abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75248211
Yep PUPO!!

De mooiste terug natuurlijk. M. bleef maar vragen of dat wel een jongen was en momelde zelf al dat het wel weer een meid zou worden.

M'n klachten zijn op de echo goed zichtbaar. De gyn ( er zijn er 2, de andere deed de punctie) schrok er een beetje van. Ik moet echt naar m'n lichaam luisteren. Als m'n buik opzet moet ik bellen.
Daar gaan we weer
  donderdag 3 december 2009 @ 15:25:41 #101
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75248784
voorzichtig aan dan maar, BSD! maar fijn dat ze erin zitten! althans, zijn er 2 teruggeplaatst of 1??

flugeltje, wat fijn dat 't hartje zo mooi knipperde....

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 03-12-2009 15:34:00 ]
in de haak.
pi_75248853
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef bikinistringding het volgende:
Yep PUPO!!

De mooiste terug natuurlijk. M. bleef maar vragen of dat wel een jongen was en momelde zelf al dat het wel weer een meid zou worden.

M'n klachten zijn op de echo goed zichtbaar. De gyn ( er zijn er 2, de andere deed de punctie) schrok er een beetje van. Ik moet echt naar m'n lichaam luisteren. Als m'n buik opzet moet ik bellen.

En doe alsjeblieft rustig aan (niet werken enzo, gewoon lui op de bank hangen!!). Ik weet hoe erg het kan zijn als het misgaat. Dat wil ik bij jou niet zien gebeuren
  donderdag 3 december 2009 @ 15:30:04 #103
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_75248936
Super Flugeltje - een knipperlichtje!

En BSD rustig aan meid. Duim dat je over twee weken meerdere streepjes kan plassen!
pi_75250439
BSD baby's on board!! helemaal PUPO!
en inderdaad, pas op je lijf, als je zwanger bent, krijg je nog kwaaltjes genoeg...
(maar dat weet jij natuurlijk beter dan ik... )
pi_75250593
Flugel!!!!!

BSD:
Hou ze warm meid, en let goed op jezelf!
pi_75250656
wauw flugeltje wat een opluchting!! ik ben helemaal blij voor je en we blijven duimen

BSD, yeahhh PUPO!!!
pi_75250769
Flugel O wat ben ik blij voor jou, zomaar een knipperlichtje! Weer een horde genomen, weer een stapje gezet. Hopelijk volgen er nog heel veel stapjes naar uiteindelijk een mooi bevalling!

BSD, pupo en nou rustig aan gaan doen he..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75251465
BSD in pupo-stand.
Broed ze!
  donderdag 3 december 2009 @ 17:03:06 #109
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75252223
Een hartje voor Flugel, meid wat mooi!
En bsd is pupo
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 3 december 2009 @ 17:03:31 #110
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75252244
Trui
Ylana
  donderdag 3 december 2009 @ 17:10:52 #111
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75252493
BSD is gewoon al PUPO!

Vasthouden meid

* duimt en jompelt tegelijkertijd
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75252985
Wat fijn Flugel! Houd dat positieve gevoel vast

BSD, nu 'broeden' en vooral rustig aan doen. Ik duim voor je.
pi_75253239
BSD: Hop oppe bank en in de PUPO stand en je lekker laten vertroetelen door je

Flugeltje; Een knipperend hartje, wat stoer, wat gaaf, helemaal geweldig! Op naar de volgende mijlpaal, I'll keep my fingers crossed!

Isla; morgen moest jij toch naar de gyn? Heel veel succes

Mijsje; hoe ist met jou? Wanneer weet je of de zwemmers de goede kant op zijn gegaan?
  donderdag 3 december 2009 @ 18:06:05 #114
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_75254210
*valt even binnen*

flugel een knipperlichtje whoehoe wat een goed nieuws

en BSD PUPO spannend doe maar rustig aan

@mijsje hoe gaat het met jou??

voor de rest van de meiden hier een

*sluipt zachtjes weer weg*
Be happy with the little things in life
  donderdag 3 december 2009 @ 18:22:36 #115
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75254745
Flugel! Een knipper! Wat ontzettend gaaf!

BSD is pupo! Van harte gefeliciteerd!
A grand adventure has begun.
pi_75254819
Flugel, van harte!! Wat fijn dat je die echo kon krijgen, en nog véél fijner dat het allemaal goed gaat. Hopelijk kun je er zo voorlopig met vertrouwen tegenaan!
pi_75254901
Fluugs!! Wat een super nieuws!

En BSD is PUPO! Super!

Ik ga voor jullie duimen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75255392
wat is PUPO?
pi_75255818
PUPO betekent Pregnant Until Proven Otherwise, dus zwanger tot iets anders bewezen is...

met mij gaat het wel... ik voel me nog steeds belabberd en ik baal dat het morgen 4 december is (ivm dan moet ik echt naar school voor de surprises) maar ik overleef het wel...
wij weten volgende week zaterdag of de zwemmers de goede afslag genomen hebben... duurt nog een eeuwigheid... (dus BSD, voor jou duurt het een eeuwigheid en een paar dagen, dan weet je het vast... )
nu straks verjaardagsvisite voor malief (ga ik halverwege de avond gewoon lekker naar bedje toe...) en ik ga verder lekker uitrusten.
  donderdag 3 december 2009 @ 19:08:47 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75256352
BSD! Nu goed broeden!
En rustig aan doen hoor!
pi_75257167
BSD , broeden meid! Luister goed naar je lichaam!

Flugel... geweldig een knipperlichtje!
pi_75257236
oh, wat een goed nieuws hier

bsd en flugeltje, super!
  Jubileum moderator donderdag 3 december 2009 @ 19:37:50 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75257272
Flugel wat ontzettend fijn!!

PUPO BsD

Heerlijk dit nieuws hier
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75258971
Wat geweldig Fluugs!

BSD, pupo is fijn! Broedze!

Hier officieel doorgezet, op naar de volgende ronde. Met frisse moed.
pi_75260110
BSD, ik ga duimen dat ie blijft plakken! Neem wel je rust!

Fijn dat je een knipperlichtje hebt gezien, flugeltje. Hoeveel weken ben je nu ook alweer?

Balen, PZE. Ik hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt.

Sterkte met wachten, mijsje.
pi_75271813
Flugel wat geweldig

BSD Pupo yeah!

En alle andere dames en een knuffel.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:20:21 #127
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75272070
PZE

sombie, volgens mijn eigen berekeningen ben ik zo'n 7 weken nu...
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:54:06 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75272430
flugel een knipperlichtje! Wauw!
en bsd is pupo!
pi_75272435
PZE, verdorrie oh meid wat hoop ik toch ontzettend dat 2010 jouw jaar gaat worden... ik gun het je zó!

Flugel het gaat gewoon goedkomen!!!!

BSD, de buit is binnen! Broeden jij! Gaan we nu toch een keertje samen zwanger zijn? (en dat ik dit keer dan voor loop )

Andere dames, ook aan jullie denk ik!!!

Ik gooi nog even wat positieve energie naar binnen:

Ik duim me suf voor jullie!!
pi_75277494
Flugel wat fijn! Het gaat nu helemaal goed komen hoor! (had ook niet anders verwacht)

BSD pupo!! Geweldig! Gefeliciteerd!!!

PZE.... het is jou ZO gegund (iedereen natuurlijk) maar jij wacht al zo lang...

Mijsje, wel een beetje rustig aan doen vandaag he?Heel lief dat je aan de kids denkt maar jij bent nu even belangrijker....
Voel je eigenljk al iets? Nog een weekje wachten toch?

quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef Poezebeest het volgende:

Isla; morgen moest jij toch naar de gyn? Heel veel succes

Wat goed dat je dat onthouden hebt! Was inderdaad vanochtend naar de gyn met mijn vent. Zijn zaad blijkt toch wel slecht te zijn (1 miljoen ipv 20) en beweeglijkheid ook. Dus ik word voorlopig niet onderzocht (heb een regelmatige cyclus en eisprong) maar mijn vent wel. Volgend afspraak eind januari, om uitslag van hormoononderzoek van mijn vent en rontgenfoto van zijn zaakje te bespreken. Eind januari pas... dit kan nog wel eens een hele tijd gaan duren...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_75278103
PZE en Isla.
Het komt wel goed hoor dames.
pi_75278684
Isla, het is juist wel fijn dat het aan hem ligt. Problemen bij vrouwen zijn vaker moeilijker te vinden, dan moet je nog een tijd aanklooien. Dat er nu al een oorzaak is is wel fijn, dan kan het opeens erg snel gaan.

Mijn man heeft er nog geen miljoen. Dus wanhoop niet, er is er uiteindelijk maar 1 nodig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75278856
Isla, wat Tico zegt. Het is in elk geval al een vrij duidelijke oorzaak. Dat is ook wat waard. Bij ons doet alles het nu naar behoren en zwanger ben ik nog altijd niet. Dus als het aan zijn zaad ligt is er in elk geval goede hoop!
pi_75279038
pze
isla, wat lang wachten

Eerst zoveel goed nieuws hier, nu zoveel slecht nieuws. Een extra grote jompel voor iedereen:

vrijdag 4 december 2009 @ 12:45:57 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_75279174
Flugel

BSD
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75281687
Dank jullie wel dames voor jullie lieve en bemoedigende woorden..
pi_75289902
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef IslaBonita het volgende:
Flugel wat fijn! Het gaat nu helemaal goed komen hoor! (had ook niet anders verwacht)

BSD pupo!! Geweldig! Gefeliciteerd!!!

PZE.... het is jou ZO gegund (iedereen natuurlijk) maar jij wacht al zo lang...

Mijsje, wel een beetje rustig aan doen vandaag he?Heel lief dat je aan de kids denkt maar jij bent nu even belangrijker....
Voel je eigenljk al iets? Nog een weekje wachten toch?

[..]

Wat goed dat je dat onthouden hebt! Was inderdaad vanochtend naar de gyn met mijn vent. Zijn zaad blijkt toch wel slecht te zijn (1 miljoen ipv 20) en beweeglijkheid ook. Dus ik word voorlopig niet onderzocht (heb een regelmatige cyclus en eisprong) maar mijn vent wel. Volgend afspraak eind januari, om uitslag van hormoononderzoek van mijn vent en rontgenfoto van zijn zaakje te bespreken. Eind januari pas... dit kan nog wel eens een hele tijd gaan duren...
ik ben alleen de ochtend naar school geweest en mijn man heeft me gebracht en gehaald... zo lief, ik kom ook net m'n bedje weer uit, ik heb heerlijk kunnen slapen, en nu weer duf met oorpijn en de hele rambam op... morgen maar even mailen met m'n directeur over maandag...
maar vandaag vond ik heel belangrijk. ik kan me herinneren dat als er iets mis was met sinterklaas of met een surprise, dat ik dat als kind onoverkomelijk erg vond, dus dat wilde ik een kind niet zelf aan doen... en het was (ondanks dat ik het niet de hele dag heb volgehouden) toch gezellig en erg leuk om te zien dat "mijn kind" haar cadeaus erg leuk vond. Ik had ook heel lief een grote koffiemok van papier en daarin een geurzakje en een gewone koffiemok met een heel leuke afbeelding erop. (lief tijgertje. niet van Winniethepooh hoor... )

Isla, wat naar dat er toch iets bij je man blijkt te liggen en ook naar dat jullie pas eind januari weer terecht kunnen... dat zal wel een domper zijn nu. Ik hoop dat de feestmaand en januari toch snel omgaan zodat je weer doorkan... en verder wat PZE en Tico ook al zeggen, fijn dat er wel in ieder geval iets is gevonden...
pi_75290022
Uh, ik vind het heel erg lullig om dit hier te plaatsen, maar zou iemand mij iets meer kunnen uitleggen over echo's in de eerste paar weken? Zoals jullie weten lurk ik in deze reeks, vanwege vruchterbaarheidssproblemen in de familie en bij mensen om mij heen.

Zonder het hele verhaal te plaatsen en de privacy te verbreken... wanneer kun je op een echo heel duidelijk zien dat de zwangerschap toch is afgebroken? Er is namelijk wel een vroegere echo dan 7-8 weken geweest, op aanraden van de assistentes, maar de desbetreffende arts-assistent was niet zo kundig. Oordeel luidt: "baarmoeder is onrustig en er is een vochtplekje/bloed plekje te zien". Zou het kunnen dat ze toch (ondanks bloedverlies) nog zwanger is en dat dat het eizakje is? Ik hoop toch een beetje op een wondertje en ze moet nog terugkomen in week 8 voor een nieuwe echo. Als er dan een hartsslag zou zijn ga ik de boel bij elkaar gillen. Ik ben er zelf persoonlijk heel erg bij betrokken en zit me druk te maken dat ze pas 21 December weer terug kan.
pi_75297896
PZE... jammer dat het toch doorgezet is... maar aan de andere kant; nu kun je in ieder geval weer verder. Dat afwachten is ook niks waard.

Mijsje, wat lief dat je toch naar school bent gegaan, ondanks dat je je zo beroerd voelde. Welke groep geef jij nu les? Ik groep 3, dus wij hebben geen surprises... anders was ik ook naar school gegaan... Vandaag was mijn duo aan de beurt... Ik was thuis druk bezig met surprises maken voor morgen als we het met mijn schoonfamilie vieren.

BSD; fijn dat het erop zit! En nu rustig aan doen, he?

Kahlie, ik kan je niet helpen met je vraag... maar sterkte in ieder geval, vooral voor je vriendin!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_75301228
Kahlie, ik had met mijn miskraam een echo met 9 weken, toen was te zien dat de "vrucht" (zoals ze dat noemen, ik vind het zo stom klinken...) al in een erg vroeg stadium moet zijn gestopt met ontwikkelen. de gyn had het over 3 weken. (maar of dat nou 3 weken in totaal was dus 1 week na de bevruchting of 3 weken na de bevruchting, dat weet ik eigenlijk niet. daar ben ik veel later pas over na gaan denken... op een inwendige echo is vaak wel veel te zien, maar niet alles bij iedereen... sterkte in ieder geval.

jose, ik voelde me ook echt rot... maar het was zo'n lieve ochtend ik sta verschillende dagen in verschillende groepen dit jaar. met de groep 7 waar ik 1 dag in sta, had ik vandaag surprises. was wel heel leuk om te zien en mee te maken met al dat werk dat ze eraan gedaan hadden, stuk voor stuk...
pi_75302076
Mijsje wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad ondanks hoe je je voelt. Wat ben je toch altijd met anderen bezig! Fijn dat er ook voor jou goed gezorgd wordt. (je vent) En nu uitrusten!
pi_75302394
Mijsje, wat fijn dat je dag leuk is geweest. Sint op school is toch wel bijzonder hè? Rustig aan jij!
pi_75302735
lieve meiden toch! Ik ga lekker naar bedje, en morgen is er weer een (troetel)dag... het lastige is dat m'n man gisteren jarig was, en we dus vanaf gisteren tm zondag met visite enzo zitten... (ik vind het wel heel lief dat hij nu alles alleen wil doen en regelen, dat doe ik normaal gesproken...) maar goed, lekker uitzieken in het weekend, en zondag maar eens kijken of ik maandag wel al weer wil/kan werken...
  zaterdag 5 december 2009 @ 08:21:05 #144
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_75307263

Wat steekt daar uit die juten zak?
Cadeautje voor Saffier of Mijsje?
Help, 't beweegt, oh nee toch? WAK!
Maar wacht 'ns... Het is Jompelmeisje!

Haar oogjes wennen aan het licht
Ze knippert en kijkt rond
Ze strekt haar beentjes, schudt ze los
Jompelt d'r teentjes van de grond.

Hup aan de slag, pakjes uitdelen!
Ze jompelt vrolijk: zin in!
Voor Basimah, Prinses en IslaBonita,
voor Rottdog, voor Bikinistringding.

Wat pakjes geluk, een paar tubes lijm,
Voor sombie, voor flugel, orea
Voor Saffier een mooi pakje, één voor Mijsje met strik
En de zak zit nog steeds vol, oh jee ja!

Kleine pakjes, grote wensen
Ze komen uit, ze zijn gegeven
En voor al die lieve mensen
Jompelt dit meisje voor het leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jompelmeisje op 05-12-2009 08:28:29 ]
...jompel ik tevoorschijn!
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:57:06 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75307918
Jompelmeisje

pze, jammer dat het is doorgezet... We gaan gewoon voor drie keer scheepsrecht!

mijsje Ziek lekker uit en daarna flink broeien...

isla, hopelijk is het iets wat 'makkelijker' te verhelpen blijkt te zijn, het wachten blijft hoe dan ook klote....
pi_75308369
Jompelmeisje, bedankt voor de lieve sinterklaasjompels.
pi_75309239
Jompelmeisje ik word altijd zo blij van je jompelberichten!

Fluugs, ik ga zeker lekker uitzieken... en hopelijk daarna lekker broeden... maar goed, de tijd zal het leren. heb wel al zere borsten, maar dat heb ik altijd na de eisprong... dus nee, ik weet nog niks....
pi_75309929
Dames, bedankt voor de feedback & sterkte wensen.
Ik blijf afwachten... en duimen voor iedereen hier! Als ik Sinterklaas was, had ik het wel geweten... een gezond kindje voor iedereen
pi_75310119
jompelmeisje
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Moderator zaterdag 5 december 2009 @ 12:01:32 #150
5428 crew  miss_sly
pi_75310235
Jompelmeisje

voor iedereen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75311067
PZE; potverdorie Drie maal is scheepsrecht zegt men, dus volgende ronde moet raak zijn!

Isla; je hebt pm

Ticootje; wist niet dat het bij jou ook aan jouw man ligt. Is Jennifer met icsi verwekt?

Mijsje; beterschapjes

Jompelmeisje; wat ben je toch lief
pi_75313645
Poezebeest, ja Jen is een icsi/cryo. Ze was de slechtste van alle terugplaatsingen.
Priscilla is een IVF kind(je).
pi_75313739
Ticootje: De slechtste van alle terugplaatsingen en dan zo'n mooi kindje krijgen, zegt dus helemaal niks.

Misschien een stomme vraag, maar wie is Priscilla? Kan haar even niet plaatsen bij jou
pi_75313770
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef Poezebeest het volgende:
Ticootje: De slechtste van alle terugplaatsingen en dan zo'n mooi kindje krijgen, zegt dus helemaal niks.

Misschien een stomme vraag, maar wie is Priscilla? Kan haar even niet plaatsen bij jou
priscilla is de dochter van mijn man zijn eerste huwelijk.
pi_75317076
Wie is dat Jompelmeisje dan toch? Ze is ZO lief.... net wanneer je het even nodig hebt duikt ze op...
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:53:01 #156
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_75317398

pi_75320181
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef IslaBonita het volgende:
Wie is dat Jompelmeisje dan toch? Ze is ZO lief.... net wanneer je het even nodig hebt duikt ze op...
Dat is nu eigenlijk één van de geheimen die ik graag ontrafeld zou zien... Het houdt me al zo lang bezig om te weten wie het is.
  Moderator zaterdag 5 december 2009 @ 19:10:21 #158
5428 crew  miss_sly
pi_75320946
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat is nu eigenlijk één van de geheimen die ik graag ontrafeld zou zien... Het houdt me al zo lang bezig om te weten wie het is.
Dat is nou juist een van die geheimen die geheim mogen blijven, vind ik dan weer
Jompelmeisje is gewoon Jompelmeisje En ze is er zomaar ineens als ze nodig is. Hoe geweldig is dat?
pi_75320983
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is nou juist een van die geheimen die geheim mogen blijven, vind ik dan weer
Jompelmeisje is gewoon Jompelmeisje En ze is er zomaar ineens als ze nodig is. Hoe geweldig is dat?
Ja, het is voor mijn gevoel echt een tweestrijd. Maar mijn nuchtere gevoel (als in: ze is er als je ze nodig hebt en het maakt het wel mysterieus en enzo) zou het sowieso wel winnen boven mijn nieuwsgierigheid
pi_75332845
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef IslaBonita het volgende:
Ik vind het telkens als ik een Jompelmeisje post zie zo ontroerend

Geen flauw idee wie het is, maar zo lief dat iemand daar een account voor aanmaakt en al zo lang (5 jaar) met enige regelmaat komt jompelen.
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 11:48:01 #161
5428 crew  miss_sly
pi_75333186
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:28 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ik vind het telkens als ik een Jompelmeisje post zie zo ontroerend

Geen flauw idee wie het is, maar zo lief dat iemand daar een account voor aanmaakt en al zo lang (5 jaar) met enige regelmaat komt jompelen.
Het kan dan ook niet anders, of er zit een heel lief, meelevend persoon achter
pi_75334067
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het kan dan ook niet anders, of er zit een heel lief, meelevend persoon achter
daar ben ik het helemaal mee eens... zoooo lief, en een werk dat ze erin steekt iedere keer... dat waardeer ik zo...
pi_75334496
He, ik word genoemd door Jompelmeisje!
  zondag 6 december 2009 @ 19:54:40 #164
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_75346149

Vanonder blad'ren, mos en aard,
plopte ooit ineens een sliertjesbal
En floep, er volgde er nog zo één
Wat was er dan-‘t geval?

In OUD werd lief en leed gedeeld
Dus kroop vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het was het Jompelmeisje, heus!
Ze verscheen voor allemaal
Ze kwam en ze gaat nóóit meer weg
Doe mee dus, allemaal!

Lieve mensen, ik jompelde toen voor het allereerst. Voor Phluphy, Jeroen, Danyel, Anitra en Rottdog.
In OUD zijn er zoveel belangrijke, moeilijke, ontroerende, verdrietige en liefdevolle verhalen, wensen en verlangens. En zoveel mensen die meelezen én meeleven. In al die reacties zit wel een Jompelmeisje!
Ik ben blij te lezen dat Jompelmeisje ook in jullie ogen doet waarvoor ze ooit gekomen is: de harten éventjes verwarmen.
  zondag 6 december 2009 @ 20:39:49 #165
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75347848
Jompelmeisje ik kan me dat bericht nog herinneren
Dankjewel voor al je jompels, al bijna 5 jaar, steeds weer precies op het goede moment
Ylana
  zondag 6 december 2009 @ 20:51:49 #166
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_75350004
zeker heel mooi en een heel lief gebaar! je doet heel veel mensen goed, en het siert je dat je het niet eens nodig vindt dat mensen weten wie je bent... dank je wel!
  maandag 7 december 2009 @ 08:07:39 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75360104
jompelmeisje is lief!
pi_75361012
flugel, hoe gaat het daar
  maandag 7 december 2009 @ 13:45:25 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75369627
Hij gaat nog steeds, ben wel al misselijk af en toe. (en soms ook heel erg) heb last van hartkloppingen en kan behoorlijk vermoeid zijn zo af en toe. Zo vanaf vrijdag is het steeds een beetje erger geworden met de klachten. Ben er eigenlijk wel blij mee, maar de beroerdheid die ik af en toe voel maakt ook dat ik het mezelf voor kan stellen dat ik het over een week of wat ook helemaal beu ben Maar goed, vooralsnog geen tekenen dat het mis zou zijn...

* terug onder steen kruipt
pi_75369845
Klinkt goed Flugel, vooral dat moe zijn....

Ik wist dat ik geen 24 meer was maar ik voel me sinds woensdag alsof ik 94 ben, hoort er kennelijk bij
* kopje thee onder steen brengt
pi_75370061
Ik had niet verwacht dat ik toch nog zenuwachtig zou zijn

Bij de vorige pogingen werd ik tussen de 8 en 10 dagen na de punctie ongesteld, dus dat zou betekenen dat dat morgen al zou kunnen gebeuren....... of niet... En als het er dan zaterdag nog steeds niet is... Jeetje.

En ik heb sowieso geen zwangerschapstesten in huis... Die haal ik volgende week wel als er dan nog niets is.... *sprak zij koelbloeding.
Daar gaan we weer
  maandag 7 december 2009 @ 13:56:50 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75370149
Idd BSD, de ijskoude koelbloedigheid straalt gewoon van je post af

Ik snap dat het nu wel heel spannend gaat worden allemaal, misschien toch maar alvast wat testjes in huis halen? Dan heb je dat in ieder geval allemaal op orde, als je jezelf dan niet meer in kunt houden kún je in ieder geval iets... Sterkte de komende dagen
pi_75382319
Jompelbabe

BSD, werd jij bij de vorige keren zo snel al ongesteld in de pogingen was dat de ijsjespogingen of de verse ook? Bij mijn eerste ivf kreeg ik 14 dagen na de punctie een beetje bloed, dat stopte en kwam 7 weken later in alle heftigheid terug (de psyche kan een hoop tegenhouden!) bij de 2e werd ik precies 14 dagen na de punctie ongesteld en bij de cryo's ook volgens mij...

Gebruik je de bollen weer?
  maandag 7 december 2009 @ 22:20:47 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75391768
Even een dikke voor BSD hoor, spannend voor je!
pi_75393762
Wat werd je dan snel ongesteld inderdaad, BSD. Kan me voorstellen dat het weer heel spannend is. Ik duim voor je!
pi_75394428
duimt voor BSD
pi_75396964
Oeh Mijsje, het wordt voor jou ook spannend...

*duimderdeduim*

Tuurlijk wens ik jullie allen succes
#geen
  dinsdag 8 december 2009 @ 07:45:57 #180
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75398583
En mijsje?
En bsd?
Hoe voelen jullie je?
Ylana
pi_75398683
Succes vandaag Saffiertje!! Ik duim voor je!
En ik duim ook voor mijsje en BSD!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:12:47 #182
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75399406
Tp om 14.15 uur!
Ylana
pi_75399418
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:12 schreef Saffier het volgende:
Tp om 14.15 uur!

foon is vol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:16:33 #184
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75399452
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:

[..]

foon is vol
Fijn!
Ylana
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:18:21 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75399485
Spannend Saffier!

*duimerdeduimerdeduim*
pi_75399497
spannend saffier!!!
pi_75399527
Het houdt hier maar niet op met spannend zijn he
Saffier, heel veel succes en plezier vanmiddag. 14:15 is een mooie tijd om bezwangerd te worden
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:21:37 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75399538
Saffierke kindjes halen
pi_75399562
Succes vanmiddag Saffier!!

Oh ik ga me ziek duimen!!!
pi_75399582
hoeveel krijg je er terug saffier?
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:24:39 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75399590
Today is the day for Saffier!
Ik hoop zo enorm voor je dat ze blijven plakken!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:27:41 #192
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75399653
Zo lief alle duimsters
Ylana
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:28:29 #193
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75399668
Ik neem een potje lijm mee naar de gyn straks
Ylana
pi_75399725
Hier ook nog even stuiteren:
Succes straks!
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:43:24 #195
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75399910
zet 'm op saf!
in de haak.
pi_75400380
Saffier wat spannend Ik hoop zo dat ze blijven plakken Veel succes