heb ik dus een gezond gewicht. Ik ben ook erg afgevallen, ben nu tien kilo minder zwaar dan vóór m'n zwangerschap. Durf hier bijna niet meer te posten....

Even een vraagje: ik heb vaak nog pijn in de buurt van (of in) mijn baarmoeder. Dat voel ik vooral met lopen. Zou ik te zwaar getild hebben? ik ben weleens eigenwijs...heeft iemand anders dat ook ooit gehad? Zou ik naar de huisarts moeten ervoor?
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 14:01:50 #177
81992 Githa
pi_24319545
volgens mij telt dat niet eens meer als je zwanger bent ladybos
* Githa durft der bmi niet eens meer uit te rekenen
pi_24319664
Dat wordt een zware bevalling, Ladybos

Suzanna, je kunt ook de assistente van de huisarts bellen en 't navragen.
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:11:44 #179
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24319740
Dat is wel een idee, poemojn...thnx.
pi_24319757
Deze moeder is in 1 klap compleet grijs geworden!!

Staat die kwakbol onverwachts bovenop mijn wandkast!!!!!!!!!
Is ze er via haar kinderstoel bovenop geklommen!!!!!!!!
pi_24321488
Oeh dat is ff heftig schrikken Luckepuck.
Suus toch denk om je moeders hart en haren
pi_24322055
Luckepuck, geen idee of het werkt, maar je hebt allemaal Weightgain middeltjes zag ik net op Google, misschien kun je er wat mee? Als je er een probleem mee hebt tenminste.

Suus, leuk he, klimmen? Nog een paar jaar dan kun je in bomen klimmen, en als je nog wat groter bent ga je bergklimmen. Succes
pi_24323810
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:15 schreef Luckepuk het volgende:
Voor ik zwanger werd van Suus was ik ook al te licht, hoopte ook dat er wat bleef hangen aan kilo´s her en der, maar mooi niet, ben nu zelfs lichter dan dat ik daarvoor was... probleem is alleen dat er totaal niks aan komt.. eet me letterlijk een weg door de koelkast heen... maar mooi niet...
Kan dat kwaad dan ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  vrijdag 31 december 2004 @ 21:40:26 #184
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24328420
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:01 schreef Githa het volgende:
* Githa durft der bmi niet eens meer uit te rekenen
whehe ik ook nie hoor
pi_24329388
Mag ik heel even de trotse mama uit hangen? Ja? Echt waar?
Djulian zegt ham als de lepel er aan komt En het is geen toeval want hij deed het meerdere keren achter elkaar wat moet dat worden als zijn eerste woordje ham is dat word een lekker vreetertje dan
pi_24329472
Djulian, wat goed
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 31 december 2004 @ 23:13:28 #187
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24329612
Djulian goed hoor
pi_24330204
Djulian, wat goed

Gelukkig 2005 allemaal
pi_24330579
Haha die Djulian, hamhamhamham !!
pi_24331244
Djulian jij borgoundier wat goed
  zaterdag 1 januari 2005 @ 08:43:02 #191
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24333876
Ik heb een absoluut dieptepunt bereikt. Danyel is dus wéér in het ziekenhuis
Het ging absoluut niet gisteren en we raakten zo giga-gefrustreerd, we trokken het niet meer. We hadden er weer zo'n zin in, Danyel thuis ! En dan gaat het meteen zo enorm mis, hij stikte zowat in het slijm bij het spugen, moest het zowat uit zijn keeltje trekken.
Jeroen en ik reageerden hier beide heel heftig op, bijna agressief, heel eng. Toen realiseerden we ons dat we er gewoon doorheen zitten. Vanaf Danyel's geboorte alleen maar tegenslagen, keer op keer, af en toe een stapje vooruit en dan weer vele passen achteruit voor ons gevoel. We willen zo graag een situatie die haalbaar is voor ons, dat het te doen is om hem thuis te verzorgen.

We voelden ons gisteren echt watjes, losers, slappelingen. Gelukkig heeft de kinderarts dit enigszins weten te relativeren. "Kindjes-zoals-Danyel" reageren nu eenmaal erg heftig op alles, bijna alles uit zich in problemen rondom de voeding, waardoor de verzorging erg zwaar wordt. Dit klopt ook, gisteren kostte elke voeding ons 2 uur. Dat is niet vol te houden, zeker niet voor mij alleen nu Jeroen weer full time werkt.

Wij hebben de jaarwisseling dus doorgebracht in het ziekenhuis, met een (eindelijk slapende) Danyel op schoot. De tranen stroomden over mijn wangen toen we daar zo zaten op Danyel's donkere kamertje, uitkijkend over de stad en het vuurwerk. Ik was verdrietig en wanhopig. Dat gevoel gaat maar niet weg, wanneer zal het dan eens goed gaan? Ik mis 'm zo
... ♥ ik mis je ♥
pi_24334029
Jeetjuh Fluf.... de tranen lopen over mijn wangen bij het lezen van je verhaal, de machteloosheid en eenzaamheid is zo uit je "oudejaarsnachtverslag" te lezen....

Ik wou dat ik alle ellende weg kon toveren en jullie 3tjes voor altijd blij en gelukkig kon maken... Ik kan het alleen niet.... Kan je alleen een dikke knuffel geven vanaf deze kant van de monitor...

pi_24334120
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:29 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Kan dat kwaad dan ??
Op zich nu niet, er moet niet meer af gaan qua kilo´s want dan kan het wel kwaad. Ik zit nu net op de grens van normaal/ondergewicht maar als het lager wordt kan zowiezo mijn hormoonhuishouding verstoord raken, mijn lichaam kan vage klachten vertonen (evenwichtstoornissen) en je lichaamstemperatuur kan ernstig gaan schommelen. Mijn moeder weegt dus maar 38 kilo bij een lengte van 1,65 en is dus wel veeeel te mager, maar zij is dan ook ernstig ziek. Zij heeft het dus ook altijd koud en ook altijd een ondertemp.
pi_24334158
Phluphy, jullie zijn geen watjes of losers! Never! Het zit jullie verdorie gewoon nooit eens mee. Elke keer als het de goede kant op lijkt te gaan worden jullie weer keihard teruggezet . Jullie hebben nooit de tijd voor jullie zelf gehad om dingen te verwerken. En ik snap dat dat bijna niet mogelijk is als je met je kindje bezig bent. Maar toch is het nodig. Phluphje en Jeroen, heeeeel veel sterkte en ik hoop echt dat 2005 beter gaat worden voor jullie.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 1 januari 2005 @ 10:55:50 #195
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24334181
Lieve Fluf, wat een vreselijk rampscenario weer. Ook ik vraag me steeds af: wanneer vergaat het die lieve Fluf, Jeroen en Danyel nou 'ns góed? Wanneer?
Ik ben heel verdrietig voor jullie. Ik wil iets doen! Maar zo machteloos als jullie zijn om Danyel te helpen soms, zo voel ik me om jullie een hart onder de riem te steken. Kon ik maar iets bijdragen aan verbeterstapjes. Vanaf nu omhoog, naar beter, naar samen, naar genieten? Ik hoop het zo!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:04:48 #196
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24334230
hele dikke knuf van mij for phluphy jeroen en danyel
  zaterdag 1 januari 2005 @ 11:15:50 #197
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24334309
Weet ff niets meer te zeggen...
Hyves!
pi_24334327
O, lieve fluf ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen
Alleen dat jullie absoluut niet aan jullie zelf moeten twijfelen! Natuurlijk zijn jullie geen watjes of losers De situatie waar jullie in zitten is 1 grote nachtmerrie en het zit de laatste tijd gewoon nooit eens mee volgens mij. Het zou juist onmenselijk zijn als jullie daar niet heftig op zouden reageren hoor! Dan zou je je pas echt zorgen moeten maken...

Ik kan helaas weer niks anders doen dan je sterkte te wensen en een kaarsje branden. Hopelijk komt er binnenkort voor jullie ook eens echt licht in de duisternis.
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 11:28:13 #199
81992 Githa
pi_24334403
ooohw phluphy ik heb wederom geen woorden Ik kan niet eens beginnen met me voor te stellen hoe dat moet zijn maar het raakt me enorm....Ik heb zoveel respect voor jou, Jeroen en ook danyel...hoe jullie als gezinnetje steeds weer opkrabbelen na zo hard onderuit te zijn gegaan Ik wens voor jullie al het goeds in 2005
pi_24334416
Heel veel sterkte Phluphu, Jeroen en Danyel!!!
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')