abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 november 2009 @ 21:48:10 #1
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74950234
Waar we verder gaan met duimen voor de mmm-dames!

Vorige deel: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #69

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

flugeltje

Zwanger worden is hier geen probleem, het blijven lukt alleen nog niet. In januari 2009 gestart met proberen zwanger te worden, direct raak. Miskraam bij 5 weken. Daarna direct weer zwanger, april miskraam in de 11e week. In juni weer zwanger, maar helaas in juli bij 5 weken de derde miskraam. Uiteindelijk besloten om even te stoppen, maar bleek zwanger. Eind augustus bij 6 weken zwangerschap toch weer een miskraam. Alle onderzoeken gehad, niets aangetroffen. Inmiddels weer zwanger, dinsdag 17 november afspraak bij gynaecoloog; zwangerschap wel zichtbaar al, verder afwachten. Volgende afspraak 10 december.

Mijsje:
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. Vanaf komende cyclus bezig met IUI, zonder extra hormonen, alleen met pregnyl. De eerste IUI van vrijdag 30 oktober is mislukt. De 2e ronde van de IUI is op zaterdag 28 november.

prinseszondererwt

In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer...
Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. Nu even kijken hoe verder.

Saffier
Na Tobias (2005) niet meer aan de anticonceptie gegaan. In oktober 2008 naar de gyn wegens uitblijvende zwangerschap. Lichte PCOS geconstateerd (maar geen belemmering voor zwangerschap) en zeer eigenwijze zwemmers.
28-7-09 begonnen met 1e ICSI, niet blijven plakken. +/- 10 November gestart met medicijnen voor de cryo-poging

Bikinistringding
Sinds oktober 2008 stille wens voor een 2e kindje, vanaf januari serieuze plannen. Start 1e ICSI november 2009. Punctie voorlopig gepland op 30 nov, testen rond 14 dec.

[ Bericht 48% gewijzigd door BE op 27-11-2009 14:45:48 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 23 november 2009 @ 21:51:12 #2
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74950363
BSD wil je in de OP?
Ylana
  maandag 23 november 2009 @ 21:54:44 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74950546
saffier, mijn tekstje mag wel aangepast.

=========
Zwanger worden is hier geen probleem, het blijven lukt alleen nog niet. In januari 2009 gestart met proberen zwanger te worden, direct raak. Miskraam bij 5 weken. Daarna direct weer zwanger, april miskraam in de 11e week. In juni weer zwanger, maar helaas in juli bij 5 weken de derde miskraam. Uiteindelijk besloten om even te stoppen, maar bleek zwanger. Eind augustus bij 6 weken zwangerschap toch weer een miskraam. Alle onderzoeken gehad, niets aangetroffen. Inmiddels weer zwanger, dinsdag 17 november afspraak bij gynaecoloog; zwangerschap wel zichtbaar al, verder afwachten. Volgende afspraak 10 december.
=========

BSD dat zijn nog eens flink wat follikels zeg!!

Enne sombie, ik weet hoe je jezelf voelt, het is zo onzeker en spannend allemaal. Ik hoop zo dat we allebei zomer volgend jaar ons kindje in onze armen mogen sluiten
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74950726
Mag:
Sinds oktober 2008 stille wens voor een 2e kindje, vanaf januari serieuze plannen. Start 1e ICSI november 2009. Punctie voorlopig gepland op 30 nov, testen rond 14 dec.
Daar gaan we weer
pi_74950879
Saffier, het is toch niet vreemd dat je ongesteld wordt als je decapeptyl gebruikt?

Zijn er hier meer die last hebben van meer slijm, down under? Ik lijk verdomme wel een slak.
Daar gaan we weer
pi_74951084
ordinaire tvp...
pi_74957532
Even een flinke jompel plaatsen voor de dames hier!

Zo.
  dinsdag 24 november 2009 @ 07:44:37 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74957697
BSD ik had ook heel veel slijm tijdens de stimulatie
En ongesteld met de deca is inderdaad niet vreemd maar ik had afgelopen woensdag een echo en daaruit hadden ze opgemaakt dat er geen menstruatie zou komen. Vandaar dus maar even contact opgenomen.

MvD
Ylana
pi_74958036
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Enne sombie, ik weet hoe je jezelf voelt, het is zo onzeker en spannend allemaal. Ik hoop zo dat we allebei zomer volgend jaar ons kindje in onze armen mogen sluiten
Dat hoop ik ook, flugel! En dan het liefst met alle dames uit dit topic.
pi_74958039
Ga je vandaag bellen, Saffier? Ik ben benieuwd wat ze ervan zeggen.
  dinsdag 24 november 2009 @ 08:32:02 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74958108
Wat vreemd van dat vloeien Saffier. Hopelijk heeft het geen invloed op het vervolg verder.
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:08:00 #12
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74959814
Ik heb gister gebeld Sombie. Ja BE ik vind het ook vreemd, maar goed, het kan dus. Het is een bijwerking van de deca maar we hadden het gewoon niet verwacht n.a.v. de echo. Ik moet voorlopig doorgaan met de medicijnen nu en over een paar dagen moet ik de dosering verdubbelen. Als ik dan nog vloei moet ik bellen voordat ik de dosis verdubbel. Hooguit is mijn lijf straks niet klaar zijn voor een tp en dan wordt het 'gewoon' opgeschoven.
Ylana
pi_74961139
Jemig Saffier, daar zit je ook niet op te wachten!!!!
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:36:23 #14
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74962408
Het is geen probleem hoor Orea, alleen niet verwacht
Hoe gaat het met broeden
Ylana
pi_74962898
Zo bedoelde ik het ook tis gewoon vervelend als je weer even moet wachten....

Enne, sorry, zei je iets? ik zit zwaar in de ontkennigsfase dus ik weet niksssssssss
pi_74964699
O, dan heb ik gisteren niet goed gelezen, sorry. Vreemd inderdaad. Hopelijk is het snel over en komt je tp niet in gevaar!
pi_74964711
Wil je mijn steen even lenen, Orea?
pi_74965500
Doe maar!!
  dinsdag 24 november 2009 @ 16:07:19 #19
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_74966591
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:39 schreef Orea het volgende:
Doe maar!!
Hopelijk wordt je te dik voor de steen
pi_74967919
Dan gaat ze wel achter een rots zitten.

Meiden, al het 70e topic waarin het niet zo makkelijk gaat. Wanneer kunnen we deze toko eindelijk opdoeken?
Na de feestmaand doen?
pi_74971185
Flugel, ik blijf voo rje duimen!
Orea, broeden moet je
Saffier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74972600
Goh, Saffier, wat raar zeg, van dat vloeien! Hopelijk kan je tp wel gewoon doorgaan!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_74973401
zow bsd, wat een hoop follikels... Ik hoop dat je inderdaad weer geen last krijgt met de punctie...
Hoe gaat het verder met je nu?

bij mij zijn er 4 te zien. 1 al op het formaat van 13 mm, en 3 die wat kleiner zijn in de andere eierstok. de follikel die nu groot is, is in dezelfde eierstok als waar de vorige keer het eitje is gesprongen... (ik dacht dat het steeds om en om was...) maar goed, we zijn alweer goed op weg. morgen weer een echo, op een onmogelijke tijd... (10 voor half 10... handig ook met school ) ik ben benieuwd wanneer ik weer pregnyl mag prikken, het ligt alweer klaar in de koelkast...

voor jouw vriendin Jose! (ik dacht eerst even dat je kwam vertellen dat je zelf zwanger was, zonder hulpmiddelen... )
pi_74974620
Mijsje, goed dat er weer follikels in de maak zijn! Het is toch ook zo dat de eierstokken elkaar meestal afwisselen? Ik dacht dat ook altijd...

Haha, nee ik ben niet zwanger ... ik heb volgens mij echt totaal weer geen cyclus ... eerst maar even weer verder afvallen, dan zien we wel weer verder...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_74983492
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef mijsje het volgende:
zow bsd, wat een hoop follikels... Ik hoop dat je inderdaad weer geen last krijgt met de punctie...
Hoe gaat het verder met je nu?

bij mij zijn er 4 te zien. 1 al op het formaat van 13 mm, en 3 die wat kleiner zijn in de andere eierstok. de follikel die nu groot is, is in dezelfde eierstok als waar de vorige keer het eitje is gesprongen... (ik dacht dat het steeds om en om was...) maar goed, we zijn alweer goed op weg. morgen weer een echo, op een onmogelijke tijd... (10 voor half 10... handig ook met school ) ik ben benieuwd wanneer ik weer pregnyl mag prikken, het ligt alweer klaar in de koelkast...

voor jouw vriendin Jose! (ik dacht eerst even dat je kwam vertellen dat je zelf zwanger was, zonder hulpmiddelen... )
Mijn grote follikels zaten altijd in dezelfde eierstok bij mij. Zowel toen ik nog bij de gewone gynaecologe ging als in het ziekenhuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')