quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gebruik een condoom
geen ziektes in mn harem![]()
oeh goed nieuws.. feli
heb je serieus een pacemaker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die hangt er nog in maar denk dat in het register weer wat mindere resultaten staan.
quote:
dat ding heet officieel ICD maar dat kennen mensen niet, pacemaker wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je serieus een pacemaker?
welk merk?![]()
Ik heb namelijk 9 studies van onder andere pacemakers en stents onder mijn beheer gehad
maar dan snap ik het externe niet.. defibrilator?
Kutmerkquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat ding heet officieel ICD maar dat kennen mensen niet, pacemaker wel.
Merk: St Jude Medical
Koffiequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil naar de winkel om wat lekkers te halen. Maar wat moet ik halen?
zolang het godverdegodver om 01:00 NL tijd maar weer werkt, anders loop ik mijn vroege-ochtend-praatje met je misquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
FOK! is vanavond down na 21 uur
gelukkig is er vanavond genoeg op tv
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gebruik een condoom
geen ziektes in mn harem![]()
oeh goed nieuws.. feli
Ik heb nog Nespressoquote:
daar moet je zo'n ding toch ook niet in stoppen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kutmerk
Ik werkte toen voor Medtronic
electro sexquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar moet je zo'n ding toch ook niet in stoppen?
Braafquote:
dan een koekje voor erbij, bij voorkeur Bastogne, die je dan ook even langs komt brengen bij mijquote:
het mag overal waar ruimte isquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar moet je zo'n ding toch ook niet in stoppen?
is wel te hopenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang het godverdegodver om 01:00 NL tijd maar weer werkt, anders loop ik mijn vroege-ochtend-praatje met je mis
daar moest ik vroeger de ems zendingen ophalenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kutmerk
Erasmus heb geen anderequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kutmerk
[..]
Koffie
distributie verloopt nu vanuit kerkradequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel te hopen
[..]
daar moest ik vroeger de ems zendingen ophalen![]()
was wel Medtronic in eindhoven
jewel, maar dat zijn studie exemplarenquote:
oh en dus geven ze mij die rampenkastquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jewel, maar dat zijn studie exemplaren
erasmus heeft iig wel de primeur met MRI aparaat van medtronic dacht ik
Lijkt me niet echt heel practisch, tenzij je een stoma hebt en die kut dus echt niet gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
het mag overal waar ruimte is
en dat is serieus, dus als iemand zegt: doe maar in mn kut, die gebruik ik toch niet.. dan kan dat in theorie wel
Of de chirurg het daarmee eens is, is een ander verhaal
quote:
Maar een s voorzichtig geïnformeerd naar het bijbehorende salarisquote:
boodschap zequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen
spullen om een nieuwe poort te gaan maken
en dat is hetzelfde of meerquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Maar een s voorzichtig geïnformeerd naar het bijbehorende salaris
planken, schroeven, planken, scharnieren, planken, schuif en plankenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen
thanks spreek je vannacht/ochtendquote:
even afwachten, maar voor minder ga ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat is hetzelfde of meer
Je moet ook een geschikte patient zijn om de studies op uit te voeren hequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh en dus geven ze mij die rampenkast
Eens, vandaar dat ook vaak voor de holte bij het sleutelbeen of de maag gekozen wordtquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt heel practisch, tenzij je een stoma hebt en die kut dus echt niet gebruikt wordt.
Laterquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen
latersssssssss
Oeh das altijd wel een belangrijk punt jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Maar een s voorzichtig geïnformeerd naar het bijbehorende salaris
Wees blij dát ze je dr een gegeven hebben. Huilie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh en dus geven ze mij die rampenkast
ze waren het gewoon moe om iedere keer die startkabels weer aan te sluiten als de startmotor het weer eens niet deedquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dát ze je dr een gegeven hebben. Huilie.
dat is hard werken hoor, iemand reanimerenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze waren het gewoon moe om iedere keer die startkabels weer aan te sluiten als de startmotor het weer eens niet deed
I know. Gelukkig heb ik de kennis nog nooit in de praktijk hoeven brengen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is hard werken hoor, iemand reanimeren
je moet ook gewoon de defibrilator van de muur trekkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is hard werken hoor, iemand reanimeren
en drie flinke sloten, prikkeldraad en schrikdraad tegen de nieuwe Nederlanders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
planken, schroeven, planken, scharnieren, planken, schuif en planken
hij woont in belgiequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en drie flinke sloten, prikkeldraad en schrikdraad tegen de nieuwe Nederlanders.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en drie flinke sloten, prikkeldraad en schrikdraad tegen de nieuwe Nederlanders.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan komen zijn honden om van de honger
wat een internationaal forum ditquote:
weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eens, vandaar dat ook vaak voor de holte bij het sleutelbeen of de maag gekozen wordt
[..]
en dat van een blonde tiepmiepquote:
nou sorry wist niet dat je kwaad werd nederbelgquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dát ze je dr een gegeven hebben. Huilie.
en dat terwijl ik toch vaak hoor dat ze voor sommige functies liever mbo-ers dan hbo-ers hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat van een blonde tiepmiep
Mja mensen zien alleen MBO en denken dan niet meer verder
ja omdat dat minder kostquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dat terwijl ik toch vaak hoor dat ze voor sommige functies liever mbo-ers dan hbo-ers hebben.
Vergeet Limburgia of Limboland niet hequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een internationaal forum dit![]()
Nederland, België, Indonesië, Panama
Goed he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een internationaal forum dit![]()
Nederland, België, Indonesië, Panama
Limbabwequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet Limburgia of Limboland niet he
nou, dat moeten ze zelf weten, ik zit met mijn (onbruikbare) MBO wel mooi aan de andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat van een blonde tiepmiep
Mja mensen zien alleen MBO en denken dan niet meer verder
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja omdat dat minder kost
en dat is serieus zo
Goed gedaan dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat moeten ze zelf weten, ik zit met mijn (onbruikbare) MBO wel mooi aan de andere kant van de wereld.
Ik ga ze niet allemaal over 1 kam scheren en de HBO-ers die ik ken zijn zo niet, maar wrs heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn mensen die niet over centjes gaan.
die kijken naar mentaliteit.
mbo-ers zijn meer aanpakkers, hbo-ers voelen zich te goed om zwaar werk te doen.
Omdat het december isquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man waarom kiezen die klanten juist vandaag uit om te gaan lopen zeiken. Rot van die lijn en ga eerst tot 250 tellen voor je belt...........
en uiteraard voor Kerst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het december is.
Deze maand moeten alle problemen nog even snel opgelost worden.
Dat spreekt voor zichquote:
en de budgetten moeten nog opquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het december is.
tsja laat ze het volgend jaar nog eens proberen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het december is.
whehehequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man waarom kiezen die klanten juist vandaag uit om te gaan lopen zeiken. Rot van die lijn en ga eerst tot 250 tellen voor je belt...........
Ja, maar nú zit hun baas ineens in hun nek te hijgen: "had ik jou niet drie maanden geleden al gevraagd die flikkers van KPN te bellen voor die ADSL-lijn op te zeggen? "quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tsja laat ze het volgend jaar nog eens proberen.
lijkt wel of iedereen gefokter is dan de 11 maanden voor deze maand.
gelukkig doe ik storingen geen aan/afsluitingen. Maarja de meeste pinnen over die lijn en dat werkt dus x op x niet en dat kost geldquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar nú zit hun baas ineens in hun nek te hijgen: "had ik jou niet drie maanden geleden al gevraagd die flikkers van KPN te bellen voor die ADSL-lijn op te zeggen? "
"Ja baas"
"Waarom hedde dat nog niet gedaan dan?"
"vergeten, baas."
"Je zorgt maar dat het voor kerst rond is, anders kende oewen bonus vergeten."
"Ja baas."
dat zeiden zij dus ook altijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik rook niet maar ga zo maar beginnen dan denk ik
werk jij bij KPN?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gelukkig doe ik storingen geen aan/afsluitingen. Maarja de meeste pinnen over die lijn en dat werkt dus x op x niet en dat kost geld
dat is voor mensen die pas werken als er een extra stimulans is, beetje het ezel-wortel ideequote:
Op zo'n momenten zou ik ook spontaan rokenquote:
ezel-wortel?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
werk jij bij KPN?
[..]
dat is voor mensen die pas werken als er een extra stimulans is, beetje het ezel-wortel idee
dat is nou het tegenovergestelde wat ik altijd roepquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssssst niet zo hard
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Op zo'n momenten zou ik ook spontaan roken. Sigaren dan wel
, sigaretten zijn vies
.
quote:
twee dingen geleerd van je vandaag. Nu ben ik moe en ga ik lekker tukken. Kan ik al die nieuwe informatie ook gelijk verwerken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zonder wortel (bonus) loopt (werkt) ie niet
Ik had beter juffrouw kunnen wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee dingen geleerd van je vandaag. Nu ben ik moe en ga ik lekker tukken. Kan ik al die nieuwe informatie ook gelijk verwerken.
nee schat daar kun je niets aan doen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Waar heb je probs mee Lady L?
Ow kan ik er niks aan doen
Waarvoor krijgt zo iemand eigenlijk salaris dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zonder wortel (bonus) loopt (werkt) ie niet
KPN Klachten Persoonlijk Negeren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssssst niet zo hard
weet ik ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor krijgt zo iemand eigenlijk salaris dan?
aanwezigheids premiequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor krijgt zo iemand eigenlijk salaris dan?
ah, weer wat geleerdquote:
daar kan ik idd niks aan doen behalve zeggen dat er hier ook fouten gemaakt worden en het zeer lullig voor je vindtquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee schat daar kun je niets aan doen..
probleem was jaren geleden, ruim 5 duizend gulden moeten dokken voor telefoongesprekken naar het buitenland (en dan echt ver weg) die nooit gevoerd zijn, zelfs op de dag van de begrafenis van mn schoonpa... maar toch zei KPN dat het wel zo gegaan MOEST zijn
triest bedrijf.. nooit meer zal ik daar een dienst afnemen
och, zo zie je maar hoe mensen in de shit komenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daar kan ik idd niks aan doen behalve zeggen dat er hier ook fouten gemaakt worden en het zeer lullig voor je vindt
Neem er mij ook eentje mee...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
inpakken en naar de bmw dealer![]()
dat klinkt stoer maar het is voor een schade, cadeautje van vorige berijder nog
ook epacity ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow nee heb ik niet meegekregen maarja werk pas 1,5 jaar hier en puur op gebied van zakelijk ADSL en niet telefonie
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neem er mij ook eentje mee...
oh nee ik moet nog een BMW verkopen
interesse?
doeiiii
Goed planquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
@ WOK nee die doe ik niet sorry
@ Lady oh toen was ik nog van plan profvoetballer te worden
Nee hoor, die bellende klanten, die roepenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 19 minuten
En mijn PS3 roept al de hele dag
die gaan als ze vervelend zijn op mutequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, die bellende klanten, die roepen.
Hoije siesquote:
En dan vinden ze het vreemd dat mensen klagen over de service van callcenteragentsquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die gaan als ze vervelend zijn op mute
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
inpakken en naar de bmw dealer![]()
dat klinkt stoer maar het is voor een schade, cadeautje van vorige berijder nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |