KPN Klachten Persoonlijk Negeren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssssst niet zo hard
weet ik ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor krijgt zo iemand eigenlijk salaris dan?
aanwezigheids premiequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor krijgt zo iemand eigenlijk salaris dan?
ah, weer wat geleerdquote:
daar kan ik idd niks aan doen behalve zeggen dat er hier ook fouten gemaakt worden en het zeer lullig voor je vindtquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee schat daar kun je niets aan doen..
probleem was jaren geleden, ruim 5 duizend gulden moeten dokken voor telefoongesprekken naar het buitenland (en dan echt ver weg) die nooit gevoerd zijn, zelfs op de dag van de begrafenis van mn schoonpa... maar toch zei KPN dat het wel zo gegaan MOEST zijn
triest bedrijf.. nooit meer zal ik daar een dienst afnemen
och, zo zie je maar hoe mensen in de shit komenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daar kan ik idd niks aan doen behalve zeggen dat er hier ook fouten gemaakt worden en het zeer lullig voor je vindt
Neem er mij ook eentje mee...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
inpakken en naar de bmw dealer![]()
dat klinkt stoer maar het is voor een schade, cadeautje van vorige berijder nog
ook epacity ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow nee heb ik niet meegekregen maarja werk pas 1,5 jaar hier en puur op gebied van zakelijk ADSL en niet telefonie
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neem er mij ook eentje mee...
oh nee ik moet nog een BMW verkopen
interesse?
doeiiii
Goed planquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
@ WOK nee die doe ik niet sorry
@ Lady oh toen was ik nog van plan profvoetballer te worden
Nee hoor, die bellende klanten, die roepenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 19 minuten
En mijn PS3 roept al de hele dag
die gaan als ze vervelend zijn op mutequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, die bellende klanten, die roepen.
Hoije siesquote:
En dan vinden ze het vreemd dat mensen klagen over de service van callcenteragentsquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die gaan als ze vervelend zijn op mute
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
inpakken en naar de bmw dealer![]()
dat klinkt stoer maar het is voor een schade, cadeautje van vorige berijder nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |