quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef bikinistringding het volgende:
Yep PUPO!!
De mooiste terug natuurlijk. M. bleef maar vragen of dat wel een jongen was en momelde zelf al dat het wel weer een meid zou worden.
M'n klachten zijn op de echo goed zichtbaar. De gyn ( er zijn er 2, de andere deed de punctie) schrok er een beetje van. Ik moet echt naar m'n lichaam luisteren. Als m'n buik opzet moet ik bellen.
Wat goed dat je dat onthouden hebt! Was inderdaad vanochtend naar de gyn met mijn vent. Zijn zaad blijkt toch wel slecht te zijn (1 miljoen ipv 20) en beweeglijkheid ook. Dus ik word voorlopig niet onderzocht (heb een regelmatige cyclus en eisprong) maar mijn vent wel. Volgend afspraak eind januari, om uitslag van hormoononderzoek van mijn vent en rontgenfoto van zijn zaakje te bespreken. Eind januari pas... dit kan nog wel eens een hele tijd gaan duren...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef Poezebeest het volgende:
Isla; morgen moest jij toch naar de gyn? Heel veel succes![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef IslaBonita het volgende:
Flugel wat fijn! Het gaat nu helemaal goed komen hoor! (had ook niet anders verwacht)![]()
![]()
![]()
BSD pupo!! Geweldig! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
PZE....![]()
het is jou ZO gegund (iedereen natuurlijk) maar jij wacht al zo lang...
![]()
Mijsje, wel een beetje rustig aan doen vandaag he?Heel lief dat je aan de kids denkt maar jij bent nu even belangrijker....
Voel je eigenljk al iets? Nog een weekje wachten toch?![]()
[..]
Wat goed dat je dat onthouden hebt! Was inderdaad vanochtend naar de gyn met mijn vent. Zijn zaad blijkt toch wel slecht te zijn (1 miljoen ipv 20) en beweeglijkheid ook. Dus ik word voorlopig niet onderzocht (heb een regelmatige cyclus en eisprong) maar mijn vent wel. Volgend afspraak eind januari, om uitslag van hormoononderzoek van mijn vent en rontgenfoto van zijn zaakje te bespreken. Eind januari pas... dit kan nog wel eens een hele tijd gaan duren...
priscilla is de dochter van mijn man zijn eerste huwelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef Poezebeest het volgende:
Ticootje: De slechtste van alle terugplaatsingen en dan zo'n mooi kindje krijgen, zegt dus helemaal niks.
Misschien een stomme vraag, maar wie is Priscilla? Kan haar even niet plaatsen bij jou
Dat is nu eigenlijk één van de geheimen die ik graag ontrafeld zou zien...quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef IslaBonita het volgende:
Wie is dat Jompelmeisje dan toch? Ze is ZO lief.... net wanneer je het even nodig hebt duikt ze op...
Dat is nou juist een van die geheimen die geheim mogen blijven, vind ik dan weerquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is nu eigenlijk één van de geheimen die ik graag ontrafeld zou zien...Het houdt me al zo lang bezig om te weten wie het is.
Ja, het is voor mijn gevoel echt een tweestrijd. Maar mijn nuchtere gevoel (als in: ze is er als je ze nodig hebt en het maakt het wel mysterieus enquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is nou juist een van die geheimen die geheim mogen blijven, vind ik dan weer
Jompelmeisje is gewoon JompelmeisjeEn ze is er zomaar ineens als ze nodig is. Hoe geweldig is dat?
Ik vind het telkens als ik een Jompelmeisje post zie zo ontroerendquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef IslaBonita het volgende:
Wie is dat Jompelmeisje dan toch? Ze is ZO lief.... net wanneer je het even nodig hebt duikt ze op...
Het kan dan ook niet anders, of er zit een heel lief, meelevend persoon achterquote:Op zondag 6 december 2009 11:28 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik vind het telkens als ik een Jompelmeisje post zie zo ontroerend![]()
Geen flauw idee wie het is, maar zo lief dat iemand daar een account voor aanmaakt en al zo lang (5 jaar) met enige regelmaat komt jompelen.
daar ben ik het helemaal mee eens...quote:Op zondag 6 december 2009 11:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het kan dan ook niet anders, of er zit een heel lief, meelevend persoon achter
Fijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |