quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is -63 hier man, wakker worden in de tuin... gek!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Link!
[..]
Dat kan
mits straalkachel enzo
Hij niet, ikkequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:24 schreef TJDoornbos het volgende:
die leest nog eerst voor die iemand belt ladylike
Fleskequote:
Jah, GF, je kloon is ontdekt.. geef nou maar toequote:
Ze schrijven die handel niet voor niksquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij niet, ikke
maar hij leest nooit
ja dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze schrijven die handel niet voor niks
Je bent een echte vrouw, snellere moodswings zijn niet mogelijkquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is op mn werk, is telefonisch. Bellen ze met een vraag, dan vraag je heeft u de handleiding. Ja maar niet gekeken zeggen ze dan. Staat er goddomme niet voor niks!!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:Ik had nooit de IT in moeten gaan
Ineens is iedereen die je kent te dom om te kakken
Ineens kan NIEMAND meer zelf een CD ergens in stoppen en Next Next OK klikken. En als ik even kijk naar waarom iemand zijn random aangeschafte draadloze router (Welk merk? Geen idee, een witte!) niet werkt, en ik zeg: "er moeten waarschijnlijk wat instellingen aangepast woren, zie boekje wat erbij zat" wat krijg ik dan als antwoord?
"Oh, dus volgende keer moet ik even het boekje meenemen"
WAT DACHT JE VAN ZELF LEZEN LOMPE BOSGLADIOOL
Nou, ik wilde gisteren iets bestellen, en toen hadden ze t niet meer, en nu hebben ze t wel weer, dus ben ik blijquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent een echte vrouw, snellere moodswings zijn niet mogelijk
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, GF, je kloon is ontdekt.. geef nou maar toe
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb zin in het weekend.Nog maar een paar daagjes.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, ik wilde gisteren iets bestellen, en toen hadden ze t niet meer, en nu hebben ze t wel weer, dus ben ik blij
Mogguhquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ga je wat leuks doen Beej?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yepquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meneer O.K.![]()
[..]
LL.Ga je ook Sinterkaas vieren?
Hey, die gozer heeft ook een rode jas en een baardquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Hmmm mn broertje belt net dat ik mijn pakje niet 5-12 maar 25-12 krijg
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Hmmm mn broertje belt net dat ik mijn pakje niet 5-12 maar 25-12 krijg
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, die gozer heeft ook een rode jas en een baard
Fles.quote:
Dus? Ik heb ook een rooie jas en na paar weken een baardquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, die gozer heeft ook een rode jas en een baard
Oh das gezelligquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fles.Sinds wanneer heb jij een abo?
Weekend centerparks met mijn fam. Jaren terug deden we dat ook met Sinterklaas.
Was lachen en ook vaak vreselijk.Hoop dat het gezellig is.
maar vast geen paard of vliegende rendierenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus? Ik heb ook een rooie jas en na paar weken een baard
Oh al een tijdje. Kort na de 10jaarsmeet in September gedaan, want ik wou met die headers aan de gang. Maar daar is verder nog niks van terechtgekomen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
Fles.Sinds wanneer heb jij een abo?
Maar is het ook zo'n mooie witte baard? Met van die volle wite wenkbrauwen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Eemhof.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh das gezellig
Naar welke gaan jullie?
dan moet je cadeautjes aan kinderen gevenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Te veel te doen he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh al een tijdje. Kort na de 10jaarsmeet in September gedaan, want ik wou met die headers aan de gang. Maar daar is verder nog niks van terechtgekomen natuurlijk
Coolquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar is het ook zo'n mooie witte baard? Met van die volle wite wenkbrauwen?
[..]
Eemhof.Is wel erg ver weg.
vleeschquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Cool
Centerparks is fun, vooral met een paar man
Midden in de winter BBQ-en enzo
uhhhh nee niet dat ik weetquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar vast geen paard of vliegende rendieren
Vleeeeeschquote:
quote:
hey marcquote:
Mogguhquote:
das liefquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:57 schreef Klonk het volgende:
hoi
ik heb lieve schoonouders, 5 euro gekregen voor het doen van de boodschappen
da´s ook lief, wat die van wel eens doen is van alles bestellen en dan de helft weer meegevenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das lief
die van mij hebben gisteren boodschappen gedaan voor mij. Toen ik vroeg wat ze van me kreeg zei mn schoonmoeder: hoofdpijn
oftewel: ze heeft mn boodschapjes betaald
Whehe herkenbaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
da´s ook lief, wat die van wel eens doen is van alles bestellen en dan de helft weer meegevenhet was in de aanbieding en wij krijgen het toch niet op
Das ook heel liefquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das lief
die van mij hebben gisteren boodschappen gedaan voor mij. Toen ik vroeg wat ze van me kreeg zei mn schoonmoeder: hoofdpijn
oftewel: ze heeft mn boodschapjes betaald
Ik heb een super schoonmoeder en haar vriend is ook lief, als ik wil uiteten en hij hoort het, dan gaan wequote:
ik heb ook superschoonouders, soms wel zo heerlijk stereotiep, van je kraagje zit scheef en strijk dat overhemd nou eens of waarom zijn jullie vorige week niet geweest enzo, maar verder zijn het zulke schatten van mensen, ze staan altijd voor je klaar, altijd wat lekkers als je binnenkomtquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een super schoonmoeder en haar vriend is ook lief, als ik wil uiteten en hij hoort het, dan gaan we
echt topmensen
mijn schoonoudersquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Sommige schoonouders zijn zo slecht nog niet
Soepje
iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ten-klappen-op.dhtml
JEZUS CHRISTUS dit moet echt stoppen!
Dit heb ik in mijn jaren als zwarte piet nog nooit meegemaakt gelukkigquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
En nog heeft niemand in de gaten dat Nederland van binnenuit uitgeholt wordt door een clubje verrotte mensen met andere ideeen dan gangbaar is in Nederland. Ben steeds blijer dat ik er weg ben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
WOKquote:
kon ik hier maar weg....quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En nog heeft niemand in de gaten dat Nederland van binnenuit uitgeholt wordt door een clubje verrotte mensen met andere ideeen dan gangbaar is in Nederland. Ben steeds blijer dat ik er weg ben.
LLquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit heb ik in mijn jaren als zwarte piet nog nooit meegemaakt gelukkig
Hey GF
de zuurvlees staat in de vriezer
er was bijna niets meer van over
het is niet alleen in nederland zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En nog heeft niemand in de gaten dat Nederland van binnenuit uitgeholt wordt door een clubje verrotte mensen met andere ideeen dan gangbaar is in Nederland. Ben steeds blijer dat ik er weg ben.
6 uur stond ik op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
WOK
ben om 6 uur gaan proberen met slapen en heb het nog 8 uur zien worden
waar geld is gaat die wil beterquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar een wil is... maar dat is algemeen gezien dan.. helaas kan niet iedereen kiezen.
Yep. was heerlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
2 1/2 kg opgegeten
![]()
dan was het wel lekker
en 9 uur zeker ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
6 uur stond ik op.![]()
en ik heb het ook 8 uur zien worden
ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep. was heerlijk
zelfs de kleine zei dat
ferrukkuluk
quote:
9 uur wel, 7 uur niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en 9 uur zeker ook![]()
ik gelukkig niet
absoluut, maar ik weet zeker dat als men hier zoiets zou flikken, er weinig mensen niet zullen reageren. Dat het reageren dan vaak gepaard gaat met stukken bamboe en zo, tja.. dat is cultuur zeg maar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is niet alleen in nederland zo
bwoa, bamboe of twijgjes, het zijn takken om mee te slaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
absoluut, maar ik weet zeker dat als men hier zoiets zou flikken, er weinig mensen niet zullen reageren. Dat het reageren dan vaak gepaard gaat met stukken bamboe en zo, tja.. dat is cultuur zeg maar.
een lekkere ouderwetse lynch partyquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
absoluut, maar ik weet zeker dat als men hier zoiets zou flikken, er weinig mensen niet zullen reageren. Dat het reageren dan vaak gepaard gaat met stukken bamboe en zo, tja.. dat is cultuur zeg maar.
eeh,.. nee dat zou ik zo niet weten nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar geld is gaat die wil beter
hoe hard ik ook wil, het zal nu echt niet gaan denk ik
of jij moet iets voor me weten waar je zonder spaargeld of baan naar toe kunt verhuizen?
rijksgevangenis van dendermonde.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar geld is gaat die wil beter
hoe hard ik ook wil, het zal nu echt niet gaan denk ik
of jij moet iets voor me weten waar je zonder spaargeld of baan naar toe kunt verhuizen?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rijksgevangenis van dendermonde.
gratis kost en inwoning, kan je ook gewoon uit als je wilt.
hebben mn oom en neef gebrobeerd, die moesten ook weer terugquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fritselquote:
Feliquote:
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuurp.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit heb ik in mijn jaren als zwarte piet nog nooit meegemaakt gelukkig
Hey GF
de zuurvlees staat in de vriezer
er was bijna niets meer van over
was jij degene met het slabbertje die steeds "ferrukkuluk" zei?quote:
jij hebt mijn zuurvlees opquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was jij degene met het slabbertje die steeds "ferrukkuluk" zei?
Je vreest altijd dat het degene is die je goed kentquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-in-rotterdam.html Jippie daar zit mijn neefje.............na wat bellen had ik hem aan de lijn. Hij is ok
Had me eigenlijk moeten opvallen, MPG is ietsepietsie groterquote:
Schrok me idd doodquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je vreest altijd dat het degene is die je goed kent
bijna toch..quote:
ietsepietsie maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had me eigenlijk moeten opvallen, MPG is ietsepietsie groter
gebruik een condoomquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
Geachte heer Wokkie,
blabla baan voor u !
gaarne c.v. ontvangen....
ze willen me
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
proficiatquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
Geachte heer Wokkie,
blabla baan voor u !
gaarne c.v. ontvangen....
ze willen me
je pacemaker hangt nog losquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja ok mn hart ving de klap nog net opIets met externe batterij enzulks
die hangt er nog in maar denk dat in het register weer wat mindere resultaten staan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je pacemaker hangt nog los
laat die eens gauw implanteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |