Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
morgen klonkquote:
voor mij niet, het is half twaalf. Bovendien wil ik de rest van de dag nog wat werk verzetten en zo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 05:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lunch![]()
is dat niet een beetje vroeg?
Tja, dat dus. Heb er nog even mee staan praten. Ze wilde alleen niet op de foto.. begrijpelijk overigens.quote:
sorry vergat het tijdverschilquote:Op dinsdag 1 december 2009 05:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor mij niet, het is half twaalf. Bovendien wil ik de rest van de dag nog wat werk verzetten en zo.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 05:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoezo trouwens geen toekomst![]()
regenen blijft het toch wel
gouden handel tochquote:
Altijd moeilijk als je in het buitenland woont.quote:Op dinsdag 1 december 2009 05:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry vergat het tijdverschil
quote:Op dinsdag 1 december 2009 05:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Altijd moeilijk als je in het buitenland woont.
Nu al?quote:Op dinsdag 1 december 2009 05:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik mijn peuk op heb ga ik toch maar eens proberen te gaan slapen
nu pas bedoel jequote:
Ik moet ook nog slapen eigenlijk. Maar als over 3 kwartier de wekker weer gaatquote:
doe dat, dan ga ik lunchen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 05:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
seizoenwerkquote:Op dinsdag 1 december 2009 05:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het regent echter maar 5 maanden per jaar hier.. Niet optimaal te noemen.
daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 1 december 2009 05:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet ook nog slapen eigenlijk. Maar als over 3 kwartier de wekker weer gaat
peuk is opquote:Op dinsdag 1 december 2009 05:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe dat, dan ga ik lunchen.
Ik ga ook maar niet slapen vandaagquote:
Trustequote:Op dinsdag 1 december 2009 05:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
peuk is op![]()
ben slapen spreek je nog kerel
quote:
de ene staat op en de ander gaat slapenquote:Op dinsdag 1 december 2009 05:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik heb al koffie gezetquote:Op dinsdag 1 december 2009 06:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
de ene staat op en de ander gaat slapen
heb de kattenbakken al gedaan, een kat speciaal eten gegeven, broodjes gesmeerd en een sinasappel geschild
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 100 goldfinger1963
02. 068 Ladylike
03. 053 wel.o.k
04. 045 Fha
05. 041 MPG
06. 035 Klonk
07. 025 Muck
08. 025 FFSletop
09. 024 Pien85
10. 014 Bengeltje
11. 012 Dr_Flash
12. 011 DaMart
13. 007 marcb1974
14. 005 OA
15. 005 MaleDuck
16. 005 _F.U.B.A.R_
17. 004 Aarti
18. 003 vrolijke-frits
19. 002 Adelante
20. 002 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
ze doen het er gewoon omquote:Op dinsdag 1 december 2009 07:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom zijn ze op het werk altijd aan die automaat aan het prutsen als ik binnen kom en koffie wil
een nieuwe dag met nieuwe uitdagingenquote:
ze gunnen je "verse" koffiequote:Op dinsdag 1 december 2009 07:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom zijn ze op het werk altijd aan die automaat aan het prutsen als ik binnen kom en koffie wil
quote:
gebak bij de koffiequote:Op dinsdag 1 december 2009 08:16 schreef OA het volgende:
♫♪♫♫ Er is er een jarig, hoera hoera ♫♫♪♪♫ etc, etc, etc...
Frits, van harte!!![]()
![]()
Ik denk dat ie het* er van neemt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Frits list nog te tukken of mocht er vanochtend op.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het* er van neemt!
* Naar eigen inzicht invulling geven aan dit woord
Ja, ik zou het* er ook van nemen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het* er van neemt!
* Naar eigen inzicht invulling geven aan dit woord
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker uitslapen en ontbijt op bed op zijn vrije verjaardag.
boodschap zequote:Op dinsdag 1 december 2009 09:08 schreef Klonk het volgende:
ik ga pluspuntjes scoren bij mijn schoonouders en lekker fietsen, kortom even boodschapjes doen voor de knuffels
join the club!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef Pien85 het volgende:
Ah koffieEcht, dat wakker worden is toch niet mijn hobby hoor
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef Pien85 het volgende:
hier nog 1quote:
Lekker om zes uur in de morgen opstaan, kop koffie bij het wakker worden in de tuin.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef Pien85 het volgende:
veel te koud in de tuin om 6 uur.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker om zes uur in de morgen opstaan, kop koffie bij het wakker worden in de tuin..
Het is hier wel eens frisjes ja, maar te koud heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel te koud in de tuin om 6 uur.
ik doe het aan de eet tafel, alleen.
en dat uurtje in de auto hoef ik ook niet te doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel te koud in de tuin om 6 uur.
ik doe het aan de eet tafel, alleen.
en dan een uur in de auto.
opgewekte energie is tegen gesteld aan de bron van zijn ontstaan, een voorwerp geheel of gedeeltelijk ondergedompeld onder vindt een opwaartse kracht gelijk aan de massa van de verplaatste vloeistof.quote:
vanochtend 4 graden om 6 uur, dat is te koudquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is hier wel eens frisjes ja, maar te koud heb ik nog niet meegemaakt.
tja, randstad. van de ene naar de andere kant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat uurtje in de auto hoef ik ook niet te doen.
vier graden is koud ja. Hier is het al koud als het 22 graden is in de vroege morgen. Filerijden hoef ik ook niet, want dat zou hier een drama zijn.. moet ik niets van hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vanochtend 4 graden om 6 uur, dat is te koud![]()
[..]
tja, randstad. van de ene naar de andere kant.
daarom sta ik om 6 uur op, kan ik nog een beetje doorrijden.
anders wordt het 2 uur in de file staan.
Hellowquote:
quote:
Het is -63 hier man, wakker worden in de tuin... gek!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker om zes uur in de morgen opstaan, kop koffie bij het wakker worden in de tuin..
Link!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik haat bijdehandjes die niet lezen, eerst gaan klagen en dan eens gaan lezen.
Dat kanquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is -63 hier man, wakker worden in de tuin... gek!
Is op mn werk, is telefonisch. Bellen ze met een vraag, dan vraag je heeft u de handleiding. Ja maar niet gekeken zeggen ze dan. Staat er goddomme niet voor niks!!quote:
Niet zo overdrijven pientjequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
irritant ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik haat bijdehandjes die niet lezen, eerst gaan klagen en dan eens gaan lezen.
Oh het lijkt mn schoonpa welquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is op mn werk, is telefonisch. Bellen ze met een vraag, dan vraag je heeft u de handleiding. Ja maar niet gekeken zeggen ze dan. Staat er goddomme niet voor niks!!
Da's koud!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat soort mensen heb ik inderdaad een schurft-hekel aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is op mn werk, is telefonisch. Bellen ze met een vraag, dan vraag je heeft u de handleiding. Ja maar niet gekeken zeggen ze dan. Staat er goddomme niet voor niks!!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Link!
[..]
Dat kan
mits straalkachel enzo
Hij niet, ikkequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:24 schreef TJDoornbos het volgende:
die leest nog eerst voor die iemand belt ladylike
Fleskequote:
Jah, GF, je kloon is ontdekt.. geef nou maar toequote:
Ze schrijven die handel niet voor niksquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij niet, ikke
maar hij leest nooit
ja dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze schrijven die handel niet voor niks
Je bent een echte vrouw, snellere moodswings zijn niet mogelijkquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:Ik had nooit de IT in moeten gaan
Ineens is iedereen die je kent te dom om te kakken
Ineens kan NIEMAND meer zelf een CD ergens in stoppen en Next Next OK klikken. En als ik even kijk naar waarom iemand zijn random aangeschafte draadloze router (Welk merk? Geen idee, een witte!) niet werkt, en ik zeg: "er moeten waarschijnlijk wat instellingen aangepast woren, zie boekje wat erbij zat" wat krijg ik dan als antwoord?
"Oh, dus volgende keer moet ik even het boekje meenemen"
WAT DACHT JE VAN ZELF LEZEN LOMPE BOSGLADIOOL
Nou, ik wilde gisteren iets bestellen, en toen hadden ze t niet meer, en nu hebben ze t wel weer, dus ben ik blijquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent een echte vrouw, snellere moodswings zijn niet mogelijk
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, GF, je kloon is ontdekt.. geef nou maar toe
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb zin in het weekend.Nog maar een paar daagjes.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, ik wilde gisteren iets bestellen, en toen hadden ze t niet meer, en nu hebben ze t wel weer, dus ben ik blij
Mogguhquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ga je wat leuks doen Beej?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yepquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meneer O.K.![]()
[..]
LL.Ga je ook Sinterkaas vieren?
Hey, die gozer heeft ook een rode jas en een baardquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Hmmm mn broertje belt net dat ik mijn pakje niet 5-12 maar 25-12 krijg
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Hmmm mn broertje belt net dat ik mijn pakje niet 5-12 maar 25-12 krijg
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, die gozer heeft ook een rode jas en een baard
Fles.quote:
Dus? Ik heb ook een rooie jas en na paar weken een baardquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, die gozer heeft ook een rode jas en een baard
Oh das gezelligquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fles.Sinds wanneer heb jij een abo?
Weekend centerparks met mijn fam. Jaren terug deden we dat ook met Sinterklaas.
Was lachen en ook vaak vreselijk.Hoop dat het gezellig is.
maar vast geen paard of vliegende rendierenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus? Ik heb ook een rooie jas en na paar weken een baard
Oh al een tijdje. Kort na de 10jaarsmeet in September gedaan, want ik wou met die headers aan de gang. Maar daar is verder nog niks van terechtgekomen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
Fles.Sinds wanneer heb jij een abo?
Maar is het ook zo'n mooie witte baard? Met van die volle wite wenkbrauwen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Eemhof.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh das gezellig
Naar welke gaan jullie?
dan moet je cadeautjes aan kinderen gevenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Te veel te doen he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh al een tijdje. Kort na de 10jaarsmeet in September gedaan, want ik wou met die headers aan de gang. Maar daar is verder nog niks van terechtgekomen natuurlijk
Coolquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar is het ook zo'n mooie witte baard? Met van die volle wite wenkbrauwen?
[..]
Eemhof.Is wel erg ver weg.
vleeschquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Cool
Centerparks is fun, vooral met een paar man
Midden in de winter BBQ-en enzo
uhhhh nee niet dat ik weetquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar vast geen paard of vliegende rendieren
Vleeeeeschquote:
quote:
hey marcquote:
Mogguhquote:
das liefquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:57 schreef Klonk het volgende:
hoi
ik heb lieve schoonouders, 5 euro gekregen voor het doen van de boodschappen
da´s ook lief, wat die van wel eens doen is van alles bestellen en dan de helft weer meegevenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das lief
die van mij hebben gisteren boodschappen gedaan voor mij. Toen ik vroeg wat ze van me kreeg zei mn schoonmoeder: hoofdpijn
oftewel: ze heeft mn boodschapjes betaald
Whehe herkenbaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
da´s ook lief, wat die van wel eens doen is van alles bestellen en dan de helft weer meegevenhet was in de aanbieding en wij krijgen het toch niet op
Das ook heel liefquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das lief
die van mij hebben gisteren boodschappen gedaan voor mij. Toen ik vroeg wat ze van me kreeg zei mn schoonmoeder: hoofdpijn
oftewel: ze heeft mn boodschapjes betaald
Ik heb een super schoonmoeder en haar vriend is ook lief, als ik wil uiteten en hij hoort het, dan gaan wequote:
ik heb ook superschoonouders, soms wel zo heerlijk stereotiep, van je kraagje zit scheef en strijk dat overhemd nou eens of waarom zijn jullie vorige week niet geweest enzo, maar verder zijn het zulke schatten van mensen, ze staan altijd voor je klaar, altijd wat lekkers als je binnenkomtquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een super schoonmoeder en haar vriend is ook lief, als ik wil uiteten en hij hoort het, dan gaan we
echt topmensen
mijn schoonoudersquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Sommige schoonouders zijn zo slecht nog niet
Soepje
iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ten-klappen-op.dhtml
JEZUS CHRISTUS dit moet echt stoppen!
Dit heb ik in mijn jaren als zwarte piet nog nooit meegemaakt gelukkigquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
En nog heeft niemand in de gaten dat Nederland van binnenuit uitgeholt wordt door een clubje verrotte mensen met andere ideeen dan gangbaar is in Nederland. Ben steeds blijer dat ik er weg ben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
WOKquote:
kon ik hier maar weg....quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En nog heeft niemand in de gaten dat Nederland van binnenuit uitgeholt wordt door een clubje verrotte mensen met andere ideeen dan gangbaar is in Nederland. Ben steeds blijer dat ik er weg ben.
LLquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit heb ik in mijn jaren als zwarte piet nog nooit meegemaakt gelukkig
Hey GF
de zuurvlees staat in de vriezer
er was bijna niets meer van over
het is niet alleen in nederland zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En nog heeft niemand in de gaten dat Nederland van binnenuit uitgeholt wordt door een clubje verrotte mensen met andere ideeen dan gangbaar is in Nederland. Ben steeds blijer dat ik er weg ben.
6 uur stond ik op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
WOK
ben om 6 uur gaan proberen met slapen en heb het nog 8 uur zien worden
waar geld is gaat die wil beterquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar een wil is... maar dat is algemeen gezien dan.. helaas kan niet iedereen kiezen.
Yep. was heerlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
2 1/2 kg opgegeten
![]()
dan was het wel lekker
en 9 uur zeker ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
6 uur stond ik op.![]()
en ik heb het ook 8 uur zien worden
ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep. was heerlijk
zelfs de kleine zei dat
ferrukkuluk
quote:
9 uur wel, 7 uur niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en 9 uur zeker ook![]()
ik gelukkig niet
absoluut, maar ik weet zeker dat als men hier zoiets zou flikken, er weinig mensen niet zullen reageren. Dat het reageren dan vaak gepaard gaat met stukken bamboe en zo, tja.. dat is cultuur zeg maar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is niet alleen in nederland zo
bwoa, bamboe of twijgjes, het zijn takken om mee te slaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
absoluut, maar ik weet zeker dat als men hier zoiets zou flikken, er weinig mensen niet zullen reageren. Dat het reageren dan vaak gepaard gaat met stukken bamboe en zo, tja.. dat is cultuur zeg maar.
een lekkere ouderwetse lynch partyquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
absoluut, maar ik weet zeker dat als men hier zoiets zou flikken, er weinig mensen niet zullen reageren. Dat het reageren dan vaak gepaard gaat met stukken bamboe en zo, tja.. dat is cultuur zeg maar.
eeh,.. nee dat zou ik zo niet weten nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar geld is gaat die wil beter
hoe hard ik ook wil, het zal nu echt niet gaan denk ik
of jij moet iets voor me weten waar je zonder spaargeld of baan naar toe kunt verhuizen?
rijksgevangenis van dendermonde.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar geld is gaat die wil beter
hoe hard ik ook wil, het zal nu echt niet gaan denk ik
of jij moet iets voor me weten waar je zonder spaargeld of baan naar toe kunt verhuizen?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rijksgevangenis van dendermonde.
gratis kost en inwoning, kan je ook gewoon uit als je wilt.
hebben mn oom en neef gebrobeerd, die moesten ook weer terugquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fritselquote:
Feliquote:
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuurp.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit heb ik in mijn jaren als zwarte piet nog nooit meegemaakt gelukkig
Hey GF
de zuurvlees staat in de vriezer
er was bijna niets meer van over
was jij degene met het slabbertje die steeds "ferrukkuluk" zei?quote:
jij hebt mijn zuurvlees opquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was jij degene met het slabbertje die steeds "ferrukkuluk" zei?
Je vreest altijd dat het degene is die je goed kentquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-rotterdam.html Jippie daar zit mijn neefje.............na wat bellen had ik hem aan de lijn. Hij is ok
Had me eigenlijk moeten opvallen, MPG is ietsepietsie groterquote:
Schrok me idd doodquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je vreest altijd dat het degene is die je goed kent
bijna toch..quote:
ietsepietsie maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had me eigenlijk moeten opvallen, MPG is ietsepietsie groter
gebruik een condoomquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
Geachte heer Wokkie,
blabla baan voor u !
gaarne c.v. ontvangen....
ze willen me
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
proficiatquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
Geachte heer Wokkie,
blabla baan voor u !
gaarne c.v. ontvangen....
ze willen me
je pacemaker hangt nog losquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja ok mn hart ving de klap nog net opIets met externe batterij enzulks
die hangt er nog in maar denk dat in het register weer wat mindere resultaten staan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je pacemaker hangt nog los
laat die eens gauw implanteren
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gebruik een condoom
geen ziektes in mn harem![]()
oeh goed nieuws.. feli
heb je serieus een pacemaker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die hangt er nog in maar denk dat in het register weer wat mindere resultaten staan.
quote:
dat ding heet officieel ICD maar dat kennen mensen niet, pacemaker wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je serieus een pacemaker?
welk merk?![]()
Ik heb namelijk 9 studies van onder andere pacemakers en stents onder mijn beheer gehad
maar dan snap ik het externe niet.. defibrilator?
Kutmerkquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat ding heet officieel ICD maar dat kennen mensen niet, pacemaker wel.
Merk: St Jude Medical
Koffiequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil naar de winkel om wat lekkers te halen. Maar wat moet ik halen?
zolang het godverdegodver om 01:00 NL tijd maar weer werkt, anders loop ik mijn vroege-ochtend-praatje met je misquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
FOK! is vanavond down na 21 uur
gelukkig is er vanavond genoeg op tv
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gebruik een condoom
geen ziektes in mn harem![]()
oeh goed nieuws.. feli
Ik heb nog Nespressoquote:
daar moet je zo'n ding toch ook niet in stoppen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kutmerk
Ik werkte toen voor Medtronic
electro sexquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar moet je zo'n ding toch ook niet in stoppen?
Braafquote:
dan een koekje voor erbij, bij voorkeur Bastogne, die je dan ook even langs komt brengen bij mijquote:
het mag overal waar ruimte isquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar moet je zo'n ding toch ook niet in stoppen?
is wel te hopenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang het godverdegodver om 01:00 NL tijd maar weer werkt, anders loop ik mijn vroege-ochtend-praatje met je mis
daar moest ik vroeger de ems zendingen ophalenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kutmerk
Erasmus heb geen anderequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kutmerk
[..]
Koffie
distributie verloopt nu vanuit kerkradequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel te hopen
[..]
daar moest ik vroeger de ems zendingen ophalen![]()
was wel Medtronic in eindhoven
jewel, maar dat zijn studie exemplarenquote:
oh en dus geven ze mij die rampenkastquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jewel, maar dat zijn studie exemplaren
erasmus heeft iig wel de primeur met MRI aparaat van medtronic dacht ik
Lijkt me niet echt heel practisch, tenzij je een stoma hebt en die kut dus echt niet gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
het mag overal waar ruimte is
en dat is serieus, dus als iemand zegt: doe maar in mn kut, die gebruik ik toch niet.. dan kan dat in theorie wel
Of de chirurg het daarmee eens is, is een ander verhaal
quote:
Maar een s voorzichtig geïnformeerd naar het bijbehorende salarisquote:
boodschap zequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen
spullen om een nieuwe poort te gaan maken
en dat is hetzelfde of meerquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Maar een s voorzichtig geïnformeerd naar het bijbehorende salaris
planken, schroeven, planken, scharnieren, planken, schuif en plankenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen
thanks spreek je vannacht/ochtendquote:
even afwachten, maar voor minder ga ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat is hetzelfde of meer
Je moet ook een geschikte patient zijn om de studies op uit te voeren hequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh en dus geven ze mij die rampenkast
Eens, vandaar dat ook vaak voor de holte bij het sleutelbeen of de maag gekozen wordtquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt heel practisch, tenzij je een stoma hebt en die kut dus echt niet gebruikt wordt.
Laterquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen
latersssssssss
Oeh das altijd wel een belangrijk punt jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Maar een s voorzichtig geïnformeerd naar het bijbehorende salaris
Wees blij dát ze je dr een gegeven hebben. Huilie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh en dus geven ze mij die rampenkast
ze waren het gewoon moe om iedere keer die startkabels weer aan te sluiten als de startmotor het weer eens niet deedquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dát ze je dr een gegeven hebben. Huilie.
dat is hard werken hoor, iemand reanimerenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze waren het gewoon moe om iedere keer die startkabels weer aan te sluiten als de startmotor het weer eens niet deed
I know. Gelukkig heb ik de kennis nog nooit in de praktijk hoeven brengen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is hard werken hoor, iemand reanimeren
je moet ook gewoon de defibrilator van de muur trekkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is hard werken hoor, iemand reanimeren
en drie flinke sloten, prikkeldraad en schrikdraad tegen de nieuwe Nederlanders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
planken, schroeven, planken, scharnieren, planken, schuif en planken
hij woont in belgiequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en drie flinke sloten, prikkeldraad en schrikdraad tegen de nieuwe Nederlanders.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en drie flinke sloten, prikkeldraad en schrikdraad tegen de nieuwe Nederlanders.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan komen zijn honden om van de honger
wat een internationaal forum ditquote:
weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eens, vandaar dat ook vaak voor de holte bij het sleutelbeen of de maag gekozen wordt
[..]
en dat van een blonde tiepmiepquote:
nou sorry wist niet dat je kwaad werd nederbelgquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dát ze je dr een gegeven hebben. Huilie.
en dat terwijl ik toch vaak hoor dat ze voor sommige functies liever mbo-ers dan hbo-ers hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat van een blonde tiepmiep
Mja mensen zien alleen MBO en denken dan niet meer verder
ja omdat dat minder kostquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dat terwijl ik toch vaak hoor dat ze voor sommige functies liever mbo-ers dan hbo-ers hebben.
Vergeet Limburgia of Limboland niet hequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een internationaal forum dit![]()
Nederland, België, Indonesië, Panama
Goed he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een internationaal forum dit![]()
Nederland, België, Indonesië, Panama
Limbabwequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet Limburgia of Limboland niet he
nou, dat moeten ze zelf weten, ik zit met mijn (onbruikbare) MBO wel mooi aan de andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat van een blonde tiepmiep
Mja mensen zien alleen MBO en denken dan niet meer verder
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja omdat dat minder kost
en dat is serieus zo
Goed gedaan dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat moeten ze zelf weten, ik zit met mijn (onbruikbare) MBO wel mooi aan de andere kant van de wereld.
Ik ga ze niet allemaal over 1 kam scheren en de HBO-ers die ik ken zijn zo niet, maar wrs heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn mensen die niet over centjes gaan.
die kijken naar mentaliteit.
mbo-ers zijn meer aanpakkers, hbo-ers voelen zich te goed om zwaar werk te doen.
Omdat het december isquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man waarom kiezen die klanten juist vandaag uit om te gaan lopen zeiken. Rot van die lijn en ga eerst tot 250 tellen voor je belt...........
en uiteraard voor Kerst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het december is.
Deze maand moeten alle problemen nog even snel opgelost worden.
Dat spreekt voor zichquote:
en de budgetten moeten nog opquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het december is.
tsja laat ze het volgend jaar nog eens proberen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het december is.
whehehequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man waarom kiezen die klanten juist vandaag uit om te gaan lopen zeiken. Rot van die lijn en ga eerst tot 250 tellen voor je belt...........
Ja, maar nú zit hun baas ineens in hun nek te hijgen: "had ik jou niet drie maanden geleden al gevraagd die flikkers van KPN te bellen voor die ADSL-lijn op te zeggen? "quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tsja laat ze het volgend jaar nog eens proberen.
lijkt wel of iedereen gefokter is dan de 11 maanden voor deze maand.
gelukkig doe ik storingen geen aan/afsluitingen. Maarja de meeste pinnen over die lijn en dat werkt dus x op x niet en dat kost geldquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar nú zit hun baas ineens in hun nek te hijgen: "had ik jou niet drie maanden geleden al gevraagd die flikkers van KPN te bellen voor die ADSL-lijn op te zeggen? "
"Ja baas"
"Waarom hedde dat nog niet gedaan dan?"
"vergeten, baas."
"Je zorgt maar dat het voor kerst rond is, anders kende oewen bonus vergeten."
"Ja baas."
dat zeiden zij dus ook altijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik rook niet maar ga zo maar beginnen dan denk ik
werk jij bij KPN?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gelukkig doe ik storingen geen aan/afsluitingen. Maarja de meeste pinnen over die lijn en dat werkt dus x op x niet en dat kost geld
dat is voor mensen die pas werken als er een extra stimulans is, beetje het ezel-wortel ideequote:
Op zo'n momenten zou ik ook spontaan rokenquote:
ezel-wortel?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
werk jij bij KPN?
[..]
dat is voor mensen die pas werken als er een extra stimulans is, beetje het ezel-wortel idee
dat is nou het tegenovergestelde wat ik altijd roepquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssssst niet zo hard
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Op zo'n momenten zou ik ook spontaan roken. Sigaren dan wel
, sigaretten zijn vies
.
quote:
twee dingen geleerd van je vandaag. Nu ben ik moe en ga ik lekker tukken. Kan ik al die nieuwe informatie ook gelijk verwerken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zonder wortel (bonus) loopt (werkt) ie niet
Ik had beter juffrouw kunnen wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee dingen geleerd van je vandaag. Nu ben ik moe en ga ik lekker tukken. Kan ik al die nieuwe informatie ook gelijk verwerken.
nee schat daar kun je niets aan doen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Waar heb je probs mee Lady L?
Ow kan ik er niks aan doen
Waarvoor krijgt zo iemand eigenlijk salaris dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zonder wortel (bonus) loopt (werkt) ie niet
KPN Klachten Persoonlijk Negeren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssssst niet zo hard
weet ik ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor krijgt zo iemand eigenlijk salaris dan?
aanwezigheids premiequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor krijgt zo iemand eigenlijk salaris dan?
ah, weer wat geleerdquote:
daar kan ik idd niks aan doen behalve zeggen dat er hier ook fouten gemaakt worden en het zeer lullig voor je vindtquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee schat daar kun je niets aan doen..
probleem was jaren geleden, ruim 5 duizend gulden moeten dokken voor telefoongesprekken naar het buitenland (en dan echt ver weg) die nooit gevoerd zijn, zelfs op de dag van de begrafenis van mn schoonpa... maar toch zei KPN dat het wel zo gegaan MOEST zijn
triest bedrijf.. nooit meer zal ik daar een dienst afnemen
och, zo zie je maar hoe mensen in de shit komenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daar kan ik idd niks aan doen behalve zeggen dat er hier ook fouten gemaakt worden en het zeer lullig voor je vindt
Neem er mij ook eentje mee...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
inpakken en naar de bmw dealer![]()
dat klinkt stoer maar het is voor een schade, cadeautje van vorige berijder nog
ook epacity ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow nee heb ik niet meegekregen maarja werk pas 1,5 jaar hier en puur op gebied van zakelijk ADSL en niet telefonie
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neem er mij ook eentje mee...
oh nee ik moet nog een BMW verkopen
interesse?
doeiiii
Goed planquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
@ WOK nee die doe ik niet sorry
@ Lady oh toen was ik nog van plan profvoetballer te worden
Nee hoor, die bellende klanten, die roepenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 19 minuten
En mijn PS3 roept al de hele dag
die gaan als ze vervelend zijn op mutequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, die bellende klanten, die roepen.
Hoije siesquote:
En dan vinden ze het vreemd dat mensen klagen over de service van callcenteragentsquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die gaan als ze vervelend zijn op mute
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
inpakken en naar de bmw dealer![]()
dat klinkt stoer maar het is voor een schade, cadeautje van vorige berijder nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |